Voor wie?quote:Op zondag 15 april 2007 15:02 schreef venomsnake het volgende:
pingel
Zorgen jullie er eerst maar eens voor dat jullie de play-offs halen, dan praten we wel weer verder. Kneus.quote:Op zondag 15 april 2007 15:00 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Jij bent STOER man!![]()
Hou je nou maar met je eigen club bezig, kneus![]()
Koeman gaat toch niet weg. Allemaal onze (supporters) schuld dat Feijenoord zo slecht speelt.quote:Op zondag 15 april 2007 15:01 schreef Merkie het volgende:
Als Feyenoord weer niet wint mag Koeman echt wegwezen.
Daar had ik het niet eens over, dat Feyenoord slecht gaat weten we wel dat hoef je ons niet te vertellen.quote:Op zondag 15 april 2007 15:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zorgen jullie er eerst maar eens voor dat jullie de play-offs halen, dan praten we wel weer verder. Kneus.
Schandalig... ze kunnen dit seizoen van werkelijk IEDEREEN verliezen. Wat een slechte trainerquote:Op zondag 15 april 2007 15:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Koeman gaat toch niet weg. Allemaal onze (supporters) schuld dat Feijenoord zo slecht speelt.![]()
Nancy, vorige week, protesten, etc etc.
quote:Op zondag 15 april 2007 15:04 schreef EKterror het volgende:
pingel terecht?
En dan kotst ie de microfoon onder?quote:Op zondag 15 april 2007 15:06 schreef TC03 het volgende:
Benieuwd wat Koeman te melden heeft. "Ja het is triest, maar we kunnen blijkbaar niet beter."![]()
quote:Op zondag 15 april 2007 15:05 schreef The_Obdurate_Ozjish het volgende:
![]()
Shiiiit! Schiet die hampel 'm over!
Die gast is al blij als we met 4-1 verliezen omdat we dan nog veerkracht getoond hebben met dat ene doelpuntquote:Op zondag 15 april 2007 15:06 schreef TC03 het volgende:
Benieuwd wat Koeman te melden heeft. "Ja het is triest, maar we kunnen blijkbaar niet beter."![]()
Of naast...quote:
Inderdaad. En lekker makkelijk om steeds te zeggen dat we niet beter kunnen, stel je voor dat je wat verantwoordelijkheid neemtquote:Op zondag 15 april 2007 15:07 schreef Fetai het volgende:
[..]
Die gast is al blij als we met 4-1 verliezen omdat we dan nog veerkracht getoond hebben met dat ene doelpunt
Inderdaad. Zie de verdediging van vorige week. Alsof ze voor het eerst op het veld staan. Echt bizar.quote:Op zondag 15 april 2007 15:07 schreef Happel het volgende:
Begin me echt af te vragen wat Feijenoord doordeweeks aan het doen is. Met zijn alle playstationen bij de bijlmermaatjes van Greene ofzo?
Nou goed, bij een club als Feyenoord eisen de supporters resultaten, dat weet je vantevoren, Dat is hun goed recht, maar dit is een moeilijke club om voor te werken. Dit is gewoon het maximale wat er uit deze spelersgroep te halen valt. Ik begrijp ook dat men teleurgesteld is, ik zelf ook. Nu ga ik een biertje drinkenquote:Op zondag 15 april 2007 15:06 schreef TC03 het volgende:
Lekker boeiend. Alsof dit hele seizoen er nog toe doet.quote:Op zondag 15 april 2007 15:05 schreef Cyberia18 het volgende:
Het zal wat wezen niet Feyenoord, maar Heerenveen die in de play-offs gaat spelen![]()
Nee, maar volgend seizoen wel. Straks mogen we niet eens meer in de UEFA cup volgend jaarquote:Op zondag 15 april 2007 15:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Alsof dit hele seizoen er nog toe doet.
Gehandicapten dus?quote:Op zondag 15 april 2007 15:09 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens Radio Rijnmond strompelen de Feyenoord spelers over het veld, tis toch triest. Lijkt wel een G elftal!![]()
Een Feyenoord die gehele seizoen al zeer belabberd draait kan dit absoluut heel goed gebruiken. Zou een enorme opsteker zijn voor het team van Koeman.quote:Op zondag 15 april 2007 15:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Alsof dit hele seizoen er nog toe doet.
2-1quote:Op zondag 15 april 2007 15:10 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
1-1 Groningen
Nou, jippie.quote:Op zondag 15 april 2007 15:10 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Een Feyenoord die gehele seizoen al zeer belabberd draait kan dit absoluut heel goed gebruiken. Zou een enorme opsteker zijn voor het team van Koeman.
Champions League gun ik ze als Feyenoorder niet eens, maar wél UEFA cup.quote:Op zondag 15 april 2007 15:12 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dan maar geen Champions League voor Feyenoord![]()
de commentator heeft eindelijk de Az bril afgezet en ziet ook dat vitesse aardig meedoetquote:Op zondag 15 april 2007 15:12 schreef kevin6188 het volgende:
Hoe speelt AZ?
Leuke voetballer met z'n duizenden scharen, maar rendement is 0,0.quote:Op zondag 15 april 2007 15:18 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Jenner, wat een lachertje voorlopig weer.
Ajax en PSV wonnen daar gewoon hoor (3-1 en 2-0).quote:Op zondag 15 april 2007 15:18 schreef ASSpirine het volgende:
Feyenoord
Nooit gedacht dat ze zo'n slecht seizoen zouden meemaken. Mjah, PSV heeft ook punten verspeeld tegen Heracles. Ajax toch ook? Of was dat tegen een andere laaggeklasseerde ploeg?
met hun klappertjes.quote:
Het lijkt wel alsof Heracles vecht voor een startbewijs in de UEFA Cup.quote:
Kan jij Koeman niet een klap voor zijn harses verkopen? Vind het knap dat je gewoon rustig daar ken staan...quote:
quote:Op zondag 15 april 2007 15:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Kan jij Koeman niet een klap voor zijn harses verkopen? Vind het knap dat je gewoon rustig daar ken staan...
Ik denk niet dat Koeman hier veel aan kan doen. Feyenoord heeft gewoon te weinig spelers met kwaliteit en geen geld om betere spelers te kopen.quote:Op zondag 15 april 2007 15:32 schreef TC03 het volgende:
Dit is echt zo verschrikkelijk. Mark Wotte is een verademing bij Peter Bosz, Gullit een verademing vergeleken met Koeman. En toen dachten we al dat het niet slechter kon.
Meer van dit soort plaatjes.quote:Op zondag 15 april 2007 15:32 schreef venomsnake het volgende:
even wat oefeningen in dit lekkere weertje,
[afbeelding]
Tuurlijk niet mongool. Dit Feyenoord hoeft echt niet met 4-0 van Twente, NAC, Groningen en Ajax te verliezen, EN ZEKER NIET MET 1-0 VAN EEN DEGRADATIEKANDIDAAT.quote:Op zondag 15 april 2007 15:33 schreef Wally__ het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Koeman hier veel aan kan doen. Feyenoord heeft gewoon te weinig spelers met kwaliteit en geen geld om betere spelers te kopen.
Dit team is echt wel in staat om met wat meer inzet en bezieling te spelen hoor, en Koeman zou ook in staat moeten zijn om wél de juiste spelers op de juiste plaats op te stellen en verantwoordelijkheid durven te nemen of ambitie uit te stralen.quote:Op zondag 15 april 2007 15:33 schreef Wally__ het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Koeman hier veel aan kan doen. Feyenoord heeft gewoon te weinig spelers met kwaliteit en geen geld om betere spelers te kopen.
Krijg je dat weer...quote:Op zondag 15 april 2007 15:33 schreef Wally__ het volgende:
[..]
Hohoho, je weet toch niet of het maar 1-0 blijft?quote:Op zondag 15 april 2007 15:35 schreef TC03 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet mongool. Dit Feyenoord hoeft echt niet met 4-0 van Twente, NAC, Groningen en Ajax te verliezen, EN ZEKER NIET MET 1-0 VAN EEN DEGRADATIEKANDIDAAT.
En toch heeft ie een punt hoor. Ik bedoel om nou te zeggen dat Feyenoord kwalitatief goede spelers heeft is wel erg ver gezocht. Lucius en Drenthe zijn denk ik de meest opvallende spelers geweest dit seizoen, maar verder is het huilen met de pet op. En dan doe je ook nog aan 2 halen=1 betalen aanbiedingen, Kolkka en Huijsegems bijvoorbeeldquote:
quote:Op zondag 15 april 2007 15:39 schreef The_Obdurate_Ozjish het volgende:
... wel godver! Nou Heerenveen weer
De Draaikolk laat ze wervelenquote:Op zondag 15 april 2007 15:38 schreef Happel het volgende:
Wijnaldum komt er weer in (voor Derijck). Zal het verschil niet kunnen maken, vrees ik.
Kolkka moeten ze inbrengen.
[afbeelding]
Woohooquote:Op zondag 15 april 2007 15:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Willem II - Heerenveen!
1-2 in 3minuten.
Feyenoord heeft op elke positie een betere speler dan Groningen en Heracles. Toch verloren ze met 4-0 van Groningen en staan ze 1-0 achter tegen Heracles.quote:Op zondag 15 april 2007 15:39 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En toch heeft ie een punt hoor. Ik bedoel om nou te zeggen dat Feyenoord kwalitatief goede spelers heeft is wel erg ver gezocht. Lucius en Drenthe zijn denk ik de meest opvallende spelers geweest dit seizoen, maar verder is het huilen met de pet op. En dan doe je ook nog aan 2 halen=1 betalen aanbiedingen, Kolkka en Huijsegems bijvoorbeeld
Ohja, en dus is het terecht dat je met 4-0 verliest van NAC, NEC, Groningen, Ajax, Twente, noem maar op.quote:Op zondag 15 april 2007 15:39 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En toch heeft ie een punt hoor. Ik bedoel om nou te zeggen dat Feyenoord kwalitatief goede spelers heeft is wel erg ver gezocht. Lucius en Drenthe zijn denk ik de meest opvallende spelers geweest dit seizoen, maar verder is het huilen met de pet op. En dan doe je ook nog aan 2 halen=1 betalen aanbiedingen, Kolkka en Huijsegems bijvoorbeeld
Wel weer een knappe redding..quote:
Volgens mij kom jij elk weekend met dezelfde domme opmerkingenquote:Op zondag 15 april 2007 15:39 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De aanval van Groningen vind ik persoonlijk al een stuk beter, dus je opmerking is niet helemaal geloofwaardig. Zie de verdediging bijvoorbeeld, die is dus echt van het niveau Be Quick Boysquote:Op zondag 15 april 2007 15:40 schreef Merkie het volgende:
[..]
Feyenoord heeft op elke positie een betere speler dan Groningen en Heracles. Toch verloren ze met 4-0 van Groningen en staan ze 1-0 achter tegen Heracles.
Ze hebben het nog zelf in de hand, door te winnen tegen Heerenveen. Maarja, zal wel weer een 4-0 nederlaag worden. 'Ze kunnen toch niet beter'.quote:
Reageer inhoudelijk op mijn post in plaats van zulke kortzichtige opmerkingen te plaatsenquote:Op zondag 15 april 2007 15:42 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Volgens mij kom jij elk weekend met dezelfde domme opmerkingen![]()
De verdediging, daar staan toch o.a. Greene en Vlaar, twee jaar geleden de grotere talenten in de eredivisie?quote:Op zondag 15 april 2007 15:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De aanval van Groningen vind ik persoonlijk al een stuk beter, dus je opmerking is niet helemaal geloofwaardig. Zie de verdediging bijvoorbeeld, die is dus echt van het niveau Be Quick BoysEn ja wat is er in godsnaam aan de hand met De Guzman? Speelde vorig jaar zowat de sterren van de hemel.
Vraag het Koeman, jouw oh zo geliefde trainer.quote:En ja wat is er in godsnaam aan de hand met De Guzman? Speelde vorig jaar zowat de sterren van de hemel.
Kan je vinden, maar individueel gezien is elke speler beter dan die van Groningen.quote:Op zondag 15 april 2007 15:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De aanval van Groningen vind ik persoonlijk al een stuk beter, dus je opmerking is niet helemaal geloofwaardig. Zie de verdediging bijvoorbeeld, die is dus echt van het niveau Be Quick BoysEn ja wat is er in godsnaam aan de hand met De Guzman? Speelde vorig jaar zowat de sterren van de hemel.
Wie vraagt ...quote:Op zondag 15 april 2007 15:42 schreef borisz het volgende:
giffie van die rode kaart?
Onzinquote:Op zondag 15 april 2007 15:44 schreef Merkie het volgende:
[..]
Kan je vinden, maar individueel gezien is elke speler beter dan die van Groningen.
Hij komt erin voor V.D.Laak.quote:
Nee hoor, ze moeten nog tegen SCH dus ze hebben het zelf nog in de hand. Niet dat ik daar veel vertrouwen in heb.quote:Op zondag 15 april 2007 15:45 schreef Fetai het volgende:
Feyenoord MOET winnen willen ze nog kans maken op de 5e plek![]()
In die wedstrijd pakt SCH gewoon 3 puntenquote:Op zondag 15 april 2007 15:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee hoor, ze moeten nog tegen SCH dus ze hebben het zelf nog in de hand. Niet dat ik daar veel vertrouwen in heb.
lekkere actie over rechtsquote:Op zondag 15 april 2007 15:45 schreef Happel het volgende:
125ste doelpunt van konijn in de Eredivisie
[afbeelding]
Je zegt het zelf al zo mooi, ''twee jaar geleden''quote:Op zondag 15 april 2007 15:43 schreef TC03 het volgende:
[..]
De verdediging, daar staan toch o.a. Greene en Vlaar, twee jaar geleden de grotere talenten in de eredivisie?
[..]
Zo belabberd is de selectie niet. Met een trainer als van Gaal stonden we dit jaar gewoon derdequote:Op zondag 15 april 2007 15:47 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al zo mooi, ''twee jaar geleden''
En op Erwin Koeman heb ik niet zoveel tegen hoor, in hem zie ik nog altijd een goede trainer. Alleen het is zo verdomde jammer voor jullie dat men het met een belabberde selectie moet doen. Maar ja dat heeft weer te maken met lachwekkende aankoopbeleid![]()
Heb je wel door hoe ONTZETTEND dom je overkomt? Hoe kan het zo zijn dat twee van de grotere talenten na twee jaar zo bagger spelen? Door de ontzettende goede trainer?quote:Op zondag 15 april 2007 15:47 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al zo mooi, ''twee jaar geleden''
En op Erwin Koeman heb ik niet zoveel tegen hoor, in hem zie ik nog altijd een goede trainer. Alleen het is zo verdomde jammer voor jullie dat men het met een belabberde selectie moet doen. Maar ja dat heeft weer te maken met lachwekkende aankoopbeleid![]()
Ik merk het jaquote:Op zondag 15 april 2007 15:44 schreef Merkie het volgende:
[..]
Kan je vinden, maar individueel gezien is elke speler beter dan die van Groningen.
Hehe, bij WII - Heereveen alleen maar Brazilianen gescoordquote:Op zondag 15 april 2007 15:47 schreef venomsnake het volgende:
Je kan zien dat de zon schijnt, Suarez is in zijn element![]()
Hoe kan je een Ajacied die fan is van Van Persie eigenlijk nog serieus nemen.quote:
quote:Op zondag 15 april 2007 15:49 schreef Stereotomy het volgende:
Waarvoor heeft Blondelle die rode kaart gekregen?
Hij blijft maar rennen, de rest is half uitgeput door de hittequote:Op zondag 15 april 2007 15:48 schreef Cerubo het volgende:
[..]
Hehe, bij WII - Heereveen alleen maar Brazilianen gescoord
Hij is ook voor Man Utd en Arsenalquote:Op zondag 15 april 2007 15:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoe kan je een Ajacied die fan is van Van Persie eigenlijk nog serieus nemen.Ga lekker met je klappertje in Alkmaar zitten.
Kolkkaquote:Op zondag 15 april 2007 15:47 schreef Fetai het volgende:
[..]
Zo belabberd is de selectie niet. Met een trainer als van Gaal stonden we dit jaar gewoon derde![]()
En als je die naast de matige spelers van Groningen zet, zie je dan zoveel verschil? En hoe kan het dat dit Feyenoord wel opgewassen was tegen PSV en AZ?quote:Op zondag 15 april 2007 15:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kolkka
Huysegems
Schreuder
Bahia
Collen
Van Hooijdonk
Vlaar
Charisteas
Allen spelers van middelmatige niveau.
Je bedoeld de speler die bij Feyenoord weer heerlijk werd afgedankt en bij Arsenal de sterren van de hemel speelt?quote:Op zondag 15 april 2007 15:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoe kan je een Ajacied die fan is van Van Persie eigenlijk nog serieus nemen.Ga lekker met je klappertje in Alkmaar zitten.
Die Feyenoorder bedoel ik inderdaad, is er nog een andere Van Persie dan? Wat is je punt?quote:Op zondag 15 april 2007 15:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je bedoeld de speler die bij Feyenoord weer heerlijk werd afgedankt en bij Arsenal de sterren van de hemel speelt?![]()
Feyenoord zit er nog steeds volgens mij mee![]()
![]()
Buijsquote:Op zondag 15 april 2007 15:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kolkka
Huysegems
Schreuder
Bahia
Collen
Van Hooijdonk
Vlaar
Charisteas
Allen spelers van middelmatige niveau.
Afdanken, maar wel bij Arsenal spelen? Dat noem ik geen afdanken, maar een onhoudbare transfer.quote:Op zondag 15 april 2007 15:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je bedoeld de speler die bij Feyenoord weer heerlijk werd afgedankt en bij Arsenal de sterren van de hemel speelt?![]()
Feyenoord zit er nog steeds volgens mij mee![]()
![]()
Nee.quote:Op zondag 15 april 2007 15:54 schreef rubbereend het volgende:
zullen we het maar weer over de wedstrijden van vanmiddag hebben ipv voor welke club en speler wie is
Heb je ook gelijk het gemiddelde publiek in Alkmaarquote:Op zondag 15 april 2007 15:52 schreef RayMania het volgende:
Het blijft warm in Alkmaar jongens!
[afbeelding]
Sinds zijn rentree is hij volledig de draad kwijt. Speelt samen met Greene zo onzeker als wat. Maar goed genoeg over Feyenooit gepraat, it's a waste of timequote:Op zondag 15 april 2007 15:53 schreef Erasmusch het volgende:
Vlaar is niet matig
Je zegt het zelf, sinds ze bij Feyenoord zijn spelen ze bagger. En dan NOG KOEMAN NIET DE SCHULD GEVEN.quote:Op zondag 15 april 2007 15:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Sinds zijn rentree is hij volledig de draad kwijt. Speelt samen met Greene zo onzeker als wat. Maar goed genoeg over Feyenooit gepraat, it's a waste of time![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |