scout jij op type spelers, of gewoon algemeen?quote:Op zondag 15 april 2007 09:40 schreef maniack28 het volgende:
[..]Numero 2 die topklasse scoren is
Dit wordt btw een uitstekend pull, ik voel het
![]()
![]()
Altijd spitsen tot nu toe, maar de eerste week kon je niet kiezen en dat was ook een topklasse. Heb nu dus 2 topklasse spitsen en 1 spits die 2,5 sterren als spits haalt met zwak vorm (zat al in mn team). Verder heb ik een 3* def gepulled en die van vorige week is ook een def, die is bijna matig maar die heb ik nog niet opgesteld in de defquote:Op zondag 15 april 2007 10:05 schreef Mangoworks2002 het volgende:
laatste post oude topic:
[..]
scout jij op type spelers, of gewoon algemeen?
Ben benieuwd wat het deze week wordt =)quote:Rechteraanval waardeloos (heel laag)
Centrale aanval zwak (heel laag)
Linkeraanval slecht (heel hoog)
Dat is dus wss een speler die op het punt staat te poppen naar redelijk scoren en ook wat passen heeft. Mjah.. ik denk dat ik scoren blijf trainen totdat ik 3 goeie spitsen heb (nu 2). Vanaf dat moment ga ik wat anders scouten (middenvelders) en als ik daarbij iets goeds pull switch ik naar 2x individueel en 2x scoren (comp+friendly).quote:Op zondag 15 april 2007 10:22 schreef komrad het volgende:
ik zit te denken om mss individueel te gaan trainen met als bijtraining passen, omdat je anders maar weinig spelers kun trainen.
Ik heb trouwens vandaag een spelers die in no-time redelijk scoren wordt en getalenteerd in passen is. Het zegt me allemaal nog weinig
Ga hem zelf trainenquote:Joeri van Dorpel
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en rechtvaardig is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 680
Loon: 600 ¤/week
Eigenaar: Bonobo11
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Je krijgt tegenwoordig 2 weken de tijd om je schuld onder de 500k te brengen. Dus je kan zoveel inloggen als je wilt.quote:Op zondag 15 april 2007 11:53 schreef Game_Error het volgende:
Jongens, ik heb een klein probleempje, ik heb al zo'n 2 jaar een hattrick team, het speelt 6e klasse en het beschikt over een aardig kapitaal aan spelers, ook ben ik ooit eens 3e geworden in de Fok! cup) maar nu heb ik alleen de afgelopen 5 maanden niet echt actief ingelogd, oftewel, ik sta nu op het randje van faillisement, wat zijn de beste tips hiertegen? ik heb al 2 van mijn topspelers op de TL gezet om in ieder geval van hun loonkosten af te zijn en een stevig kas saldo te kweken. maar hoe zorg ik nu dat ik uit de schulden blijf? want het lijtk wel of de TL waarde van de beter spelers enorm is gekelderd? ik denk dat met dit teams lijfbehoud in mijn divisie op het moment niet meer mogelijk is, of ik meot heel actief gaan spelen.
wat is overigens op het moment de meest gebruike opstelling? is er in die 5 maanden nog wat veranderd aan de match engine zodat 3-5-2 helemaal zo goed niet meer is?
als iemand me zou kunnen helpen zou ik dat zeer op prijs stellen
mijn schuld is trouwens 700k volgende week 1 mille, maa ris het nogsteeds zo dat je maar 3 keer mag inloggen? ik ben nu per ongeluk uitgelogd![]()
Ik dacht dat je maar een aantal weken niet mocht inloggen? Na 5 maanden is je team toch al weg? Of vergis ik me nu?quote:Op zondag 15 april 2007 11:53 schreef Game_Error het volgende:
Jongens, ik heb een klein probleempje, ik heb al zo'n 2 jaar een hattrick team, het speelt 6e klasse en het beschikt over een aardig kapitaal aan spelers, ook ben ik ooit eens 3e geworden in de Fok! cup) maar nu heb ik alleen de afgelopen 5 maanden niet echt actief ingelogd, oftewel, ik sta nu op het randje van faillisement, wat zijn de beste tips hiertegen?
Ja, dat is inderdaad zo. Alle prijzen zijn als een gek gekelderd. Je vangt er dus vaak minder voor dan dat je er ooit voor betaald hebt. Het beste is om inderdaad een aantal toppers te verkopen en dus weer deels opnieuw te beginnen. Door de spelers met het hoogste salaris te verkopen, is je team al weer wat gezonder.quote:ik heb al 2 van mijn topspelers op de TL gezet om in ieder geval van hun loonkosten af te zijn en een stevig kas saldo te kweken. maar hoe zorg ik nu dat ik uit de schulden blijf? want het lijtk wel of de TL waarde van de beter spelers enorm is gekelderd?
Jammer, maar ja, dat is niet anders... Je moet op lange termijn denken, als je nog iets van je team wil maken.quote:ik denk dat met dit teams lijfbehoud in mijn divisie op het moment niet meer mogelijk is, of ik meot heel actief gaan spelen.
Ligt eraan wat je traint.quote:
wat is overigens op het moment de meest gebruike opstelling? is er in die 5 maanden nog wat veranderd aan de match engine zodat 3-5-2 helemaal zo goed niet meer is?
als iemand me zou kunnen helpen zou ik dat zeer op prijs stellen
1000k = 1 miljoen en dat is best veel schuldquote:mijn schuld is trouwens 700k volgende week 1 mille, maa ris het nogsteeds zo dat je maar 3 keer mag inloggen? ik ben nu per ongeluk uitgelogd![]()
nee ik heb 5 maanden niet gespeeld, maar ik zie net pas dat ik in de schulden ben gekomen ik begon 5 maanden geleden met een kas van 2 mille, dat heeft zichzelf langzaam opgegeten als je ziet dat ik aan kosten 300k per week heb ,maar ik ga idd alles ontslaan en een frisse start maken, want de spelers die ik nu heb zijn tamelijk oud, en daar kan ik misschien nog 1 of 2 jaar meer voort maar dan moeten ze er echt uit, overgens heb ik atm wel 5 spelers met een TSI boven de 50kquote:Op zondag 15 april 2007 12:01 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik dacht dat je maar een aantal weken niet mocht inloggen? Na 5 maanden is je team toch al weg? Of vergis ik me nu?
[..]
Ja, dat is inderdaad zo. Alle prijzen zijn als een gek gekelderd. Je vangt er dus vaak minder voor dan dat je er ooit voor betaald hebt. Het beste is om inderdaad een aantal toppers te verkopen en dus weer deels opnieuw te beginnen. Door de spelers met het hoogste salaris te verkopen, is je team al weer wat gezonder.
Daarna zal je de training weer op moeten pakken, met het volledig aantal trainees, zodat je weer geld aan het ontwikkelen bent.
[..]
Jammer, maar ja, dat is niet anders... Je moet op lange termijn denken, als je nog iets van je team wil maken.
[..]
Ligt eraan wat je traint.
Bij Scoren speel je normaal 3-4-3 zodat je maximaal kan trainen (6 spitsen in 2 wedstrijden)
Bij Verdedigen speel je normaal 5-4-1 of 5-3-2 zodat je 10 spelers kan trainen.
Kortom: wat train je? Of wat ga je trainen?
[..]
1000k = 1 miljoen en dat is best veel schuld
Veel verkopen dus, en flink opnieuw beginnen MET trainingsbeleid.
Zonder trainingsbeleid is je team ten dode opgeschreven.
Ook moet je je personeel ontslaan dat je niet echt nodig hebt, en even geen geld stoppen in een jeugdopleiding.
Stom hèquote:Je hebt deze week al een aangeboden speler getest.
Zelfde hier.Maar ik hoef geen waaillapen in me jeugdopleiding dus ga niet een nieuw "talent" accepteren als het toch niks word.quote:Op zondag 15 april 2007 13:36 schreef Paaskonijn het volgende:
Hmm.ik snap die jeugdopleiding nog niet helemaal.![]()
Ik heb dus 3 scouts..
Allemaal gebeld vandaag. En er zat niks bij dus heb ze allemaal afgewezen.![]()
Dus ik dacht ik pull maar een speler uit mijn uitstekend jeugdopleiding.![]()
Maar dat kan niet![]()
Want dan staat dit er:
[..]
Stom hè![]()
Ja maar nu heb ik er dus niks geils bijquote:Op zondag 15 april 2007 13:43 schreef foetre het volgende:
[..]
Zelfde hier.Maar ik hoef geen waaillapen in me jeugdopleiding dus ga niet een nieuw "talent" accepteren als het toch niks word.
Ik weet niet wat jij geil vind maar 1 of andere niets kunnende jeugdspeler vindt ik niet egt geil.quote:Op zondag 15 april 2007 13:44 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja maar nu heb ik er dus niks geils bij
Want?omdat je er meer aandacht aan moet besteden?Je bent gewoon een luie donder die maar op 1 knop wil drukken en gelijk een wereld YP wil hebbenquote:Op zondag 15 april 2007 14:41 schreef TimmyAsd het volgende:
Die jeugdopleiding blijf ik klote vinden.
quote:Op zondag 15 april 2007 13:56 schreef foetre het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij geil vind maar 1 of andere niets kunnende jeugdspeler vindt ik niet egt geil.
idd jaquote:
moek t mee doen deze weekquote:I have found what seems to be a great prospect for you. He is 16 years old and is called Larry van Weegen.
His overall abilities right now are weak, in my opinion. If we look at his Passing skills, I would rate him as a hopeful young player. Right now I would say his Winger capabilities are around the wretched level.
Ik had hem ook al gespotquote:
Ik vind het juist veel en veel leuker geworden, nu heb je nog het idee dat je het in de hand hebtquote:Op zondag 15 april 2007 14:41 schreef TimmyAsd het volgende:
Die jeugdopleiding blijf ik klote vinden.
Die tijd die ik niet echt heb jaquote:Op zondag 15 april 2007 15:03 schreef foetre het volgende:
[..]
Want?omdat je er meer aandacht aan moet besteden?Je bent gewoon een luie donder die maar op 1 knop wil drukken en gelijk een wereld YP wil hebben![]()
Heb ik afgewezen. Zijn naam beloofde al weinig :squote:Ja? Oh, hallo Amadeos!
Terzake. De kandidaat van deze week is 16 jaar en heet Remmel Van De Neucker.
Wanneer ik inzoom op zijn vaardigheden op het gebied van Vleugelspel, dan zou deze jongen wel eens bemoedigend kunnen zijn.
Geven we hem een contract, baas?
Die naam inderdaadquote:Op zondag 15 april 2007 17:35 schreef Amadeo het volgende:
[..]
Heb ik afgewezen. Zijn naam beloofde al weinig :s
Maar als ik bv. bij de jeugd op verdedigen train, zou ik dan het beste gewoon allemaal verdedigers proberen te krijgen en die dan om de beurt in de verdediging laten spelen, of gewoon 5 verdedigers en de rest zo laten..?
Ik was al een tijdje gestopt met de oude jeugdopleiding. Ik heb dus nu alleen de nieuwe.quote:Op zondag 15 april 2007 17:30 schreef -J-D- het volgende:
Ik vind het waardeloos dat je maar uit 1 van de 2 Jeugdzooitjes kan pullen.
Moet er haast voor kiezen om er een te laten vallen. De nieuwe jeugd kan je nog niet stop zetten, hooguit scouts ontslaan, de oude jeugd is zonde om stop te zetten.
Wat is jullie visie?
quote:Op zondag 15 april 2007 18:07 schreef Chen het volgende:
Hallo baas, goed je weer te spreken.
Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 15 jaar en heet Yonah Geebelen.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Scoren ongeveer goed zijn. Wanneer ik inzoom op zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel, dan zou deze jongen wel eens getalenteerd kunnen zijn.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
De mijne:quote:Op zondag 15 april 2007 18:07 schreef Chen het volgende:
Hallo baas, goed je weer te spreken.
Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 15 jaar en heet Yonah Geebelen.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Scoren ongeveer goed zijn. Wanneer ik inzoom op zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel, dan zou deze jongen wel eens getalenteerd kunnen zijn.
Doen?quote:Gegroet IJsbrand! Hoog tijd dat we eens even met elkaar praten…
Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 16 jaar en heet Bernard Verkroost.
Wanneer ik inzoom op zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel, dan zou deze jongen wel eens getalenteerd kunnen zijn.
quote:Op zondag 15 april 2007 18:21 schreef maniack28 het volgende:
[..]JIJ HEBT OOK ALTIJD GOEIE PULLS HE!!!
(lucker)
Ik zei toch dat pulls/scout een compensatie is voor hoe goed je traint.. jij traint niet goed dus
Gefeliciteerd he
Heb je t tegen mijquote:Op zondag 15 april 2007 18:31 schreef Ruudt het volgende:
Natuurlijk!
quote:14-04-2007 De teamgeest zakte omdat er een speler is vertrokken en de rest van het team zich zorgen begon te maken over de toekomst.
14-04-2007 Je hebt een speler verkocht en 32 304 ¤ ontvangen.
Hehe dus dat word dubbele degradatiequote:Op zondag 15 april 2007 19:00 schreef Flappekz het volgende:
Ik moet vanavond echt eens punten gaan pakken, anders kan het nog best een lastig seizoen gaan worden...
En dan te bedenken dat ik promotie naar VI expres heb laten schieten vorig seizoen![]()
Dat was ook mijn gedachte toen de HT's het nieuwe systeem aankondigden,quote:Op zondag 15 april 2007 17:56 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
Ik was al een tijdje gestopt met de oude jeugdopleiding. Ik heb dus nu alleen de nieuwe.
Maar Jonks geloof ik had laatst wel een punt door te zeggen dat ws de verse yp's van het oude systeem nu meer waard gaan zijn. Dus wellicht is t verstandig ff te wachten met t nieuwe systeem en bv dit seizoen nog flink te profiteren van de oude jeugdopleiding.
quote:Renzo Hoepmans
23 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft slecht ervaring en is een waardeloos leider. Vorige week ervaringspop
Total Skill Index (TSI): 7 160
Loon: 4 280 ¤/week
Goalkeeping (form high): 9.06
Goalkeeping (form avg): 8.99
Goalkeeping (form low): 8.92
Keepen: uitstekend
quote:Milan Kingma
19 jaar, zwak in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die rustig en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.
Total Skill Index (TSI): 8 110
Loon: 4 800 ¤/week
Goalkeeping (form high): 9.87
Goalkeeping (form avg): 9.82
Goalkeeping (form low): 9.77
Keepen: formidabel
Een aap in het nauw maakt rare slingersquote:Op zondag 15 april 2007 19:27 schreef maniack28 het volgende:
lol @ Bonobo
Je hebt het wel uitgedacht
Ik vind het niet eens zo gek hoorquote:Op zondag 15 april 2007 19:30 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Een aap in het nauw maakt rare slingers![]()
19 formi def goed pass, 19 formi def matig pass, 19 formi def red pass, 18 uitst def matig pass,quote:Op zondag 15 april 2007 19:36 schreef Lennox het volgende:
Wat voor stats hebben je 5 beste defs dan Bonobo?
Aardig, maar niet genoeg om alles tegen te houdenquote:Rechterverdediging: redelijk (laag)
Centrale verdediging: uitstekend (zeer hoog)
Linkerverdediging: goed (hoog)
Ik train al 2 seizoenen passen en def ongeveer in de verhouding 1:5.quote:Ik overweeg trouwens om meer passen te gaan trainen.
Achterin is allemaal Briljant + of wonderbaarlijk + en veel hebben al 2 extra weken passen gehad in tussenseizoen.
Dat weet ik, maar dit is nogal controversieel, ik wilde het eerst verzwijgen voor julliequote:Op zondag 15 april 2007 19:46 schreef -J-D- het volgende:
Bonobo: Elk beleid dat onderbouwt wordt, wordt niet afgeslacht.
Daarom is het niet gek dat jij Keepen gaat trainen, en is het bij De Hoof wel schandalig
Van redelijk naar goed is zeker lucratief, van goed naar uitstekend ook nog wel,quote:Op zondag 15 april 2007 20:07 schreef Lennox het volgende:
Ik koop ze sowieso met redelijk passen in. Haal Briljant - centraal en Formidabel ofzo op de zijkanten als ik dat wil.
Zelf train ik tot nu toe alleen passen in tussenseizoen en met redelijk succes. Zit alleen met 3 wonderbaarlijke die +2 zijn en bij wereldklasse wil ik ze verkopen. Het liefst natuurlijk met goed passen.
Let the match beginquote:Op deze bewolkte dag kwamen er 11771 toeschouwers naar Schwalbe Arena. In Zuid-Holland keken de fans van beide teams reikhalzend uit naar deze derby en in het stadion klonk een oorverdovend kabaal. De coach van Docos4 had voor een 3-5-2-formatie gekozen. De coach had deze spelers uitgezocht om te starten: Kathmann - Chopin, Veth, Posthuma - Alma Tadema, Winkens, Vissel, Belderink, van der Luyt - Zwaanswijk, Vossen.
Dynamo startte in een strategische 4-4-2-opstelling. De opstelling luidde: Latosiński - Gregor, Sulkers, Tillaart, Wickskär - Hernández, Menant, Kane, Bekishev - Kurunsaari, ter Berg.
Docos4 vertrouwde vandaag minder op zijn vleugels en viel vooral door het midden aan. Dynamo leek zich te concentreren op de centrumaanval.
quote:Real Club de Culo
Player rating and team formation
Team Attitude: Play it Cool
Tactic: Attack in the Middle
Tactic skill: outstanding
Midfield: magnificent (low)
Right Defence: wretched (very high)
Central Defence: weak (very low)
Left Defence: poor (very high)
Right Attack: poor (very high)
Central Attack: excellent (low)
Left Attack: weak (low)
HatStats 227
Verdediging 33
Middenveld 138
Aanval 56
Keertje normaal spelenquote:Teamgeest: paradijs op aarde!
heb mijn keus al iets van 3 seizoenen geleden gemaakt op dit punt, dus voor mij valt er niet veel te kiezen.quote:Op zondag 15 april 2007 17:30 schreef -J-D- het volgende:
Ik vind het waardeloos dat je maar uit 1 van de 2 Jeugdzooitjes kan pullen.
Moet er haast voor kiezen om er een te laten vallen. De nieuwe jeugd kan je nog niet stop zetten, hooguit scouts ontslaan, de oude jeugd is zonde om stop te zetten.
Wat is jullie visie?
yikes Grumpquote:Op zondag 15 april 2007 22:23 schreef Grumpey het volgende:
[..]
heb mijn keus al iets van 3 seizoenen geleden gemaakt op dit punt, dus voor mij valt er niet veel te kiezen.
Overigens een nieuw ht-stats record voor me denk ik, 344
quote:Amsterdam Juniors
Spelersrapport en ploegopstelling
Type wedstrijd (verborgen)
Tactiek normaal
Tactische vaardigheid (geen tactiek)
Middenveld rampzalig (heel laag)
Rechterverdediging rampzalig (laag)
Centrale verdediging rampzalig (heel hoog)
Linkerverdediging waardeloos (heel hoog)
Rechteraanval slecht (heel laag)
Centrale aanval waardeloos (heel hoog)
Linkeraanval waardeloos (heel hoog)
Kristiansund A1
Type wedstrijd normaal
Tactiek normaal
Tactische vaardigheid (geen tactiek)
Middenveld rampzalig (heel laag)
Rechterverdediging rampzalig (hoog)
Centrale verdediging waardeloos (heel laag)
Linkerverdediging rampzalig (hoog)
Rechteraanval waardeloos (laag)
Centrale aanval matig (hoog)
Linkeraanval matig (heel laag)
2-0 overwinning met 206 HatStats.quote:F.K. Partizan Puttershoek
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: normaal
Tactiek: counter
Tactiekvaardigheid: wereldklasse
Middenveld: slecht (hoog)
Rechterverdediging: formidabel (hoog)
Centrale verdediging: wonderbaarlijk (laag)
Linkerverdediging: uitstekend (zeer hoog)
Rechteraanval: waardeloos (zeer hoog)
Centrale aanval: redelijk (hoog)
Linkeraanval: uitstekend (heel laag)
Slaat echt helemaal nergens op inderdaadquote:Op zondag 15 april 2007 22:43 schreef maniack28 het volgende:
GODVERKUT en de 15 jarige topklasse gescoutte spits is er voor 3 weken uitgetrapt en mn jeugd heeft 7-2 verlorenEn dan mogen jullie me nu vertellen waarom ik 7-2 verloren heb met deze ratings
[..]![]()
Sorry hoor, maar de match engine is echt een beetje van slag... volgens mij staat Kristiansund op de black list ofzo
60% 40% Hij had toch wel meer balbezit, maar tochquote:Op zondag 15 april 2007 22:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Slaat echt helemaal nergens op inderdaad
netjes, strak team hoorquote:Op zondag 15 april 2007 22:50 schreef Lennox het volgende:
[..]
2-0 overwinning met 206 HatStats.
I Love Counter
2-1 verloren, terwijl ik elke linie win. Schiet mij maar lek.quote:Saint Peter Cardinals
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: normaal
Tactische vaardigheid: (geen tactiek)
Middenveld: matig (heel laag)
Rechterverdediging: zwak (heel hoog)
Centrale verdediging: matig (heel laag)
Linkerverdediging: matig (laag)
Rechteraanval: zwak (heel hoog)
Centrale aanval: zwak (hoog)
Linkeraanval: zwak (hoog)
HatStats 148
Verdediging 51
Middenveld 51
Aanval 46
LoddarStats 9.39
JHMWMJZMN
Tactische vaardigheid: (geen tactiek)
Middenveld: redelijk (heel hoog)
Rechterverdediging: matig (hoog)
Centrale verdediging: zwak (heel hoog)
Linkerverdediging: slecht (heel hoog)
Rechteraanval: slecht (heel laag)
Centrale aanval: matig (heel hoog)
Linkeraanval: goed (laag)
HatStats 174
Verdediging 47
Middenveld 72
Aanval 55
LoddarStats 12.83
Thanks. Had voor de gein mijn bejaarde Uitmuntend middenvelder (uitmuntend ervaring) te koop gezet. Is nu al 4 ton op geboden ookquote:
quote:Siemen Olijve 2
TSI = 99 110 , 26 years, passable form
Has inadequate experience and passable leadership abilities
Wilco Verheij 3
TSI = 75 690 , 25 years, passable form
Has inadequate experience and passable leadership abilities
Nie mauwen joralf, je had idd minder balbezit. zo ook bij je 'echte' wedstrijd, daar speelde je ook uit, dan kunnen dat soort dingen gebeuren.quote:Op zondag 15 april 2007 22:43 schreef maniack28 het volgende:
GODVERKUT en de 15 jarige topklasse gescoutte spits is er voor 3 weken uitgetrapt en mn jeugd heeft 7-2 verlorenEn dan mogen jullie me nu vertellen waarom ik 7-2 verloren heb met deze ratings
[..]![]()
Sorry hoor, maar de match engine is echt een beetje van slag... volgens mij staat Kristiansund op de black list ofzo
maar ik betaal er wel 2,5 ton per week minder salaris voorquote:Op maandag 16 april 2007 06:13 schreef Flappekz het volgende:
In de hatstat top 10 van Nederland:
Grumpelix op de tiende plaats met 344 hatstats!
en
FC Der Freddy op de eerste plaats met 353 hatstats
![]()
Sta nu mooi alleen 1e terwijl ik dit jaar pas gepromoveerd was en het geen slechte divisie is.quote:HOOGTEPUNTEN
1-0 Ysidro Vásquez (32)
2-0 Torgeir Andersen (33)
3-0 Juhana Sainio (36)
4-0 Rutger Volkerijk (73)
Laurentiu Turcu (35)
Rutger Volkerijk (75)
BALBEZIT
43%
57%
43%
57%
RAPPORT
United Black Panthers
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)
Middenveld: zwak (hoog)
Rechterverdediging: matig (heel laag)
Centrale verdediging: goed (laag)
Linkerverdediging: matig (heel laag)
Rechteraanval: matig (hoog)
Centrale aanval: redelijk (laag)
Linkeraanval: redelijk (heel laag)
FC Goaltjesdief
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: centrumaanval
Tactiekvaardigheid: wonderbaarlijk
Middenveld: matig (zeer hoog)
Rechterverdediging: matig (hoog)
Centrale verdediging: redelijk (laag)
Linkerverdediging: matig (zeer hoog)
Rechteraanval: slecht (laag)
Centrale aanval: redelijk (zeer hoog)
Linkeraanval: slecht (hoog)
tsss.... had ik maar zulke spelers...quote:Op maandag 16 april 2007 08:23 schreef Mangoworks2002 het volgende:
5-0 gewonnen (van een botje), mijn eerste winstpot in de VII!
Verder bij de jeugd de 3e verloren pot op rij, maar toch een redelijk def al.
[afbeelding]
quote:16-04-2007 at 08:59 Terecht applaus
Na de 0-7 afstraffing tegen Real klonk er applaus van de tribunes voor de uitspelende ploeg, iets wat niet meer dan op zijn plaats was; 'Real's middenveld was van een andere planeet, we waren letterlijk kansloos en zullen vanaf nu echt uit een ander vaatje moeten gaan tappen' aldus coach Dos Santos, die met het schaamrood op de kaken zich vervolgens snel uit de voeten maakte.
quote:Yo!
Het spijt me echt, man. Ik had deze hele week thuis gezeur aan m'n kop - die tijd van de maand - dus ik heb helaas geen praktische nieuwe informatie voor je.
Meint Theil: De manier waarop hij alles gaf in onze laatste wedstrijd sprak me aan. Ik hoop dat binnenkort weer van 'm te zien.
Bye, bye - tot binnenkort.
voortaan elke 4 weken een keertje niet pullen dusquote:Op maandag 16 april 2007 10:31 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Mijn jeugdtrainer is een populair mannetje
JUIST! Al denk ik dat de trainer dan juist wel pulled...quote:Op maandag 16 april 2007 10:37 schreef Grumpey het volgende:
[..]
voortaan elke 4 weken een keertje niet pullen dus
Wow dat is wel een hele aardige verdediging Mango... en raar dat je dan toch de boot in gaat... maar die ME bij de jeugd gaat volgens mij helemaal nergens overquote:Op maandag 16 april 2007 08:23 schreef Mangoworks2002 het volgende:
5-0 gewonnen (van een bodje), mijn eersde winsdpod in te VII!
Verter bij te jeugt de 3e verloren pod op rij, maar doch een retelijk tef al.
[afbeelding]
De random-factor is verzesendertigvoudigd, lijkt wel.quote:Op maandag 16 april 2007 14:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wow dat is wel een hele aardige verdediging Mango... en raar dat je dan toch de boot in gaat... maar die ME bij de jeugd gaat volgens mij helemaal nergens over
Ik heb er ook last van. De afgelopen seizoenen won ik steeds met gemak van grotere jongens, met meer dan 30 hatstats verschil soms. Nu zit ik eindelijk op +210 hatstats gemiddeld en dan verlies ik of speel ik gelijkquote:Op maandag 16 april 2007 13:41 schreef komrad het volgende:
mijn stadion heb ik al in geen tijden meer vol gehad omdat ik te weinig win. Als het zo door gaat speel ik volgend seizoen weer VI.
tot nu toe:
2x thuis verloren
1x uit gewonnen vna een botje.
2x verloren met ongeveer evenveel hatstats, gisteren zelfs meer en 0-3 eraf. Ik word er langzaam een beetje moedeloos van.
ik had gisteren gelook ik 230 hatstats maar daar kom je nergens meer mee, allemaal teams met 8* MF enzoquote:Op maandag 16 april 2007 14:17 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik heb er ook last van. De afgelopen seizoenen won ik steeds met gemak van grotere jongens, met meer dan 30 hatstats verschil soms. Nu zit ik eindelijk op +210 hatstats gemiddeld en dan verlies ik of speel ik gelijkSnap er niks meer van..
Tsja.. ik heb nu eindelijk een beetje spelers en veel salariskosten en dan ga ik verliezenquote:Op maandag 16 april 2007 14:21 schreef komrad het volgende:
[..]
ik had gisteren gelook ik 230 hatstats maar daar kom je nergens meer mee, allemaal teams met 8* MF enzo
Gelukkig 1 botje, word ik tenminste nog 7e ipv 8e
Die gaat binnenkort wel naar wereldklasse... misschien dat ie volgend seizoen nog meemaakt, maar dan is het echt over of ik moet iets anders gaan trainen...quote:Xavier Campabadal (115481269) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
20 jaar, goed in vorm, gezond
aight...
Een aangenaam persoon die rustig en oprecht is.
Zijn ervaring is redelijk en zijn leiderschap matig.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: flag Andorra
Total Skill Index (TSI): 24 250
Loon: 12 072 ¤/week inclusief 20% bonus
Club: Kristiansund
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: wonderbaarlijk Spelhervatting: waardeloos
Wedstrijden voor de nationale U-20-ploeg: 18
Doelpunten in carrière: 24
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 1
Bekerdoelpunten dit seizoen: 1
Hatstats: (tussenhaakjes positie nu)quote:Op maandag 16 april 2007 14:32 schreef komrad het volgende:
Hatstats:
1 276 HFC Koggewaard
2 262 Remtygers
3 256 Scholes Utd.
4 230 FT United
5 230 Gundam Eagles
6 228 vintage fc
7 226 fc eddygoal
8 50 Knovvies
Mensen die bitchen over lijstjesquote:
Daar heb ik je mooi bij de neus genomen!quote:Op maandag 16 april 2007 14:49 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Mensen die bitchen over lijstjes![]()
welkom bij de clubquote:Op maandag 16 april 2007 15:24 schreef -J-D- het volgende:
M'n stadion is te klein
M'n coach is gedaald in leiderschap
komrad, je moet leren investeren. Je hebt met je geldvoorraad veel meer dan andere teams, doe er eens wat mee om het spel leuk te maken!quote:Op maandag 16 april 2007 13:41 schreef komrad het volgende:
mijn stadion heb ik al in geen tijden meer vol gehad omdat ik te weinig win. Als het zo door gaat speel ik volgend seizoen weer VI.
tot nu toe:
2x thuis verloren
1x uit gewonnen vna een botje.
2x verloren met ongeveer evenveel hatstats, gisteren zelfs meer en 0-3 eraf. Ik word er langzaam een beetje moedeloos van.
joh echt, dat had ik nog niet doorquote:Op maandag 16 april 2007 15:48 schreef Grumpey het volgende:
[..]
komrad, je moet leren investeren. Je hebt met je geldvoorraad veel meer dan andere teams, doe er eens wat mee om het spel leuk te maken!
Stop het in een goed team, met betaalbare salarissen, dat gewoon eens speelt zoals de ME wilt dat je speelt op het middenveld. binnen no-time zit je opeens in de IV ipv de V en zit je stadion vol + meer sponsoring + meer plezier in spel.
Zonde om naar VI te gaan met over de 22 miljoen. Dat is gewoon dom.
Vind ik ook... had ik maar 22 miljoenquote:Op maandag 16 april 2007 15:48 schreef Grumpey het volgende:
[..]
komrad, je moet leren investeren. Je hebt met je geldvoorraad veel meer dan andere teams, doe er eens wat mee om het spel leuk te maken!
Stop het in een goed team, met betaalbare salarissen, dat gewoon eens speelt zoals de ME wilt dat je speelt op het middenveld. binnen no-time zit je opeens in de IV ipv de V en zit je stadion vol + meer sponsoring + meer plezier in spel.
Zonde om naar VI te gaan met over de 22 miljoen. Dat is gewoon dom.
Doneer je team dan maar aan mijquote:Op maandag 16 april 2007 15:52 schreef komrad het volgende:
[..]
joh echt, dat had ik nog niet door
Ik heb al geïnvesteerd, maar mijn investering is nu in slechte vorm(buitenaardse MF, NL)
enige investering die echt nog nut heeft is een spits, en daar ben ik al dagen naar op zoek. Meer is qua loon niet verantwoord en helpt me ook niets. Alle dure spelers van mij zijn of NL of oud of allebei.
Heb je mijn league al eens bekeken toevallig? Als ik wil winnen zal ik meer tactisch moeten spelen en minder gewoon uit gebrek aan interesse met 2-3 verschillende opstelling spelen.
Dus het is of er tijd in gaan steken of er mee nokken en ik neig een beetje naar het laatste
quote:Datum Van Aan Prijs TSI toen
16-04-2007 Defensor Arica - Waalstad Wandere 1 266 000 ¤ 60 060
11-11-2005 Sys rq - Defensor Arica 625 000 ¤ 890
Hilversum unitedquote:Op maandag 16 april 2007 17:22 schreef Lennox het volgende:
Wat is je teamnaam?
quote:Kapitaal: -137 169 ¤ (-1 026 146) ¤
Vanmiddag voor ca. 9 ton een speler gekocht, en ik heb al een bod van ca. 9,5 ton op een speler van mij die vanavond aflooptquote:
Staat nu een bod van 968k, loopt vanavond om 21.43 uur afquote:Piero Mauerhofer [playerid=116221219]
20 jaar, goed in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: Schweiz
Total Skill Index (TSI): 10 160
Loon: 3 816 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: YMFC
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: briljant
Scoren: rampzalig Spelhervatting: zwak
We staan met zn allen op de blacklistquote:Op maandag 16 april 2007 22:21 schreef ScudRaket het volgende:
5 wedstrijden gespeeld dit seizoen en de ME heeft me niet minder dan 3x genaaid, zo ook gisteren...
Nu al op 6 punten achterstand, en dat met het beste elftal van de league.![]()
![]()
Lekker toch? Ik geloof dat de ME foetre ook wel gunstig gezind is trouwens. Ach, soms gebeurt t gewoon...quote:Op maandag 16 april 2007 22:46 schreef Yankee_One het volgende:
Mij zit de ME tot nu toe goed mee
* Yankee_One klopt af
Hehe iddquote:Op maandag 16 april 2007 22:43 schreef Flappekz het volgende:
[..]
We staan met zn allen op de blacklist![]()
![]()
Nee joh dat verdienen wij gewoon door jarenlange studies.quote:Op maandag 16 april 2007 22:48 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Lekker toch? Ik geloof dat de ME foetre ook wel gunstig gezind is trouwens. Ach, soms gebeurt t gewoon...
Halverwege het seizoen worden inactieve teams bots.quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:11 schreef rompompom het volgende:
Van team 771119, Saint Peters Cardinals, heb ik zondag verloren, maar er staat helemaal geen gebruikersinfo meer bij en ook niet dat het een bot is. Iemand zoiets eerder gezien die een idee heeft wat er mee gaat gebeuren? Zou wel extreem sneu zijn als het een bot wordt na zo'n gruwelijke naaipartij..
Hij heeft wel z'n spelers nog, trouwens.
Maar ik kan helemaal niet zien of het een inactief team is. Geen inlog informatie of wat dan ook.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:23 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Halverwege het seizoen worden inactieve teams bots.
Ik heb alleen een middenvelder verkocht en maar 450k om een nieuwe te kopenquote:1 206 F.K. Partizan Puttershoek
2 172 damwoude united
3 169 RVDB
4 162 Vottevaegers
5 155 VENNIES
Uitmuntend zonder bijstats moet wel lukken.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:28 schreef Lennox het volgende:
[..]
Ik heb alleen een middenvelder verkocht en maar 450k om een nieuwe te kopen. Daar koop je dus niks voor. Zal wel verliezen worden van het weekend.
Hmm, tsja, briljant gaat toch echt niet lukken voor 600k. Dan kun je een goeie (niet bejaarde) uitmuntend kopen, mét bijstats. Zonde dat je die bejaarde knakkert net heb verkocht.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:08 schreef Lennox het volgende:
Ja. Ik heb net een bejaarde Uitmuntend PM met Uitmuntend evaring de deur gewezen. Schiet dus niet echt op.
Ik heb in principe genoeg middenvelders (2) maar er is er 1 geblesseerd. Kan tot dik 6 ton bieden. Dit weekend toch weer thuis.
Redelijk dicht bij mekaar allemaal,Ik hoop dat dit de eindstand wordquote:Gemiddelde waarde
1 168.0 64.0 44.0 60.0 United Black Panthers (1e)
2 163.7 51.0 36.0 76.7 fc StateOfMind (3e)
3 155.0 54.3 55.0 45.7 FC Goaltjesdief (6e)van gewonnen
4 153.3 79.0 35.0 39.3 De Kippen (2e)
5 147.7 45.7 50.0 52.0 Florentina Viola (5e)van gewonnen
6 148.3 46.3 51.0 51.0 Bintang (6e)
7 142.3 67.7 36.0 38.7 ljubija (7e)van gewonnen
8 128.3 44.7 35.0 48.7 0ttjesboys (8e)
ik zal hier de komende tijd nog wel wat rondhangen om wat tips te krijgen, ben een beetje uit het spelletjequote:
Easy there, tiger.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:16 schreef Game_Error het volgende:
[..]
ik zal hier de komende tijd nog wel wat rondhangen om wat tips te krijgen, ben een beetje uit het spelletje![]()
hoe steekt bijvoorbeeld die nieuwe jeugdopleding in elkaar? ik hoorde iets over jeugdteams?
Ik had wel een fraaie bejaarde wonderbaarlijk pm gevonden met formi ervaring + conditie.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:15 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hmm, tsja, briljant gaat toch echt niet lukken voor 600k. Dan kun je een goeie (niet bejaarde) uitmuntend kopen, mét bijstats. Zonde dat je die bejaarde knakkert net heb verkocht..
quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:31 schreef Lennox het volgende:
[..]
Ik had wel een fraaie bejaarde wonderbaarlijk pm gevonden met formi ervaring + conditie.
Alleen was ik net in slaap gevallen en daarom de deadline gemist![]()
![]()
mn jeugdopleiding staat al op uitstekend, die 20k kan ik wel missenquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:21 schreef rompompom het volgende:
[..]
Easy there, tiger..
Weet je zeker dat je je dat kan veroorloven? Kost 20k in de week, op een fatsoenlijke manier. Eerste basis uitleg staat op pagina vier van de spelregels, dat verduidelijkt op zich aardig wat al.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | 1 217.3 80.3 67.0 70.0 Ladderzatsquad 2 198.3 88.3 52.0 58.0 V.V Lemmer 2 (verloren) 3 198.0 70.7 60.0 67.3 Vinkentouw 4 180.3 77.3 48.0 55.0 stathosting (verloren) 5 175.3 68.3 44.0 63.0 Von Strohm 6 178.0 82.3 45.0 50.7 AFC Tilburg 7 171.7 54.7 45.0 72.0 FC Gerrit '69 (gewonnen) 8 155.7 54.0 60.0 41.7 Snuffie United |
Mssn heeft hij een ban.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:27 schreef rompompom het volgende:
[..]
Maar ik kan helemaal niet zien of het een inactief team is. Geen inlog informatie of wat dan ook..
niet slecht dacht ik, teken ik voor voor een heel seizoen dat gemiddeldequote:P Total Def Mid Att Avg Def Mid Att Team
1 257 93 84 89 247.7 86.0 78.0 83.7 PKZ Hillegom
2 256 124 78 63 240.7 121.3 63.0 56.3 Holloway Wanderers
3 250 63 135 65 230.3 61.7 112.0 56.7 Nuevitas
4 247 71 111 67 224.3 68.3 90.0 66.0 Revelators
5 238 55 132 53 199.7 51.0 97.0 51.7 FC benjabi
6 228 84 114 43 202.0 76.3 88.0 37.7 FC Berg Champ
7 224 70 90 69 216.3 67.0 83.0 66.3 de keijenborgse boys
8 210 100 72 60 198.3 86.7 54.0 57.7 Griffioen
Zeker niet slechtquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:04 schreef Verbal_Kint het volgende:
9 uit 3, lekker he JD
ga ik ook maar eens een lijstje spuien
[..]
niet slecht dacht ik, teken ik voor voor een heel seizoen dat gemiddelde
quote:P ^ Total Def Mid Att Total Def Mid Att Team
1 175 62 57 65 166.7 58.0 52.0 56.7 FC Slethinaikos
2 172 70 51 52 166.5 68.5 46.5 51.5 V.V. Jan van Arckel
3 161 49 51 61 130.0 42.0 37.5 50.5 Duindorp sv
4 158 69 51 39 153.7 66.3 49.0 38.3 Lethal Formula
5 149 39 78 34 143.7 38.7 72.0 33.0 Door Combinatie Sterk
6 145 63 39 48 145.0 60.5 37.5 47.0 Zoepe
7 136 72 33 45 132.7 65.3 26.0 41.3 Dynamo Delft
i will survivequote:Total Def Mid Att Total Def Mid Att Team
1 192 83 63 49 189.0 82.0 59.0 48.0 Ace of Space
2 192 63 69 63 179.7 57.0 65.0 57.7 Sweet lake 1
3 192 62 54 82 178.3 51.3 50.0 77.0 new-try
4 175 61 60 65 162.7 55.0 48.0 59.7 Fc Remmen
5 163 86 36 50 154.7 81.3 30.0 43.3 Bonobo11
6 159 60 48 54 153.0 57.7 43.0 52.3 F.C. Schaduwspits
7 150 61 48 47 141.0 58.3 37.0 45.7 TheMasterF
8 124 62 30 32 112.7 57.7 25.0 30.0 Suclmerot
En ik sta eerste, op punten.quote:P Totaal Verd Mid Aanv Totaal Verd Mid Aanv Team
1 154 77 45 35 147.0 73.0 42.0 32.0 De zwarte Panther
2 140 40 51 50 132.3 39.0 45.0 48.3 TeamKoekje
3 134 45 30 70 132.7 38.0 29.0 65.7 Dropkick_Murphys
4 129 40 30 63 121.0 37.7 25.0 58.3 Rivierenbuurt FC
5 125 56 33 42 121.7 53.3 29.0 39.3 vv westernijkerk
6 124 64 27 42 119.3 58.0 22.0 39.3 The Dijkies
7 86 42 18 26 80.0 40.7 16.0 23.3 Plus United
8 50 27 6 17 49.7 27.0 6.0 16.7 Team Diss
quote:P ^ Totaal Verd Mid Aanv Totaal Verd Mid Aanv Team
1 135 51 21 63 131.0 49.3 20.0 61.7 VCNGTG
2 118 51 33 36 107.0 45.7 26.0 35.3 Destron Elsloo FC
3 103 37 30 39 96.0 33.0 26.0 37.0 Inter Eindhoven
4 100 38 27 35 93.7 36.7 24.0 33.0 Fc de kamerplanten
5 92 39 21 33 89.3 38.0 21.0 30.3 Flevo Boys
6 90 34 15 42 81.7 33.3 11.0 37.3 FC bolton wanderers
7 57 30 9 18 56.3 30.0 9.0 17.3 luckie luuks
8 53 31 6 16 51.3 29.7 6.0 15.7 Equipo el Agricultor
he waar blijven julliequote:Op dinsdag 17 april 2007 19:53 schreef AirRaid het volgende:
xie jullie op IRC?
Counterenquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:13 schreef Yankee_One het volgende:
Totaal Verd Mid Aanv Team
227.3 94.7 54.0 78.7 Rypke's Rangers
189.7 68.0 69.0 52.7 justdoit!!!
187.0 45.3 69.0 72.7 Mercuris
184.3 48.0 68.0 68.3 wimpie united
181.0 65.0 45.0 71.0 SV Someren
180.7 97.7 24.0 59.0 The Yanks
165.7 91.3 30.0 44.3 Carpe Diem FC
164.7 54.0 53.0 57.7 BOL-DRAGOONS
En ik sta nu 2e op doelsaldo![]()
Dit was op 5 april een aankondiging in Hattrick:quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:54 schreef AirRaid het volgende:
hoe zit het eigenlijk met die vriendschappelijke wedstrijden voor je jeugdteam?
Zo, en nu ga ik aan het werkquote:05-04-2007 Vriendschappelijke wedstrijden voor jeugdteams
De jonkies van je jeugdopleiding staan vast al te trappelen om in het vliegtuig te stappen om een vriendschappelijk potje te voetballen tegen een jeugdteam in een ander land. Van hun ouders moeten ze echter nog twee weken wachten voordat ze zover van huis mogen reizen.
Ander nieuws: je kunt - zoals je in de regels kunt lezen - elke derde week een vriendschappelijke wedstrijd spelen met je jeugdteam. Dit kan voor het eerst in de week van 23 april. De reden hiervoor is dat we eerst zeker willen weten dat de jeugdopleiding goed functioneert voordat we functionaliteiten toevoegen.
je had 1 mil schuld.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:01 schreef Game_Error het volgende:
weer een updatje ove rmijn geldcrisis, alles lijkt op het moment van de baan, er is in het totaal op 3 spelers geboveden nu waarmee ik naar schatting 3,5 miljoen ga verdienen. hierna komt echte het moeilijkste stuk, de wederopbouw. iemand tips, ik wil namelijk weer middenvelders gaan trainen, maar welke leeftijd zal ik aantrekken, relatief dure 17 jarige of goedkopere 18 jarige?
en vervolgens nauwelijks meer winst maken op die trainees?quote:Op woensdag 18 april 2007 11:12 schreef foetre het volgende:
[..]
je had 1 mil schuld.
Ik zou dure trainies aanschaffen.Je hebt toch geld zat
wow sick team heeft die gast voor een promovendus uit VII. ik zou ook normaal spelen, neem aan dat je niet al je ratingkanonnen opstelt zoals zondag?quote:Op woensdag 18 april 2007 13:25 schreef Grumpey het volgende:
Ik zit een beetje in dubio of ik zal piccen vanavond...tegenstander zijn middenveld is niet goed, maar zijn aanval wel, dus ik kan maar beter veel balbezit hebben.
neuh, 1 ratingkanon minder. Voor de rest speel ik denk ik met normale team...quote:Op woensdag 18 april 2007 13:28 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
wow sick team heeft die gast voor een promovendus uit VII. ik zou ook normaal spelen, neem aan dat je niet al je ratingkanonnen opstelt zoals zondag?
Whehehe! Da's goed hoor jongen, ik ben niet te beroerd om een ego te strelen.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:18 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
@ rpp, we doen nog eens een A-team friendly als ik uit de beker lig![]()
quote:Op woensdag 18 april 2007 16:18 schreef Game_Error het volgende:
-734 835 ¤ (3 288 970) ¤
Dan zou ik idd ff inventariseren wie er nog in een competitie moeten komen, veruit de meesten hebben al onderdak gevonden iigquote:Op woensdag 18 april 2007 17:15 schreef Game_Error het volgende:
we moeten er maar een maken denk ik?
very nicequote:Op woensdag 18 april 2007 18:10 schreef Grumpey het volgende:
volgens mij ben ik wel een bekerronde verder, sta 6-0 voor
quote:Real Club de Culo
Player rating and team formation
Team Attitude: (Hidden)
Tactic: Normal
Tactic skill: (no tactic)
Midfield: supernatural (low)
Right Defence: poor (low)
Central Defence: weak (very low)
Left Defence: weak (low)
Right Attack: poor (very high)
Central Attack: excellent (high)
Left Attack: weak (low)
Golden Goalquote:Op woensdag 18 april 2007 19:01 schreef Verbal_Kint het volgende:
JD: friendly volgende week?
Die moet je nog een week of 6 á 7 trainen voordat ie goed wordt. Maar het is een mooi beginquote:Op woensdag 18 april 2007 19:20 schreef Silver_Shark het volgende:
Anibal Trululú (158967032)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die rustig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
voor 8k gehaalt
Lijkt me een goed plan.quote:Op woensdag 18 april 2007 17:55 schreef twisteddlogic het volgende:
Waarschijnlijk ga ik snel samen met 3 vrienden een jeugdcompetitie beginnen, dus misschien dan een paar Fok!kers erbij?
quote:Op woensdag 18 april 2007 19:36 schreef Silver_Shark het volgende:
met Slecht leiderschap kost ie 79k
Orlando Grob (142678407)quote:
ik wil welquote:Op woensdag 18 april 2007 19:49 schreef komrad het volgende:
ik zoek ook nog een friendly trouwens, heb vandaag de eerste fok!ker ingemaakt
Die bedoel ik inderdaad. Dat scheelt je weer een aantal trainingswekenquote:Op woensdag 18 april 2007 19:49 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
Orlando Grob (142678407)
44 jaar, matig in vorm, gezond
Een redelijk coach die aanvallend is ingesteld.
Een controversieel persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft matig ervaring en is een slecht leider.
Zo heb ik na de eerste wedstrijd een spits verkocht..die kreeg rood, waardoor ik verloor.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:07 schreef -J-D- het volgende:
Morgen maar m'n reusachtig spits en m'n wonderbaarlijk keeper verpatsen.
De ene heeft niet gescoord, de andere teveel doorgelaten.
Weg d'r mee.
was het zo erg JD?quote:Op woensdag 18 april 2007 20:07 schreef -J-D- het volgende:
Morgen maar m'n reusachtig spits en m'n wonderbaarlijk keeper verpatsen.
De ene heeft niet gescoord, de andere teveel doorgelaten.
Weg d'r mee.
En ofquote:
quote:
wat komt er voor terug dan?quote:Op woensdag 18 april 2007 20:12 schreef -J-D- het volgende:
[..]De keeper houdt geen bal tegen, en mn reusachtig spits kreeg geen kans.
OPZOUTUH!
Die word echt niet meer beter hoorquote:Op woensdag 18 april 2007 20:31 schreef twi het volgende:
33-jarige reserve is doodgeschopt met +6. Geen doktoren is 20 weken revalideren a 12500 euro. Denk dat ik 'm maar hou. Heeft goed positiespel, matig passen.
quote:Op woensdag 18 april 2007 20:12 schreef -J-D- het volgende:
[..]De keeper houdt geen bal tegen, en mn reusachtig spits kreeg geen kans.
OPZOUTUH!
Verwacht meer dan 2 miljoen te hebben voor een leuke NL-keeperquote:
Als ze iedere week zo uitgebreid zijn...quote:Hoe gaat het? Goed hoop ik. Maar laten we over voetbal praten...
Jelle van der Duin: Geloof me, het zou goed zijn om hem ook wat training te geven op het gebied van Passen voordat het te laat is.
Dennis van der Eerden: Hij is een ambitieuze jonge vent en ik ben blij dat dit in zijn vooruitgang is terug te vinden. Zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen zijn door de trainingsessies verbeterd.
Immanuel Groote: Hij is een van die spelers die vechtlust toevoegt aan het team, maar soms overdrijft hij het.
Auke van der Vlis: Na een trainingsessie hebben we zijn verjaardag gevierd. Wat worden ze snel ouder he?
Meer heb ik niet te melden. Toedeledokie!
Bloemhard heb ik inmiddels uit het team geflikkerd als 1/2 ster zijn maximum isquote:Het is tijd voor ons wekelijkse gesprek!
Pol Castel: Naar mijn mening heeft hij de mogelijkheden om aanzienlijk beter te worden. Hij heeft alleen iemand nodig die hem een kans geeft.
Pol Castel: Zorg ervoor dat je hem veel kansen geeft, want hij heeft zeker kwaliteit.
Ido Bloemhard: In de wedstrijd van deze week speelde hij dicht bij zijn maximale kunnen. Heel goed gedaan!
Mitchel de Goede: Naar mijn mening bereikt hij niet zijn volle potentieel als voetballer wanneer hij niet ook getraind wordt op Scoren.
Gegroet maar weer!
hoe kan het trouwens dat mijn coach in skill is achteruitgegaan? (hij was goed caoch, nu is hij redelijk coach?)quote:Op woensdag 18 april 2007 21:49 schreef Game_Error het volgende:
kan ik nu ik een jeugdteam ben gestart mn inverstering in zaakwaarnemers op 0 zetten?
Coaches dalen in leiderschap, ze blijven niet eeuwig goed.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:54 schreef Game_Error het volgende:
[..]
hoe kan het trouwens dat mijn coach in skill is achteruitgegaan? (hij was goed caoch, nu is hij redelijk coach?)
Ik was gisteren even op bed gaan liggen en in slaap gevallen. Liep ik ook een deadline mis van een koopjequote:Op woensdag 18 april 2007 20:18 schreef Flappekz het volgende:
Potver...had ik een mooie trainee op het oog, vergeet ik de deadline dankzij mn vriendinEn nu istie voor niet zo heel veel geld de deur uit
![]()
Dat bedoelde ik.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:03 schreef Game_Error het volgende:
het gaat om niet om leiderschap maar om zijn coach skill
Die Bernard heb ik gepulled, Arnie heeft 0,5 ster, ik train al scoren plus korte pass en Matthew heeft goede spelgervattingquote:Goedemorgen,
Bernard Verkroost: Ik begin me te beseffen dat hij een ruwe diamant is. Train hem goed en hij wordt je meest waardevolle speler.
Arnie Rubinstein: In de wedstrijd van deze week speelde hij dicht bij zijn maximale kunnen. Heel goed gedaan!
Erik-Jan Staal: Wanneer ik hem zo aan de gang zie op het trainingsveld, dan kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat hij liever Scoren traint.
Matthew van Rossem: Hij lijkt wel een Boeddha, zo kalm en vreedzaam als hij is.
Bedankt voor het luisteren. Je hebt nu vast andere dingen te doen.
Maar als middenvelder haalt hij een halve sterquote:Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 16 jaar en heet Bernard Verkroost.
Wanneer ik inzoom op zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel, dan zou deze jongen wel eens getalenteerd kunnen zijn.
620k. Niet goedkoop, maar ook niet overdreven duur vind ik. Wel -150k nu, maar dit weekend weer thuis. Daarna weer verkopen denk ik.quote:Lucian Ionescu [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 9 120, 29 jaar, redelijk in vorm
Heeft redelijk ervaring en is een slecht leider [Koppen]
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: briljant Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: zwak
Dirkjanquote:Op donderdag 19 april 2007 08:26 schreef rompompom het volgende:
[afbeelding]
Van Druten () haalde vier sterren, voor de rest niks boeiends dus. Vrolijk verder trainen!
Die anderen met 3,5 ster zou ook wel eens iets kunnen worden hoorquote:
Leuke woordgrap.quote:
quote:Jens Nederland (30 jaar):
All work and no play helped improve his playmaking skill from world class to supernatural.
Da's een fijne stijgert!quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:16 schreef Ruudt het volgende:
Form 0 (+1 /-1)
TSI +1990 (+2830 / -840)
PM +1 (ik dacht: doe eens gek, train PM)
[..]
22 jaarquote:Tiemen Vis:
All work and no play helped improve his playmaking skill from titanic to extra-terrestrial.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |