Hoe subtielquote:Op zondag 15 april 2007 20:15 schreef carpediem23 het volgende:
Lieke kan de tering krijgen van Herma
Ik val altijd het meest op precies mijn type!quote:Op zondag 15 april 2007 20:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Een mooie vrouw in ondergoed natuurlijk!![]()
![]()
![]()
Fields of Gold volgens mijquote:Op zondag 15 april 2007 20:17 schreef carpediem23 het volgende:
Hoe heet dit nummer van Sting?????? Police????
Het nummer heet Fields Of Gold en er zijn best veel covers.quote:Op zondag 15 april 2007 20:17 schreef carpediem23 het volgende:
Hoe heet dit nummer van Sting?????? Police????
Vies vals wijf die Herma.quote:Op zondag 15 april 2007 20:15 schreef Ashrak het volgende:
Brenda gaat weg ... Als je Lieke zoekt .."Nee, zij kan de t#ring krijgen"
TV maakt dik, daar kan Lieke niets aan doen.quote:Op zondag 15 april 2007 20:15 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Dat wel, maar genant omtrent Lieke haar situatie. Ouders keken mee, en daarna nog even lekker terug naar het feest. Sex maar me geen donder uit! Leuk voor ze, Lieke vind ik nu een dikke hoer!!!
YouTubeWarz!quote:Op zondag 15 april 2007 20:19 schreef Disana het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=dvkDhHRHyJI
Ik blijf Lieke net zo nep vinden als daarvoor ...quote:Op zondag 15 april 2007 20:19 schreef noekje het volgende:
[..]
Vies vals wijf die Herma.![]()
Alleen daarom ga ik Lieke al leuk vinden.
Jij bent zo jong, jij kent natuurlijk alleen maar coversquote:Op zondag 15 april 2007 20:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
YouTubeWarz!
http://www.youtube.com/watch?v=bSUGe-tVaJ4
Ja, er heeft wel een omslag plaatsgevonden vandaag. Dat Palma en Herma valse sekreten waren, wist ik al, maar dat ze zo bizar op Lieke reageren.. heel vreemd. Ordinaire kutnijd?quote:Op zondag 15 april 2007 20:19 schreef noekje het volgende:
[..]
Vies vals wijf die Herma.![]()
Alleen daarom ga ik Lieke al leuk vinden.
quote:Op zondag 15 april 2007 20:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij bent zo jong, jij kent natuurlijk alleen maar covers![]()
Ik vind Lieke ook geen fijne persoonlijkheid, maar ik moet er wel bij zeggen dat die collega's ook echte haaibaaien zijn hoor.quote:Op zondag 15 april 2007 20:21 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ik blijf Lieke net zo nep vinden als daarvoor ...
Haar collega's mogen haar ook niet ... zegt wel wat ...
Beetje jammer dat Herma zo laat merken hoe jaloers ze is...quote:Op zondag 15 april 2007 20:15 schreef carpediem23 het volgende:
Lieke kan de tering krijgen van Herma
??quote:Op zondag 15 april 2007 20:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet alleen schrijven, ook meelezen, dan kom je er wel uit![]()
Vond de reactie van Brenda wel opmerkelijk en dat is lang niet zo'n haaibaai als Palma of Herma.quote:Op zondag 15 april 2007 20:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind Lieke ook geen fijne persoonlijkheid, maar ik moet er wel bij zeggen dat die collega's ook echte haaibaaien zijn hoor.
Moet je even teruglezen ... volgens mij was ik daarvoorquote:Op zondag 15 april 2007 20:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had al gepost dat het Sting was, inclusief linkje naar videoclip.
Ik neem het al snel voor iemand op die iig zich niet verliest in vies ordinair gedrag zoals Herma laat zien of Palma. Dat zijn dan je collega's?quote:Op zondag 15 april 2007 20:21 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ik blijf Lieke net zo nep vinden als daarvoor ...
Haar collega's mogen haar ook niet ... zegt wel wat ...
en zeg nou zelf ... er staat vele weddenschappen op het tijdverdrijf op het feestje en je ouders zijn het er niet mee eens.... ik zou niet eens op komen dagen. Maar goed ik ben dan ook niet cameraschuw en krijg er ook niet voor betaald. Dat zal het verschil zijn.
Linkjes naar de originelen van wat Ivar speelt zijn on-topicquote:Op zondag 15 april 2007 20:25 schreef Gert het volgende:
Lekker youtube-linkjes uitwisselen en er over klessebessen.
Ja hoor, wijsneus, die zijn on-topic.quote:Op zondag 15 april 2007 20:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Linkjes naar de originelen van wat Ivar speelt zijn on-topic![]()
Hey! Een klagert!quote:Op zondag 15 april 2007 20:25 schreef Gert het volgende:
Lekker youtube-linkjes uitwisselen en er over klessebessen.
We weten het....met HEEEEEL, HEEEEEL, HEEEEEEEEL VEEEEEL training (en stoppenquote:Op zondag 15 april 2007 20:27 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
en nu gaat amanda zingen
Het mooiste vind ik eigenlijk dat Palma en Herma Lieke verwijten mediageil te zijn...quote:Op zondag 15 april 2007 20:26 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik neem het al snel voor iemand op die iig zich niet verliest in vies ordinair gedrag zoals Herma laat zien of Palma. Dat zijn dan je collega's?
Als zij mij niet zouden mogen als collega zijnde dan zou ik dat opvatten als compliment. Mijn volkje is het ook niet, Palma en Herma.
Da's nou lullig, gauw schoonmaken dan.quote:Op zondag 15 april 2007 20:27 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik doe net de streams aan en ik val met m'n neus in de boter.
Helemaal mee eensquote:Op zondag 15 april 2007 20:26 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik neem het al snel voor iemand op die iig zich niet verliest in vies ordinair gedrag zoals Herma laat zien of Palma. Dat zijn dan je collega's?
Als zij mij niet zouden mogen als collega zijnde dan zou ik dat opvatten als compliment. Mijn volkje is het ook niet, Palma en Herma.
Ja! Alsof Herma en Palma daar poetsen alleen om het poetsen. Zij willen ook tv momentjes en dat eist Lieke nu op. Dan lekker gaan sneren over tv momentjes en elke dag weer voor de camera's komen poetsen. Als het hen alleen om het poetsen te doen was hadden ze wel op een kantoor lopen boenen.quote:Op zondag 15 april 2007 20:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, er heeft wel een omslag plaatsgevonden vandaag. Dat Palma en Herma valse sekreten waren, wist ik al, maar dat ze zo bizar op Lieke reageren.. heel vreemd. Ordinaire kutnijd?
heel dapper inderdaad van zwelgjequote:Op zondag 15 april 2007 20:29 schreef Katewalker het volgende:
haha erg dapper van Amanda dat ze haar liedje durft te zingen...![]()
Dat dus.quote:Op zondag 15 april 2007 20:28 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
We weten het....met HEEEEEL, HEEEEEL, HEEEEEEEEL VEEEEEL training (en stoppen
met roken) komt daar 'bes wel wa moois' uit !
Inderdaad Palma moet ook steeds haar tv momentjes makenquote:Op zondag 15 april 2007 20:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het mooiste vind ik eigenlijk dat Palma en Herma Lieke verwijten mediageil te zijn...
Ze konden zelf natuurlijk geen baan zoeken waarbij ze niet op TV komen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |