meervoud van fire.quote:Op zondag 15 april 2007 17:29 schreef Kinga het volgende:
keep the fires burning?
fires, is dat een woord?
Misschien het meervoud van fire?quote:Op zondag 15 april 2007 17:29 schreef Kinga het volgende:
keep the fires burning?
fires, is dat een woord?
Heerlijk iddquote:Op zondag 15 april 2007 17:30 schreef Clank het volgende:
Leuk om te zien wat een lol ze nu hebben!
Hij beweegt tenminstequote:
Huub denkt wel vaker dat ie allround is.quote:Op zondag 15 april 2007 17:28 schreef Kinga het volgende:
Huub kan echt niet dansen, al denkt ie zelf van wel.
quote:Op zondag 15 april 2007 17:30 schreef Clank het volgende:
Leuk om te zien wat een lol ze nu hebben!
Vingers zijn gespreid, dus echt niet!quote:Op zondag 15 april 2007 17:33 schreef uniekhoorn het volgende:
En nee dit is niet pro Hitler![]()
[afbeelding]
Daarom heeft ze ook haar stijlvolste japonnetje uit de kast getrokken?quote:Op zondag 15 april 2007 17:33 schreef demins het volgende:
Herma bespreekt met Brenda hoe ordinair dit allemaal is...
Je merkt meteen een heel andere sfeer dan die takkeherrie die ze achter die draaitafel produceren.quote:
Pas je wel een beetje op lieverd... ?quote:Op zondag 15 april 2007 17:34 schreef Talitha het volgende:
[..]Ik zit ook te swingen achter mijn PC-tje!
![]()
Ik vind het veel mooier als dat zielige getatoueerde streepje van delletje.quote:Op zondag 15 april 2007 17:35 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Je merkt meteen een heel andere sfeer dan die takkeherrie die ze achter die draaitafel produceren.
Lieke heeft haar wenkbrauwen teveel aangedikt.
Jij wint.quote:Op zondag 15 april 2007 17:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik vind het veel mooier als dat zielige getatoueerde streepje van delletje.
quote:Op zondag 15 april 2007 17:37 schreef Ecila111 het volgende:
Zoals Palma danst..... het lijkt nu echt een verklede kerel.
Ik dacht dat ik de enige was.quote:Op zondag 15 april 2007 17:40 schreef Disana het volgende:
Goh, ik kom precies op het goede moment binnenvallen, geloof ik. Eindelijk eens normale muziek in de Kooi.
Potje rode verf en klaar?quote:Op zondag 15 april 2007 17:41 schreef demins het volgende:
Herma lijkt een beetje op Armand!
Nu naast Lieke?quote:Op zondag 15 april 2007 17:40 schreef StephanL het volgende:
Wie is die vrouw achter Palma?
quote:Op zondag 15 april 2007 17:42 schreef noekje het volgende:
Jaap gaat zich bezighouden met pianoles.
Ben benieuwd wat die gaat doen op z'n huwelijksfeest. Zal wel de auto naar de apk brengen ofzo zijn.
Tjonge, jonge.quote:Op zondag 15 april 2007 17:41 schreef mootie het volgende:
Wat een lul, neemt ie Ivar nu mee van het feest naar het kantoor?
Zou Jaap wel een mens zijn?quote:Op zondag 15 april 2007 17:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tjonge, jonge.idd wat een ongelooflijke lul. opzouten Jaap.
![]()
Lieke is geil.quote:Op zondag 15 april 2007 17:43 schreef demins het volgende:
Zelfs Lieke ziet er leuk uit nu ze zo geniet...
Ik vind Lieke mooiquote:Op zondag 15 april 2007 17:42 schreef Kinga het volgende:
Lieke ziet er niet uit met dat haar.
Na deze disco zullen ze wel de tuin in gaan voor de bbq.quote:Op zondag 15 april 2007 17:44 schreef RTM1988 het volgende:
hoelaat si het feesie afgelopen?
Juist. En met deze muziek krijg je altijd en overal de beentjes van de vloer, lekker uit je dak gaan... terwijl met die herrie van (voornamelijk) Brian mensen idioot en zgn. sexy gaan bewegen, en het agressie opwekt. Is onderzoek naar gedaan.quote:Op zondag 15 april 2007 17:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee hoor, die draaitafel mag van mij het huis uit.
Lieke loenstquote:Op zondag 15 april 2007 17:45 schreef Kinga het volgende:
Ik weet niet, maar dat gezicht van Lieke is ook vaag, die ogen staan volgens mij gewoon te dicht op elkaar...
AMEN!!!quote:Op zondag 15 april 2007 17:46 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Juist. En met deze muziek krijg je altijd en overal de beentjes van de vloer, lekker uit je dak gaan... terwijl met die herrie van (voornamelijk) Brian mensen idioot en zgn. sexy gaan bewegen, en het agressie opwekt. Is onderzoek naar gedaan.![]()
quote:
Sexy gaan bewegen? Ik zie Amanda dezelfde slappe Teaser-beweginkjes maken zoals altijd, ongeacht de 'muziek'quote:Op zondag 15 april 2007 17:46 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Juist. En met deze muziek krijg je altijd en overal de beentjes van de vloer, lekker uit je dak gaan... terwijl met die herrie van (voornamelijk) Brian mensen idioot en zgn. sexy gaan bewegen, en het agressie opwekt. Is onderzoek naar gedaan.![]()
Bij de herrie van Brian word ik ook agressief ja... Bij een goede DJ is het juist heerlijke muziekquote:Op zondag 15 april 2007 17:46 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Geloof er geen bal van.quote:Op zondag 15 april 2007 17:46 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hollandse soul: klomperig.quote:Op zondag 15 april 2007 17:48 schreef demins het volgende:
Ik krijg geen kippenvel van Juf Judith...Ze heeft niet echt "soul" zo goed als ze ook kan zingen...
![]()
Alleen een nepstaart.quote:Op zondag 15 april 2007 17:49 schreef Marrije het volgende:
Ik zie nu pas dat Lieke ook opeens extensions heeft![]()
Mag ik hier ook een AMEN aan toeveoegen?quote:Op zondag 15 april 2007 17:49 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Bij de herrie van Brian word ik ook agressief ja... Bij een goede DJ is het juist heerlijke muziek![]()
Een pluk pastic van de marktquote:Op zondag 15 april 2007 17:49 schreef Marrije het volgende:
Ik zie nu pas dat Lieke ook opeens extensions heeft![]()
Je hoort gewoon teveel en te vaak van dat geklungel op de draaitafel... ik vond die dj's gisteren niet eens veel beter. Punt is dat het gaat vervelen en irriteren op die manier.quote:Op zondag 15 april 2007 17:49 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Bij de herrie van Brian word ik ook agressief ja... Bij een goede DJ is het juist heerlijke muziek![]()
AMEN.quote:Op zondag 15 april 2007 17:51 schreef neehe het volgende:
Lieke is lekker !!
Tis zo. Zo'n 2 jaar geleden in de krant gestaan.quote:
Die muziek was ook een stuk beter te pruimen, nog enigszins melodieus, dat maakt het verschil.quote:Maar OK: Brian draait ook wel héél erg bagger, daar wordt iederéén agressief van.
Maar NL kon er wat van.
Tuurlijkquote:Op zondag 15 april 2007 17:52 schreef noekje het volgende:
Ben ik echt de enige die deze muziek echt 10x niks vind?![]()
JAquote:Op zondag 15 april 2007 17:52 schreef noekje het volgende:
NOu. . .laat ik het zo zeggen, het is beter dan wat we anders van de draaitafel te horen krijgen. . .quote:Op zondag 15 april 2007 17:52 schreef noekje het volgende:
quote:Op zondag 15 april 2007 17:54 schreef Gert het volgende:
Jezus wat een vocale krachtpatserij. Volgens mij is Judith van de damesliefde.
quote:Op zondag 15 april 2007 17:54 schreef Gert het volgende:
quote:Op zondag 15 april 2007 17:55 schreef noekje het volgende:
Oh nee, raining men. Ik zat er al op te wachten.
Oh ja? nou dan is het waar inderdaad...quote:Op zondag 15 april 2007 17:52 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Tis zo. Zo'n 2 jaar geleden in de krant gestaan.![]()
Dat laatste is gewoon een feit ook voor de mensen die haar leuk en mooi vinden, tja, je kunt ervan houden natuurlijk.quote:Op zondag 15 april 2007 17:54 schreef beequeen het volgende:
Ik lach met kapot hier. De ene vindt Lieke leuk en mooi, de ander lelijk en ze loenst![]()
Vond het eigenlijk juist een geinige opmerking, sprak hij cryptisch.quote:Op zondag 15 april 2007 15:24 schreef schatje het volgende:
[..]
Hier krijg je straks vast comentaar over, van Voyeur.
Als ik daar zou zijn zou ik ernaast hebben gezetenquote:Op zondag 15 april 2007 17:54 schreef Ecila111 het volgende:
Ik krijg van Nicolaas wel een beetje de zenuwen, zo zittend op 't biljart..... kan ie nou echt geen poging doen? Of willen we dat niet zien.....
"I will survive" gaat niet komen hoop ik.quote:Op zondag 15 april 2007 17:55 schreef noekje het volgende:
Dat is ze laatste paar weken bijna dagelijksquote:Op zondag 15 april 2007 17:57 schreef Kinga het volgende:
Amanda is zat.
Ach zout op. Als ik zeg in de Volkskrant geloof je het nog niet.quote:
Ik ook, het is wat 'metalig'.quote:Op zondag 15 april 2007 17:57 schreef Carlaa het volgende:
Klassieke party songs, waar idd iedereen bij aan het dansen gaat. Het repertoire van de gemiddelde coverband. Ik hou dervan
Juf Judith zingt misschien technisch goed, ik miss idd een beetje soul, diepte, gevoel.
Laat haar nou.. ze kan niet andersquote:Op zondag 15 april 2007 17:57 schreef beequeen het volgende:
AmanDel doet haar Teaser-act.
Verbaas me er altijd weer over dat ze niet kan dansenquote:Op zondag 15 april 2007 17:57 schreef beequeen het volgende:
AmanDel doet haar Teaser-act.
quote:Op zondag 15 april 2007 17:55 schreef noekje het volgende:
's Vast een leuk plaatje.quote:Op zondag 15 april 2007 17:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
Als ik daar zou zijn zou ik ernaast hebben gezeten![]()
of misschien té geschooldquote:
quote:Op zondag 15 april 2007 17:57 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
"I will survive" gaat niet komen hoop ik.
Sop is nou juist het laatste wat ze wilquote:Op zondag 15 april 2007 17:58 schreef Marrije het volgende:
Amanda vergeet haar haar en ik zie alweer de 3 cm
haar hoofd
![]()
Datzelfde kan je ook van Nicolaas zeggen,daar zijn de meningen ook over verdeeldquote:Op zondag 15 april 2007 17:54 schreef beequeen het volgende:
Ik lach met kapot hier. De ene vindt Lieke leuk en mooi, de ander lelijk en ze loenst![]()
Tja, de afgelopen dagen heb ik vele uitspraken van vrouwen gezien over Niels, 'sopperig' zoals iemand dat hier heeft uitgesproken, hij heeft een markante kop en daar houdt het voor mij op, maar Lieke bekijk ik dan misschien anders als Niels ( heeft vast met mijn geaardheid te maken).quote:Op zondag 15 april 2007 17:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat laatste is gewoon een feit ook voor de mensen die haar leuk en mooi vinden, tja, je kunt ervan houden natuurlijk.
Lieke zou weten dat jij haar een fris en lief onschuldig meisje vindtquote:Op zondag 15 april 2007 18:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tja, de afgelopen dagen heb ik vele uitspraken van vrouwen gezien over Niels, 'sopperig' zoals iemand dat hier heeft uitgesproken, hij heeft een markante kop en daar houdt het voor mij op, maar Lieke bekijk ik dan misschien anders als Niels ( heeft vast met mijn geaardheid te maken).
*natasia mode* true truequote:Op zondag 15 april 2007 18:02 schreef Marrije het volgende:
Lieke staat eindelijk eens bij een echte man.
En dat weet jij zo goed, omdat je zelf op die feestjes komt natuurlijk.quote:Op zondag 15 april 2007 17:59 schreef Gert het volgende:
Het is wel duidelijk in welk circuit Judith optreedt: oudere vrouwenclubjes en een enkele COC.![]()
quote:Op zondag 15 april 2007 18:04 schreef Talitha het volgende:
[..]
En dat weet jij zo goed, omdat je zelf op die feestjes komt natuurlijk.![]()
Zeg Marrije, loop je nu te soppen?quote:Op zondag 15 april 2007 18:02 schreef Marrije het volgende:
Lieke staat eindelijk eens bij een echte man.
Hahaha, jij heb van die belegen ouwewijvenmuziek genoten dus. Mag best hoor.quote:Op zondag 15 april 2007 18:04 schreef Talitha het volgende:
[..]
En dat weet jij zo goed, omdat je zelf op die feestjes komt natuurlijk.![]()
rij-instructeur.quote:Op zondag 15 april 2007 18:07 schreef Disana het volgende:
Sylvia probeert ene Rene te pakken te krijgen? Ze spreekt in dat ze het leuk zou vinden als hij ook nog komt.
Motorrijleraar. Idd vreemd dat hij er niet is, echt iemand die het leuk lijkt te vinden in de kooi.quote:Op zondag 15 april 2007 18:07 schreef Disana het volgende:
Sylvia probeert ene Rene te pakken te krijgen? Ze spreekt in dat ze het leuk zou vinden als hij ook nog komt.
motorrijinstructeurquote:Op zondag 15 april 2007 18:07 schreef Disana het volgende:
en dan óók nog soppen!quote:Op zondag 15 april 2007 18:07 schreef noekje het volgende:
[..]
Lijkt me best zwaar om met een computer rond te lopen.![]()
Hij zal nog steeds eerste staan,want zoveel andere keuze is er niet.quote:Op zondag 15 april 2007 17:51 schreef mazaru het volgende:
Ik heb het idee dat Huub zakt als een gek in popupoll, door dat Liekegedoe.
Is ook niet nodig, Nicolaas is genoegquote:Op zondag 15 april 2007 18:10 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij zal nog steeds eerste staan,want zoveel andere keuze is er niet.
Maar het aantal smsjes zal wel flink zakken in totaal.
Nee, Stijn ziet er zo uit:quote:Op zondag 15 april 2007 18:05 schreef F04 het volgende:
Is die meneer die bezig is met de audio apperatuur nou Stijn?
Syl geniet er zelf ook van dat ze heilig isquote:Op zondag 15 april 2007 18:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dat moet je Syl toch nageven, ze staat dag en nacht klaar voor de paarden, mest de stallen uit, poetst ze, geeft ze te vreten. Ik denk: Syl eruit, paarden naar huis.
Ik hoop nog steeds op een hele leuke nieuwe miljonair.quote:Op zondag 15 april 2007 18:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Is ook niet nodig, Nicolaas is genoeg![]()
Daar moet ik de paus even over raadplegen.quote:Op zondag 15 april 2007 18:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Syl geniet er zelf ook van dat ze heilig is![]()
Ik denk Syl eruit, alvast één paardenkop naar huis.quote:Op zondag 15 april 2007 18:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dat moet je Syl toch nageven, ze staat dag en nacht klaar voor de paarden, mest de stallen uit, poetst ze, geeft ze te vreten. Ik denk: Syl eruit, paarden naar huis.
Zij is meer van het zweverige doehetzelfgeloofquote:Op zondag 15 april 2007 18:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Daar moet ik de paus even over raadplegen.![]()
Degene die erin komt zal het type zijn dat over lijken gaat, denk niet dat het zo'n heel leuk type zal zijn.quote:Op zondag 15 april 2007 18:13 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds op een hele leuke nieuwe miljonair.
Maar ja welk normaal iemand wil er nu nog in.
Het mag van Gert!quote:Op zondag 15 april 2007 18:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Hahaha, jij heb van die belegen ouwewijvenmuziek genoten dus. Mag best hoor.
Niet vandaag, hij is jarigquote:Op zondag 15 april 2007 18:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Daar moet ik de paus even over raadplegen.![]()
Ieder heeft zijn eigen favorieten, ook een voyeur die zich zo durft te noemen en al die anderen die het ook zijn.quote:Op zondag 15 april 2007 18:15 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ik denk Syl eruit, alvast één paardenkop naar huis.
Visagie-neger Mr. Noodlehead bedoel je?quote:Op zondag 15 april 2007 18:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Die nagelnegert had nog niet helemaal door dat hij in Eemnes zit.![]()
![]()
De man is niet alleen onweerstaanbaar lekker, hij is ook nog eens origineelquote:Op zondag 15 april 2007 18:21 schreef Marrije het volgende:
Ik moet nog even nalachen om de opmerking van Nico, had m niet eerder gehoord: Huub huub huub, Talpatruc.
Mag ik opmerken dat dat reuze jammer is?quote:Op zondag 15 april 2007 18:17 schreef Talitha het volgende:
[..]
Het mag van Gert!Ik geniet er vooral van om andere mensen te zien genieten.
Dat klinkt niet helemaal zoals ik het bedoel.![]()
Neequote:Op zondag 15 april 2007 18:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Visagie-neger Mr. Noodlehead bedoel je?![]()
hahaquote:Op zondag 15 april 2007 18:23 schreef Disana het volgende:
[..]
De man is niet alleen onweerstaanbaar lekker, hij is ook nog eens origineel![]()
Maar natuurlijk!quote:Op zondag 15 april 2007 18:23 schreef demins het volgende:
[..]
Mag ik opmerken dat dat reuze jammer is?
MAKE MY DAY !!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 15 april 2007 17:54 schreef Gert het volgende:
Hmm, dat zou jammer zijnquote:Op zondag 15 april 2007 18:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Toen hij het de eerste keer zei, klonk het inderdaad wel zo. De gluip![]()
Emma in da housequote:
Ton de barman.quote:Op zondag 15 april 2007 18:26 schreef Sporti het volgende:
wie is die man bij Sil in de keuken?
dan hoor ik toch liever Palma dan Japio met z'n gezeik over koolhydratenquote:
Onweerstaanbaar lekker????quote:Op zondag 15 april 2007 18:23 schreef Disana het volgende:
[..]
De man is niet alleen onweerstaanbaar lekker, hij is ook nog eens origineel![]()
Jij kijk sinds BB al andere streamsquote:Op zondag 15 april 2007 18:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Onweerstaanbaar lekker????
Volgens mij kijk jij naar heel andere streams dan ik..
Of je moet op doorgesnoven cokejunks vallen, dat kan natuurlijk...![]()
![]()
Palma heeft 'm goed om. Die heeft duidelijk niet aan de karnemelk gezeten vanmiddag !quote:
Hahaha.. dat zal 't zijn ja..quote:
Dat lijkt mij ook.quote:Op zondag 15 april 2007 18:36 schreef beequeen het volgende:
Huub: Ik weet wel dat je geen onderbroek aan hebt.
Lieke: Dat heb je snel door.
Huub: Zullen we ons even afzonderen.
Het mag duidelijk zijn dat Palma ook niet onder de indruk is van Liekequote:Op zondag 15 april 2007 18:38 schreef Pearlbitch het volgende:
Palma: Is het alleen Lieke Lieke Lieke of is het likken likken likken..![]()
quote:Op zondag 15 april 2007 18:23 schreef demins het volgende:
[..]
Mag ik opmerken dat dat reuze jammer is?
Roezig? Ik ken wel rozigquote:
Ik vind hem hartstikke lekker als ie een beetje nuchter isquote:Op zondag 15 april 2007 18:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Doe dan nu maar ...quote:Op zondag 15 april 2007 18:42 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik wil een bommetje !!!!
Vanavond de negende bewoner erin: LEONIE !!!!!![]()
![]()
Weet niet .. ze schijnt nogal cameraschuw te zijnquote:Op zondag 15 april 2007 18:45 schreef Kinga het volgende:
Zou Lieke het type zijn die voor de camera seks zou hebben?
Tot nou toe heeft dat de meest spectaculaire momenten in de kooi opgeleverd. Laat ze zuipen, wordt het misschien toch nog gesellig.quote:Op zondag 15 april 2007 18:44 schreef Sporti het volgende:
Walgelijk dat omophoudelijke gezuip in de kooi, word tijd dat de AA is langsgaat, dat gezuip stoort mij persoonlijk meer dan die bontjes van Amanda![]()
ik zeg van welquote:Op zondag 15 april 2007 18:45 schreef Kinga het volgende:
Zou Lieke het type zijn die voor de camera seks zou hebben?
quote:Op zondag 15 april 2007 18:46 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Weet niet .. ze schijnt nogal cameraschuw te zijn![]()
de lellebelquote:Op zondag 15 april 2007 18:45 schreef demins het volgende:
Amanda op de tafel! Met hond.
Tommie trapt er ook niet in hoor, maar hij laat haar in de waan.quote:
Godverdegodver, wat een kutwijfquote:Op zondag 15 april 2007 18:48 schreef Ian_Nick het volgende:
Hebben Eric en Palma zojuist bewerkstelligt dat Huub geen seks krijgt?![]()
quote:Op zondag 15 april 2007 18:49 schreef Kinga het volgende:
Typisch, mensen komen de kamer inwandelen, terwijl ze op het punt staan te gaan neuken...
Ze schijnt er wel voor betaald te worden ... dus dat ...quote:Op zondag 15 april 2007 18:50 schreef Sonique het volgende:
Dit is wel heel 'obvious' allemaal....
Beetje moe wordt ik er ook van van dat geklef en gefoos...
Dus Lieke is ook een hoer?
Is dat het?
quote:Op zondag 15 april 2007 18:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Als ik op de redactie zou werken zou ik nu dus mooi kogelhard een of ander glij nummer van Barry White aanpleuren in de Mastur Beerroom.
Schrik ervan, dacht dat je zei beequeenquote:Op zondag 15 april 2007 18:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Zei ik transseksueel?
Ik bedoelde drag-queen.
quote:Op zondag 15 april 2007 18:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Als ik op de redactie zou werken zou ik nu dus mooi kogelhard een of ander glij nummer van Barry White aanpleuren in de Mastur Beerroom.
Was een grapje....quote:Op zondag 15 april 2007 18:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Onweerstaanbaar lekker????
Volgens mij kijk jij naar heel andere streams dan ik..
Of je moet op doorgesnoven cokejunks vallen, dat kan natuurlijk...![]()
![]()
Men, baal ik dat ik geen streams heb!quote:Op zondag 15 april 2007 18:45 schreef demins het volgende:
Amanda op de tafel! Met hond.
Dan hadden er allemaal hartjes en kusjes omheen gestaan.quote:Op zondag 15 april 2007 18:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Schrik ervan, dacht dat je zei beequeen![]()
genoeg mensen die juist om deze reden op die lullo stemmen hoor!quote:Op zondag 15 april 2007 18:55 schreef Kinga het volgende:
Het boeit Huub niet dat hij hierdoor fans verliest.
Denk je nou echt dat hij dat niet weet? Hij geniet hier gewoon van en het maakt het leven in DGK wat aangenamer voor hem. Verder niets ernstigs toch? Hij blijft gewoon Syl en Eric steunen en vise versa en denk dat hij ook met Nicolaas nog wel wat leuke dingen uit kan halen. Ik zie het probleem niet.quote:Op zondag 15 april 2007 18:55 schreef Sporti het volgende:
WTF fluisteren die nou..........niets is wat het lijkt hoor ik lullo Huub zeggen ............Lieke dus ook niet Huub!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dat denk ik niet.quote:Op zondag 15 april 2007 18:57 schreef Sonique het volgende:
Het is duidelijk dat Palma iets meer weet van Lieke en dat ze het er duidelijk niet mee eens is...
Waarschijnlijk is Lieke overgehaalt om met Huub te neuken ofzo, en vind ze dat te ver gaan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |