Willem..quote:Op zondag 15 april 2007 23:18 schreef Messenga het volgende:
`Wie voor Koetje Boeman dan Jorien?
Dit soort fotos schiet ik met mn phone.quote:Op zondag 15 april 2007 23:16 schreef jorienvdherik het volgende:
[afbeelding]
Kut is nr 269
Foto's van Heracles - Feyenoord op www.fr-fotopage.nl![]()
Die laatste was met me phone..quote:Op zondag 15 april 2007 23:19 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Dit soort fotos schiet ik met mn phone.
Koeman![]()
Zagen jullie nog hoe Bahia en Schreuder liepen te kutten bij de tegengoals?![]()
Omdat meneer altijd met alles en iedereen het aan de stok heeft ?quote:Op zondag 15 april 2007 23:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waarom had Buijs het trouwens aan de stok met een supporter?
quote:Op zondag 15 april 2007 23:24 schreef vitessezuid113 het volgende:
Ik lees net op LN , dat Bosz de transfer van Gio tegenhoudt![]()
Als dat waar is wordt die man zeker gelynchedquote:Op zondag 15 april 2007 23:24 schreef vitessezuid113 het volgende:
Las het ook.. maar of waar is.quote:Op zondag 15 april 2007 23:24 schreef vitessezuid113 het volgende:
Kan het me haast niet voorstellen dat het waar is.quote:
Laatst werd net op Talpa gezegd dat het maar een gerucht is. Van Bronckhorst zou zijn gevraagd of die het leuk zou vinden om ooit nog eens voor Feyenoord te spelen, waarop hij "ja" zei. Het verhaal dat hij dit volgend seizoen als zou willen doen is uit de duim gezogen.quote:Op zondag 15 april 2007 23:38 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Kan het me haast niet voorstellen dat het waar is.
Zelfs een blinde vink kan zien dat Gio een aanwinst zou zijn voor Feyenoord en dat dit een buitenkans is die we niet mogen laten schieten.
De vraag is natuurlijk hoe graag Giovanni van Bronckhorst zelf wilt nu Feyenoord zo in verval is, en de druk immens is. Aan de andere kant staan de spelers met echt hart voor de club juist dan op![]()
Wat dan precies?quote:Op zondag 15 april 2007 23:24 schreef vitessezuid113 het volgende:
Lijkt me wel heel erg sterk. Of zouden hij en Van Bronckhorst geen goede vriendjes zijn?quote:Op zondag 15 april 2007 23:24 schreef vitessezuid113 het volgende:
Ja, niet zo gek als je zoveel gifbekers leegzuipt.quote:Op maandag 16 april 2007 00:03 schreef BobbyHill het volgende:
Koeman staat wel gewoon z'n supporters te woord. Dat vind ik sterk van hem. Hij moet zich echt gebroken en gesloopt voelen.
quote:15/4/2007 - Feyenoord spreekt vertrouwen uit in Koeman
(Gepost door K)
Zowel vanuit het bestuur als door technisch manager Peter Bosz is vanavond het vertrouwen uitgesproken in Erwin Koeman. Onno Jacobs liet volgens Talpa weten dat een vertrek van Koeman absoluut niet aan de orde is en dat het vertrouwen nog volledig aanwezig is in de coach. Ook Peter Bosz zou vanuit Mexico tegenover Van Gelder hebben laten weten dat Feyenoord Koeman zeker niet zal wegsturen
Zal wel in de familie zittenquote:Op maandag 16 april 2007 00:03 schreef BobbyHill het volgende:
Koeman staat wel gewoon z'n supporters te woord. Dat vind ik sterk van hem. Hij moet zich echt gebroken en gesloopt voelen.
Lees het forum ( of prikbord ) maar ff doorquote:
Tuurlijk niet, Feyenoord heeft wel diepere dalen gekend hoor. Is gewoon een baggerseizoen. In de winterstop stonden we nog maar drie punten achter op Ajax, het is in een paar maanden bergafwaarts gegaan, dus het kan ook weer redelijk snel de andere richting op. Moeten er wel 1 of 2 goede spelers bij en een nieuwe trainert.quote:Op maandag 16 april 2007 00:24 schreef Tomatenboer het volgende:
In Sporza, een sportprogramma op het Belgische Canvas was vanavond een special over Feyenoord.
Ze vergeleken Feyenoord met het roemruchte FC Antwerp, een topclub in verval.
Helaas weet ik niet of en waar deze reportage ergens nog terug te kijken valt.
Wat me wel opvalt is overigens dat heel veel mensen érg negatief zijn over de toekomst van Feyenoord, en dan bedoel ik niet van 'het kan weleens een paar seizoenen duren dat we weer meedoen om het kampioenschap' - maar meer in de zin dat mensen verwachten dat Feyenoord binnen enkele jaren degradatievoetbal speelt of failliet is.
Maar zover laten we het niet komen toch? Ik heb altijd zoiets gehad van we hebben zoveel mindere jaren gehad en we zijn er altijd weer bovenop gekomen dus dat gaat ons nu ook weer lukken, maar ik raak af en toe nogal ontmoedigd door de vele uiterst pessimistische opinie's die ik lees of hoor van veel journalisten, maar ook van mede-supporters.![]()
Dat doemscenario wat Fc Antwerp is overkomen is toch niet zo realistisch wat betreft Feyenoord of wel?
Ik denk ook dat ie het seizoen wel afmaakt, maar ik denk dat hij ook geen zin heeft om volgend jaar weer te beginnen als trainer van Feyenoord.quote:Op maandag 16 april 2007 00:22 schreef BobbyHill het volgende:
Wie weet stapt Koeman zelf wel op na afloop van de competitie. Zou een reden kunnen zijn om hem nu nog te behouden, om niet nog van alles in de war te gooien op een cruciaal moment. Al zou dat misschien niet eens zo gek zijn, want met dit ingeslapen zootje wordt het ook niks vrees ik.
Er is wel heel veel bergafwaarts gegaan he. In de winterstop was het nog knap wat Koeman met het spelersmateriaal eruit had gehaald, maar nu is het intern helemaal verneukt.quote:Op maandag 16 april 2007 00:35 schreef TC03 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, Feyenoord heeft wel diepere dalen gekend hoor. Is gewoon een baggerseizoen. In de winterstop stonden we nog maar drie punten achter op Ajax, het is in een paar maanden bergafwaarts gegaan, dus het kan ook weer redelijk snel de andere richting op. Moeten er wel 1 of 2 goede spelers bij en een nieuwe trainert.
Daarnaast heeft de media over het algemeen GEEN verstand van voetbal. Zie bijvoorbeeld hoeveel aandacht elk miniscuul relletje bij Feyenoord krijgt, en hoe weinig aandacht de vriendjespolitiek van Bosz en het ontslag van Fräser. Op een paar columns na lees je er haast niks over, maar bij Talpa zijn ze er wel als de kippen bij om 600 supporters 'nepsupporters' te noemen als er onrust uitbreekt omdat de ME begint te stoken. Geloof daar maar geen woord van hoor.
Ja, dat klopt. Maar de hoop is nog niet vergeven. Daarnaast heb je in principe weinig te maken met de problemen intern als het op het veld lekker loopt. Zorg dat dat goed gaat, dan komt de rest vanzelf ook goed. Verkoop Charisteas, dump Schreuder, koop Van Bronckhorst, begleidt de talenten goed en zorg voor een goede trainer. Wedden dat Feyenoord dan alsnog kan 'verrassen' (=bij de eerste 4 eindigen, voor de mensen die Feyenoord een middenmoter noemen, terwijl Feyenoord al heel lang niet meer lager dan plaats 4 is geëindigd).quote:Op maandag 16 april 2007 00:44 schreef Nashje het volgende:
[..]
Er is wel heel veel bergafwaarts gegaan he. In de winterstop was het nog knap wat Koeman met het spelersmateriaal eruit had gehaald, maar nu is het intern helemaal verneukt.
Ik zeg ook altijd dat er in principe maar weinig nodig is om het tij te keren voor Feyenoord, sportief gezien althans, maar zo af en toe slaat toch de twijfel toe.quote:Op maandag 16 april 2007 00:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Maar de hoop is nog niet vergeven. Daarnaast heb je in principe weinig te maken met de problemen intern als het op het veld lekker loopt. Zorg dat dat goed gaat, dan komt de rest vanzelf ook goed. Verkoop Charisteas, dump Schreuder, koop Van Bronckhorst, begleidt de talenten goed en zorg voor een goede trainer. Wedden dat Feyenoord dan alsnog kan 'verrassen' (=bij de eerste 4 eindigen, voor de mensen die Feyenoord een middenmoter noemen, terwijl Feyenoord al heel lang niet meer lager dan plaats 4 is geëindigd).
Meneer wilde ook nog praten, hij begreep het niet.quote:Op zondag 15 april 2007 22:55 schreef vitessezuid113 het volgende:
En Harry die wou volgensmij alweer vluchten![]()
Nouja, toen was er toch ook al wat rumoer? Van Hooijdonk die een aantal spelers niet feyenoord-waardig vond. Zoiets kan ik me nog wel herinneren. Voordeel was dat de prestaties toen nét genoeg waren.quote:Op maandag 16 april 2007 00:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Maar de hoop is nog niet vergeven. Daarnaast heb je in principe weinig te maken met de problemen intern als het op het veld lekker loopt.
Dat was er inderdaad. Ik zeg ook niet dat het er niet was ofzo, ik zeg alleen dat je niks te maken hebt met vriendjespolitiek en hypocriete medewerkers als je gewoon elke week 3 punten pakt.quote:Op maandag 16 april 2007 00:55 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nouja, toen was er toch ook al wat rumoer? Van Hooijdonk die een aantal spelers niet feyenoord-waardig vond. Zoiets kan ik me nog wel herinneren. Voordeel was dat de prestaties toen nét genoeg waren.
Mja oke. Maar blijkbaar speelt dat toch ook mee in de koppies.quote:Op maandag 16 april 2007 00:57 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat was er inderdaad. Ik zeg ook niet dat het er niet was ofzo, ik zeg alleen dat je niks te maken hebt met vriendjespolitiek en hypocriete medewerkers als je gewoon elke week 3 punten pakt.
Volgens z'n broertje Ronald heeft Erwin al die beslissing genomen.quote:Op maandag 16 april 2007 00:22 schreef BobbyHill het volgende:
Wie weet stapt Koeman zelf wel op na afloop van de competitie. Zou een reden kunnen zijn om hem nu nog te behouden, om niet nog van alles in de war te gooien op een cruciaal moment. Al zou dat misschien niet eens zo gek zijn, want met dit ingeslapen zootje wordt het ook niks vrees ik.
quote:,,NEC, NAC, Twente, Heracles - het maakt allemaal niet uit, overal worden we door het stadion gejaagd. Dat gevoel van vernedering, dat doet echt veel pijn.’’
Aldus pierre van hooijdonk op ad.nl op
Met dat verschrikkelijke beleid van de afgelopen jaren zou ik ook niet graag mijn geld aan Feyenoord geven.quote:Op maandag 16 april 2007 01:40 schreef PLAE@ het volgende:
Ik snap niet dat er geen rijke gast opstaat in r'dam die er wat geld in pompt. Zit geld zat daar.
wantquote:Op maandag 16 april 2007 07:31 schreef Keltie het volgende:
Jorien, je OP komt niet overeen met hetgene wat je rondblaat.
Je bedoelt slapen in het lekkere zonnetje?quote:Op zondag 15 april 2007 23:19 schreef Erasmusch het volgende:
Zagen jullie nog hoe Bahia en Schreuder liepen te kutten bij de tegengoals?![]()
Duh.quote:Op maandag 16 april 2007 08:04 schreef Positive_Thinking het volgende:
Denken jullie dat een Andere trainer het beter zal doen als een club geen geld heeft en het spelersmateriaal niet toerijkend is?
Je hebt het constant over een investeerder die moet komen, maar in de OP zit een plaatje waarin staat dat een Feijenoord wat mede mogelijk gemaakt is door Coca Cola Chris en Team America ongeschikt isquote:
Dit Feijenoord kan beter dan ze tot nu toe laten zien.quote:Op maandag 16 april 2007 08:04 schreef Positive_Thinking het volgende:
1 vraagje aan de feyenoorders. Denken jullie dat een Andere trainer het beter zal doen als een club geen geld heeft en het spelersmateriaal niet toerijkend is?
Ja.quote:Op maandag 16 april 2007 08:04 schreef Positive_Thinking het volgende:
1 vraagje aan de feyenoorders. Denken jullie dat een Andere betere trainer het beter zal doen als een club geen geld heeft en het spelersmateriaal niet toerijkend is?
Ik denk ook niet dat Koeman de grootste schuld heeft, als je moet werken met spelers als kolka, schreuder, ex-neus, en een berg jonge talenten zonder ook maar een echt goede middenvelder (regiseur) die er voor zorgt dat alles goed staat in het veld zit het je gewoon niet mee.quote:Op maandag 16 april 2007 08:04 schreef Positive_Thinking het volgende:
1 vraagje aan de feyenoorders. Denken jullie dat een Andere trainer het beter zal doen als een club geen geld heeft en het spelersmateriaal niet toerijkend is?
Met een andere trainer koop je niet zomaar betere spelers en zeker niet als er weinig geld is. En het beleid zal er ook niet gelijk beter van worden.
Ik verwacht voorlopig nog een zeer onrustige periode bij Feyenoord, want dit soort zaken werken helaas nog wel even door. Aan het bestuur is het nu om alles op de rails te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |