Das niks voor Willem, die moet lekker op het veld staan.quote:Op maandag 16 april 2007 11:59 schreef TJDoornbos het volgende:
Been en Fräser op de bank en Willem in het maasgebouw lijkt me een goeie optie!!
dan is de kuip zondag te kleinquote:Op maandag 16 april 2007 13:56 schreef MrSleep het volgende:
[afbeelding]
Misschien gaat Bosz zelf wel op de bank zitten
K ga dr vanuit dat er Zondag wel weer acties zijn!!quote:Op maandag 16 april 2007 14:01 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
hoop dat zondag er wat gebeurd
Ik denk dat metgod op de bank zit zondag.quote:Op maandag 16 april 2007 13:56 schreef MrSleep het volgende:
[afbeelding]
Misschien gaat Bosz zelf wel op de bank zitten
Nou, dan word het helemaal dikke pret..quote:Op maandag 16 april 2007 15:06 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik denk dat metgod op de bank zit zondag.
Hij heeft zich echt wel bewezen als goede trainer en bij Feyenoord heeft hij het prima gedaan.quote:Op maandag 16 april 2007 16:37 schreef Tomasso het volgende:
Mensen die Van Marwijk terug willen hebben. Zijn 2 klonen van elkaar man, Koeman en Van Marwijk.
2005/2006 Hoofdcoach bij Excelsiorquote:
Goede trainer? Wanneer hebben we onder hem succes geboekt, naast de UEFA Cup? Het was over het algemeen ook slap voetbal (het was tenminste nog enige vorm van voetbal, dat wel), nutteloze persconferenties en een slappe zak zonder durf of ambitie. Verkrachtte ons grootste talent allertijden.quote:Op maandag 16 april 2007 17:29 schreef erkel het volgende:
[..]
Hij heeft zich echt wel bewezen als goede trainer en bij Feyenoord heeft hij het prima gedaan.
Ik snap de vergelijking met Koeman niet helemaalMisschien wel als er een onderbouwing bij zou zitten.
Niet dat ik Van Marwijk graag terug zie, maar ik vind wel dat hij iets bijzonders heeft bereikt met het winnen van de UEFA cup. Ook heeft hij dit gedaan met een mindere spelersgroep vind ik, Zoetebier Rzasa e.d. waren nou ook niet je van het. Hij haalde er wel het maximale uit.quote:Op maandag 16 april 2007 17:38 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Goede trainer? Wanneer hebben we onder hem succes geboekt, naast de UEFA Cup? Het was over het algemeen ook slap voetbal (het was tenminste nog enige vorm van voetbal, dat wel), nutteloze persconferenties en een slappe zak zonder durf of ambitie. Verkrachtte ons grootste talent allertijden.
Koeman is alleen een Van Marwijk in het kwadraat. Het zijn geen trainers die spelers beter maken. Het zijn trainers die kan je hooguit neerzetten als je een goede basis hebt en ondergrond hebt. Misschien dat ze daarna er nog een beetje op voort kunnen bouwen, hoewel ik daar bij Koeman wel over twijfel. Beide vind ik geen trainer voor een topclub, of tenminste een club dat een topclub hoort te zijn.
Ron jans?quote:Op maandag 16 april 2007 17:49 schreef raptorix het volgende:
Plus dat onder van Marwijk altijd een stijgende lijn ingezeten heeft.
Feyenoord had mijns inziens bij Stevens moeten aankloppen.
Overigens zou het me niet verbazen als men Been probeert te halen.
De UEFA cup stelt natuurlijk ook helemaal niks voorquote:Op maandag 16 april 2007 17:38 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Goede trainer? Wanneer hebben we onder hem succes geboekt, naast de UEFA Cup? Het was over het algemeen ook slap voetbal (het was tenminste nog enige vorm van voetbal, dat wel), nutteloze persconferenties en een slappe zak zonder durf of ambitie. Verkrachtte ons grootste talent allertijden.
Koeman is alleen een Van Marwijk in het kwadraat. Het zijn geen trainers die spelers beter maken. Het zijn trainers die kan je hooguit neerzetten als je een goede basis hebt en ondergrond hebt. Misschien dat ze daarna er nog een beetje op voort kunnen bouwen, hoewel ik daar bij Koeman wel over twijfel. Beide vind ik geen trainer voor een topclub, of tenminste een club dat een topclub hoort te zijn.
Goede trainer, maar lijkt me een man die weinig behoefte heeft om bij Feyenoord te werken.quote:
Van bastenquote:Op maandag 16 april 2007 17:51 schreef raptorix het volgende:
[..]
Goede trainer, maar lijkt me een man die weinig behoefte heeft om bij Feyenoord te werken.
Wat Feyenoord nu nodig heeft is een trainer die zich niet laat dirigeren maar zelf ze visie op het team kan drukken.
quote:Feyenoord 100 procent achter Koeman
Uitgegeven: 16 april 2007 15:51
Laatst gewijzigd: 16 april 2007 16:25
ROTTERDAM - Hoofdcoach Erwin Koeman kan bij de directie van Feyenoord nog steeds op veel steun en vertrouwen rekenen. "We staan 100 procent achter hem. Hij is en blijft dit seizoen en ook de volgende twee jaar onze trainer", stelde financieel directeur Onno Jacobs maandag in De Kuip.
Jacobs benadrukte dat bij de clubleiding geen enkele vorm van twijfel heerst over de werkhouding van Koeman. "Hij maakt op ons nog steeds een strijdbare indruk. Natuurlijk, onze prestaties zijn de laatste weken niet goed. Maar daarmee is ons geloof in Koeman niet verdwenen. We moeten gezamenlijk rust en vertrouwen uitstralen bij Feyenoord. Er valt dit seizoen nog genoeg voor ons te winnen."
De directie van Feyenoord besprak maandagmiddag in De Kuip met Ger Lagendijk, de zaakwaarnemer van Koeman, de huidige situatie. "Beide partijen hebben hun vertrouwen in elkaar uitgesproken. We gaan samen door. Van een patstelling is geen sprake."
quote:Op maandag 16 april 2007 08:56 schreef Gelderland het volgende:
Vanmiddag isie weg.... heb een kennis bij de pers vd AD en die was hier net op me werk en vertelde 't... (heeft flink wat contacten, ook bij Fey)
make my words
Zodra ze gaan blaten dat ze achter de trainer staan.. Rommelt het vaak nogal hard achter de schermen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |