quote:
In de Oekraine gaat het toch niet helemaal jofel daar?quote:Op zondag 15 april 2007 17:36 schreef Flashwin het volgende:
Co Adriaanse
Inderdaad, alleen genoegen nemen met trainers als Mourinho, Capello, Ferguson en Wengerquote:
Heeft geen diploma toch?quote:Op zondag 15 april 2007 18:24 schreef Radegast het volgende:
Johan Boskamp, een geboren Rotterdammer.![]()
De laatste jarenquote:Op zondag 15 april 2007 18:37 schreef King_of_Kool het volgende:
De waarheid is hard maar Feyenoord is de laatste jaren gezakt naar een matige middenmotor
Een middenmoter met Kuijt en Kalou (en vPersie). Dat is wat het geworden is na de leegkoop van 2002.quote:Op zondag 15 april 2007 18:39 schreef FJD het volgende:
[..]
De laatste jaren![]()
Heb je echt niet goed opgelet of lul je maar wat![]()
Die deed het bij Standard ook geweldig.quote:Op zondag 15 april 2007 18:24 schreef Radegast het volgende:
Johan Boskamp, een geboren Rotterdammer.![]()
Komt vooral door de kapitaalvernietiging na de leegkoop. En het uitblijven van echt grote transfers elk jaar (alleen Kuijt voor 10+ miljoen?)quote:Op zondag 15 april 2007 18:46 schreef thewishmaster het volgende:
Feyenoord kan de strijd met PSV, Ajax en AZ gewoon financieel niet volhouden. Onbegrijpelijk voor een club uit de tweede stad van het land.
De beredenering gaat zowieso niet op. Dan zou den Haag niet zijn gedegradeerd club uit de 3de stad van het landquote:Op zondag 15 april 2007 18:46 schreef thewishmaster het volgende:
Feyenoord kan de strijd met PSV, Ajax en AZ gewoon financieel niet volhouden. Onbegrijpelijk voor een club uit de tweede stad van het land.
Met die verdiensten voor Kuijt en Kalou moesten ook schulden worden afgelost. Daar bovenop kwam nog een heel peloton miskopen.quote:Op zondag 15 april 2007 18:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Komt vooral door de kapitaalvernietiging na de leegkoop. En het uitblijven van echt grote transfers elk jaar (alleen Kuijt voor 10+ miljoen?)
Daar heb je gelijk in, maar toch blijft het vreemd dat clubs uit zulke grote steden niet kunnen aanhaken.quote:Op zondag 15 april 2007 18:51 schreef Dos37 het volgende:
[..]
De beredenering gaat zowieso niet op. Dan zou den Haag niet zijn gedegradeerd club uit de 3de stad van het land
Budget van AZ is nog altijd stukken lager als Feyenoord.quote:Op zondag 15 april 2007 18:46 schreef thewishmaster het volgende:
Klopt. En dat was ook een van de grootste fouten. Financieel gezien wel goed, maar zonder goede vervanger worden de cijfertjes vanzelf weer rood.quote:Op zondag 15 april 2007 18:52 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Met die verdiensten voor Kuijt en Kalou moesten ook schulden worden afgelost. Daar bovenop kwam nog een heel peloton miskopen.
wil zelf, gelukkig, niet.quote:Op zondag 15 april 2007 17:43 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ik zie ze er wel voor aan. En afgezien van 'randzaken', is het een goede oplossing![]()
ADO heeft geen nationale/ internationale uitstraling.quote:Op zondag 15 april 2007 18:52 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar toch blijft het vreemd dat clubs uit zulke grote steden niet kunnen aanhaken.
Budget in de boeken misschien.quote:Op zondag 15 april 2007 18:52 schreef raptorix het volgende:
[..]
Budget van AZ is nog altijd stukken lager als Feyenoord.
Maarjah AZ koopt gewoon slim in, bovendien zien veel spelers met aflopende contracten mogelijkheden bij AZ, komt bij dat AZ relatief goed kan betalen omdat ze weinig uitgeven aan "grote" transfers. Sterker nog, elk jaar worden er 2 rijpe spelers voor goed geld verkocht.
Dat is echt flauwekul, noem me dan een speler die met zijn geld is gekocht?quote:Op zondag 15 april 2007 19:09 schreef Keltie het volgende:
[..]
Budget in de boeken misschien.
Suikeroompje Dirk past nog wel bij als het moet.
Vandaar dat Feyenoord sinds 2002 nooit lager dan de vierde plaats geëindigd? Lul niet zo dom.quote:Op zondag 15 april 2007 18:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Een middenmoter met Kuijt en Kalou (en vPersie). Dat is wat het geworden is na de leegkoop van 2002.
In principe iedere spelert aangezien hij de club heeft gekocht.quote:Op zondag 15 april 2007 19:10 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat is echt flauwekul, noem me dan een speler die met zijn geld is gekocht?
Hahaha, ja joh.quote:Op zondag 15 april 2007 17:43 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Inderdaad, alleen genoegen nemen met trainers als Mourinho, Capello, Ferguson en Wenger
Co is niet welkom. Een zeer goede trainer en toch. Nee, doe maar niet.quote:Wat realisme zou geen kwaad kunnen. Co is de beste trainer die haalbaar is voor Feyenoord. Je kan wel weer voor een trainer gaan met weinig ervaring en alleen krediet heeft omdat hij een goede speler was, maar dan zal volgend seizoen niet anders eindigen dan dit seizoen.
Liever niet.quote:En nee, Hanegem zal geen trainer van Feyenoord worden
Ja zo lust ik er nog wel een paar, je weet zelf ook wel dat vrijwel alle spelers die laatste 3 jaar bij AZ gekomen zijn, tranfervrij waren danwel koopjes. Daarentegen heeft men met een flink aantal spelers goed geoogst.quote:Op zondag 15 april 2007 20:36 schreef Keltie het volgende:
[..]
In principe iedere spelert aangezien hij de club heeft gekocht.
Maargoed, er stond ook "als het moet".
Dat klinkt bekend, de afgelopen maanden waren er nog wel een paar voorstanders in mn vriendengroep, maar nu lijken de ogen ook daar geopendquote:Op zondag 15 april 2007 23:14 schreef erkel het volgende:
Heb 'm lang verdedigd, maar nu wordt het echt te gortig en het vertrouwen is helemaal weg. Ik denk dat ie (zeer) binnenkort zelf opstapt.
Koopjes kosten ook geld.. Vooral als je een klein elftal naar binnen sleept.quote:Op zondag 15 april 2007 22:22 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja zo lust ik er nog wel een paar, je weet zelf ook wel dat vrijwel alle spelers die laatste 3 jaar bij AZ gekomen zijn, tranfervrij waren danwel koopjes. Daarentegen heeft men met een flink aantal spelers goed geoogst.
Het zou me ook niks verbazen als hij de handdoek in de ring zou gooien.....wie gaat hem opvolgen ?quote:Op maandag 16 april 2007 08:56 schreef Gelderland het volgende:
Vanmiddag isie weg.... heb een kennis bij de pers vd AD en die was hier net op me werk en vertelde 't... (heeft flink wat contacten, ook bij Fey)
make my words
Beter, als'ie ontslag neemt hoeft de club geen zak geld mee te geven.quote:Op maandag 16 april 2007 09:03 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Het zou me ook niks verbazen als hij de handdoek in de ring zou gooien.....wie gaat hem opvolgen ?
Ruud Dil is ook een amsterdammer?quote:Co Adriaanse werd al eerder in dit topic genoemd maar volgens mij heeft hij al eens aangegeven nooit bij Feyenoord te gaan werken (als Amsterdammer).
quote:Ron Jans misschien ?
Een hartinfarct voor Peter Bosz lijkt mij ook ideaal..quote:Op maandag 16 april 2007 09:10 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Co Adriaanse lijkt me voor Feyenoord ideaal..
Meneer zit in Mexicoquote:Op maandag 16 april 2007 09:14 schreef Keltie het volgende:
[..]
Een hartinfarct voor Peter Bosz lijkt mij ook ideaal..
zou fijn zijnquote:Op maandag 16 april 2007 08:56 schreef Gelderland het volgende:
Vanmiddag isie weg.... heb een kennis bij de pers vd AD en die was hier net op me werk en vertelde 't... (heeft flink wat contacten, ook bij Fey)
make my words
Dacht dat we rust in de tent wilde hebben? Moet je vooral hem gaan aanstellen, weet je zeker dat het Maasgebouw met de grond gelijk gemaakt wordt.quote:Op maandag 16 april 2007 09:10 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Co Adriaanse lijkt me voor Feyenoord ideaal..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |