abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 april 2007 @ 23:16:06 #1
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
  zondag 15 april 2007 @ 23:16:56 #2
139407 jorienvdherik
pi_48365787

Kut is nr 269

Foto's van Heracles - Feyenoord op www.fr-fotopage.nl
pi_48365827
Nummer aangepast
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  zondag 15 april 2007 @ 23:18:18 #4
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_48365863
`Wie voor Koetje Boeman dan Jorien?
  zondag 15 april 2007 @ 23:18:20 #5
139407 jorienvdherik
pi_48365864
Dinsdag wel ff kaart halen voor Heerenveen dat zeker. Moeten we onze club echt goed ondersteunen daar
quote:
Op zondag 15 april 2007 23:18 schreef Messenga het volgende:
`Wie voor Koetje Boeman dan Jorien?
Willem..
pi_48365888
quote:
Op zondag 15 april 2007 23:16 schreef jorienvdherik het volgende:
[afbeelding]

Kut is nr 269

Dit soort fotos schiet ik met mn phone.

Koeman
Zagen jullie nog hoe Bahia en Schreuder liepen te kutten bij de tegengoals?
  zondag 15 april 2007 @ 23:20:42 #7
139407 jorienvdherik
pi_48365959
quote:
Op zondag 15 april 2007 23:19 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Dit soort fotos schiet ik met mn phone.

Koeman
Die laatste was met me phone..
pi_48366003
quote:
Op zondag 15 april 2007 23:20 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Die laatste was met me phone..
Ah, vandaar
pi_48366020
Waarom had Buijs het trouwens aan de stok met een supporter?
  zondag 15 april 2007 @ 23:23:31 #10
139407 jorienvdherik
pi_48366072
quote:
Op zondag 15 april 2007 23:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waarom had Buijs het trouwens aan de stok met een supporter?
Omdat meneer altijd met alles en iedereen het aan de stok heeft ?

dorpsgek
pi_48366126
Ik lees net op LN , dat Bosz de transfer van Gio tegenhoudt
pi_48366187
quote:
Op zondag 15 april 2007 23:24 schreef vitessezuid113 het volgende:

Als dat waar is
pi_48366220
quote:
Als dat waar is wordt die man zeker gelynched
  zondag 15 april 2007 @ 23:27:44 #14
139407 jorienvdherik
pi_48366246
quote:
Las het ook.. maar of waar is.
pi_48366652
quote:
Op zondag 15 april 2007 23:27 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Las het ook.. maar of waar is.
Kan het me haast niet voorstellen dat het waar is.

Zelfs een blinde vink kan zien dat Gio een aanwinst zou zijn voor Feyenoord en dat dit een buitenkans is die we niet mogen laten schieten.

De vraag is natuurlijk hoe graag Giovanni van Bronckhorst zelf wilt nu Feyenoord zo in verval is, en de druk immens is. Aan de andere kant staan de spelers met echt hart voor de club juist dan op
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_48366970
quote:
Op zondag 15 april 2007 23:38 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Kan het me haast niet voorstellen dat het waar is.

Zelfs een blinde vink kan zien dat Gio een aanwinst zou zijn voor Feyenoord en dat dit een buitenkans is die we niet mogen laten schieten.

De vraag is natuurlijk hoe graag Giovanni van Bronckhorst zelf wilt nu Feyenoord zo in verval is, en de druk immens is. Aan de andere kant staan de spelers met echt hart voor de club juist dan op
Laatst werd net op Talpa gezegd dat het maar een gerucht is. Van Bronckhorst zou zijn gevraagd of die het leuk zou vinden om ooit nog eens voor Feyenoord te spelen, waarop hij "ja" zei. Het verhaal dat hij dit volgend seizoen als zou willen doen is uit de duim gezogen.
Ik support gevallen topclubs!
pi_48367024
quote:
Wat dan precies?
Feijenoord Rotterdam
pi_48367175
quote:
Lijkt me wel heel erg sterk. Of zouden hij en Van Bronckhorst geen goede vriendjes zijn?
Woo-loo-loo!
pi_48367231
Staat nu idd iets van een bron (pb)
pi_48367607
Koeman staat wel gewoon z'n supporters te woord. Dat vind ik sterk van hem. Hij moet zich echt gebroken en gesloopt voelen.
Woo-loo-loo!
  maandag 16 april 2007 @ 00:10:25 #21
139407 jorienvdherik
pi_48367829

kijk dick advocaat staat rechts al
  maandag 16 april 2007 @ 00:11:56 #22
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_48367870
quote:
Op maandag 16 april 2007 00:03 schreef BobbyHill het volgende:
Koeman staat wel gewoon z'n supporters te woord. Dat vind ik sterk van hem. Hij moet zich echt gebroken en gesloopt voelen.
Ja, niet zo gek als je zoveel gifbekers leegzuipt.
Ten percent faster with a sturdier frame
  maandag 16 april 2007 @ 00:15:55 #23
139407 jorienvdherik
pi_48367994
quote:
15/4/2007 - Feyenoord spreekt vertrouwen uit in Koeman
(Gepost door K)

Zowel vanuit het bestuur als door technisch manager Peter Bosz is vanavond het vertrouwen uitgesproken in Erwin Koeman. Onno Jacobs liet volgens Talpa weten dat een vertrek van Koeman absoluut niet aan de orde is en dat het vertrouwen nog volledig aanwezig is in de coach. Ook Peter Bosz zou vanuit Mexico tegenover Van Gelder hebben laten weten dat Feyenoord Koeman zeker niet zal wegsturen
  maandag 16 april 2007 @ 00:17:07 #24
53267 TC03
pi_48368028
Wat een armoe.
pi_48368169
Wie weet stapt Koeman zelf wel op na afloop van de competitie. Zou een reden kunnen zijn om hem nu nog te behouden, om niet nog van alles in de war te gooien op een cruciaal moment. Al zou dat misschien niet eens zo gek zijn, want met dit ingeslapen zootje wordt het ook niks vrees ik.
Woo-loo-loo!
pi_48368204
In Sporza, een sportprogramma op het Belgische Canvas was vanavond een special over Feyenoord.

Ze vergeleken Feyenoord met het roemruchte FC Antwerp, een topclub in verval.

Helaas weet ik niet of en waar deze reportage ergens nog terug te kijken valt.

Wat me wel opvalt is overigens dat heel veel mensen érg negatief zijn over de toekomst van Feyenoord, en dan bedoel ik niet van 'het kan weleens een paar seizoenen duren dat we weer meedoen om het kampioenschap' - maar meer in de zin dat mensen verwachten dat Feyenoord binnen enkele jaren degradatievoetbal speelt of failliet is.

Maar zover laten we het niet komen toch? Ik heb altijd zoiets gehad van we hebben zoveel mindere jaren gehad en we zijn er altijd weer bovenop gekomen dus dat gaat ons nu ook weer lukken, maar ik raak af en toe nogal ontmoedigd door de vele uiterst pessimistische opinie's die ik lees of hoor van veel journalisten, maar ook van mede-supporters.

Dat doemscenario wat Fc Antwerp is overkomen is toch niet zo realistisch wat betreft Feyenoord of wel?
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_48368214
Die is dus weg aan het eind van dit seizoen
pi_48368365
quote:
Op maandag 16 april 2007 00:03 schreef BobbyHill het volgende:
Zal wel in de familie zitten
quote:
Op zondag 15 april 2007 23:47 schreef zevenkamp het volgende:

[..]

Wat dan precies?
Lees het forum ( of prikbord ) maar ff door
  maandag 16 april 2007 @ 00:35:33 #29
53267 TC03
pi_48368519
quote:
Op maandag 16 april 2007 00:24 schreef Tomatenboer het volgende:
In Sporza, een sportprogramma op het Belgische Canvas was vanavond een special over Feyenoord.

Ze vergeleken Feyenoord met het roemruchte FC Antwerp, een topclub in verval.

Helaas weet ik niet of en waar deze reportage ergens nog terug te kijken valt.

Wat me wel opvalt is overigens dat heel veel mensen érg negatief zijn over de toekomst van Feyenoord, en dan bedoel ik niet van 'het kan weleens een paar seizoenen duren dat we weer meedoen om het kampioenschap' - maar meer in de zin dat mensen verwachten dat Feyenoord binnen enkele jaren degradatievoetbal speelt of failliet is.

Maar zover laten we het niet komen toch? Ik heb altijd zoiets gehad van we hebben zoveel mindere jaren gehad en we zijn er altijd weer bovenop gekomen dus dat gaat ons nu ook weer lukken, maar ik raak af en toe nogal ontmoedigd door de vele uiterst pessimistische opinie's die ik lees of hoor van veel journalisten, maar ook van mede-supporters.

Dat doemscenario wat Fc Antwerp is overkomen is toch niet zo realistisch wat betreft Feyenoord of wel?
Tuurlijk niet, Feyenoord heeft wel diepere dalen gekend hoor. Is gewoon een baggerseizoen. In de winterstop stonden we nog maar drie punten achter op Ajax, het is in een paar maanden bergafwaarts gegaan, dus het kan ook weer redelijk snel de andere richting op. Moeten er wel 1 of 2 goede spelers bij en een nieuwe trainert.

Daarnaast heeft de media over het algemeen GEEN verstand van voetbal. Zie bijvoorbeeld hoeveel aandacht elk miniscuul relletje bij Feyenoord krijgt, en hoe weinig aandacht de vriendjespolitiek van Bosz en het ontslag van Fräser. Op een paar columns na lees je er haast niks over, maar bij Talpa zijn ze er wel als de kippen bij om 600 supporters 'nepsupporters' te noemen als er onrust uitbreekt omdat de ME begint te stoken. Geloof daar maar geen woord van hoor.

ZO slecht speelt Feyenoord ook niet. Eerste helft tegen Groningen was niet zo heel slecht, en Feyenoord heeft goed gespeeld tegen AZ en PSV thuis. Toen lieten ze zien dat er wel kwaliteit stond. Maar zodra ze tegen een mindere tegenstander moeten worden ze gestresst of ongemotiveerd. Rara hoe kan dat. Niet omdat de trainer hen zo goed motiveert. Niet omdat Bosz ze moed in spreekt door te zeggen dat een talent 'over een maand waarschijnlijk ook bagger speelt'.

Volgend seizoen staat er een redelijk talentvolle ploeg. De Guzman, Drenthe, Bruins, Lensky, Slory, Wijnaldum (?). Met wat ervaren spelers erbij een aardige ploeg, in ieder geval een ploeg die gewoon bij de eerste vier moet kunnen eindigen. Maarja, als zo'n zak als Koeman al die talenten moet begleiden komt daar natuurlijk niks van terecht.

[ Bericht 5% gewijzigd door TC03 op 16-04-2007 00:45:12 ]
  maandag 16 april 2007 @ 00:39:27 #30
53267 TC03
pi_48368607
quote:
Op maandag 16 april 2007 00:22 schreef BobbyHill het volgende:
Wie weet stapt Koeman zelf wel op na afloop van de competitie. Zou een reden kunnen zijn om hem nu nog te behouden, om niet nog van alles in de war te gooien op een cruciaal moment. Al zou dat misschien niet eens zo gek zijn, want met dit ingeslapen zootje wordt het ook niks vrees ik.
Ik denk ook dat ie het seizoen wel afmaakt, maar ik denk dat hij ook geen zin heeft om volgend jaar weer te beginnen als trainer van Feyenoord.
pi_48368725
quote:
Op maandag 16 april 2007 00:35 schreef TC03 het volgende:

[..]

Tuurlijk niet, Feyenoord heeft wel diepere dalen gekend hoor. Is gewoon een baggerseizoen. In de winterstop stonden we nog maar drie punten achter op Ajax, het is in een paar maanden bergafwaarts gegaan, dus het kan ook weer redelijk snel de andere richting op. Moeten er wel 1 of 2 goede spelers bij en een nieuwe trainert.

Daarnaast heeft de media over het algemeen GEEN verstand van voetbal. Zie bijvoorbeeld hoeveel aandacht elk miniscuul relletje bij Feyenoord krijgt, en hoe weinig aandacht de vriendjespolitiek van Bosz en het ontslag van Fräser. Op een paar columns na lees je er haast niks over, maar bij Talpa zijn ze er wel als de kippen bij om 600 supporters 'nepsupporters' te noemen als er onrust uitbreekt omdat de ME begint te stoken. Geloof daar maar geen woord van hoor.
Er is wel heel veel bergafwaarts gegaan he. In de winterstop was het nog knap wat Koeman met het spelersmateriaal eruit had gehaald, maar nu is het intern helemaal verneukt.
  maandag 16 april 2007 @ 00:45:57 #32
53267 TC03
pi_48368764
quote:
Op maandag 16 april 2007 00:44 schreef Nashje het volgende:

[..]

Er is wel heel veel bergafwaarts gegaan he. In de winterstop was het nog knap wat Koeman met het spelersmateriaal eruit had gehaald, maar nu is het intern helemaal verneukt.
Ja, dat klopt. Maar de hoop is nog niet vergeven. Daarnaast heb je in principe weinig te maken met de problemen intern als het op het veld lekker loopt. Zorg dat dat goed gaat, dan komt de rest vanzelf ook goed. Verkoop Charisteas, dump Schreuder, koop Van Bronckhorst, begleidt de talenten goed en zorg voor een goede trainer. Wedden dat Feyenoord dan alsnog kan 'verrassen' (=bij de eerste 4 eindigen, voor de mensen die Feyenoord een middenmoter noemen, terwijl Feyenoord al heel lang niet meer lager dan plaats 4 is geëindigd).
pi_48368917
quote:
Op maandag 16 april 2007 00:45 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ja, dat klopt. Maar de hoop is nog niet vergeven. Daarnaast heb je in principe weinig te maken met de problemen intern als het op het veld lekker loopt. Zorg dat dat goed gaat, dan komt de rest vanzelf ook goed. Verkoop Charisteas, dump Schreuder, koop Van Bronckhorst, begleidt de talenten goed en zorg voor een goede trainer. Wedden dat Feyenoord dan alsnog kan 'verrassen' (=bij de eerste 4 eindigen, voor de mensen die Feyenoord een middenmoter noemen, terwijl Feyenoord al heel lang niet meer lager dan plaats 4 is geëindigd).
Ik zeg ook altijd dat er in principe maar weinig nodig is om het tij te keren voor Feyenoord, sportief gezien althans, maar zo af en toe slaat toch de twijfel toe.
Ik besef ook wel dat voetbal heel oppertunistisch is, menig journalist, maar ook supporters, reageren naar de waan van de dag, vandaag staan we 6de, maar ik herinner mij ook nog wel een seizoen waarin wij 6de eindigden geloof ik, en waarin we ook met regelmaat werden afgedroogd met zelfs grotere uitslagen als in deze jaargang (5-0 verliezen bij Roda JC herinner ik me nog goed), en daarna kwam Feyenoord er ook gewoon weer bovenop.

Feyenoord heeft eigenlijk altijd al periodes van pieken en dalen gehad, meer dan bijv. Ajax en psv die toch wat constanter presteren om eerlijk te zijn.

Maar zover ik weet is Feyenoord inderdaad al een jaar of 12 niet meer lager dan de 4de plaats geëindigd toch?
  maandag 16 april 2007 @ 00:53:56 #34
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_48368920
quote:
Op zondag 15 april 2007 22:55 schreef vitessezuid113 het volgende:
En Harry die wou volgensmij alweer vluchten
Meneer wilde ook nog praten, hij begreep het niet.

En de komst van Giovanni hangt volledig af van Feijenoord, niks anders...
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_48368949
quote:
Op maandag 16 april 2007 00:45 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ja, dat klopt. Maar de hoop is nog niet vergeven. Daarnaast heb je in principe weinig te maken met de problemen intern als het op het veld lekker loopt.
Nouja, toen was er toch ook al wat rumoer? Van Hooijdonk die een aantal spelers niet feyenoord-waardig vond. Zoiets kan ik me nog wel herinneren. Voordeel was dat de prestaties toen nét genoeg waren.
  maandag 16 april 2007 @ 00:57:33 #36
53267 TC03
pi_48368986
quote:
Op maandag 16 april 2007 00:55 schreef Nashje het volgende:

[..]

Nouja, toen was er toch ook al wat rumoer? Van Hooijdonk die een aantal spelers niet feyenoord-waardig vond. Zoiets kan ik me nog wel herinneren. Voordeel was dat de prestaties toen nét genoeg waren.
Dat was er inderdaad. Ik zeg ook niet dat het er niet was ofzo, ik zeg alleen dat je niks te maken hebt met vriendjespolitiek en hypocriete medewerkers als je gewoon elke week 3 punten pakt.
pi_48369044
quote:
Op maandag 16 april 2007 00:57 schreef TC03 het volgende:

[..]

Dat was er inderdaad. Ik zeg ook niet dat het er niet was ofzo, ik zeg alleen dat je niks te maken hebt met vriendjespolitiek en hypocriete medewerkers als je gewoon elke week 3 punten pakt.
Mja oke. Maar blijkbaar speelt dat toch ook mee in de koppies.
  maandag 16 april 2007 @ 01:04:04 #38
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_48369080
quote:
Op maandag 16 april 2007 00:22 schreef BobbyHill het volgende:
Volgens z'n broertje Ronald heeft Erwin al die beslissing genomen.
Maar misschien nog wel eerder dan na afloop van de competitie.

bron Studio Voetbal
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 16 april 2007 @ 01:27:59 #39
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_48369463
Jullie moeten wel de CL-playoffs halen anders is die onzin al helemaal kut.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  maandag 16 april 2007 @ 01:40:39 #40
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_48369615
quote:
,,NEC, NAC, Twente, Heracles - het maakt allemaal niet uit, overal worden we door het stadion gejaagd. Dat gevoel van vernedering, dat doet echt veel pijn.’’

Aldus pierre van hooijdonk op ad.nl op
't is wel triest ook.

Ik snap niet dat er geen rijke gast opstaat in r'dam die er wat geld in pompt. Zit geld zat daar.
pi_48369681
quote:
Op maandag 16 april 2007 01:40 schreef PLAE@ het volgende:
Ik snap niet dat er geen rijke gast opstaat in r'dam die er wat geld in pompt. Zit geld zat daar.
Met dat verschrikkelijke beleid van de afgelopen jaren zou ik ook niet graag mijn geld aan Feyenoord geven.

Maar Feyenoorders, kop op... uiteindelijk zal er weleens iemand aan het roer komen die de club weer op het spoor zet. Ik verheug me op een titelstrijd tussen Ajax en Feyenoord, want ik heb het helemaal gehad met dat PSV. En AZ: kleinduimpje trek door Europa, was zeer vermakelijk maar niet meer dan dat.
  maandag 16 april 2007 @ 07:31:00 #42
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_48370724
Jorien, je OP komt niet overeen met hetgene wat je rondblaat.
  maandag 16 april 2007 @ 07:37:21 #43
139407 jorienvdherik
pi_48370756
quote:
Op maandag 16 april 2007 07:31 schreef Keltie het volgende:
Jorien, je OP komt niet overeen met hetgene wat je rondblaat.
want
pi_48370814
quote:
Op zondag 15 april 2007 23:19 schreef Erasmusch het volgende:

Je bedoelt slapen in het lekkere zonnetje?
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_48370875
1 vraagje aan de feyenoorders. Denken jullie dat een Andere trainer het beter zal doen als een club geen geld heeft en het spelersmateriaal niet toerijkend is?

Met een andere trainer koop je niet zomaar betere spelers en zeker niet als er weinig geld is. En het beleid zal er ook niet gelijk beter van worden.

Ik verwacht voorlopig nog een zeer onrustige periode bij Feyenoord, want dit soort zaken werken helaas nog wel even door. Aan het bestuur is het nu om alles op de rails te krijgen.
  maandag 16 april 2007 @ 08:34:41 #46
53267 TC03
pi_48371114
quote:
Op maandag 16 april 2007 08:04 schreef Positive_Thinking het volgende:
Denken jullie dat een Andere trainer het beter zal doen als een club geen geld heeft en het spelersmateriaal niet toerijkend is?
Duh.
  maandag 16 april 2007 @ 08:36:17 #47
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_48371129
quote:
Op maandag 16 april 2007 07:37 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

want
Je hebt het constant over een investeerder die moet komen, maar in de OP zit een plaatje waarin staat dat een Feijenoord wat mede mogelijk gemaakt is door Coca Cola Chris en Team America ongeschikt is
quote:
1 vraagje aan de feyenoorders. Denken jullie dat een Andere trainer het beter zal doen als een club geen geld heeft en het spelersmateriaal niet toerijkend is?
Dit Feijenoord kan beter dan ze tot nu toe laten zien.
Dat zag je vorig jaar, toen hadden we geen 60 (?) doelpunten tegen en nu wel.
Tactisch wereldwondertje, die Koeman...
-
Zo, de kaart maar eens verlengd.. Dat gaat dan weer wel soepeltjes, althans daar lijkt het op, dat online verlengen.
  maandag 16 april 2007 @ 08:38:28 #48
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_48371165
quote:
1 vraagje aan de feyenoorders. Denken jullie dat een Andere betere trainer het beter zal doen als een club geen geld heeft en het spelersmateriaal niet toerijkend is?
Ja.
2000 light years from home
pi_48371245
quote:

Met een andere trainer koop je niet zomaar betere spelers en zeker niet als er weinig geld is. En het beleid zal er ook niet gelijk beter van worden.

Ik verwacht voorlopig nog een zeer onrustige periode bij Feyenoord, want dit soort zaken werken helaas nog wel even door. Aan het bestuur is het nu om alles op de rails te krijgen.
Ik denk ook niet dat Koeman de grootste schuld heeft, als je moet werken met spelers als kolka, schreuder, ex-neus, en een berg jonge talenten zonder ook maar een echt goede middenvelder (regiseur) die er voor zorgt dat alles goed staat in het veld zit het je gewoon niet mee.

En dat geen geld hebben vind ik gewoon gelul, volgens mij is er wel degelijk geld, kijk maar hoe makkelijk een ex neus voor enkele miljoenen wordt gekocht, of hoe makkelijk ze omgaan met de kosten voor lazovic... Nee, het ligt er niet aan hoeveel je hebt maar hoe je het besteedt, en dat is echt topclub onwaardig bij ons. Conclusie, wil de leiding + scouting zo vriendelijk zijn en zelf de spullen pakken, zal de ME ook wel kunnen waarderen.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  maandag 16 april 2007 @ 08:46:56 #50
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_48371278
Kolkka, Schreuder en Ex-neus is toch echt zijn eigen schuld?
pi_48371328
quote:
Op maandag 16 april 2007 08:46 schreef Keltie het volgende:
Kolkka, Schreuder en Ex-neus is toch echt zijn eigen schuld?
nee joh natuurlijk niet. Geen enkele trainer van een topclub zal hiermee genoegen nemen als spelersmateriaal, maar je moet werken met wat er voorhanden is. Dat hij niet zijn ongenoegen uit over die lamballen zoals wij dat doen is dat hij nog met die jongens moet samenwerken, en dat het lastig werken is als de trainer publiekelijk zijn spelers afkraakt.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  maandag 16 april 2007 @ 09:04:31 #52
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_48371602
Hij heb ze gekocht?
Hij beschermt Schreuder keer op keer?
Hij moet niet janken en zorgen dat z'n tactische verhaaltje eens een keer gaat kloppen.. In plaats van dit softe gejank.
pi_48371965
quote:
Op maandag 16 april 2007 09:04 schreef Keltie het volgende:
Hij heb ze gekocht?
Hij beschermt Schreuder keer op keer?
Hij moet niet janken en zorgen dat z'n tactische verhaaltje eens een keer gaat kloppen.. In plaats van dit softe gejank.
lijkt me sterk dat een trainer op zulke spelers zit te wachten en ze zal kopen. En inderdaad, hij moet niet janken, maar publiekelijk z'n spelers afkraken helpt ook niets. Daarnaast speelt schreuder als lucius geblesseerd is. Wie moet er dan spelen als beide niet opgesteld staan? Derijck oid? Buijs? Die jongens kunnen vast wel ballen, maar wel aan het handje van. D'r valt gewoon geen tactisch plaatje van te maken wat klopt, er ontbreekt teveel in de as. (spits en middenvelder)

Gewoon simpel, de trainer moet werken met wat hij heeft, en er loopt te veel slappe hap rond, en er ontbreekt een echte leider op het veld. (dikke Theo, voordat hij naar de yids gaat graag...)
pi_48372101
quote:
Op maandag 16 april 2007 08:44 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

Ik denk ook niet dat Koeman de grootste schuld heeft, als je moet werken met spelers als kolka, schreuder, ex-neus, en een berg jonge talenten zonder ook maar een echt goede middenvelder (regiseur) die er voor zorgt dat alles goed staat in het veld zit het je gewoon niet mee.

En dat geen geld hebben vind ik gewoon gelul, volgens mij is er wel degelijk geld, kijk maar hoe makkelijk een ex neus voor enkele miljoenen wordt gekocht, of hoe makkelijk ze omgaan met de kosten voor lazovic... Nee, het ligt er niet aan hoeveel je hebt maar hoe je het besteedt, en dat is echt topclub onwaardig bij ons. Conclusie, wil de leiding + scouting zo vriendelijk zijn en zelf de spullen pakken, zal de ME ook wel kunnen waarderen.
Wat spelers materiaal betreft veel jong en te weinig dragend. Er lopen zeker een paar hele goede spelers bij jullie, maar in de breedte komen jullie gewoon te kort zoals ik het zie. En nee E. Koeman is geen wereld trainer, maar heb ook mijn twijfels of het met een andere zoveel beter zal gaan.

Wat geld betreft, je praat dit seizoen makkelijk over charisteas en Lazovic. Dit soort taferelen wil nog steeds niet zeggen dat een club zoveel geld bezit. Vooral niet als je ziet wat er binnen is gekomen aan transfer bedragen en wat daarvan is geherinvesteerd.

Daarnast zie ik dezelfde soort constructie terug komen bij feyenoord als Vitesse wat transfer betreft. Eerst verhuren en een optie tot koop die al vast staat is niet zonder reden kan ik je alvast meedelen.(Vitesse deed dit met Dingsdag en feyenoord met Lazovic).
  maandag 16 april 2007 @ 09:23:58 #55
139407 jorienvdherik
pi_48372105
ach medelijden heb ik niet met koeman, verdiend genoeg die man
  maandag 16 april 2007 @ 09:24:30 #56
139407 jorienvdherik
pi_48372117
quote:
Op maandag 16 april 2007 08:36 schreef Keltie het volgende:

[..]

Je hebt het constant over een investeerder die moet komen, maar in de OP zit een plaatje waarin staat dat een Feijenoord wat mede mogelijk gemaakt is door Coca Cola Chris en Team America ongeschikt is
[..]

Dit Feijenoord kan beter dan ze tot nu toe laten zien.
Dat zag je vorig jaar, toen hadden we geen 60 (?) doelpunten tegen en nu wel.
Tactisch wereldwondertje, die Koeman...
-
Zo, de kaart maar eens verlengd.. Dat gaat dan weer wel soepeltjes, althans daar lijkt het op, dat online verlengen.
dat is de OP...
pi_48372138
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Positive_Thinking op 16-04-2007 09:50:50 ]
  maandag 16 april 2007 @ 09:35:49 #58
139407 jorienvdherik
pi_48372362
quote:
Op maandag 16 april 2007 08:56 schreef Gelderland het volgende:
Vanmiddag isie weg.... heb een kennis bij de pers vd AD en die was hier net op me werk en vertelde 't... (heeft flink wat contacten, ook bij Fey)

make my words
  maandag 16 april 2007 @ 09:41:56 #59
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_48372513
Eerst zal er wat op bestuurlijk niveau moeten veranderen. Dan pas kan er gekeken worden naar wat er op het veld gebeurd. De mensen die nu over de dagelijkse leiding beschikken tonen keer op keer aan dat ze de weg volledig kwijt zijn.

Woerts: Zat er al ten tijde van de GKL. Volgde braaf, totdat het legioen in opstand kwam tegen GKL.
Bosz: Ontslag Fraser, aanstellen vriendjes, oldboysnetwork, dom lullen, simpel beleidsplan (gekopieerd van plan Heracles)
Jansen: Neem verantwoording, koekebakkert! Hoor en zie je niet, moet uitleg geven.
Kerkum: Wist de club al naar de verdoemenis te brengen in de jaren '90. Onbegrijpelijk dat hij nu weer 'voorzitter' is. Verantwoordelijk voor weghalen spandoek Fraser.

Zo kunnen we wel doorblijven gaan.

Na dit seizoen krijgen we die nieuwe voorzitter toch? Wie was die gast ook alweer? Kwam uit de bouwwereld, dat weet ik wel. Ken weer mooi zijn zakkenvullen door vriendjes aan te stellen voor de bouw van een nieuwe Kuip...

Maar ja, het gaat er dus om dat alles op bestuurlijk niveau, vooral financieel, weer goedkomt en dan pas kunnen we verder kijken.
Elite
Tegen TTIP
pi_48372885
Kerkum was jaren 80 toch?
  maandag 16 april 2007 @ 09:57:01 #61
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_48372919
quote:
Op maandag 16 april 2007 09:55 schreef Erasmusch het volgende:
Kerkum was jaren 80 toch?
Eind jaren 80, begin 90.
Elite
Tegen TTIP
pi_48372991
quote:
Op maandag 16 april 2007 09:18 schreef mister_popcorn het volgende:
lijkt me sterk dat een trainer op zulke spelers zit te wachten en ze zal kopen.
Kolkka was ie lyrisch over
pi_48373010
82-89 volgens wiki. Doet er verder ook niet toe.
pi_48373019
quote:
Op maandag 16 april 2007 10:00 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

Kolkka was ie lyrisch over
Net als over Schreuder, de missing link
  maandag 16 april 2007 @ 10:03:55 #65
139407 jorienvdherik
pi_48373091
vanmiddag persconferentie volgens LN
pi_48373227
quote:
Op zondag 15 april 2007 23:16 schreef jorienvdherik het volgende:
[afbeelding]

Kut is nr 269

Wil je de volgende x wel toestemming vragen als je een foto van mij plaatst.
pi_48373256
quote:
Op zondag 15 april 2007 22:13 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

mjah.

voor het eerst pas bij 3-1 ofzo koeman rot op beetje massal in het uitvak sinds ado uit..
voor de rest was het uitvak aan het slapen 90 min

ben benieuwd of je dat zondag hoort
Nou ik heb het ze niet horen zingen hoor..........
pi_48373279
quote:
Op maandag 16 april 2007 10:03 schreef jorienvdherik het volgende:
vanmiddag persconferentie volgens LN
over een half uur het bericht op Feyenoord.nl dat dat onzin is zeker?
  maandag 16 april 2007 @ 10:12:35 #69
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_48373293
quote:
Op maandag 16 april 2007 10:10 schreef Luni het volgende:

[..]

Wil je de volgende x wel toestemming vragen als je een foto van mij plaatst.
Whehehe, staat ie dan naar de 'grote jongens' te kijken.
Elite
Tegen TTIP
pi_48373347
quote:
Op maandag 16 april 2007 01:04 schreef golfer het volgende:

[..]

Volgens z'n broertje Ronald heeft Erwin al die beslissing genomen.
Maar misschien nog wel eerder dan na afloop van de competitie.

bron Studio Voetbal
Dat zou mooi zijn........
pi_48373464
quote:
Op maandag 16 april 2007 10:12 schreef Happel het volgende:

[..]

Whehehe, staat ie dan naar de 'grote jongens' te kijken.
Ik stond er perfect om ze helemaal de kanker te schelden, hebben nog even gezcoht of we Bosz zagen, maar die bleek in Mexico te zitten
  maandag 16 april 2007 @ 10:25:23 #72
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_48373686
quote:
Op maandag 16 april 2007 09:24 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

dat is de OP...
Jij hebt de eerste post, dus het is jouw OP
pi_48374126
ERWIN OPPASSEN!!

PETER BOSZ STAAT ACHTER JE

BEL JAN REKER MAAR ALVAST

Feyenoord is niet van plan trainer Erwin Koeman te ontslaan. De Rotterdamse clubleiding verwacht ook niet dat hij zelf opstapt na de nederlaag (4-1) bij Heracles.Dat zei technisch manager Peter Bosz gisteravond vanuit het buitenland. ,,Een vertrek van Erwin Koeman is niet aan de orde. Wij staan achter hem,’’ aldus Bosz. Hij reageerde op de uitspraken die Koeman deed na de tiende nederlaag van dit seizoen. ,,Als een ploeg zo'n slechte serie neerzet, kun je als trainer alles verwachten,’’ sprak de aangeslagen trainer. ,,Ik loop lang genoeg mee, ik houd overal rekening mee.’’

Goed gezien Erwin, met Peter Bosz achter je kom je niet ver. Diens vertrek is ook aanstaande. Is volgens een informant in de Bas Paauwestraat tegenover De Kuip gaan wonen, en wel op kosten van Feyenoord in een penthouse tegen de schappelijke huur van 1750 euro per maand. Hij krijgt dan ook huursubsidie met dat hongerloontje van hem. Supporters zien hem regelmatig op zijn balcon staan met een verrekijker in de hand. Zodoende kan hij beter de trainingen volgen. Erwin Koeman heeft 'een oortje' in en krijgt vanaf dat balcon aanwijzingen hoe de training te leiden van Csaar Peter de Grote. Nog wel, Bosz moet toch weten hoe het de Csaren-familie is vergaan. Wat een gotspe: Bosz in de Bas Paauwestraat…

SCHANDALIGE NEDERLAAG?

Zaterdagmiddag kreeg ik een telefoontje van een Feyenoord-fan uit de VS. "Wat denk je van de wedstrijd tegen Heracles?," was de vraag. Mijn standaard-antwoord: "De Feyenoord-verdediging wordt gesponsord door de Nederlandse Vereniging van Makelaars, die houdt iedere zondagmiddag Open Huis! Deze ploeg is het niet waard de naam Feyenoord te dragen."

VOORSPELBARE NEDERLAAG

Deze ploeg heeft niets in de play-offs te zoeken. Henk Timmer heeft een paar wonderbaarlijke reddingen verricht, anders was het 8-1 voor Heracles geworden. Alfred Schreuder werd op kinderlijke wijze voorbij gelopen, die moet echt stoppen. Erwin Koeman wil nog een jaar met hem door, maar dan niet bij Feyenoord, Erwin. Danny Buys gaat sinds die klote-opmerking van Peter Bosz in zijn richting, steeds meer op een free-fighter lijken. Die knokt alsof zijn leven er van afhangt, hetgeen wel de juiste mentaliteit is. Maar dit Feyenoord mist kwaliteit. Gewogen en te licht bevonden. Als dit het product is van de beroemde data-base waarover Wim Jansen sprak? (Wim Jansen sprak???) in een interview met het AD bij zijn aantreden, dan heb ik ook nog wel een database: Sno, Loovens, Zuiverloon Sprockel en Lazovic, om er maar een paar te noemen. Het wordt tijd dat Wim Jansen zich als de redder van Feyenoord manifesteert. Maar, dat zal moeilijk worden voor de Ayatolla. Je zet nu eenmaal niet zo gauw je aangetrouwde familie en vrienden op straat. Emile Schelvis stelde gisteren voor om Van Hooydonk en Robert Eenhoorn aan de leiding toe te voegen. Robert Eenhoorn is dit seizoen als vlaggestok gebruikt en hij heeft meerdere malen te kennen gegeven GEEN ENKELE FUNCTIE bij Feyenoord te willen bekleden. "We moeten eens praten," kreeg hij diverse malen te horen van leidinggevende figuren, maar er is nooit een gesprek tot stand gekomen. Nu valt er niets meer te praten met de man waarvan ik overtuigd ben dat hij een geweldige kijk heeft op het hele gebeuren. De koning van de details, noem ik hem.

RACISTISCH EN NAZISTISCH

Mij werd verweten racistisch en Nazistisch te zijn. Ik heb de termen Ayatolla, Adolf en Soekarno slechts gebruikt om aan te geven dat dit bekende voorbeelden zijn van figuren die ook familie en vrienden de beste baantjes gunden. Niets meer en niets minder. Lees al mijn columns er maar op na. Ik zit me weer te verdedigen, de ziekte van deze tijd, maar racisme is mij vreemd. Ook werd mij verweten haat te zaaien. Daar ik dagelijks tientallen emails krijg en veel van het daarin geuite ongenoegen doorgeef (Vox Populi) lijkt het wellicht zo. Soit! Nogmaals: Het leven is een spel. Taal is een onderdeel ervan. Wie het spel niet kan spelen, raakt depressief! (Niet gefrustreerd, dat is wat anders! Goed citeren is ook een kunst.)

COUPE ROMANOFF

Met een fles wodka in de hand, terwijl hij aardbeien plukte langs de weg, kwam de prive-kok van de Csaar op het idee van de befaamde coupe Romanoff. Verkrijgbaar bij de betere restaurants. Mijn recept: Bereid nog een coupe, maar dan een Coupe Csaar Peter en jaag hem weg uit De Kuip. Laat hem zijn vrienden meenemen en ga bouwen aan een nieuw elftal, want de bouw van een nieuwe Kuip kan nog wel jaren uitgesteld worden. Als het zo doorgaat zal Woudestein voldoen als thuishaven van Feyenoord, eens winnaar van de Europa Cup. Nu een club om je voor te schamen…

Nieuwe site van Lex, het is nu ook makkelijk te kopiëren
pi_48375212
LN:
quote:
Ingezonden: Trainingsschema komende week

08.00: Het deel dat niet gelopen is door de marathonlopers vandaag volbrengen met voltallige selectie.
11.00: Korte lunchpauze bestaande uit water en brood
11.30: 20 minuten non-stop rond het veld dribbelen
12.00: Korte passing met eerst 1 oog verblinddoekt, daarna het andere, daarna beide
13.00: Lunch, bestaande uit water, thee, brood, boter en vleeswaren
14.00: Afwerken op goal, inspelen en voorzetten oefenen
16.00: Oefenpartij
18.00: Diner, Pasta
20.00: Tactische analyse
22.00: Feyenoordles + Huiswerk
23.00: Einde dag, gelijk naar bed want morgen weer om 09.00 bij de Kuip staan, om weer te hardlopen.

De zweep over die lamlendige selectie!

Smit

Gepubliceerd op: 15 april 2007
pi_48375251
Wohahahahahaha
  maandag 16 april 2007 @ 11:23:29 #76
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_48375600
Denk dat een andere trainer wel voor een frisse wind kan zorgen en dat spelers misschien weer gemotiveerd kunnen raken of dat de trainer weet hoe die moet omgaan met talenten. Het is volgens mij ook een kwestie van vertrouwen, misschien hebben sommige spelers ook zoiets van het wordt niks met deze trainer.

Ik weet het niet.

Maar als we voor volgend seizoen een nieuwe trainer krijgen dan heb ik er wel vertrouwen in dat het 'beter' zal gaan als dit seizoen.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_48375950
Ik denk ook dat Koeman met z'n zouteloze maarja, ok, we kunnen niet beter-uitstraling niets meer uit deze groep gaat halen. Spelers moeten door het vuur gaan voor een trainer, maar Koeman trekt zijn eigen spelers mee in dat negativisme. Zet een trainer neer die de jongens weet te raken en ze blijken gewoon goed te kunnen voetballen.

Koeman had het gisteren ook weer over een gebrek aan vertrouwen in de groep. Dat komt mede door uitspraken van hem (en Hooijdonk).
Woo-loo-loo!
pi_48375990

Afscheid van een speler

Jorien op meloenenjacht
Woo-loo-loo!
  maandag 16 april 2007 @ 11:39:07 #79
139407 jorienvdherik
pi_48376099
quote:
Op maandag 16 april 2007 11:35 schreef BobbyHill het volgende:
[afbeelding]

Afscheid van een speler

Jorien op meloenenjacht
aardige jetsers had ze
  maandag 16 april 2007 @ 11:44:12 #80
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_48376274
Volgens mij had Bosz in Rotterdam moeten zijn voor spoedoverleg voor volgend jaar want nog zo'n jaar en van een aantal mensen verneemt men nooit meer wat. Tevens spelen we dan structureel voor 10de plek omdat geen enkele speler meer wil gehaald kan worden omdat het geld in 1 groot vriendjesnetwerk verdwenen is!!
  maandag 16 april 2007 @ 11:52:59 #81
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_48376568
Bosz tot ziens

Wel frappant dat plaats op Amsterdam staat
pi_48376752

dan mag deze niet ontbreken

pi_48376905
  maandag 16 april 2007 @ 12:05:36 #84
139407 jorienvdherik
pi_48376935
quote:
Op maandag 16 april 2007 11:35 schreef BobbyHill het volgende:
[afbeelding]

Afscheid van een speler

Jorien op meloenenjacht

daar loopt jorien
  maandag 16 april 2007 @ 12:08:45 #85
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_48377024
Bosz kennende lopen er volgend jaar paar gasten van Heracles in Feyenoord 1. Neem trouwens aan dat tegen NEC er weer veel van dezelfde doeken hangen en wellicht nog meer against Bosz
  maandag 16 april 2007 @ 12:19:02 #86
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_48377312
quote:
Op maandag 16 april 2007 12:08 schreef TJDoornbos het volgende:
Bosz kennende lopen er volgend jaar paar gasten van Heracles in Feyenoord 1. Neem trouwens aan dat tegen NEC er weer veel van dezelfde doeken hangen en wellicht nog meer against Bosz
Klavan.

Als ik het goed heb, door dat scoutingsbureau van Gerards bij Heracles terecht gekomen.
Elite
Tegen TTIP
pi_48377399

tvp
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_48377529
  maandag 16 april 2007 @ 12:35:33 #89
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_48377757
wtf doe die koeman eens weg gek
pi_48378223
Omg.. dat plaatje van koeman
pi_48378880
lol :d
Brett Holman
  maandag 16 april 2007 @ 13:22:32 #92
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_48379334
quote:
Op maandag 16 april 2007 12:21 schreef venomsnake het volgende:
[afbeelding]
tvp
Is dit weer een nieuwe hype?
Elite
Tegen TTIP
pi_48379359
Co Adriaanse
  maandag 16 april 2007 @ 13:27:08 #94
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_48379487
ROFL @ Koeman plaatje
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_48379533
Whehe. Venom.
That's all folks!
pi_48379627
quote:
Op maandag 16 april 2007 12:05 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

[afbeelding]
Jorienvndherik (verander die username nou eens ) is jou username op het Lunaticforum Luni??
pi_48379651
quote:
Op maandag 16 april 2007 13:22 schreef Happel het volgende:

[..]

Is dit weer een nieuwe hype?
Voor de aller nieuwste hypes moet je hier zijn.

Maar gaat er nog een persconferentie komen ofnie?
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  maandag 16 april 2007 @ 13:42:34 #98
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_48379962
quote:
Op maandag 16 april 2007 13:23 schreef hello_moto1992 het volgende:
Co Adriaanse
quote:
Op maandag 16 april 2007 13:31 schreef Luni het volgende:

[..]

Jorienvndherik (verander die username nou eens ) is jou username op het Lunaticforum Luni??
Daar zegt hij al net zo vaak als hier, dat hij gisteren op het veld zou zitten.
Elite
Tegen TTIP
  maandag 16 april 2007 @ 13:46:37 #99
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_48380060

Hij is tochj met die rugzak?
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_48380143
van Nijnatten nu op radio 2
volgens hem betekent het ontbreken van Koeman op de training zeker weten geen vertrek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')