Hollandse soul: klomperig.quote:Op zondag 15 april 2007 17:48 schreef demins het volgende:
Ik krijg geen kippenvel van Juf Judith...Ze heeft niet echt "soul" zo goed als ze ook kan zingen...
![]()
Alleen een nepstaart.quote:Op zondag 15 april 2007 17:49 schreef Marrije het volgende:
Ik zie nu pas dat Lieke ook opeens extensions heeft![]()
Mag ik hier ook een AMEN aan toeveoegen?quote:Op zondag 15 april 2007 17:49 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Bij de herrie van Brian word ik ook agressief ja... Bij een goede DJ is het juist heerlijke muziek![]()
Een pluk pastic van de marktquote:Op zondag 15 april 2007 17:49 schreef Marrije het volgende:
Ik zie nu pas dat Lieke ook opeens extensions heeft![]()
Je hoort gewoon teveel en te vaak van dat geklungel op de draaitafel... ik vond die dj's gisteren niet eens veel beter. Punt is dat het gaat vervelen en irriteren op die manier.quote:Op zondag 15 april 2007 17:49 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Bij de herrie van Brian word ik ook agressief ja... Bij een goede DJ is het juist heerlijke muziek![]()
AMEN.quote:Op zondag 15 april 2007 17:51 schreef neehe het volgende:
Lieke is lekker !!
Tis zo. Zo'n 2 jaar geleden in de krant gestaan.quote:
Die muziek was ook een stuk beter te pruimen, nog enigszins melodieus, dat maakt het verschil.quote:Maar OK: Brian draait ook wel héél erg bagger, daar wordt iederéén agressief van.
Maar NL kon er wat van.
Tuurlijkquote:Op zondag 15 april 2007 17:52 schreef noekje het volgende:
Ben ik echt de enige die deze muziek echt 10x niks vind?![]()
JAquote:Op zondag 15 april 2007 17:52 schreef noekje het volgende:
NOu. . .laat ik het zo zeggen, het is beter dan wat we anders van de draaitafel te horen krijgen. . .quote:Op zondag 15 april 2007 17:52 schreef noekje het volgende:
quote:Op zondag 15 april 2007 17:54 schreef Gert het volgende:
Jezus wat een vocale krachtpatserij. Volgens mij is Judith van de damesliefde.
quote:Op zondag 15 april 2007 17:54 schreef Gert het volgende:
Jezus wat een vocale krachtpatserij. Volgens mij is Judith van de damesliefde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |