Godverdegodver, wat een kutwijfquote:Op zondag 15 april 2007 18:48 schreef Ian_Nick het volgende:
Hebben Eric en Palma zojuist bewerkstelligt dat Huub geen seks krijgt?![]()
quote:Op zondag 15 april 2007 18:49 schreef Kinga het volgende:
Typisch, mensen komen de kamer inwandelen, terwijl ze op het punt staan te gaan neuken...
Ze schijnt er wel voor betaald te worden ... dus dat ...quote:Op zondag 15 april 2007 18:50 schreef Sonique het volgende:
Dit is wel heel 'obvious' allemaal....
Beetje moe wordt ik er ook van van dat geklef en gefoos...
Dus Lieke is ook een hoer?
Is dat het?
quote:Op zondag 15 april 2007 18:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Als ik op de redactie zou werken zou ik nu dus mooi kogelhard een of ander glij nummer van Barry White aanpleuren in de Mastur Beerroom.
Schrik ervan, dacht dat je zei beequeenquote:Op zondag 15 april 2007 18:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Zei ik transseksueel?
Ik bedoelde drag-queen.
quote:Op zondag 15 april 2007 18:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Als ik op de redactie zou werken zou ik nu dus mooi kogelhard een of ander glij nummer van Barry White aanpleuren in de Mastur Beerroom.
Was een grapje....quote:Op zondag 15 april 2007 18:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Onweerstaanbaar lekker????
Volgens mij kijk jij naar heel andere streams dan ik..
Of je moet op doorgesnoven cokejunks vallen, dat kan natuurlijk...![]()
![]()
Men, baal ik dat ik geen streams heb!quote:Op zondag 15 april 2007 18:45 schreef demins het volgende:
Amanda op de tafel! Met hond.
Dan hadden er allemaal hartjes en kusjes omheen gestaan.quote:Op zondag 15 april 2007 18:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Schrik ervan, dacht dat je zei beequeen![]()
genoeg mensen die juist om deze reden op die lullo stemmen hoor!quote:Op zondag 15 april 2007 18:55 schreef Kinga het volgende:
Het boeit Huub niet dat hij hierdoor fans verliest.
Denk je nou echt dat hij dat niet weet? Hij geniet hier gewoon van en het maakt het leven in DGK wat aangenamer voor hem. Verder niets ernstigs toch? Hij blijft gewoon Syl en Eric steunen en vise versa en denk dat hij ook met Nicolaas nog wel wat leuke dingen uit kan halen. Ik zie het probleem niet.quote:Op zondag 15 april 2007 18:55 schreef Sporti het volgende:
WTF fluisteren die nou..........niets is wat het lijkt hoor ik lullo Huub zeggen ............Lieke dus ook niet Huub!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |