Onzinquote:Op zondag 15 april 2007 15:44 schreef Merkie het volgende:
[..]
Kan je vinden, maar individueel gezien is elke speler beter dan die van Groningen.
Niet slechter iig.quote:Op zondag 15 april 2007 15:44 schreef Wally__ het volgende:
[..]
Onzinom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hij komt erin voor V.D.Laak.quote:Op zondag 15 april 2007 15:44 schreef Wally__ het volgende:
[..]
Verklaar jezelf nader?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee hoor, ze moeten nog tegen SCH dus ze hebben het zelf nog in de hand. Niet dat ik daar veel vertrouwen in heb.quote:Op zondag 15 april 2007 15:45 schreef Fetai het volgende:
Feyenoord MOET winnen willen ze nog kans maken op de 5e plekom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
In die wedstrijd pakt SCH gewoon 3 puntenquote:Op zondag 15 april 2007 15:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee hoor, ze moeten nog tegen SCH dus ze hebben het zelf nog in de hand. Niet dat ik daar veel vertrouwen in heb.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
lekkere actie over rechtsquote:Op zondag 15 april 2007 15:45 schreef Happel het volgende:
125ste doelpunt van konijn in de Eredivisie
[afbeelding]
Je zegt het zelf al zo mooi, ''twee jaar geleden''quote:Op zondag 15 april 2007 15:43 schreef TC03 het volgende:
[..]
De verdediging, daar staan toch o.a. Greene en Vlaar, twee jaar geleden de grotere talenten in de eredivisie?
[..]
Zo belabberd is de selectie niet. Met een trainer als van Gaal stonden we dit jaar gewoon derdequote:Op zondag 15 april 2007 15:47 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al zo mooi, ''twee jaar geleden''om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En op Erwin Koeman heb ik niet zoveel tegen hoor, in hem zie ik nog altijd een goede trainer. Alleen het is zo verdomde jammer voor jullie dat men het met een belabberde selectie moet doen. Maar ja dat heeft weer te maken met lachwekkende aankoopbeleidom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heb je wel door hoe ONTZETTEND dom je overkomt? Hoe kan het zo zijn dat twee van de grotere talenten na twee jaar zo bagger spelen? Door de ontzettende goede trainer?quote:Op zondag 15 april 2007 15:47 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al zo mooi, ''twee jaar geleden''om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En op Erwin Koeman heb ik niet zoveel tegen hoor, in hem zie ik nog altijd een goede trainer. Alleen het is zo verdomde jammer voor jullie dat men het met een belabberde selectie moet doen. Maar ja dat heeft weer te maken met lachwekkende aankoopbeleidom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik merk het jaquote:Op zondag 15 april 2007 15:44 schreef Merkie het volgende:
[..]
Kan je vinden, maar individueel gezien is elke speler beter dan die van Groningen.
Hehe, bij WII - Heereveen alleen maar Brazilianen gescoordquote:Op zondag 15 april 2007 15:47 schreef venomsnake het volgende:
Je kan zien dat de zon schijnt, Suarez is in zijn elementom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoe kan je een Ajacied die fan is van Van Persie eigenlijk nog serieus nemen.quote:Op zondag 15 april 2007 15:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik merk het jaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heb je de 1-2 ook?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop