Niks zeggen... The OC!quote:Op zondag 15 april 2007 20:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Persoonlijke voorkeur.
Vind de Ryan Adams versie van Wonderwall ook mooier dan alle andere versies. (inclusief het origineel dus.)![]()
Ja dat klopt, als je zo iets doen kun je toch verwachten dat mensen daar afstandelijk op reageren.quote:Op zondag 15 april 2007 20:44 schreef noekje het volgende:
[..]
Was jij diegene die haar een dikke hoer noemde?
Stereo.quote:Op zondag 15 april 2007 20:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lieke : "Nou kom ik voor de BBQ en ik heb nog geen stuk vlees op"
Huub : "Wel waar, je hebt wel vlees gehad"
Lieke : "Ja, dat is waar. Het lekkerste stuk ook nog"
Californiaaaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:
Heb je mijn tribute gezien een stel topics terug, ofzo?quote:Op zondag 15 april 2007 20:53 schreef PietjePuk63 het volgende:
Happy in Love!
Lief toch?!![]()
[afbeelding]
Ligt aan het warme weer waarschijnlijkquote:Op zondag 15 april 2007 20:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Californiaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Hou eens op! Straks maken we Gertje boos!![]()
Mijn modelusert-status, wat doe je?!
quote:Op zondag 15 april 2007 20:55 schreef demins het volgende:
[..]
Heb je mijn tribute gezien een stel topics terug, ofzo?![]()
Ja mijn god, je gaat wel tot het uiterste... Weet ik veel... een tijdje terug...quote:Op zondag 15 april 2007 20:56 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
![]()
Maar omdat jij het bent wil ik wel even een blik werpen hoor.
Waar, qua tijdstip, moet ik zo'n beetje wezen?
quote:Op zondag 15 april 2007 20:57 schreef Lieve het volgende:
Die Nicolaas en die Jaap is echte TV makers he?Dat noemen ze dan een kat in de zak gekocht!
![]()
quote:
Wacht even, ik kan het kunstje nóg eens doen...quote:Op zondag 15 april 2007 20:58 schreef demins het volgende:
[..]
Ja mijn god, je gaat wel tot het uiterste... Weet ik veel... een tijdje terug...
Wat ligt er in dat struikgewas?quote:Op zondag 15 april 2007 21:04 schreef kijhart het volgende:
hoe heet het nummer dat huub nu speelt?
I can't get no satisfaction...quote:Op zondag 15 april 2007 21:04 schreef kijhart het volgende:
Ik hoop een goed gokje.quote:Op zondag 15 april 2007 21:07 schreef Liess het volgende:
Ik las net iets dat Lieke ontslagen zou worden, is dat serieus, of gewoon een gokje?
Gokje ... als je het spel wil spelen zou dat wel een van mijn zetten zijn.quote:Op zondag 15 april 2007 21:07 schreef Liess het volgende:
Ik las net iets dat Lieke ontslagen zou worden, is dat serieus, of gewoon een gokje?
Gemeen hoor, al die reacties. Mondscheinsonate van Beethoven.quote:Op zondag 15 april 2007 21:04 schreef kijhart het volgende:
Dát is écht Romantisch.....quote:Op zondag 15 april 2007 21:08 schreef Lieve het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nagenieten!
Ook wel Moonlight Sonata.quote:Op zondag 15 april 2007 21:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gemeen hoor, al die reacties. Mondscheinsonate van Beethoven.![]()
That's what friends are for!quote:Op zondag 15 april 2007 21:04 schreef demins het volgende:
[..]
Wacht even, ik kan het kunstje nóg eens doen...
Voor mijn vriend PietjePuk63...
[[url=http://xs114.xs.to/xs114/07150/ScreenShot0555.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs114.xs.to/xs114/07150/ScreenShot056.jpg]afbeelding][/url]
bedankt nu kan ik hem eindelijk zoeken in heel mijn archief, moet het nummer namelijk ook kennen:Pquote:Op zondag 15 april 2007 21:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ook wel Moonlight Sonata.
Prachtig nummer!![]()
Van toen ze haar prooi zag...quote:Op zondag 15 april 2007 21:11 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
That's what friends are for!![]()
Zijn dat screenshots van vóór de seks met Hupert?
quote:Op zondag 15 april 2007 21:11 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
That's what friends are for!![]()
Zijn dat screenshots van vóór de seks met Hupert?
Die vreselijke kleren.... ik wist niet wat ik zag! Net als de dirnDel Palma in haar tiroler outfit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |