Champions League gun ik ze als Feyenoorder niet eens, maar wél UEFA cup.quote:Op zondag 15 april 2007 15:12 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dan maar geen Champions League voor Feyenoord![]()
de commentator heeft eindelijk de Az bril afgezet en ziet ook dat vitesse aardig meedoetquote:Op zondag 15 april 2007 15:12 schreef kevin6188 het volgende:
Hoe speelt AZ?
Leuke voetballer met z'n duizenden scharen, maar rendement is 0,0.quote:Op zondag 15 april 2007 15:18 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Jenner, wat een lachertje voorlopig weer.
Ajax en PSV wonnen daar gewoon hoor (3-1 en 2-0).quote:Op zondag 15 april 2007 15:18 schreef ASSpirine het volgende:
Feyenoord
Nooit gedacht dat ze zo'n slecht seizoen zouden meemaken. Mjah, PSV heeft ook punten verspeeld tegen Heracles. Ajax toch ook? Of was dat tegen een andere laaggeklasseerde ploeg?
met hun klappertjes.quote:
Het lijkt wel alsof Heracles vecht voor een startbewijs in de UEFA Cup.quote:
Kan jij Koeman niet een klap voor zijn harses verkopen? Vind het knap dat je gewoon rustig daar ken staan...quote:
quote:Op zondag 15 april 2007 15:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Kan jij Koeman niet een klap voor zijn harses verkopen? Vind het knap dat je gewoon rustig daar ken staan...
Ik denk niet dat Koeman hier veel aan kan doen. Feyenoord heeft gewoon te weinig spelers met kwaliteit en geen geld om betere spelers te kopen.quote:Op zondag 15 april 2007 15:32 schreef TC03 het volgende:
Dit is echt zo verschrikkelijk. Mark Wotte is een verademing bij Peter Bosz, Gullit een verademing vergeleken met Koeman. En toen dachten we al dat het niet slechter kon.
Meer van dit soort plaatjes.quote:Op zondag 15 april 2007 15:32 schreef venomsnake het volgende:
even wat oefeningen in dit lekkere weertje,
[afbeelding]
Tuurlijk niet mongool. Dit Feyenoord hoeft echt niet met 4-0 van Twente, NAC, Groningen en Ajax te verliezen, EN ZEKER NIET MET 1-0 VAN EEN DEGRADATIEKANDIDAAT.quote:Op zondag 15 april 2007 15:33 schreef Wally__ het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Koeman hier veel aan kan doen. Feyenoord heeft gewoon te weinig spelers met kwaliteit en geen geld om betere spelers te kopen.
Dit team is echt wel in staat om met wat meer inzet en bezieling te spelen hoor, en Koeman zou ook in staat moeten zijn om wél de juiste spelers op de juiste plaats op te stellen en verantwoordelijkheid durven te nemen of ambitie uit te stralen.quote:Op zondag 15 april 2007 15:33 schreef Wally__ het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Koeman hier veel aan kan doen. Feyenoord heeft gewoon te weinig spelers met kwaliteit en geen geld om betere spelers te kopen.
Krijg je dat weer...quote:Op zondag 15 april 2007 15:33 schreef Wally__ het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |