Zou kunnen maar misschien dat het meevalt als je de avond (nacht) thuis doorbrengt. Eerst met m naar een feestje zou ik inderdaad niet zien zitten.quote:Op zondag 15 april 2007 14:35 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik denk dus dat een one night stand al teleurstellend zou zijn
Vind het een aantrekkelijke man alleen moet hij niet zo drinken, en vraag ik me idd ook af als hij nog wel wat uitvreet in het dagelijks leven. Maar een dagje in de sauna kan wel leuk zijn!quote:Op zondag 15 april 2007 14:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zou kunnen maar misschien dat het meevalt als je de avond (nacht) thuis doorbrengt. Eerst met m naar een feestje zou ik inderdaad niet zien zitten.
Nope...quote:Op zondag 15 april 2007 14:40 schreef Rens_Wilders het volgende:
Is dat paard nou vannacht nog steeds niet bevallen?
Nee en ik heb zo het idee dat het nog wel een paar dagen duurt. Ze schijnt vorige keren op de uitgetelde dag bevallen te zijn, das woensdag pas dus ze heeft nog even.quote:Op zondag 15 april 2007 14:40 schreef Rens_Wilders het volgende:
Is dat paard nou vannacht nog steeds niet bevallen?
Ik zou er wel een avondje mee op stap willen, ik denk idd niet dat ie dan nog veel presteert in de slaapkamer... maar zo aantrekkelijk vind ik hem dan ook weer niet dat ik daar op zit te wachtenquote:Op zondag 15 april 2007 14:39 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Vind het een aantrekkelijke man alleen moet hij niet zo drinken, en vraag ik me idd ook af als hij nog wel wat uitvreet in het dagelijks leven. Maar een dagje in de sauna kan wel leuk zijn!![]()
Adolf Hitler had ook een "dushi".quote:Op zondag 15 april 2007 14:43 schreef carpediem23 het volgende:
Wat moet zo'n leuke vrouw met een draak van een Sathanael
Ik heb zo het vermoeden dat JJ gaat optreden....quote:Op zondag 15 april 2007 14:46 schreef Talitha het volgende:
Waarom zijn Juf Judith en Huub samen kleren aan het uitzoeken? Komt er een optreden?
Sommige mensen lijken leuk en zijn het helemaal niet.quote:Op zondag 15 april 2007 14:43 schreef carpediem23 het volgende:
Wat moet zo'n leuke vrouw met een draak van een Sathanael
Ze ging soundchecken dus het zal wel zo zijn.quote:Op zondag 15 april 2007 14:47 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ik heb zo het vermoeden dat JJ gaat optreden....![]()
Dat hondje wilde ook al de hele tijd aan de tieten van Nena likkenquote:Op zondag 15 april 2007 14:49 schreef carpediem23 het volgende:
Kan die hoer haar benen niet bij elkaar houden..........zat haar hondje net aan haar po&^s te ruiken
Beessies komen ook tekort.quote:Op zondag 15 april 2007 14:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat hondje wilde ook al de hele tijd aan de tieten van Nena likken![]()
Ik was erbij.quote:Op zondag 15 april 2007 14:52 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hoe weet je dat Eva een dushi was![]()
Nou echt schandaaaaaaaaaaaalig, melden aan de Christen Unie ditquote:Op zondag 15 april 2007 14:49 schreef carpediem23 het volgende:
Kan die hoer haar benen niet bij elkaar houden..........zat haar hondje net aan haar po&^s te ruiken
Ook dat heeft ze binnen een paar minuten zelf weer verkloot.quote:Op zondag 15 april 2007 14:56 schreef Ecila111 het volgende:
Als Amanda haar haar nu ook eens door Natasia's kapster laat doen misschien dat dat scheelt?
"huub is sinds eric toch ook wat "vrouwelijker"geworden, gistern had-ie overigens wel verteld dat-ie op het gebied van mannensex wel ervaring had, hij had in het verleden o.a. ook andere mannen gepijpt, dus het gebeuren met eric had hem denk ik niet veel geschokt. hij is dus toch biquote:Op zondag 15 april 2007 14:44 schreef Ecila111 het volgende:
Huub en Eric lijken wel een stel wijven voor die klerenkast.
En ik maar denken dat ik ik niks met honden gemeen heb...quote:Op zondag 15 april 2007 14:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat hondje wilde ook al de hele tijd aan de tieten van Nena likken![]()
Ja, dat acht ik ook, maar dan moet er wel een groot label aanhangen, anders krijg je nog een spuitbus in je nek....quote:Op zondag 15 april 2007 15:00 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ja goed wat de kapper zegt...scharrelbont zou moeten bestaan
Komt denk door Eric Erwin (thanks BK), warme persoonlijkheid.quote:Op zondag 15 april 2007 15:00 schreef Black_king het volgende:
Het heeft wel wat knus' nu, die sfeer in de kapsalone..
Of bedoel je Erwin ? Aardige man inderdaad.quote:Op zondag 15 april 2007 15:02 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Komt denk door Eric, warme persoonlijkheid.
Ja, even verbeteren.quote:Op zondag 15 april 2007 15:04 schreef Black_king het volgende:
[..]
Of bedoel je Erwin ? Aardige man inderdaad.
Vaag.....Zou "achter het afgekeurd hebben? Jammer hoor !quote:Op zondag 15 april 2007 15:03 schreef Ecila111 het volgende:
Wat gaat Syl nou doen? Haar haar zat toch goed?
ik ben bang dat de vacht van oude dieren niet mooi genoeg is voor bontverwerking anders zou het een geweldig idee zijnquote:Op zondag 15 april 2007 15:01 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ja, dat acht ik ook, maar dan moet er wel een groot label aanhangen, anders krijg je nog een spuitbus in je nek....![]()
Ik zeg; nog een goede stressbui, en hij gaat weer flippen as in the old days....quote:Op zondag 15 april 2007 15:05 schreef Kinga het volgende:
Wtf is Brian nou weer mee bezig?! "wanna lick my titty?"
Animal-lover!quote:Op zondag 15 april 2007 15:01 schreef demins het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik ik niks met honden gemeen heb...![]()
Er was nog niets aan haar haar gedaan.quote:Op zondag 15 april 2007 15:05 schreef Black_king het volgende:
[..]
Vaag.....Zou "achter het afgekeurd hebben? Jammer hoor !
Huub komt binnen; het valt direct stil....Erwin en hij zijn niet de beste vrienden....
Seki van "de bus" ???quote:Op zondag 15 april 2007 15:07 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hee wat doet Seki daar in de kapsalon?
Dat was waarschijnlijk een "opbouwer" die kwam met JJ in de kooi....quote:Op zondag 15 april 2007 15:10 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Zag een man met lang haar dacht even dat hij het was, de zon scheen in mijn schermpje![]()
die is er al bijna weer een weekje vanaf.... maar tot nu toe gaat het primaquote:Op zondag 15 april 2007 15:11 schreef Black_king het volgende:
Hé, dat wist ik niet; de alcoholrestrictie is opgeheven voor Huub..... Oh, dat kan leuk worden, dan....
Dat niet alleen, wat ik ervan heb begrepen is het doel van martelen / doodknuppelen juist dat ze 'lekker' gestresst zijn zodat de vacht er mooier uitziet. Een scharreldier dat van ouderdom sterft heeft vast niet genoeg stress om een mooie vacht te kunnen leveren.quote:Op zondag 15 april 2007 15:06 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
ik ben bang dat de vacht van oude dieren niet mooi genoeg is voor bontverwerking anders zou het een geweldig idee zijn
Dank voor de waarschuwing, dan houd ik het bij de kapsalon.quote:Op zondag 15 april 2007 15:13 schreef schatje het volgende:
Brian is de paarden weer eens aan het treiteren.
Dat trek ik ook nietquote:Op zondag 15 april 2007 15:14 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Dank voor de waarschuwing, dan houd ik het bij de kapsalon.
quote:Op zondag 15 april 2007 15:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat niet alleen, wat ik ervan heb begrepen is het doel van martelen / doodknuppelen juist dat ze 'lekker' gestresst zijn zodat de vacht er mooier uitziet. Een scharreldier dat van ouderdom sterft heeft vast niet genoeg stress om een mooie vacht te kunnen leveren.
Zo zijn de meeste seriemoordenaars begonnen! Daar zijn boeken over volgeschreven...quote:Op zondag 15 april 2007 15:13 schreef schatje het volgende:
Brian is de paarden weer eens aan het treiteren.
Dat laatste: Paris Hilton.quote:Op zondag 15 april 2007 15:19 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda tegen Erwin: Als ik straks weer thuis ben dan word je mijn personal visagist
Halloo wie denkt ze dat ze is, JLo of id?
Scherpe diagnose.quote:Op zondag 15 april 2007 15:19 schreef demins het volgende:
[..]
Zo zijn de meeste seriemoordenaars begonnen! Daar zijn boeken over volgeschreven...
Hier krijg je straks vast comentaar over, van Voyeur.quote:Op zondag 15 april 2007 15:19 schreef demins het volgende:
[..]
Zo zijn de meeste seriemoordenaars begonnen! Daar zijn boeken over volgeschreven...
Ow????quote:Op zondag 15 april 2007 15:24 schreef schatje het volgende:
[..]
Hier krijg je straks vast commentaar over, van Voyeur.
Hier ook.quote:Op zondag 15 april 2007 15:29 schreef Rens_Wilders het volgende:
Zit iedereen buiten in plaats van de COS? Hier is het buiten gewoon te heet.
Present! Komt Lieke eigenlijk ook?quote:Op zondag 15 april 2007 15:29 schreef Rens_Wilders het volgende:
Zit iedereen buiten in plaats van de COS? Hier is het buiten gewoon te heet.
Ja, en voorhet gemak heeft Huub daarom maar geen onderbroek aangetrokken.quote:
Fijn dat je me even op de hoogte houdt van deze info.....quote:Op zondag 15 april 2007 15:31 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ja, en voorhet gemak heeft Huub daarom maar geen onderbroek aangetrokken.
ywquote:Op zondag 15 april 2007 15:33 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Fijn dat je me even op de hoogte houdt van deze info.....
Jammer dat zij wel de haarimplantaten van Syl erin hebben geplakt: dat zou Patricia netter gedaan hebben.quote:Op zondag 15 april 2007 15:34 schreef schatje het volgende:
Patrica en Erwin zijn in tegenstelling tot die prutsers van 'Dreams of beauty' wel vakmensen.
ik zou in ieder geval van Erwin wel wat make-up adviezen en zo willen. Ben heel erg benieuwd wat ze straks van juf Judith maken omdat ik haar tot nu toe altijd als een grijze muis uit vind zien.quote:Op zondag 15 april 2007 15:34 schreef schatje het volgende:
Patrica en Erwin zijn in tegenstelling tot die prutsers van 'Dreams of beauty' wel vakmensen.
Dat is aan Erwin wel toevertrouwd denk. Je ziet ook wel eens dat iemand die normaal nooit make-up draagt en ineens opgemaakt wordt het een beetje scary oogt.quote:Op zondag 15 april 2007 15:37 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik zou in ieder geval van Erwin wel wat make-up adviezen en zo willen. Ben heel erg benieuwd wat ze straks van juf Judith maken omdat ik haar tot nu toe altijd als een grijze muis uit vind zien.
Wel een leuk karakterquote:Op zondag 15 april 2007 15:37 schreef Ecila111 het volgende:
Zo, juf Judith heb flinke heupen.
Maar ze knijpt altijd zo in dat haar, als ze daar nou ook nog eens mee ophoudt. . .quote:Op zondag 15 april 2007 15:41 schreef Ecila111 het volgende:
Amanda ziet gelukkig ook het verschil.
Ja, juf Judith is lief. Ik neem mijn woorden terug: hoe meer juf Judith hoe beter eigenlijk,quote:
Die hoorde ik net ook even voorbijkomen van Patries, NIET KNIJPEN!quote:Op zondag 15 april 2007 15:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar ze knijpt altijd zo in dat haar, als ze daar nou ook nog eens mee ophoudt. . .
Heel irritantquote:Op zondag 15 april 2007 15:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar ze knijpt altijd zo in dat haar, als ze daar nou ook nog eens mee ophoudt. . .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |