Onzinquote:Op zondag 15 april 2007 15:44 schreef Merkie het volgende:
[..]
Kan je vinden, maar individueel gezien is elke speler beter dan die van Groningen.
Hij komt erin voor V.D.Laak.quote:
Nee hoor, ze moeten nog tegen SCH dus ze hebben het zelf nog in de hand. Niet dat ik daar veel vertrouwen in heb.quote:Op zondag 15 april 2007 15:45 schreef Fetai het volgende:
Feyenoord MOET winnen willen ze nog kans maken op de 5e plek![]()
In die wedstrijd pakt SCH gewoon 3 puntenquote:Op zondag 15 april 2007 15:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee hoor, ze moeten nog tegen SCH dus ze hebben het zelf nog in de hand. Niet dat ik daar veel vertrouwen in heb.
lekkere actie over rechtsquote:Op zondag 15 april 2007 15:45 schreef Happel het volgende:
125ste doelpunt van konijn in de Eredivisie
[afbeelding]
Je zegt het zelf al zo mooi, ''twee jaar geleden''quote:Op zondag 15 april 2007 15:43 schreef TC03 het volgende:
[..]
De verdediging, daar staan toch o.a. Greene en Vlaar, twee jaar geleden de grotere talenten in de eredivisie?
[..]
Zo belabberd is de selectie niet. Met een trainer als van Gaal stonden we dit jaar gewoon derdequote:Op zondag 15 april 2007 15:47 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al zo mooi, ''twee jaar geleden''
En op Erwin Koeman heb ik niet zoveel tegen hoor, in hem zie ik nog altijd een goede trainer. Alleen het is zo verdomde jammer voor jullie dat men het met een belabberde selectie moet doen. Maar ja dat heeft weer te maken met lachwekkende aankoopbeleid![]()
Heb je wel door hoe ONTZETTEND dom je overkomt? Hoe kan het zo zijn dat twee van de grotere talenten na twee jaar zo bagger spelen? Door de ontzettende goede trainer?quote:Op zondag 15 april 2007 15:47 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al zo mooi, ''twee jaar geleden''
En op Erwin Koeman heb ik niet zoveel tegen hoor, in hem zie ik nog altijd een goede trainer. Alleen het is zo verdomde jammer voor jullie dat men het met een belabberde selectie moet doen. Maar ja dat heeft weer te maken met lachwekkende aankoopbeleid![]()
Ik merk het jaquote:Op zondag 15 april 2007 15:44 schreef Merkie het volgende:
[..]
Kan je vinden, maar individueel gezien is elke speler beter dan die van Groningen.
Hehe, bij WII - Heereveen alleen maar Brazilianen gescoordquote:Op zondag 15 april 2007 15:47 schreef venomsnake het volgende:
Je kan zien dat de zon schijnt, Suarez is in zijn element![]()
Hoe kan je een Ajacied die fan is van Van Persie eigenlijk nog serieus nemen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |