Der zender schat ik zo. Ze heeft een rok aan.quote:Op zondag 15 april 2007 19:35 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik kan ook niet even 5 minuten eten of jullie raggen de hele COS vol!
Uit de reeks "Wat krijgen we verdikkie nu!?" :
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Ik lees de lapo ook gewoon hoor.quote:Op zondag 15 april 2007 19:39 schreef StephanL het volgende:
[..]
Der zender schat ik zo. Ze heeft een rok aan.
Tja, als je collega's steeds de slaapkamer op komen lopen wordt het lastig om niet in gezelschap te neuken.quote:Op zondag 15 april 2007 19:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Erg leuk ook als je praktisch in hun gezelschap gaat n**ken![]()
Ja (meerdere)quote:Op zondag 15 april 2007 19:41 schreef StephanL het volgende:
Staat er een cameraman in de tuin?
Yesquote:Op zondag 15 april 2007 19:41 schreef beequeen het volgende:
Is Palma met kleren aan dat zwembad ingeflikkerd?
quote:Op zondag 15 april 2007 19:41 schreef beequeen het volgende:
Is Palma met kleren aan dat zwembad ingeflikkerd?
viel mij ook opquote:Op zondag 15 april 2007 19:41 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Het spijt me zeer, maar Palma is in één klap een stuk mooier geworden, met nat haar/ nat gezicht.
Herma, de roddeltante.quote:Op zondag 15 april 2007 19:41 schreef StephanL het volgende:
hoe heet zij op stream 3?
Kijk dát zou wèl weer grensverleggend zijn.quote:Op zondag 15 april 2007 19:39 schreef Rens_Wilders het volgende:
Zouden Eric en die visagist nog met elkaar naar bed gaan?
Ik doe wel cappen.quote:Op zondag 15 april 2007 19:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Kijk dát zou wèl weer grensverleggend zijn.
Eens kijken hoeveel users de streams blijven volgen als die twee zonder dekens aan een potje anale sex beginnen.![]()
Lijkt me wel eens leuk voor de afwisselingquote:Op zondag 15 april 2007 19:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Eens kijken hoeveel users de streams blijven volgen als die twee zonder dekens aan een potje anale sex beginnen.![]()
Je hebt vast ervaring in dat soort situaties! Had ik eerlijk gezegd niet van je verwacht...quote:Op zondag 15 april 2007 19:41 schreef Talitha het volgende:
[..]
Tja, als je collega's steeds de slaapkamer op komen lopen wordt het lastig om niet in gezelschap te neuken.![]()
in het kader van 'make up your mind behind'quote:Op zondag 15 april 2007 19:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Laten we het hopenquote:Op zondag 15 april 2007 19:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
Huub beseft het nog niet, maar nu zou hij wel eens de klos kunnen zijn: Mogelijk is Lieke vanaf nu geen personeel meer en elke volgende keer als hij met Lieke iets wil kost hem dat CP's. Net als bij Lesley-Bart.
Kan interressant zijn voor het spel.
dat verwacht ik ook.quote:Op zondag 15 april 2007 19:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
Huub beseft het nog niet, maar nu zou hij wel eens de klos kunnen zijn: Mogelijk is Lieke vanaf nu geen personeel meer en elke volgende keer als hij met Lieke iets wil kost hem dat CP's. Net als bij Lesley-Bart.
Dat is al het geval schat.quote:Op zondag 15 april 2007 19:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
En allebei dankzij Huub.quote:Op zondag 15 april 2007 19:45 schreef Wiebe-Hoekstra het volgende:
Nu zijn er iig 2 van de huishouding nat geweest vandaag....Lieke en Palma![]()
Ik denk niet dat hij zich druk zal maken. Hij zal het tijdens dit soort feestjes doen, uitnodigen als het evt. kan en anders Gaby laten komen. Denk niet dat hij zich laat leiden door Lieke en hun 'relatie'quote:Op zondag 15 april 2007 19:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dat is idd een hele mooie vrouw, Nancy van de Yoga.quote:Op zondag 15 april 2007 19:46 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Sow die Surinaamse vrouw naast Nicolaas mag er ook zijn. Wit topje aan.....jammieee
Die honden vinden dat leuk.quote:Op zondag 15 april 2007 19:47 schreef Kinga het volgende:
Dat vind ik pas zielig, die hondjes dat zwembad in gooien..
Ooohh de oogjesquote:Op zondag 15 april 2007 19:47 schreef avonne het volgende:
mogen honden wel in chloor en zo?
Ik moet er niet aan denken..ik vind Eric maar goor. Zijn lijf is ook vormloos..en de hele tijd in zijn blote pik rondlopen..ik kan dat ding niet meer zien.quote:Op zondag 15 april 2007 19:43 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Lijkt me wel eens leuk voor de afwisseling![]()
Weet je wat ik zou hebben? Ik zou me tegenover zo'n beschaafde jongen als Ivar schamenquote:Op zondag 15 april 2007 19:41 schreef Talitha het volgende:
[..]
Tja, als je collega's steeds de slaapkamer op komen lopen wordt het lastig om niet in gezelschap te neuken.![]()
Huub heeft nooit CP, en omdat het risico te groot is dat de "liefde" tussen Huub en Lieke dan vrij snel weg is zal de redaktie dat wel niet gaan doen, want ze willen nog wel wat TV momenten hebben.quote:Op zondag 15 april 2007 19:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
Heb ik aan gedacht, vandaar de "mogelijk" en "kan" in mijn vorige post.quote:Op zondag 15 april 2007 19:46 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij zich druk zal maken. Hij zal het tijdens dit soort feestjes doen, uitnodigen als het evt. kan en anders Gaby laten komen. Denk niet dat hij zich laat leiden door Lieke en hun 'relatie'
Als wij Wiebe Hoekstra niet hadden!quote:Op zondag 15 april 2007 19:45 schreef Wiebe-Hoekstra het volgende:
Nu zijn er iig 2 van de huishouding nat geweest vandaag....Lieke en Palma![]()
Wanneer wordt er Yoga gegeven?quote:Op zondag 15 april 2007 19:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is idd een hele mooie vrouw, Nancy van de Yoga.
??quote:Op zondag 15 april 2007 19:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Oh, Huub en Lieke moeten het meer in het zicht doen????
Hij vergeet Hermaquote:
Ja incl alle andere mensen die niet mingelen ( of hoe je het ook schrijft) vooral dat clubje in de hoek. Lekker sociaal, ja ook jij oom Nicolaas.quote:Op zondag 15 april 2007 19:48 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Saaie Sylvia doet weer eens niet mee.
zij was schijnbaar ooit miss nederland geweest en internationaal model, ja anders dan de vriendinnetjes van huubquote:Op zondag 15 april 2007 19:49 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Wanneer wordt er Yoga gegeven?
Er is niets mis met mijn voorstellingsvermogen.quote:Op zondag 15 april 2007 19:44 schreef demins het volgende:
[..]
Je hebt vast ervaring in dat soort situaties! Had ik eerlijk gezegd niet van je verwacht...![]()
Ik vind haar hoofd te klein. Verder kloppen de verhoudingen eigenlijk ook niet!quote:Op zondag 15 april 2007 19:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is idd een hele mooie vrouw, Nancy van de Yoga.
Die dame ziet er ook niet uit om even versierd te worden. Tering wat een schoonheid is dat. Idd van een heel ander vlak dan Huubs hoeren.quote:Op zondag 15 april 2007 19:52 schreef robert2006 het volgende:
[..]
zij was schijnbaar ooit miss nederland geweest en internationaal model, ja anders dan de vriendinnetjes van huub
Ik hoop dat je gazon iets kleiner is dan van DGKquote:Op zondag 15 april 2007 19:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
Terwijl ze elkaar nog even schoon likken onder de douche ga ik even mij gras water geven.
Laters.![]()
Helaas zitten er in Palma geen batterijen.quote:Op zondag 15 april 2007 19:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Palma klinkt overigens als een Furby met batterijen die bijna leeg zijn.![]()
Nou word ik pas écht para...quote:Op zondag 15 april 2007 19:52 schreef Talitha het volgende:
[..]
Er is niets mis met mijn voorstellingsvermogen.![]()
Jawel...quote:
En is het in dit geval strafbaar als je het in de fik steekt.quote:Op zondag 15 april 2007 19:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Helaas zitten er in Palma geen batterijen.
Vrouwen kijken anders naar vrouwen dan mannen.quote:Op zondag 15 april 2007 19:52 schreef demins het volgende:
[..]
Ik vind haar hoofd te klein. Verder kloppen de verhoudingen eigenlijk ook niet!
Je hebt het van beide kanten bekeken?quote:Op zondag 15 april 2007 19:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vrouwen kijken anders naar vrouwen dan mannen.
Of Lieke direct ontslagen gaat worden weet ik niet.. zou niet weten waarom. Maar dat dat ontslag er wel aan zit te komen is voor Huub iig wel iets waar hij rekening mee houdt.quote:Op zondag 15 april 2007 19:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
Is toch algemeen bekend.quote:
Ik let altijd voornamelijk op het innerlijk.quote:Op zondag 15 april 2007 19:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vrouwen kijken anders naar vrouwen dan mannen.
Ik durf het bijna niet te vragenquote:Op zondag 15 april 2007 19:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik let altijd voornamelijk op het innerlijk.
mooie cap brightquote:Op zondag 15 april 2007 19:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zo te zien ben ik te laat naar huis gegaan, maar we hebben een Lieke
[afbeelding]
Klik!quote:Op zondag 15 april 2007 19:58 schreef Wiebe-Hoekstra het volgende:
wij ik willen tieten zien ... wij ik willen tieten zien![]()
Zet die camara es anders![]()
quote:Op zondag 15 april 2007 19:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik let altijd voornamelijk op het innerlijk.
Nico bij de dames, lijkt mij ook iets interessanterquote:Op zondag 15 april 2007 20:04 schreef Marrije het volgende:
Regie, mogen we geluid bij Nico ipv dat pianogepingel?
zeker, ook erg stijlvolquote:Op zondag 15 april 2007 20:03 schreef beequeen het volgende:
Aha, Ivar aan de piano, oorstrelend.
Daar heb je wel een puntquote:Op zondag 15 april 2007 20:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Brian is ook al geil... heet weer
Waar word jij nou eens lekker geyl van, vertel!quote:Op zondag 15 april 2007 20:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik word niet geyl van warm weer hoor...
Bummerquote:Op zondag 15 april 2007 20:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik word niet geyl van warm weer hoor...
Dat is zó mooi...quote:Op zondag 15 april 2007 20:12 schreef Disana het volgende:
En volgens mij 'deed' Ivar deze ook nog:
Debussy, l'apres midi d'un faun
http://www.youtube.com/watch?v=DwvP0k_Y2O8
wow wat mooi.quote:Op zondag 15 april 2007 20:09 schreef Disana het volgende:
Debussy, Arabesque #1
http://www.youtube.com/watch?v=zgeLYMHpAzE
Nog nooit twee mensen seks zien hebben ?quote:Op zondag 15 april 2007 18:58 schreef carpediem23 het volgende:
Dit is heel genant!!!! Ze doen het gewoon nu!!!!!!!!!!
Verbaast me ook wel een beetje ja.quote:Op zondag 15 april 2007 20:10 schreef Lauzie het volgende:
Lol, wat zijn jullie allemaal frigide. Seks is vies bah bah wat ordinair![]()
Hij is 12.quote:Op zondag 15 april 2007 20:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nog nooit twee mensen seks zien hebben ?![]()
Een mooie vrouw in ondergoed natuurlijk!quote:Op zondag 15 april 2007 20:10 schreef demins het volgende:
[..]
Waar word jij nou eens lekker geyl van, vertel!![]()
Van alle zanghutseflutsen is Ivar echt mijn favo, zo integer.quote:Op zondag 15 april 2007 20:12 schreef Disana het volgende:
En volgens mij 'deed' Ivar deze ook nog:
Debussy, l'apres midi d'un faun
http://www.youtube.com/watch?v=DwvP0k_Y2O8
Dat wel, maar genant omtrent Lieke haar situatie. Ouders keken mee, en daarna nog even lekker terug naar het feest. Sex maar me geen donder uit! Leuk voor ze, Lieke vind ik nu een dikke hoer!!!quote:Op zondag 15 april 2007 20:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nog nooit twee mensen seks zien hebben ?![]()
Over selectieve perceptie gesprokenquote:Op zondag 15 april 2007 20:06 schreef happyme28 het volgende:
Sorry hoor, maar die Amanda en Brian vind ik echt tig keer ranziger dan Huub en Lieke. Ik denk steeds dat Brian Amanda verkracht.
Ja, een mooie, hele, persoonlijkheid.quote:Op zondag 15 april 2007 20:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Van alle zanghutseflutsen is Ivar echt mijn favo, zo integer.
Hij is een zijquote:
Metroseksueel heet dat toch?quote:Op zondag 15 april 2007 20:14 schreef demins het volgende:
Kijk hem nou met z'n roze sweater... ik ben écht niet gay...
Daar heeft Nena het niet over gehadquote:Op zondag 15 april 2007 20:13 schreef robert2006 het volgende:
[..]
hmm, ik vraag me af wat op haar beurt lieke denkt als huub zijn tong in haar steekt
Omdat ze zich een half uurtje met Huub wilde afzonderen?quote:Op zondag 15 april 2007 20:15 schreef carpediem23 het volgende:
Lieke kan de tering krijgen van Herma
Hoe subtielquote:Op zondag 15 april 2007 20:15 schreef carpediem23 het volgende:
Ik val altijd het meest op precies mijn type!quote:Op zondag 15 april 2007 20:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Een mooie vrouw in ondergoed natuurlijk!![]()
![]()
![]()
Fields of Gold volgens mijquote:Op zondag 15 april 2007 20:17 schreef carpediem23 het volgende:
Hoe heet dit nummer van Sting?????? Police????
Het nummer heet Fields Of Gold en er zijn best veel covers.quote:Op zondag 15 april 2007 20:17 schreef carpediem23 het volgende:
Hoe heet dit nummer van Sting?????? Police????
Vies vals wijf die Herma.quote:Op zondag 15 april 2007 20:15 schreef Ashrak het volgende:
Brenda gaat weg ... Als je Lieke zoekt .."Nee, zij kan de t#ring krijgen"
TV maakt dik, daar kan Lieke niets aan doen.quote:Op zondag 15 april 2007 20:15 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Dat wel, maar genant omtrent Lieke haar situatie. Ouders keken mee, en daarna nog even lekker terug naar het feest. Sex maar me geen donder uit! Leuk voor ze, Lieke vind ik nu een dikke hoer!!!
YouTubeWarz!quote:Op zondag 15 april 2007 20:19 schreef Disana het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=dvkDhHRHyJI
Ik blijf Lieke net zo nep vinden als daarvoor ...quote:Op zondag 15 april 2007 20:19 schreef noekje het volgende:
[..]
Vies vals wijf die Herma.![]()
Alleen daarom ga ik Lieke al leuk vinden.
Jij bent zo jong, jij kent natuurlijk alleen maar coversquote:Op zondag 15 april 2007 20:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
YouTubeWarz!
http://www.youtube.com/watch?v=bSUGe-tVaJ4
Ja, er heeft wel een omslag plaatsgevonden vandaag. Dat Palma en Herma valse sekreten waren, wist ik al, maar dat ze zo bizar op Lieke reageren.. heel vreemd. Ordinaire kutnijd?quote:Op zondag 15 april 2007 20:19 schreef noekje het volgende:
[..]
Vies vals wijf die Herma.![]()
Alleen daarom ga ik Lieke al leuk vinden.
quote:Op zondag 15 april 2007 20:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij bent zo jong, jij kent natuurlijk alleen maar covers![]()
Ik vind Lieke ook geen fijne persoonlijkheid, maar ik moet er wel bij zeggen dat die collega's ook echte haaibaaien zijn hoor.quote:Op zondag 15 april 2007 20:21 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ik blijf Lieke net zo nep vinden als daarvoor ...
Haar collega's mogen haar ook niet ... zegt wel wat ...
Beetje jammer dat Herma zo laat merken hoe jaloers ze is...quote:Op zondag 15 april 2007 20:15 schreef carpediem23 het volgende:
??quote:Op zondag 15 april 2007 20:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet alleen schrijven, ook meelezen, dan kom je er wel uit![]()
Vond de reactie van Brenda wel opmerkelijk en dat is lang niet zo'n haaibaai als Palma of Herma.quote:Op zondag 15 april 2007 20:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind Lieke ook geen fijne persoonlijkheid, maar ik moet er wel bij zeggen dat die collega's ook echte haaibaaien zijn hoor.
Moet je even teruglezen ... volgens mij was ik daarvoorquote:Op zondag 15 april 2007 20:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had al gepost dat het Sting was, inclusief linkje naar videoclip.
Ik neem het al snel voor iemand op die iig zich niet verliest in vies ordinair gedrag zoals Herma laat zien of Palma. Dat zijn dan je collega's?quote:Op zondag 15 april 2007 20:21 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ik blijf Lieke net zo nep vinden als daarvoor ...
Haar collega's mogen haar ook niet ... zegt wel wat ...
en zeg nou zelf ... er staat vele weddenschappen op het tijdverdrijf op het feestje en je ouders zijn het er niet mee eens.... ik zou niet eens op komen dagen. Maar goed ik ben dan ook niet cameraschuw en krijg er ook niet voor betaald. Dat zal het verschil zijn.
Linkjes naar de originelen van wat Ivar speelt zijn on-topicquote:Op zondag 15 april 2007 20:25 schreef Gert het volgende:
Lekker youtube-linkjes uitwisselen en er over klessebessen.
Ja hoor, wijsneus, die zijn on-topic.quote:Op zondag 15 april 2007 20:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Linkjes naar de originelen van wat Ivar speelt zijn on-topic![]()
Hey! Een klagert!quote:Op zondag 15 april 2007 20:25 schreef Gert het volgende:
Lekker youtube-linkjes uitwisselen en er over klessebessen.
We weten het....met HEEEEEL, HEEEEEL, HEEEEEEEEL VEEEEEL training (en stoppenquote:Op zondag 15 april 2007 20:27 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
en nu gaat amanda zingen
Het mooiste vind ik eigenlijk dat Palma en Herma Lieke verwijten mediageil te zijn...quote:Op zondag 15 april 2007 20:26 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik neem het al snel voor iemand op die iig zich niet verliest in vies ordinair gedrag zoals Herma laat zien of Palma. Dat zijn dan je collega's?
Als zij mij niet zouden mogen als collega zijnde dan zou ik dat opvatten als compliment. Mijn volkje is het ook niet, Palma en Herma.
Da's nou lullig, gauw schoonmaken dan.quote:Op zondag 15 april 2007 20:27 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik doe net de streams aan en ik val met m'n neus in de boter.
Helemaal mee eensquote:Op zondag 15 april 2007 20:26 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik neem het al snel voor iemand op die iig zich niet verliest in vies ordinair gedrag zoals Herma laat zien of Palma. Dat zijn dan je collega's?
Als zij mij niet zouden mogen als collega zijnde dan zou ik dat opvatten als compliment. Mijn volkje is het ook niet, Palma en Herma.
Ja! Alsof Herma en Palma daar poetsen alleen om het poetsen. Zij willen ook tv momentjes en dat eist Lieke nu op. Dan lekker gaan sneren over tv momentjes en elke dag weer voor de camera's komen poetsen. Als het hen alleen om het poetsen te doen was hadden ze wel op een kantoor lopen boenen.quote:Op zondag 15 april 2007 20:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, er heeft wel een omslag plaatsgevonden vandaag. Dat Palma en Herma valse sekreten waren, wist ik al, maar dat ze zo bizar op Lieke reageren.. heel vreemd. Ordinaire kutnijd?
heel dapper inderdaad van zwelgjequote:Op zondag 15 april 2007 20:29 schreef Katewalker het volgende:
haha erg dapper van Amanda dat ze haar liedje durft te zingen...![]()
Dat dus.quote:Op zondag 15 april 2007 20:28 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
We weten het....met HEEEEEL, HEEEEEL, HEEEEEEEEL VEEEEEL training (en stoppen
met roken) komt daar 'bes wel wa moois' uit !
Inderdaad Palma moet ook steeds haar tv momentjes makenquote:Op zondag 15 april 2007 20:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het mooiste vind ik eigenlijk dat Palma en Herma Lieke verwijten mediageil te zijn...
Ze konden zelf natuurlijk geen baan zoeken waarbij ze niet op TV komen...
Ik mute alquote:Op zondag 15 april 2007 20:29 schreef demins het volgende:
Ben ik nou gek? Dit gaat me door merg en been...![]()
Ik zou het ongetwijfeld niet beter doen hoor, maar het is zo vals als een kraai...quote:Op zondag 15 april 2007 20:28 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
Amanda zingt niet slecht![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 15 april 2007 20:28 schreef Leandra het volgende:
Ze konden zelf natuurlijk geen baan vinden waarbij ze niet op TV komen...
Dat tik ik net met veel meer woorden als antwoord naar Gert toe. Ben het dus ook helemaal met je eens. Jij bent alleen lekker bondig!quote:Op zondag 15 april 2007 20:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het mooiste vind ik eigenlijk dat Palma en Herma Lieke verwijten mediageil te zijn...
Ze konden zelf natuurlijk geen baan vinden waarbij ze niet op TV komen...
De aankondiging door Huub: 1.63 pornoquote:Op zondag 15 april 2007 20:27 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
en nu gaat amanda zingen
Dat bedoel ikquote:Op zondag 15 april 2007 20:30 schreef Jazzpa het volgende:
[..]
Ik zou het ongetwijfeld niet beter doen hoor, maar het is zo vals als een kraai...
Jij wacht op Brainlessquote:Op zondag 15 april 2007 20:32 schreef Ecila111 het volgende:
Ïk heb in mijn hand een ansichtkaart.....
Ja had dan ook ff gewacht...quote:Op zondag 15 april 2007 20:31 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat tik ik net met veel meer woorden als antwoord naar Gert toe. Ben het dus ook helemaal met je eens. Jij bent alleen lekker bondig!
Ja, nu iedereen met de billen bloot toch?quote:
is al geweest joh.quote:Op zondag 15 april 2007 20:33 schreef Marrije het volgende:
Hoe laat gaat er gebbq worden? Ben dat zingen en die piano alweer zat.
Je gaat hem toch niet versturen, he? Of wel?quote:Op zondag 15 april 2007 20:32 schreef Ecila111 het volgende:
"Ik heb in mijn hand een ansichtkaart.....
En dàt is verrekte jammer.......quote:Op zondag 15 april 2007 20:34 schreef Marrije het volgende:
Brian schijt 7 kleuren stront, die durft echt niet.
Helemaal mee eens! De Ryan Adams versie is echt prachtig!!quote:Op zondag 15 april 2007 20:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Persoonlijke voorkeur.
Vind de Ryan Adams versie van Wonderwall ook mooier dan alle andere versies. (inclusief het origineel dus.)![]()
Het is onbegrijpelijk, maar die man is totaal onzichtbaar.quote:Op zondag 15 april 2007 20:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Geeft Japio ook nog een piano-recital ?
Dan hoef ik alleen nog maar te tikken,'wat zij zegt'. Copy paste en mijn taak is hier gedaan.quote:Op zondag 15 april 2007 20:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja had dan ook ff gewacht...
Je zag toch dat ik er weer was en je weet toch dat ik me altijd overal tegenaan bemoei
begin van de avond, rond 6 uur ofzo.quote:Op zondag 15 april 2007 20:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Oh, hoe kan ik dat nou hebben gemist danMaar goed, dan zit het feestje er bijna op?
Zegt mij genoeg over het soort mensen die dat doen.quote:Op zondag 15 april 2007 20:37 schreef rooie3 het volgende:
Iedereen negeert Lieke wel zeg.
Zo gek vind ik dat niet, als zij denkt dat het normaal is om een potje te gaan konijnen terwijl je op een p-feestje bent dan kan ik me voorstellen dat de andere gasten denken vermaak je maar!quote:Op zondag 15 april 2007 20:37 schreef rooie3 het volgende:
Toen al! Maar nu weet ik wel hoe ik het gemist kan hebben, thanks!quote:Op zondag 15 april 2007 20:39 schreef StephanL het volgende:
[..]
begin van de avond, rond 6 uur ofzo.
Juistquote:Op zondag 15 april 2007 20:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik kan me niet goed voorstellen dat het negeren van Lieke allemaal zo te maken heeft met eventuele jaloezie...zou misschien kunnen zijn dat ze haar even wat beter kennen en weten dat ze het als een grote grap ziet om in de picture te komen...
Maar dat is dus zo hypocriet als de neten. Zeker een Palma, die doet alles voor haar tv momentjes. Die wordt met de dag gekker.quote:Op zondag 15 april 2007 20:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik kan me niet goed voorstellen dat het negeren van Lieke allemaal zo te maken heeft met eventuele jaloezie...zou misschien kunnen zijn dat ze haar even wat beter kennen en weten dat ze het als een grote grap ziet om in de picture te komen...
Ja, das ook niet gekquote:Op zondag 15 april 2007 20:37 schreef rooie3 het volgende:
Ik niet eigenlijk... dan is er weer een kwaliteitsposter stilquote:Op zondag 15 april 2007 20:39 schreef noekje het volgende:
[..]
Dan hoef ik alleen nog maar te tikken,'wat zij zegt'. Copy paste en mijn taak is hier gedaan.
Ja, daar voel ik wel wat voor eigenlijk.
quote:Op zondag 15 april 2007 20:26 schreef noekje het volgende:
[..]
Palma en Herma maken van iedere partner van Huub een probleem. Dat heet iets willen maar het nergens krijgen syndroom. Daar lijden ze allebei in ernstige mate aan ( en Lieke pakt gewoon wat er is... dat is nog iets anders dan de frustraties van Palma en Hermafrodiet)quote:Op zondag 15 april 2007 20:42 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Juist
Snap niet dat het opeens allemaal door Palma en Herma komt.
Vanaf dag 1 vind ik Lieke nep om Lieke en niet omdat Palma of Herma daar opeens een punt van maken.
Niks zeggen... The OC!quote:Op zondag 15 april 2007 20:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Persoonlijke voorkeur.
Vind de Ryan Adams versie van Wonderwall ook mooier dan alle andere versies. (inclusief het origineel dus.)![]()
Ja dat klopt, als je zo iets doen kun je toch verwachten dat mensen daar afstandelijk op reageren.quote:Op zondag 15 april 2007 20:44 schreef noekje het volgende:
[..]
Was jij diegene die haar een dikke hoer noemde?
Stereo.quote:Op zondag 15 april 2007 20:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lieke : "Nou kom ik voor de BBQ en ik heb nog geen stuk vlees op"
Huub : "Wel waar, je hebt wel vlees gehad"
Lieke : "Ja, dat is waar. Het lekkerste stuk ook nog"
Californiaaaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:
Heb je mijn tribute gezien een stel topics terug, ofzo?quote:Op zondag 15 april 2007 20:53 schreef PietjePuk63 het volgende:
Happy in Love!
Lief toch?!![]()
[afbeelding]
Ligt aan het warme weer waarschijnlijkquote:Op zondag 15 april 2007 20:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Californiaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Hou eens op! Straks maken we Gertje boos!![]()
Mijn modelusert-status, wat doe je?!
quote:Op zondag 15 april 2007 20:55 schreef demins het volgende:
[..]
Heb je mijn tribute gezien een stel topics terug, ofzo?![]()
Ja mijn god, je gaat wel tot het uiterste... Weet ik veel... een tijdje terug...quote:Op zondag 15 april 2007 20:56 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
![]()
Maar omdat jij het bent wil ik wel even een blik werpen hoor.
Waar, qua tijdstip, moet ik zo'n beetje wezen?
quote:Op zondag 15 april 2007 20:57 schreef Lieve het volgende:
Die Nicolaas en die Jaap is echte TV makers he?Dat noemen ze dan een kat in de zak gekocht!
![]()
quote:
Wacht even, ik kan het kunstje nóg eens doen...quote:Op zondag 15 april 2007 20:58 schreef demins het volgende:
[..]
Ja mijn god, je gaat wel tot het uiterste... Weet ik veel... een tijdje terug...
Wat ligt er in dat struikgewas?quote:Op zondag 15 april 2007 21:04 schreef kijhart het volgende:
hoe heet het nummer dat huub nu speelt?
I can't get no satisfaction...quote:Op zondag 15 april 2007 21:04 schreef kijhart het volgende:
Ik hoop een goed gokje.quote:Op zondag 15 april 2007 21:07 schreef Liess het volgende:
Ik las net iets dat Lieke ontslagen zou worden, is dat serieus, of gewoon een gokje?
Gokje ... als je het spel wil spelen zou dat wel een van mijn zetten zijn.quote:Op zondag 15 april 2007 21:07 schreef Liess het volgende:
Ik las net iets dat Lieke ontslagen zou worden, is dat serieus, of gewoon een gokje?
Gemeen hoor, al die reacties. Mondscheinsonate van Beethoven.quote:Op zondag 15 april 2007 21:04 schreef kijhart het volgende:
Dát is écht Romantisch.....quote:Op zondag 15 april 2007 21:08 schreef Lieve het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nagenieten!
Ook wel Moonlight Sonata.quote:Op zondag 15 april 2007 21:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gemeen hoor, al die reacties. Mondscheinsonate van Beethoven.![]()
That's what friends are for!quote:Op zondag 15 april 2007 21:04 schreef demins het volgende:
[..]
Wacht even, ik kan het kunstje nóg eens doen...
Voor mijn vriend PietjePuk63...
[[url=http://xs114.xs.to/xs114/07150/ScreenShot0555.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs114.xs.to/xs114/07150/ScreenShot056.jpg]afbeelding][/url]
bedankt nu kan ik hem eindelijk zoeken in heel mijn archief, moet het nummer namelijk ook kennen:Pquote:Op zondag 15 april 2007 21:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ook wel Moonlight Sonata.
Prachtig nummer!![]()
Van toen ze haar prooi zag...quote:Op zondag 15 april 2007 21:11 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
That's what friends are for!![]()
Zijn dat screenshots van vóór de seks met Hupert?
quote:Op zondag 15 april 2007 21:11 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
That's what friends are for!![]()
Zijn dat screenshots van vóór de seks met Hupert?
Die vreselijke kleren.... ik wist niet wat ik zag! Net als de dirnDel Palma in haar tiroler outfit.quote:
En daarna droog lag te neuken en hijgen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |