Heb ik aan gedacht, vandaar de "mogelijk" en "kan" in mijn vorige post.quote:Op zondag 15 april 2007 19:46 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij zich druk zal maken. Hij zal het tijdens dit soort feestjes doen, uitnodigen als het evt. kan en anders Gaby laten komen. Denk niet dat hij zich laat leiden door Lieke en hun 'relatie'
Als wij Wiebe Hoekstra niet hadden!quote:Op zondag 15 april 2007 19:45 schreef Wiebe-Hoekstra het volgende:
Nu zijn er iig 2 van de huishouding nat geweest vandaag....Lieke en Palma![]()
Wanneer wordt er Yoga gegeven?quote:Op zondag 15 april 2007 19:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is idd een hele mooie vrouw, Nancy van de Yoga.
??quote:Op zondag 15 april 2007 19:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Oh, Huub en Lieke moeten het meer in het zicht doen????
Hij vergeet Hermaquote:
Ja incl alle andere mensen die niet mingelen ( of hoe je het ook schrijft) vooral dat clubje in de hoek. Lekker sociaal, ja ook jij oom Nicolaas.quote:Op zondag 15 april 2007 19:48 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Saaie Sylvia doet weer eens niet mee.
zij was schijnbaar ooit miss nederland geweest en internationaal model, ja anders dan de vriendinnetjes van huubquote:Op zondag 15 april 2007 19:49 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Wanneer wordt er Yoga gegeven?
Er is niets mis met mijn voorstellingsvermogen.quote:Op zondag 15 april 2007 19:44 schreef demins het volgende:
[..]
Je hebt vast ervaring in dat soort situaties! Had ik eerlijk gezegd niet van je verwacht...![]()
Ik vind haar hoofd te klein. Verder kloppen de verhoudingen eigenlijk ook niet!quote:Op zondag 15 april 2007 19:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is idd een hele mooie vrouw, Nancy van de Yoga.
Die dame ziet er ook niet uit om even versierd te worden. Tering wat een schoonheid is dat. Idd van een heel ander vlak dan Huubs hoeren.quote:Op zondag 15 april 2007 19:52 schreef robert2006 het volgende:
[..]
zij was schijnbaar ooit miss nederland geweest en internationaal model, ja anders dan de vriendinnetjes van huub
Ik hoop dat je gazon iets kleiner is dan van DGKquote:Op zondag 15 april 2007 19:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
Terwijl ze elkaar nog even schoon likken onder de douche ga ik even mij gras water geven.
Laters.![]()
Helaas zitten er in Palma geen batterijen.quote:Op zondag 15 april 2007 19:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Palma klinkt overigens als een Furby met batterijen die bijna leeg zijn.![]()
Nou word ik pas écht para...quote:Op zondag 15 april 2007 19:52 schreef Talitha het volgende:
[..]
Er is niets mis met mijn voorstellingsvermogen.![]()
Jawel...quote:
En is het in dit geval strafbaar als je het in de fik steekt.quote:Op zondag 15 april 2007 19:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Helaas zitten er in Palma geen batterijen.
Vrouwen kijken anders naar vrouwen dan mannen.quote:Op zondag 15 april 2007 19:52 schreef demins het volgende:
[..]
Ik vind haar hoofd te klein. Verder kloppen de verhoudingen eigenlijk ook niet!
Je hebt het van beide kanten bekeken?quote:Op zondag 15 april 2007 19:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vrouwen kijken anders naar vrouwen dan mannen.
Of Lieke direct ontslagen gaat worden weet ik niet.. zou niet weten waarom. Maar dat dat ontslag er wel aan zit te komen is voor Huub iig wel iets waar hij rekening mee houdt.quote:Op zondag 15 april 2007 19:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
Huub beseft het nog niet, maar nu zou hij wel eens de klos kunnen zijn: Mogelijk is Lieke vanaf nu geen personeel meer en elke volgende keer als hij met Lieke iets wil kost hem dat CP's. Net als bij Lesley-Bart.
Kan interressant zijn voor het spel.
Is toch algemeen bekend.quote:
Ik let altijd voornamelijk op het innerlijk.quote:Op zondag 15 april 2007 19:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vrouwen kijken anders naar vrouwen dan mannen.
Ik durf het bijna niet te vragenquote:Op zondag 15 april 2007 19:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik let altijd voornamelijk op het innerlijk.
mooie cap brightquote:Op zondag 15 april 2007 19:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zo te zien ben ik te laat naar huis gegaan, maar we hebben een Lieke
[afbeelding]
Klik!quote:Op zondag 15 april 2007 19:58 schreef Wiebe-Hoekstra het volgende:
wij ik willen tieten zien ... wij ik willen tieten zien![]()
Zet die camara es anders![]()
quote:Op zondag 15 april 2007 19:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik let altijd voornamelijk op het innerlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |