Der zender schat ik zo. Ze heeft een rok aan.quote:Op zondag 15 april 2007 19:35 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik kan ook niet even 5 minuten eten of jullie raggen de hele COS vol!
Uit de reeks "Wat krijgen we verdikkie nu!?" :
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Ik lees de lapo ook gewoon hoor.quote:Op zondag 15 april 2007 19:39 schreef StephanL het volgende:
[..]
Der zender schat ik zo. Ze heeft een rok aan.
Tja, als je collega's steeds de slaapkamer op komen lopen wordt het lastig om niet in gezelschap te neuken.quote:Op zondag 15 april 2007 19:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Erg leuk ook als je praktisch in hun gezelschap gaat n**ken![]()
Ja (meerdere)quote:Op zondag 15 april 2007 19:41 schreef StephanL het volgende:
Staat er een cameraman in de tuin?
Yesquote:Op zondag 15 april 2007 19:41 schreef beequeen het volgende:
Is Palma met kleren aan dat zwembad ingeflikkerd?
quote:Op zondag 15 april 2007 19:41 schreef beequeen het volgende:
Is Palma met kleren aan dat zwembad ingeflikkerd?
viel mij ook opquote:Op zondag 15 april 2007 19:41 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Het spijt me zeer, maar Palma is in één klap een stuk mooier geworden, met nat haar/ nat gezicht.
Herma, de roddeltante.quote:Op zondag 15 april 2007 19:41 schreef StephanL het volgende:
hoe heet zij op stream 3?
Kijk dát zou wèl weer grensverleggend zijn.quote:Op zondag 15 april 2007 19:39 schreef Rens_Wilders het volgende:
Zouden Eric en die visagist nog met elkaar naar bed gaan?
Ik doe wel cappen.quote:Op zondag 15 april 2007 19:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Kijk dát zou wèl weer grensverleggend zijn.
Eens kijken hoeveel users de streams blijven volgen als die twee zonder dekens aan een potje anale sex beginnen.![]()
Lijkt me wel eens leuk voor de afwisselingquote:Op zondag 15 april 2007 19:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Eens kijken hoeveel users de streams blijven volgen als die twee zonder dekens aan een potje anale sex beginnen.![]()
Je hebt vast ervaring in dat soort situaties! Had ik eerlijk gezegd niet van je verwacht...quote:Op zondag 15 april 2007 19:41 schreef Talitha het volgende:
[..]
Tja, als je collega's steeds de slaapkamer op komen lopen wordt het lastig om niet in gezelschap te neuken.![]()
in het kader van 'make up your mind behind'quote:Op zondag 15 april 2007 19:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Laten we het hopenquote:Op zondag 15 april 2007 19:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
Huub beseft het nog niet, maar nu zou hij wel eens de klos kunnen zijn: Mogelijk is Lieke vanaf nu geen personeel meer en elke volgende keer als hij met Lieke iets wil kost hem dat CP's. Net als bij Lesley-Bart.
Kan interressant zijn voor het spel.
dat verwacht ik ook.quote:Op zondag 15 april 2007 19:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
Huub beseft het nog niet, maar nu zou hij wel eens de klos kunnen zijn: Mogelijk is Lieke vanaf nu geen personeel meer en elke volgende keer als hij met Lieke iets wil kost hem dat CP's. Net als bij Lesley-Bart.
Dat is al het geval schat.quote:Op zondag 15 april 2007 19:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
En allebei dankzij Huub.quote:Op zondag 15 april 2007 19:45 schreef Wiebe-Hoekstra het volgende:
Nu zijn er iig 2 van de huishouding nat geweest vandaag....Lieke en Palma![]()
Ik denk niet dat hij zich druk zal maken. Hij zal het tijdens dit soort feestjes doen, uitnodigen als het evt. kan en anders Gaby laten komen. Denk niet dat hij zich laat leiden door Lieke en hun 'relatie'quote:Op zondag 15 april 2007 19:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dat is idd een hele mooie vrouw, Nancy van de Yoga.quote:Op zondag 15 april 2007 19:46 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Sow die Surinaamse vrouw naast Nicolaas mag er ook zijn. Wit topje aan.....jammieee
Die honden vinden dat leuk.quote:Op zondag 15 april 2007 19:47 schreef Kinga het volgende:
Dat vind ik pas zielig, die hondjes dat zwembad in gooien..
Ooohh de oogjesquote:Op zondag 15 april 2007 19:47 schreef avonne het volgende:
mogen honden wel in chloor en zo?
Ik moet er niet aan denken..ik vind Eric maar goor. Zijn lijf is ook vormloos..en de hele tijd in zijn blote pik rondlopen..ik kan dat ding niet meer zien.quote:Op zondag 15 april 2007 19:43 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Lijkt me wel eens leuk voor de afwisseling![]()
Weet je wat ik zou hebben? Ik zou me tegenover zo'n beschaafde jongen als Ivar schamenquote:Op zondag 15 april 2007 19:41 schreef Talitha het volgende:
[..]
Tja, als je collega's steeds de slaapkamer op komen lopen wordt het lastig om niet in gezelschap te neuken.![]()
Huub heeft nooit CP, en omdat het risico te groot is dat de "liefde" tussen Huub en Lieke dan vrij snel weg is zal de redaktie dat wel niet gaan doen, want ze willen nog wel wat TV momenten hebben.quote:Op zondag 15 april 2007 19:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |