Bijnaquote:Op zondag 15 april 2007 14:47 schreef DeTolk het volgende:
Staat Heracles al voor?
Knappe reddingquote:
Hoe dat zo?quote:Op zondag 15 april 2007 14:50 schreef djstoffel het volgende:
wat een lul die commentator bij az-vitesse.............
ja dat wilde ik ook zeggen maar die lul van een commentator heeft de Az zonnebril opgezet vandaag...wat een zakkenwasser!quote:
Komt die commentator: "Verdiende voorsprong AZ".quote:Op zondag 15 april 2007 14:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zeker, wedstrijd gaat gelijk op als je het mij vraagt.
hoef je de wedstrijd niet stil te leggen.quote:Op zondag 15 april 2007 14:57 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Toch logisch man, het is 30 graden
Jij hebt nooit gevoetbald met 30 graden.quote:Op zondag 15 april 2007 14:58 schreef venomsnake het volgende:
[..]
hoef je de wedstrijd niet stil te leggen.
het was nieteens een kans...gewoon domme overtredingquote:Op zondag 15 april 2007 14:58 schreef RayMania het volgende:
[..]
Komt die commentator: "Verdiende voorsprong AZ".
Het was de eerste kans.
Lopen tegenwoordig geen mannen meer op het veld, allemaal wijven. Afspiegeling van de maatschappij, hèquote:Op zondag 15 april 2007 14:58 schreef venomsnake het volgende:
[..]
hoef je de wedstrijd niet stil te leggen.
Die commentaar is de draad volgens mij volledig kwijt. Jenner had nog een kleine kans dan (kopbal), maar verder was er weinig soeps.quote:Op zondag 15 april 2007 14:58 schreef RayMania het volgende:
[..]
Komt die commentator: "Verdiende voorsprong AZ".
Het was de eerste kans.
o jawel hoor.quote:Op zondag 15 april 2007 14:58 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Jij hebt nooit gevoetbald met 30 graden.
Jij bent STOER man!quote:Op zondag 15 april 2007 14:58 schreef Cyberia18 het volgende:
Mooie statistieken van Feyenooit:
5 keer winst, 3 keer gelijk, 7 keer(!!) verlies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |