meervoud van fire.quote:Op zondag 15 april 2007 17:29 schreef Kinga het volgende:
keep the fires burning?
fires, is dat een woord?
Misschien het meervoud van fire?quote:Op zondag 15 april 2007 17:29 schreef Kinga het volgende:
keep the fires burning?
fires, is dat een woord?
Heerlijk iddquote:Op zondag 15 april 2007 17:30 schreef Clank het volgende:
Leuk om te zien wat een lol ze nu hebben!
Hij beweegt tenminstequote:
Huub denkt wel vaker dat ie allround is.quote:Op zondag 15 april 2007 17:28 schreef Kinga het volgende:
Huub kan echt niet dansen, al denkt ie zelf van wel.
quote:Op zondag 15 april 2007 17:30 schreef Clank het volgende:
Leuk om te zien wat een lol ze nu hebben!
Vingers zijn gespreid, dus echt niet!quote:Op zondag 15 april 2007 17:33 schreef uniekhoorn het volgende:
En nee dit is niet pro Hitler![]()
[afbeelding]
Daarom heeft ze ook haar stijlvolste japonnetje uit de kast getrokken?quote:Op zondag 15 april 2007 17:33 schreef demins het volgende:
Herma bespreekt met Brenda hoe ordinair dit allemaal is...
Je merkt meteen een heel andere sfeer dan die takkeherrie die ze achter die draaitafel produceren.quote:
Pas je wel een beetje op lieverd... ?quote:Op zondag 15 april 2007 17:34 schreef Talitha het volgende:
[..]Ik zit ook te swingen achter mijn PC-tje!
![]()
Ik vind het veel mooier als dat zielige getatoueerde streepje van delletje.quote:Op zondag 15 april 2007 17:35 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Je merkt meteen een heel andere sfeer dan die takkeherrie die ze achter die draaitafel produceren.
Lieke heeft haar wenkbrauwen teveel aangedikt.
Jij wint.quote:Op zondag 15 april 2007 17:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik vind het veel mooier als dat zielige getatoueerde streepje van delletje.
quote:Op zondag 15 april 2007 17:37 schreef Ecila111 het volgende:
Zoals Palma danst..... het lijkt nu echt een verklede kerel.
Ik dacht dat ik de enige was.quote:Op zondag 15 april 2007 17:40 schreef Disana het volgende:
Goh, ik kom precies op het goede moment binnenvallen, geloof ik. Eindelijk eens normale muziek in de Kooi.
Potje rode verf en klaar?quote:Op zondag 15 april 2007 17:41 schreef demins het volgende:
Herma lijkt een beetje op Armand!
Nu naast Lieke?quote:Op zondag 15 april 2007 17:40 schreef StephanL het volgende:
Wie is die vrouw achter Palma?
quote:Op zondag 15 april 2007 17:42 schreef noekje het volgende:
Jaap gaat zich bezighouden met pianoles.
Ben benieuwd wat die gaat doen op z'n huwelijksfeest. Zal wel de auto naar de apk brengen ofzo zijn.
Tjonge, jonge.quote:Op zondag 15 april 2007 17:41 schreef mootie het volgende:
Wat een lul, neemt ie Ivar nu mee van het feest naar het kantoor?
Zou Jaap wel een mens zijn?quote:Op zondag 15 april 2007 17:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tjonge, jonge.idd wat een ongelooflijke lul. opzouten Jaap.
![]()
Lieke is geil.quote:Op zondag 15 april 2007 17:43 schreef demins het volgende:
Zelfs Lieke ziet er leuk uit nu ze zo geniet...
Ik vind Lieke mooiquote:Op zondag 15 april 2007 17:42 schreef Kinga het volgende:
Lieke ziet er niet uit met dat haar.
Na deze disco zullen ze wel de tuin in gaan voor de bbq.quote:Op zondag 15 april 2007 17:44 schreef RTM1988 het volgende:
hoelaat si het feesie afgelopen?
Juist. En met deze muziek krijg je altijd en overal de beentjes van de vloer, lekker uit je dak gaan... terwijl met die herrie van (voornamelijk) Brian mensen idioot en zgn. sexy gaan bewegen, en het agressie opwekt. Is onderzoek naar gedaan.quote:Op zondag 15 april 2007 17:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee hoor, die draaitafel mag van mij het huis uit.
Lieke loenstquote:Op zondag 15 april 2007 17:45 schreef Kinga het volgende:
Ik weet niet, maar dat gezicht van Lieke is ook vaag, die ogen staan volgens mij gewoon te dicht op elkaar...
AMEN!!!quote:Op zondag 15 april 2007 17:46 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Juist. En met deze muziek krijg je altijd en overal de beentjes van de vloer, lekker uit je dak gaan... terwijl met die herrie van (voornamelijk) Brian mensen idioot en zgn. sexy gaan bewegen, en het agressie opwekt. Is onderzoek naar gedaan.![]()
quote:
Sexy gaan bewegen? Ik zie Amanda dezelfde slappe Teaser-beweginkjes maken zoals altijd, ongeacht de 'muziek'quote:Op zondag 15 april 2007 17:46 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Juist. En met deze muziek krijg je altijd en overal de beentjes van de vloer, lekker uit je dak gaan... terwijl met die herrie van (voornamelijk) Brian mensen idioot en zgn. sexy gaan bewegen, en het agressie opwekt. Is onderzoek naar gedaan.![]()
Bij de herrie van Brian word ik ook agressief ja... Bij een goede DJ is het juist heerlijke muziekquote:Op zondag 15 april 2007 17:46 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Geloof er geen bal van.quote:Op zondag 15 april 2007 17:46 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |