quote:
In de Oekraine gaat het toch niet helemaal jofel daar?quote:Op zondag 15 april 2007 17:36 schreef Flashwin het volgende:
Co Adriaanse
Inderdaad, alleen genoegen nemen met trainers als Mourinho, Capello, Ferguson en Wengerquote:
Heeft geen diploma toch?quote:Op zondag 15 april 2007 18:24 schreef Radegast het volgende:
Johan Boskamp, een geboren Rotterdammer.![]()
De laatste jarenquote:Op zondag 15 april 2007 18:37 schreef King_of_Kool het volgende:
De waarheid is hard maar Feyenoord is de laatste jaren gezakt naar een matige middenmotor
Een middenmoter met Kuijt en Kalou (en vPersie). Dat is wat het geworden is na de leegkoop van 2002.quote:Op zondag 15 april 2007 18:39 schreef FJD het volgende:
[..]
De laatste jaren![]()
Heb je echt niet goed opgelet of lul je maar wat![]()
Die deed het bij Standard ook geweldig.quote:Op zondag 15 april 2007 18:24 schreef Radegast het volgende:
Johan Boskamp, een geboren Rotterdammer.![]()
Komt vooral door de kapitaalvernietiging na de leegkoop. En het uitblijven van echt grote transfers elk jaar (alleen Kuijt voor 10+ miljoen?)quote:Op zondag 15 april 2007 18:46 schreef thewishmaster het volgende:
Feyenoord kan de strijd met PSV, Ajax en AZ gewoon financieel niet volhouden. Onbegrijpelijk voor een club uit de tweede stad van het land.
De beredenering gaat zowieso niet op. Dan zou den Haag niet zijn gedegradeerd club uit de 3de stad van het landquote:Op zondag 15 april 2007 18:46 schreef thewishmaster het volgende:
Feyenoord kan de strijd met PSV, Ajax en AZ gewoon financieel niet volhouden. Onbegrijpelijk voor een club uit de tweede stad van het land.
Met die verdiensten voor Kuijt en Kalou moesten ook schulden worden afgelost. Daar bovenop kwam nog een heel peloton miskopen.quote:Op zondag 15 april 2007 18:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Komt vooral door de kapitaalvernietiging na de leegkoop. En het uitblijven van echt grote transfers elk jaar (alleen Kuijt voor 10+ miljoen?)
Daar heb je gelijk in, maar toch blijft het vreemd dat clubs uit zulke grote steden niet kunnen aanhaken.quote:Op zondag 15 april 2007 18:51 schreef Dos37 het volgende:
[..]
De beredenering gaat zowieso niet op. Dan zou den Haag niet zijn gedegradeerd club uit de 3de stad van het land
Budget van AZ is nog altijd stukken lager als Feyenoord.quote:Op zondag 15 april 2007 18:46 schreef thewishmaster het volgende:
Klopt. En dat was ook een van de grootste fouten. Financieel gezien wel goed, maar zonder goede vervanger worden de cijfertjes vanzelf weer rood.quote:Op zondag 15 april 2007 18:52 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Met die verdiensten voor Kuijt en Kalou moesten ook schulden worden afgelost. Daar bovenop kwam nog een heel peloton miskopen.
wil zelf, gelukkig, niet.quote:Op zondag 15 april 2007 17:43 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ik zie ze er wel voor aan. En afgezien van 'randzaken', is het een goede oplossing![]()
ADO heeft geen nationale/ internationale uitstraling.quote:Op zondag 15 april 2007 18:52 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar toch blijft het vreemd dat clubs uit zulke grote steden niet kunnen aanhaken.
Budget in de boeken misschien.quote:Op zondag 15 april 2007 18:52 schreef raptorix het volgende:
[..]
Budget van AZ is nog altijd stukken lager als Feyenoord.
Maarjah AZ koopt gewoon slim in, bovendien zien veel spelers met aflopende contracten mogelijkheden bij AZ, komt bij dat AZ relatief goed kan betalen omdat ze weinig uitgeven aan "grote" transfers. Sterker nog, elk jaar worden er 2 rijpe spelers voor goed geld verkocht.
Dat is echt flauwekul, noem me dan een speler die met zijn geld is gekocht?quote:Op zondag 15 april 2007 19:09 schreef Keltie het volgende:
[..]
Budget in de boeken misschien.
Suikeroompje Dirk past nog wel bij als het moet.
Vandaar dat Feyenoord sinds 2002 nooit lager dan de vierde plaats geëindigd? Lul niet zo dom.quote:Op zondag 15 april 2007 18:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Een middenmoter met Kuijt en Kalou (en vPersie). Dat is wat het geworden is na de leegkoop van 2002.
In principe iedere spelert aangezien hij de club heeft gekocht.quote:Op zondag 15 april 2007 19:10 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat is echt flauwekul, noem me dan een speler die met zijn geld is gekocht?
Hahaha, ja joh.quote:Op zondag 15 april 2007 17:43 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Inderdaad, alleen genoegen nemen met trainers als Mourinho, Capello, Ferguson en Wenger
Co is niet welkom. Een zeer goede trainer en toch. Nee, doe maar niet.quote:Wat realisme zou geen kwaad kunnen. Co is de beste trainer die haalbaar is voor Feyenoord. Je kan wel weer voor een trainer gaan met weinig ervaring en alleen krediet heeft omdat hij een goede speler was, maar dan zal volgend seizoen niet anders eindigen dan dit seizoen.
Liever niet.quote:En nee, Hanegem zal geen trainer van Feyenoord worden
Ja zo lust ik er nog wel een paar, je weet zelf ook wel dat vrijwel alle spelers die laatste 3 jaar bij AZ gekomen zijn, tranfervrij waren danwel koopjes. Daarentegen heeft men met een flink aantal spelers goed geoogst.quote:Op zondag 15 april 2007 20:36 schreef Keltie het volgende:
[..]
In principe iedere spelert aangezien hij de club heeft gekocht.
Maargoed, er stond ook "als het moet".
Dat klinkt bekend, de afgelopen maanden waren er nog wel een paar voorstanders in mn vriendengroep, maar nu lijken de ogen ook daar geopendquote:Op zondag 15 april 2007 23:14 schreef erkel het volgende:
Heb 'm lang verdedigd, maar nu wordt het echt te gortig en het vertrouwen is helemaal weg. Ik denk dat ie (zeer) binnenkort zelf opstapt.
Koopjes kosten ook geld.. Vooral als je een klein elftal naar binnen sleept.quote:Op zondag 15 april 2007 22:22 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja zo lust ik er nog wel een paar, je weet zelf ook wel dat vrijwel alle spelers die laatste 3 jaar bij AZ gekomen zijn, tranfervrij waren danwel koopjes. Daarentegen heeft men met een flink aantal spelers goed geoogst.
Het zou me ook niks verbazen als hij de handdoek in de ring zou gooien.....wie gaat hem opvolgen ?quote:Op maandag 16 april 2007 08:56 schreef Gelderland het volgende:
Vanmiddag isie weg.... heb een kennis bij de pers vd AD en die was hier net op me werk en vertelde 't... (heeft flink wat contacten, ook bij Fey)
make my words
Beter, als'ie ontslag neemt hoeft de club geen zak geld mee te geven.quote:Op maandag 16 april 2007 09:03 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Het zou me ook niks verbazen als hij de handdoek in de ring zou gooien.....wie gaat hem opvolgen ?
Ruud Dil is ook een amsterdammer?quote:Co Adriaanse werd al eerder in dit topic genoemd maar volgens mij heeft hij al eens aangegeven nooit bij Feyenoord te gaan werken (als Amsterdammer).
quote:Ron Jans misschien ?
Een hartinfarct voor Peter Bosz lijkt mij ook ideaal..quote:Op maandag 16 april 2007 09:10 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Co Adriaanse lijkt me voor Feyenoord ideaal..
Meneer zit in Mexicoquote:Op maandag 16 april 2007 09:14 schreef Keltie het volgende:
[..]
Een hartinfarct voor Peter Bosz lijkt mij ook ideaal..
zou fijn zijnquote:Op maandag 16 april 2007 08:56 schreef Gelderland het volgende:
Vanmiddag isie weg.... heb een kennis bij de pers vd AD en die was hier net op me werk en vertelde 't... (heeft flink wat contacten, ook bij Fey)
make my words
Dacht dat we rust in de tent wilde hebben? Moet je vooral hem gaan aanstellen, weet je zeker dat het Maasgebouw met de grond gelijk gemaakt wordt.quote:Op maandag 16 april 2007 09:10 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Co Adriaanse lijkt me voor Feyenoord ideaal..
Dat is het voornaamste. Er moet wat op bestuurlijk niveau veranderen. Zolang dat niet gebeurd zal geen enkele trainer goed kunnen presteren binnen de Kuip.quote:Op maandag 16 april 2007 09:49 schreef Suijk het volgende:
Been is een van de weinige opties die echt geaccepteerd zou worden, maar dan nog zit je met het incompetente management. Als ik Been was en gevraagd zou worden, zou ik daar eerst garanties over willen. Of afwachten wat er in de top verandert.
Alweer.quote:Op maandag 16 april 2007 09:54 schreef jorienvdherik het volgende:
op LN staat dat er vanmiddag een persconferentie is
Op dit moment is alles een vooruitgang. Maar ja, het blijft Adriaanse hequote:Op maandag 16 april 2007 09:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Dacht dat we rust in de tent wilde hebben? Moet je vooral hem gaan aanstellen, weet je zeker dat het Maasgebouw met de grond gelijk gemaakt wordt.
En Peter Bosz als tijdelijke vervanging op de bankquote:Op maandag 16 april 2007 10:07 schreef jorienvdherik het volgende:
Hoop dat die vanmiddag iedergeval weg is
quote:Op maandag 16 april 2007 10:20 schreef Keltie het volgende:
[..]
En daar ken je geen hartinfarcten krijgen
Nee, vandaar dat al die die jongens binnen 2 jaar in Oranje staan. En vandaar dat je met deze matige spelers wel tot het end toe op 3 fronten mee doet.quote:Op maandag 16 april 2007 07:33 schreef Keltie het volgende:
[..]
Koopjes kosten ook geld.. Vooral als je een klein elftal naar binnen sleept.
Maargoed, zo lijk ik wel 1 van de weinigen te zijn die de aankopen heel niet van die geweldenaars vind als de rest van Nederland
Selectiebeleid van Van Basten.. Dat die gozer Stekelenburg als de opvolger van Van Der Sar ziet zegt al genoeg.quote:Op maandag 16 april 2007 10:55 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee, vandaar dat al die die jongens binnen 2 jaar in Oranje staan. En vandaar dat je met deze matige spelers wel tot het end toe op 3 fronten mee doet.
Pfff jalours ofzo? Het gaat niet om elf geweldenaars in de zin dat ze allemaal topper zijn, het gaat erom dat ze hun functie in het team top uitvoeren.quote:Op maandag 16 april 2007 11:05 schreef Keltie het volgende:
[..]
Selectiebeleid van Van Basten.. Dat die gozer Stekelenburg als de opvolger van Van Der Sar ziet zegt al genoeg.
En sinds wanneer zijn elf geweldenaars (want dat zijn ze volgens jou) garantie voor succes? Zie R. Madrid..
Weer 2 personen met weinig ervaring lijkt me niet verstandig. Al heeft Been er nu 2 jaar opzitten als hoofdcoach is dat nog steeds te weinig. Er moet nu een ervaren man aangesteld worden. Bert van Marwijk is nog steeds een clubloze man dacht ik (?) Daar zou ik voor pleiten.quote:Op maandag 16 april 2007 11:59 schreef TJDoornbos het volgende:
Been en Fräser op de bank en Willem in het maasgebouw lijkt me een goeie optie!!
Wel meer toch?quote:Op maandag 16 april 2007 12:02 schreef erkel het volgende:
[..]
Weer 2 personen met weinig ervaring lijkt me niet verstandig. Al heeft Been er nu 2 jaar opzitten als hoofdcoach is dat nog steeds te weinig. Er moet nu een ervaren man aangesteld worden. Bert van Marwijk is nog steeds een clubloze man dacht ik (?) Daar zou ik voor pleiten.
Nee, ik ben niet jaloers (jaloers zijn op azquote:Op maandag 16 april 2007 11:16 schreef raptorix het volgende:
[..]
Pfff jalours ofzo? Het gaat niet om elf geweldenaars in de zin dat ze allemaal topper zijn, het gaat erom dat ze hun functie in het team top uitvoeren.
Feyenoord heeft op papier ook wel een aardig elftal, maar als er 3 man continue niet aan de afspraken houden dan valt de hele boel om.
Bovendien denk ik dat op Jaliens na, alle spelers wel hun selectie verdienden.
Das niks voor Willem, die moet lekker op het veld staan.quote:Op maandag 16 april 2007 11:59 schreef TJDoornbos het volgende:
Been en Fräser op de bank en Willem in het maasgebouw lijkt me een goeie optie!!
dan is de kuip zondag te kleinquote:Op maandag 16 april 2007 13:56 schreef MrSleep het volgende:
[afbeelding]
Misschien gaat Bosz zelf wel op de bank zitten
K ga dr vanuit dat er Zondag wel weer acties zijn!!quote:Op maandag 16 april 2007 14:01 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
hoop dat zondag er wat gebeurd
Ik denk dat metgod op de bank zit zondag.quote:Op maandag 16 april 2007 13:56 schreef MrSleep het volgende:
[afbeelding]
Misschien gaat Bosz zelf wel op de bank zitten
Nou, dan word het helemaal dikke pret..quote:Op maandag 16 april 2007 15:06 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik denk dat metgod op de bank zit zondag.
Hij heeft zich echt wel bewezen als goede trainer en bij Feyenoord heeft hij het prima gedaan.quote:Op maandag 16 april 2007 16:37 schreef Tomasso het volgende:
Mensen die Van Marwijk terug willen hebben. Zijn 2 klonen van elkaar man, Koeman en Van Marwijk.
2005/2006 Hoofdcoach bij Excelsiorquote:
Goede trainer? Wanneer hebben we onder hem succes geboekt, naast de UEFA Cup? Het was over het algemeen ook slap voetbal (het was tenminste nog enige vorm van voetbal, dat wel), nutteloze persconferenties en een slappe zak zonder durf of ambitie. Verkrachtte ons grootste talent allertijden.quote:Op maandag 16 april 2007 17:29 schreef erkel het volgende:
[..]
Hij heeft zich echt wel bewezen als goede trainer en bij Feyenoord heeft hij het prima gedaan.
Ik snap de vergelijking met Koeman niet helemaalMisschien wel als er een onderbouwing bij zou zitten.
Niet dat ik Van Marwijk graag terug zie, maar ik vind wel dat hij iets bijzonders heeft bereikt met het winnen van de UEFA cup. Ook heeft hij dit gedaan met een mindere spelersgroep vind ik, Zoetebier Rzasa e.d. waren nou ook niet je van het. Hij haalde er wel het maximale uit.quote:Op maandag 16 april 2007 17:38 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Goede trainer? Wanneer hebben we onder hem succes geboekt, naast de UEFA Cup? Het was over het algemeen ook slap voetbal (het was tenminste nog enige vorm van voetbal, dat wel), nutteloze persconferenties en een slappe zak zonder durf of ambitie. Verkrachtte ons grootste talent allertijden.
Koeman is alleen een Van Marwijk in het kwadraat. Het zijn geen trainers die spelers beter maken. Het zijn trainers die kan je hooguit neerzetten als je een goede basis hebt en ondergrond hebt. Misschien dat ze daarna er nog een beetje op voort kunnen bouwen, hoewel ik daar bij Koeman wel over twijfel. Beide vind ik geen trainer voor een topclub, of tenminste een club dat een topclub hoort te zijn.
Ron jans?quote:Op maandag 16 april 2007 17:49 schreef raptorix het volgende:
Plus dat onder van Marwijk altijd een stijgende lijn ingezeten heeft.
Feyenoord had mijns inziens bij Stevens moeten aankloppen.
Overigens zou het me niet verbazen als men Been probeert te halen.
De UEFA cup stelt natuurlijk ook helemaal niks voorquote:Op maandag 16 april 2007 17:38 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Goede trainer? Wanneer hebben we onder hem succes geboekt, naast de UEFA Cup? Het was over het algemeen ook slap voetbal (het was tenminste nog enige vorm van voetbal, dat wel), nutteloze persconferenties en een slappe zak zonder durf of ambitie. Verkrachtte ons grootste talent allertijden.
Koeman is alleen een Van Marwijk in het kwadraat. Het zijn geen trainers die spelers beter maken. Het zijn trainers die kan je hooguit neerzetten als je een goede basis hebt en ondergrond hebt. Misschien dat ze daarna er nog een beetje op voort kunnen bouwen, hoewel ik daar bij Koeman wel over twijfel. Beide vind ik geen trainer voor een topclub, of tenminste een club dat een topclub hoort te zijn.
Goede trainer, maar lijkt me een man die weinig behoefte heeft om bij Feyenoord te werken.quote:
Van bastenquote:Op maandag 16 april 2007 17:51 schreef raptorix het volgende:
[..]
Goede trainer, maar lijkt me een man die weinig behoefte heeft om bij Feyenoord te werken.
Wat Feyenoord nu nodig heeft is een trainer die zich niet laat dirigeren maar zelf ze visie op het team kan drukken.
quote:Feyenoord 100 procent achter Koeman
Uitgegeven: 16 april 2007 15:51
Laatst gewijzigd: 16 april 2007 16:25
ROTTERDAM - Hoofdcoach Erwin Koeman kan bij de directie van Feyenoord nog steeds op veel steun en vertrouwen rekenen. "We staan 100 procent achter hem. Hij is en blijft dit seizoen en ook de volgende twee jaar onze trainer", stelde financieel directeur Onno Jacobs maandag in De Kuip.
Jacobs benadrukte dat bij de clubleiding geen enkele vorm van twijfel heerst over de werkhouding van Koeman. "Hij maakt op ons nog steeds een strijdbare indruk. Natuurlijk, onze prestaties zijn de laatste weken niet goed. Maar daarmee is ons geloof in Koeman niet verdwenen. We moeten gezamenlijk rust en vertrouwen uitstralen bij Feyenoord. Er valt dit seizoen nog genoeg voor ons te winnen."
De directie van Feyenoord besprak maandagmiddag in De Kuip met Ger Lagendijk, de zaakwaarnemer van Koeman, de huidige situatie. "Beide partijen hebben hun vertrouwen in elkaar uitgesproken. We gaan samen door. Van een patstelling is geen sprake."
quote:Op maandag 16 april 2007 08:56 schreef Gelderland het volgende:
make my words
Zodra ze gaan blaten dat ze achter de trainer staan.. Rommelt het vaak nogal hard achter de schermen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |