abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48342017

Welkom

Welkom bij het topic van Fokhattrick. Dit topic is voor alle fokkende hattrickers onder ons. Newbie’s zijn altijd welkom, en bij vragen helpen we graag! Er zijn veel ervaren hattrickers in dit topic te vinden, dus meestal is er wel iemand die een antwoord heeft.

Wat is Hattrick?

Hattrick is een gratis online spel waarbij je je eigen voetbal team runt. Je traint spelers op bepaalde specialiteiten, je speelt en regelt wedstrijden. Je kan elk moment van de dag inloggen op hattrick.org om te kijken of er nog wat gebeurd is. Je begint in een van de laagste divisie’s en je speelt in een competitie met nog 7 andere users. Dit zijn dus andere mensen die ook hattrick spelen. Als kampioen (en tweede) promoveer je naar een hogere of speel je play-offs). Interesse? Neem dan eens een kijkje op Hattrick

Hattrick Supporter

Als je een team hebt gekregen en je vindt Hattrick hartstikke leuk, maar je wilt toch wat meer doen met Hattrick? Dan is er Hattrick Supporter. Je betaalt per jaar 20 euro en je krijgt een paar leuke extra’s waardoor Hattrick nog leuker wordt. Zo kan je persberichten uitgeven, een eigen logo kiezen, en natuurlijk kan je lid worden van onze geweldige federatie!

De Federatie

Als je supporter bent, wordt dan ook lid van onze federatie en wees er trots op dat je een Fokker bent! De Fokfederatie is anders dan de meeste federaties op Hattrick aangezien wij ons eigen forum hebben … Fok!

Fok!-Cup

We hebben al sinds jaar en dag de Fok!-Cup Dit houdt in dat we een toernooi spelen tijdens de vriendschappelijke wedstrijden op woensdag. De Fok!Cup begint aan het begin van een nieuw Hattrick seizoen. De inschrijvingen starten meestal in week 2, en de cup zelf in week 5. Hier een overzicht met de winnaars in de laatste jaren:

Team van de maand

Naast de Fok!Cup hebben we ook het Team van de maand. Dit wordt momenteel door foetre gedaan. Hij gaat ervoor zorgen dat er iedere maand een klein interview komt met een Fokkende Hattricker. Oude interviews zijn natuurlijk na te lezen op fokhattrick.nl

Awards

Aan het einde van het seizoen kan er gestemd worden op bepaalde awards. Je kan in aanmerking komen voor de beste manager. Of misschien krijg je wel stemmen voor de award van de domste fout van het seizoen. De winnaars van de awards krijgen een aangepaste avatar met daarin hun award verwerkt.

IRC

Iedere (woensdag- en) zondagavond tijdens de wedstrijden zit een groep Fok!-Hattrickers met elkaar te chatten. Dit gaat een stuk interactiever dan via het forum. De chat is heel makkelijk te bezoeken. Wil je eens langskomen? Dan moet je hier zijn; IRC Je kan ook software downloaden dat speciaal is ontworpen voor Fok!-Hattrickers.

Links

Check onze website: fokhattrick.nl.
Barthon-site met informatie over salarissen en skills

De huidige OP is hier te vinden.
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_48342026
tvp
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_48342035
laatste post oude topic:
quote:
Op zondag 15 april 2007 09:40 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Numero 2 die topklasse scoren is Dit wordt btw een uitstekend pull, ik voel het
scout jij op type spelers, of gewoon algemeen?
  zondag 15 april 2007 @ 10:09:43 #4
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_48342085
quote:
Op zondag 15 april 2007 10:05 schreef Mangoworks2002 het volgende:
laatste post oude topic:
[..]

scout jij op type spelers, of gewoon algemeen?
Altijd spitsen tot nu toe, maar de eerste week kon je niet kiezen en dat was ook een topklasse. Heb nu dus 2 topklasse spitsen en 1 spits die 2,5 sterren als spits haalt met zwak vorm (zat al in mn team). Verder heb ik een 3* def gepulled en die van vorige week is ook een def, die is bijna matig maar die heb ik nog niet opgesteld in de def
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  zondag 15 april 2007 @ 10:12:27 #5
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_48342125
Om even te illustreren.. aan de wedstrijdratings is bij mijn weten niet gekloot. Ik haalde vorige week:
quote:
Rechteraanval waardeloos (heel laag)
Centrale aanval zwak (heel laag)
Linkeraanval slecht (heel hoog)
Ben benieuwd wat het deze week wordt =)
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_48342209
HATTICK
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_48342253
ik zit te denken om mss individueel te gaan trainen met als bijtraining passen, omdat je anders maar weinig spelers kun trainen.
Ik heb trouwens vandaag een spelers die in no-time redelijk scoren wordt en getalenteerd in passen is. Het zegt me allemaal nog weinig
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_48342278
Heb vanavond een relaxte pot tegen een botje... heerlijk achterover zitten en de rest aanmoedigen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 15 april 2007 @ 10:38:45 #9
27167 SuperWeber
Heeft de afslag gemist...
pi_48342530
3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899
  zondag 15 april 2007 @ 10:45:00 #10
66186 foetre
Wielren en Hardloop addict
pi_48342622
Ik heb vanaaf een zwaar duel tegen de nummer 3.
Ff kijken of ik nog een superopstelling kan verzinnen.
  zondag 15 april 2007 @ 10:57:54 #11
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_48342825
quote:
Op zondag 15 april 2007 10:22 schreef komrad het volgende:
ik zit te denken om mss individueel te gaan trainen met als bijtraining passen, omdat je anders maar weinig spelers kun trainen.
Ik heb trouwens vandaag een spelers die in no-time redelijk scoren wordt en getalenteerd in passen is. Het zegt me allemaal nog weinig
Dat is dus wss een speler die op het punt staat te poppen naar redelijk scoren en ook wat passen heeft. Mjah.. ik denk dat ik scoren blijf trainen totdat ik 3 goeie spitsen heb (nu 2). Vanaf dat moment ga ik wat anders scouten (middenvelders) en als ik daarbij iets goeds pull switch ik naar 2x individueel en 2x scoren (comp+friendly).
pi_48343211
Vanavond tegen de huidige nummer 1. Hoop dat ik hem kan pakken met mn counter. Aardig team heeft hij, dus kan sowieso lastig worden.

We zien wel.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
pi_48343672
vanavond MOTS tegen de huidige nummer 1 en de gorte favoriet. via HT ratings en hattrick organizer de opstelling samengestelt. en een overwinning zit er in, nu hopen dat het ook gaat lukken.
  zondag 15 april 2007 @ 11:53:06 #14
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_48343859
Jongens, ik heb een klein probleempje, ik heb al zo'n 2 jaar een hattrick team, het speelt 6e klasse en het beschikt over een aardig kapitaal aan spelers, ook ben ik ooit eens 3e geworden in de Fok! cup) maar nu heb ik alleen de afgelopen 5 maanden niet echt actief ingelogd, oftewel, ik sta nu op het randje van faillisement, wat zijn de beste tips hiertegen? ik heb al 2 van mijn topspelers op de TL gezet om in ieder geval van hun loonkosten af te zijn en een stevig kas saldo te kweken. maar hoe zorg ik nu dat ik uit de schulden blijf? want het lijtk wel of de TL waarde van de beter spelers enorm is gekelderd? ik denk dat met dit teams lijfbehoud in mijn divisie op het moment niet meer mogelijk is, of ik meot heel actief gaan spelen.

wat is overigens op het moment de meest gebruike opstelling? is er in die 5 maanden nog wat veranderd aan de match engine zodat 3-5-2 helemaal zo goed niet meer is?
als iemand me zou kunnen helpen zou ik dat zeer op prijs stellen

mijn schuld is trouwens 700k volgende week 1 mille, maa ris het nogsteeds zo dat je maar 3 keer mag inloggen? ik ben nu per ongeluk uitgelogd
ff wachten nog
  zondag 15 april 2007 @ 11:56:31 #15
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_48343911
quote:
Joeri van Dorpel
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en rechtvaardig is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.

Specialiteit: Koppen

Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 680
Loon: 600 ¤/week
Eigenaar: Bonobo11
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Ga hem zelf trainen
Feyenoord!!! * Barça
pi_48344023
quote:
Op zondag 15 april 2007 11:53 schreef Game_Error het volgende:
Jongens, ik heb een klein probleempje, ik heb al zo'n 2 jaar een hattrick team, het speelt 6e klasse en het beschikt over een aardig kapitaal aan spelers, ook ben ik ooit eens 3e geworden in de Fok! cup) maar nu heb ik alleen de afgelopen 5 maanden niet echt actief ingelogd, oftewel, ik sta nu op het randje van faillisement, wat zijn de beste tips hiertegen? ik heb al 2 van mijn topspelers op de TL gezet om in ieder geval van hun loonkosten af te zijn en een stevig kas saldo te kweken. maar hoe zorg ik nu dat ik uit de schulden blijf? want het lijtk wel of de TL waarde van de beter spelers enorm is gekelderd? ik denk dat met dit teams lijfbehoud in mijn divisie op het moment niet meer mogelijk is, of ik meot heel actief gaan spelen.

wat is overigens op het moment de meest gebruike opstelling? is er in die 5 maanden nog wat veranderd aan de match engine zodat 3-5-2 helemaal zo goed niet meer is?

mijn schuld is trouwens 700k volgende week 1 mille, maa ris het nogsteeds zo dat je maar 3 keer mag inloggen? ik ben nu per ongeluk uitgelogd
Je krijgt tegenwoordig 2 weken de tijd om je schuld onder de 500k te brengen. Dus je kan zoveel inloggen als je wilt.

Misschien is helemaal opnieuw beginnen een optie? Als je het weer vaker wil gaan spelen in ieder geval. Alle salariskannon eruit en nieuwe 17 jarige kopen.

3-5-2 is nog steeds wel een bruikbare strategie. MIddenveld dominantie blijft opzich in Hattrick belangrijk.

Verder: Al het personeel wat je niet echt nodig hebt ontslaan. Jeugdopleiding op 0, zulke dingen?>
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
pi_48344025
quote:
Op zondag 15 april 2007 11:53 schreef Game_Error het volgende:
Jongens, ik heb een klein probleempje, ik heb al zo'n 2 jaar een hattrick team, het speelt 6e klasse en het beschikt over een aardig kapitaal aan spelers, ook ben ik ooit eens 3e geworden in de Fok! cup) maar nu heb ik alleen de afgelopen 5 maanden niet echt actief ingelogd, oftewel, ik sta nu op het randje van faillisement, wat zijn de beste tips hiertegen?
Ik dacht dat je maar een aantal weken niet mocht inloggen? Na 5 maanden is je team toch al weg? Of vergis ik me nu?
quote:
ik heb al 2 van mijn topspelers op de TL gezet om in ieder geval van hun loonkosten af te zijn en een stevig kas saldo te kweken. maar hoe zorg ik nu dat ik uit de schulden blijf? want het lijtk wel of de TL waarde van de beter spelers enorm is gekelderd?
Ja, dat is inderdaad zo. Alle prijzen zijn als een gek gekelderd. Je vangt er dus vaak minder voor dan dat je er ooit voor betaald hebt. Het beste is om inderdaad een aantal toppers te verkopen en dus weer deels opnieuw te beginnen. Door de spelers met het hoogste salaris te verkopen, is je team al weer wat gezonder.
Daarna zal je de training weer op moeten pakken, met het volledig aantal trainees, zodat je weer geld aan het ontwikkelen bent.
quote:
ik denk dat met dit teams lijfbehoud in mijn divisie op het moment niet meer mogelijk is, of ik meot heel actief gaan spelen.
Jammer, maar ja, dat is niet anders... Je moet op lange termijn denken, als je nog iets van je team wil maken.
quote:

Ligt eraan wat je traint.
Bij Scoren speel je normaal 3-4-3 zodat je maximaal kan trainen (6 spitsen in 2 wedstrijden)
Bij Verdedigen speel je normaal 5-4-1 of 5-3-2 zodat je 10 spelers kan trainen.
Kortom: wat train je? Of wat ga je trainen?
quote:
1000k = 1 miljoen en dat is best veel schuld
Veel verkopen dus, en flink opnieuw beginnen MET trainingsbeleid.
Zonder trainingsbeleid is je team ten dode opgeschreven.
Ook moet je je personeel ontslaan dat je niet echt nodig hebt, en even geen geld stoppen in een jeugdopleiding.
pi_48344097
zo, vanavond weer
pi_48344192
Hmmz een getalenteerde vleugelspeler is gescout.. Ben benieuwd wat me dat gaat opleveren...
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_48344264
Ik moet vanavond tegen de nummer 1
Moet te pakken zijn..
Btw mijn nick bij hattrick is PaasKonijn..
Ja ik heb een kut team maar het word nog wel wat
  zondag 15 april 2007 @ 12:14:48 #21
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_48344304
quote:
Op zondag 15 april 2007 12:01 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Ik dacht dat je maar een aantal weken niet mocht inloggen? Na 5 maanden is je team toch al weg? Of vergis ik me nu?
[..]

Ja, dat is inderdaad zo. Alle prijzen zijn als een gek gekelderd. Je vangt er dus vaak minder voor dan dat je er ooit voor betaald hebt. Het beste is om inderdaad een aantal toppers te verkopen en dus weer deels opnieuw te beginnen. Door de spelers met het hoogste salaris te verkopen, is je team al weer wat gezonder.
Daarna zal je de training weer op moeten pakken, met het volledig aantal trainees, zodat je weer geld aan het ontwikkelen bent.
[..]

Jammer, maar ja, dat is niet anders... Je moet op lange termijn denken, als je nog iets van je team wil maken.
[..]

Ligt eraan wat je traint.
Bij Scoren speel je normaal 3-4-3 zodat je maximaal kan trainen (6 spitsen in 2 wedstrijden)
Bij Verdedigen speel je normaal 5-4-1 of 5-3-2 zodat je 10 spelers kan trainen.
Kortom: wat train je? Of wat ga je trainen?
[..]

1000k = 1 miljoen en dat is best veel schuld
Veel verkopen dus, en flink opnieuw beginnen MET trainingsbeleid.
Zonder trainingsbeleid is je team ten dode opgeschreven.
Ook moet je je personeel ontslaan dat je niet echt nodig hebt, en even geen geld stoppen in een jeugdopleiding.
nee ik heb 5 maanden niet gespeeld, maar ik zie net pas dat ik in de schulden ben gekomen ik begon 5 maanden geleden met een kas van 2 mille, dat heeft zichzelf langzaam opgegeten als je ziet dat ik aan kosten 300k per week heb ,maar ik ga idd alles ontslaan en een frisse start maken, want de spelers die ik nu heb zijn tamelijk oud, en daar kan ik misschien nog 1 of 2 jaar meer voort maar dan moeten ze er echt uit, overgens heb ik atm wel 5 spelers met een TSI boven de 50k die gaan er dus allemaal uit
ff wachten nog
  zondag 15 april 2007 @ 12:19:59 #22
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_48344409
Zo ik heb nu alles met een TSI boven de30k op de TL gezet, ik hou nog wat oude garde over die minder waard zijn, en daar kan ik nog wel even op teren hoop ik
ff wachten nog
  zondag 15 april 2007 @ 12:21:47 #23
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_48344461
wat is trouwens het best om te gaan trainen om mijn saldo weer op orde te krijgen? middenveld? verdediging?
ff wachten nog
  zondag 15 april 2007 @ 12:36:00 #24
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_48344780
Waarom onder de 30k niet? Die spelers leveren ook nog wel wat op hoor Verkoop gewoon alles

Als je tijd hebt en je verstand van skilltraden hebt (wat ik betwijfel, maar ik zeg als) dan raad ik je aan om de rest van het seizoen shooting te trainen en 22 spitsen aan te schaffen die allemaal op het punt staan te poppen. Daarmee haal je bizar veel rendament (als je het goed doet en tijd hebt dus).

Als je dat niet hebt zou ik gewoon trainen welke opstelling je het leukst vindt.. 3-4-3 = spitsen, 5-3-2 of 5-4-1 = defs en 3-5-2 = mids Qua prijzen is deftraining denk ik het meest rendabel, maar heel veel scheelt het niet meer.
pi_48346235
Hmm.ik snap die jeugdopleiding nog niet helemaal.
Ik heb dus 3 scouts..
Allemaal gebeld vandaag. En er zat niks bij dus heb ze allemaal afgewezen.
Dus ik dacht ik pull maar een speler uit mijn uitstekend jeugdopleiding.
Maar dat kan niet
Want dan staat dit er:
quote:
Je hebt deze week al een aangeboden speler getest.
Stom hè
  zondag 15 april 2007 @ 13:43:25 #26
66186 foetre
pi_48346432
quote:
Op zondag 15 april 2007 13:36 schreef Paaskonijn het volgende:
Hmm.ik snap die jeugdopleiding nog niet helemaal.
Ik heb dus 3 scouts..
Allemaal gebeld vandaag. En er zat niks bij dus heb ze allemaal afgewezen.
Dus ik dacht ik pull maar een speler uit mijn uitstekend jeugdopleiding.
Maar dat kan niet
Want dan staat dit er:
[..]

Stom hè
Zelfde hier.Maar ik hoef geen waaillapen in me jeugdopleiding dus ga niet een nieuw "talent" accepteren als het toch niks word.
pi_48346465
quote:
Op zondag 15 april 2007 13:43 schreef foetre het volgende:

[..]

Zelfde hier.Maar ik hoef geen waaillapen in me jeugdopleiding dus ga niet een nieuw "talent" accepteren als het toch niks word.
Ja maar nu heb ik er dus niks geils bij
  zondag 15 april 2007 @ 13:56:44 #28
66186 foetre
pi_48346728
quote:
Op zondag 15 april 2007 13:44 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Ja maar nu heb ik er dus niks geils bij
Ik weet niet wat jij geil vind maar 1 of andere niets kunnende jeugdspeler vindt ik niet egt geil.
pi_48347147
Vanavond weer winnen hoop ik
pi_48347841
tvp
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
  zondag 15 april 2007 @ 14:41:32 #31
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_48347963
Die jeugdopleiding blijf ik klote vinden.
  zondag 15 april 2007 @ 14:41:53 #32
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_48347972
tvp
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  zondag 15 april 2007 @ 15:03:58 #33
66186 foetre
pi_48348590
quote:
Op zondag 15 april 2007 14:41 schreef TimmyAsd het volgende:
Want?omdat je er meer aandacht aan moet besteden?Je bent gewoon een luie donder die maar op 1 knop wil drukken en gelijk een wereld YP wil hebben
pi_48348928
quote:
Op zondag 15 april 2007 13:56 schreef foetre het volgende:

[..]

Ik weet niet wat jij geil vind maar 1 of andere niets kunnende jeugdspeler vindt ik niet egt geil.
pi_48349013
btw: weer een spelfout in de tt
pi_48349081
quote:
Op zondag 15 april 2007 15:21 schreef Yankee_One het volgende:
idd ja
pi_48349120
quote:
I have found what seems to be a great prospect for you. He is 16 years old and is called Larry van Weegen.

His overall abilities right now are weak, in my opinion. If we look at his Passing skills, I would rate him as a hopeful young player. Right now I would say his Winger capabilities are around the wretched level.
moek t mee doen deze week
pi_48349365
quote:
Op zondag 15 april 2007 15:21 schreef Yankee_One het volgende:
Ik had hem ook al gespot . Wilde er alleen niet over beginnen

Stam + T, FTW.
pi_48349513
so eindelijk die vieze - voor mijn kapitaal weggewerkt. en vanavodn natuurlijk nog de inkosten van een vol stadion
pi_48349685
Hoi.
pi_48349796
quote:
Op zondag 15 april 2007 14:41 schreef TimmyAsd het volgende:
Ik vind het juist veel en veel leuker geworden, nu heb je nog het idee dat je het in de hand hebt
  zondag 15 april 2007 @ 16:06:32 #42
45511 TimmyAsd
pi_48350227
quote:
Op zondag 15 april 2007 15:03 schreef foetre het volgende:

[..]

Want?omdat je er meer aandacht aan moet besteden?Je bent gewoon een luie donder die maar op 1 knop wil drukken en gelijk een wereld YP wil hebben
Die tijd die ik niet echt heb ja
pi_48350489
Ik moet eerlijk zeggen dat ik die nieuwe JO nu ook geen super verbetering vind ofzo.
pi_48352548
vind de nieuwe jeugdopleiding wel lachen

beetje puzzelen, beetje uitproberen. en je kunt ook leuke persberichtjes uitbrengen. vind t wel een leuke extra dimensie

en als je te lui bent om er iets aan te doen (of je hebt geen tijd) kun je gewoon ouderwets pullen natuurlijk
pi_48352961
Ik vind het waardeloos dat je maar uit 1 van de 2 Jeugdzooitjes kan pullen.
Moet er haast voor kiezen om er een te laten vallen. De nieuwe jeugd kan je nog niet stop zetten, hooguit scouts ontslaan, de oude jeugd is zonde om stop te zetten.
Wat is jullie visie?
pi_48353007
Als ik alles beter had kunnen overzien, dan had ik bij het oude systeem gebleven. Heb in principe ook geen zin om te gaan zitten puzzelen enzo.

Druk op de knop en er kwam een YP uit.

Zonde dat hij nu al op matig staat
pi_48353134
quote:
Ja? Oh, hallo Amadeos!

Terzake. De kandidaat van deze week is 16 jaar en heet Remmel Van De Neucker.

Wanneer ik inzoom op zijn vaardigheden op het gebied van Vleugelspel, dan zou deze jongen wel eens bemoedigend kunnen zijn.

Geven we hem een contract, baas?
Heb ik afgewezen. Zijn naam beloofde al weinig :s

Maar als ik bv. bij de jeugd op verdedigen train, zou ik dan het beste gewoon allemaal verdedigers proberen te krijgen en die dan om de beurt in de verdediging laten spelen, of gewoon 5 verdedigers en de rest zo laten..?
pi_48353171
quote:
Op zondag 15 april 2007 17:35 schreef Amadeo het volgende:

[..]

Heb ik afgewezen. Zijn naam beloofde al weinig :s

Maar als ik bv. bij de jeugd op verdedigen train, zou ik dan het beste gewoon allemaal verdedigers proberen te krijgen en die dan om de beurt in de verdediging laten spelen, of gewoon 5 verdedigers en de rest zo laten..?
Die naam inderdaad nog een meevaller dat zijn voornaam niet Cock is
pi_48353599
.
pi_48353756
quote:
Op zondag 15 april 2007 17:30 schreef -J-D- het volgende:
Moet er haast voor kiezen om er een te laten vallen. De nieuwe jeugd kan je nog niet stop zetten, hooguit scouts ontslaan, de oude jeugd is zonde om stop te zetten.
Wat is jullie visie?
Ik was al een tijdje gestopt met de oude jeugdopleiding. Ik heb dus nu alleen de nieuwe.
Maar Jonks geloof ik had laatst wel een punt door te zeggen dat ws de verse yp's van het oude systeem nu meer waard gaan zijn. Dus wellicht is t verstandig ff te wachten met t nieuwe systeem en bv dit seizoen nog flink te profiteren van de oude jeugdopleiding.
pi_48354012
Hallo baas, goed je weer te spreken.

Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 15 jaar en heet Yonah Geebelen.

Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Scoren ongeveer goed zijn. Wanneer ik inzoom op zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel, dan zou deze jongen wel eens getalenteerd kunnen zijn.

Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
[14.gif]
  zondag 15 april 2007 @ 18:21:57 #52
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_48354375
quote:
Op zondag 15 april 2007 18:07 schreef Chen het volgende:

Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 15 jaar en heet Yonah Geebelen.

Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Scoren ongeveer goed zijn. Wanneer ik inzoom op zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel, dan zou deze jongen wel eens getalenteerd kunnen zijn.

JIJ HEBT OOK ALTIJD GOEIE PULLS HE!!!

(lucker)

Ik zei toch dat pulls/scout een compensatie is voor hoe goed je traint.. jij traint niet goed dus

Gefeliciteerd he
pi_48354608
quote:
Op zondag 15 april 2007 18:07 schreef Chen het volgende:

De mijne:
quote:
Gegroet IJsbrand! Hoog tijd dat we eens even met elkaar praten…

Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 16 jaar en heet Bernard Verkroost.

Wanneer ik inzoom op zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel, dan zou deze jongen wel eens getalenteerd kunnen zijn.

Doen?
Children of the night. What music they make.
pi_48354647
quote:
Op zondag 15 april 2007 18:21 schreef maniack28 het volgende:

[..]

JIJ HEBT OOK ALTIJD GOEIE PULLS HE!!!

(lucker)

Ik zei toch dat pulls/scout een compensatie is voor hoe goed je traint.. jij traint niet goed dus

Gefeliciteerd he
[14.gif]
pi_48354655
Natuurlijk!
pi_48354706
quote:
Op zondag 15 april 2007 18:31 schreef Ruudt het volgende:
Natuurlijk!
Heb je t tegen mij

Hij komt btw van mn eerste scouut (heb er 3).
pi_48354829
quote:
14-04-2007 De teamgeest zakte omdat er een speler is vertrokken en de rest van het team zich zorgen begon te maken over de toekomst.
14-04-2007 Je hebt een speler verkocht en 32 304 ¤ ontvangen.
pi_48354998
Ik had het tegen jou ja.
pi_48355008
Ok, heb hem aangenomen. Ben benieuwd dinsdag
  zondag 15 april 2007 @ 19:00:07 #60
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_48355523
Ik moet vanavond echt eens punten gaan pakken, anders kan het nog best een lastig seizoen gaan worden...

En dan te bedenken dat ik promotie naar VI expres heb laten schieten vorig seizoen
Ik ben van pindavlees
pi_48355885
Ik ga toch maar PICcen vanavond.
  zondag 15 april 2007 @ 19:09:54 #62
66186 foetre
pi_48355928
quote:
Op zondag 15 april 2007 19:00 schreef Flappekz het volgende:
Ik moet vanavond echt eens punten gaan pakken, anders kan het nog best een lastig seizoen gaan worden...

En dan te bedenken dat ik promotie naar VI expres heb laten schieten vorig seizoen
Hehe dus dat word dubbele degradatie
  zondag 15 april 2007 @ 19:11:22 #63
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_48355974
quote:
Op zondag 15 april 2007 19:09 schreef foetre het volgende:

[..]

Hehe dus dat word dubbele degradatie
Als ik niet oppas...kun je daar best eens gelijk in krijgen!
Ik ben van pindavlees
  zondag 15 april 2007 @ 19:16:19 #64
39256 Bonobo11
pi_48356176
quote:
Op zondag 15 april 2007 17:56 schreef Verbal_Kint het volgende:

[..]

Ik was al een tijdje gestopt met de oude jeugdopleiding. Ik heb dus nu alleen de nieuwe.
Maar Jonks geloof ik had laatst wel een punt door te zeggen dat ws de verse yp's van het oude systeem nu meer waard gaan zijn. Dus wellicht is t verstandig ff te wachten met t nieuwe systeem en bv dit seizoen nog flink te profiteren van de oude jeugdopleiding.
Dat was ook mijn gedachte toen de HT's het nieuwe systeem aankondigden,
eerst de aap uit de boom kijken en dan na een seizoentje ofzo als alle buggies eruit zijn en iedereen het een beetje snapt, pas switchen.
Ben dus ook gewoon 20k blijven investeren en heb dit seizoen eindelijk een beetje geluk met m'n pulls.
week 1 goed def 17 100k, 2 red scoren 17 35k, 3 red def 19 1k
week 4
[hattrick]#220 Waar de eerste jeugd zich al ontwikkeld

Wel is me duidelijk geworden dat ik dit seizoen echt te zwak ben voor divisie 6 (2 nederlagen), hoewel ik als deftrainer en counteraar wel een kans heb om stiekeme puntjes te pakken in een door 352 gedomineerde div.

Ik heb 500 k in kas, niet echt veel om te investeren

Welnu, ik heb een aankondiging

Ik ga een week keepers trainen

Voordat het flamen kan beginnen, laat me het proberen uit te leggen.

Mijn systeem is 532 counter.
Mijn middenveld is sterk genoeg om dmv pic/normaal beleid goede bbz%'s te halen voor de counter,
mijn aanvallers schoppen hun balletjes er wel in en voor een echt betere spits heb ik geen geld.
Mijn probleem is dat mijn defratings net niet hoog genoeg zijn om alle aanvallen tegen te houden en ik dus alles met 2-1 verlies. Om mijn tactiek (532 counter) beter te laten functioneren moet ik nu dus de defratings omhoog krikken.

Dat kan op 2 manieren,
def blijven trainen (lange termijn) en/of een betere keeper kopen(korte termijn).

Mijn huidige keeper lijkt te gaan poppen na een weekje training,
quote:
Renzo Hoepmans
23 jaar, redelijk in vorm, gezond

Een gemeen persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft slecht ervaring en is een waardeloos leider. Vorige week ervaringspop

Total Skill Index (TSI): 7 160
Loon: 4 280 ¤/week

Goalkeeping (form high): 9.06
Goalkeeping (form avg): 8.99
Goalkeeping (form low): 8.92

Keepen: uitstekend

Gekocht gisteren voor 590 k, geld is op
quote:
Milan Kingma
19 jaar, zwak in vorm, gezond

Een aangenaam persoon die rustig en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.

Total Skill Index (TSI): 8 110
Loon: 4 800 ¤/week

Goalkeeping (form high): 9.87
Goalkeeping (form avg): 9.82
Goalkeeping (form low): 9.77

Keepen: formidabel

Met 1 week keeperstraining zal Renzo poppen en Milan misschien. Renzo kan dan in de verkoop en levert ca 4 ton op. Ik heb dan dus voor ca. 2 ton netto investering een duidelijk betere keeper die een tijdje mee kan en misschien zelfs popt. Ook geeft het me de vrijheid om deze week 442 counter te spelen tegen een aanvallend zwakke tegenstander. Of Milan nu popt of niet ( Renzo moet poppen),
na 1 week is de gekkigheid weer voorbij en ga ik verder def trainen, maar net nu er een belangrijke trainee met een blessure af ligt, mijn 3 superlange termijn trainees (OCD's) best een weekje training kunnen missen , dacht ik ach doe is gek, roei tegen de stroom in.
OK 6 trainees missen een belangrijke trainingsweek, dat kost geld.
Maar misschien wordt door deze move mijn kans op lijfsbehoud groter,
als ik op het veld meer succes heb levert dat economisch ook wat op.
Met de overdaad aan aanbod van spelers is trainen niet meer de enige manier om geld te verdienen (wel de meest renderende), Gameplay en Fieldperformance (om het maar eens in goed Nederlansch uit te drukken ) lijken mij wat belangrijker dan voorheen te zijn geworden.

Anyway ik ben gek, het is maar voor 1 week en daarna doe ik weer normaal.
Met een groet aan de hoevenier zeg ik

en let the flamin' begin

[ Bericht 3% gewijzigd door Bonobo11 op 15-04-2007 19:23:40 ]
Feyenoord!!! * Barça
pi_48356304
Ik ben benieuwd Bonobo..
  zondag 15 april 2007 @ 19:27:47 #66
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_48356639
lol @ Bonobo

Je hebt het wel uitgedacht
  zondag 15 april 2007 @ 19:30:05 #67
39256 Bonobo11
pi_48356737
quote:
Op zondag 15 april 2007 19:27 schreef maniack28 het volgende:
lol @ Bonobo

Je hebt het wel uitgedacht
Een aap in het nauw maakt rare slingers
Feyenoord!!! * Barça
  zondag 15 april 2007 @ 19:30:49 #68
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_48356760
quote:
Op zondag 15 april 2007 19:30 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]

Een aap in het nauw maakt rare slingers
Ik vind het niet eens zo gek hoor
Ik ben van pindavlees
pi_48356978
Wat voor stats hebben je 5 beste defs dan Bonobo?

Ik overweeg trouwens om meer passen te gaan trainen.

Achterin is allemaal Briljant + of wonderbaarlijk + en veel hebben al 2 extra weken passen gehad in tussenseizoen.
  zondag 15 april 2007 @ 19:39:57 #70
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_48357114
Dat is ook mijn idee...meer passen gaat trainen
Ik ben van pindavlees
pi_48357377
Bonobo: Elk beleid dat onderbouwt wordt, wordt niet afgeslacht.
Daarom is het niet gek dat jij Keepen gaat trainen, en is het bij De Hoof wel schandalig
  zondag 15 april 2007 @ 19:59:49 #72
39256 Bonobo11
pi_48357836
quote:
Op zondag 15 april 2007 19:36 schreef Lennox het volgende:
Wat voor stats hebben je 5 beste defs dan Bonobo?
19 formi def goed pass, 19 formi def matig pass, 19 formi def red pass, 18 uitst def matig pass,
18 uitst def red pass.
Verder speel ik altijd met 2 defensive IM (pos uitmuntend, def uitstekend) om de centrale defratings op te krikken, beiden 21 jaar oud, krachtig, en op woensdag inschuivende def.
Geeft me deze defratings :
quote:
Rechterverdediging: redelijk (laag)
Centrale verdediging: uitstekend (zeer hoog)
Linkerverdediging: goed (hoog)
Aardig, maar niet genoeg om alles tegen te houden
quote:
Ik overweeg trouwens om meer passen te gaan trainen.

Achterin is allemaal Briljant + of wonderbaarlijk + en veel hebben al 2 extra weken passen gehad in tussenseizoen.
Ik train al 2 seizoenen passen en def ongeveer in de verhouding 1:5.
Mits goed getimed kan dit lucratief zijn. Passen geeft je def wat meerwaarde bij verkoop, het verhoogt de counterrating effectiever dan def. Nadeel is dat je trainee over drie seizoen gezien 1 nivo def mist, hij wint dan 1 nivo passen. Het is dus zaak je trainingswissels en verkoopmomenten erg goed te timen, want we willen geen "waste"training. Ik probeer zelf altijd al mijn deftrainees passen te trainen en dan ook nog alle aanvallers/midfielders/wingers die er wat aan kunnen hebben. Met 532/541 kun je 17 spelers trainenAls de overigen poppen meteen vervangen, deftrainees die in passen poppen is lastiger, moet je per geval over nadenken
Feyenoord!!! * Barça
  zondag 15 april 2007 @ 20:05:59 #73
39256 Bonobo11
pi_48358039
quote:
Op zondag 15 april 2007 19:46 schreef -J-D- het volgende:
Bonobo: Elk beleid dat onderbouwt wordt, wordt niet afgeslacht.
Daarom is het niet gek dat jij Keepen gaat trainen, en is het bij De Hoof wel schandalig
Dat weet ik, maar dit is nogal controversieel, ik wilde het eerst verzwijgen voor jullie
Dan had ik ook niet zoveel hoeven typen, om het goed uit te leggen
Feyenoord!!! * Barça
pi_48358084
Ik koop ze sowieso met redelijk passen in. Haal Briljant - centraal en Formidabel ofzo op de zijkanten als ik dat wil.

Zelf train ik tot nu toe alleen passen in tussenseizoen en met redelijk succes. Zit alleen met 3 wonderbaarlijke die +2 zijn en bij wereldklasse wil ik ze verkopen. Het liefst natuurlijk met goed passen.
  zondag 15 april 2007 @ 20:21:34 #75
39256 Bonobo11
pi_48358609
quote:
Op zondag 15 april 2007 20:07 schreef Lennox het volgende:
Ik koop ze sowieso met redelijk passen in. Haal Briljant - centraal en Formidabel ofzo op de zijkanten als ik dat wil.

Zelf train ik tot nu toe alleen passen in tussenseizoen en met redelijk succes. Zit alleen met 3 wonderbaarlijke die +2 zijn en bij wereldklasse wil ik ze verkopen. Het liefst natuurlijk met goed passen.
Van redelijk naar goed is zeker lucratief, van goed naar uitstekend ook nog wel,
boven uitstekend ga je ze overtrainen en moet je weer terug naar de basis = def.

In jouw geval zou ik, mits de passentraining ook voor 15 andere spelers interessant kan zijn, miden in het seizoen 1 of 2 weken passen trainen om ze te laten stijgen in passen , dan weer def tot eind seizoen en als ze poppen in def verkopen. Zijn ze nog niet gestegen in passen, dan na de defpops nog passen training.
Maar het blijft heel moeilijk om dat te timen, pas op voor te veel passsen trainen.
Over een heel seizoen (16 weken) doe ik gemiddeld: 12,5 weken def en 2,5 weken passen, heb ik 1 week over voor iets anders, (conditie, keeper)
Feyenoord!!! * Barça
  zondag 15 april 2007 @ 20:31:49 #76
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_48359028
Ik ga vanavond counteren met 4-4-2 Ben benieuwd
pi_48360480
Gisteren met succes gedaan, kan prima. Je hebt wat meer kans niet genaaid te worden met 35% dan met 15% balbezit.
pi_48360854
quote:
Op deze bewolkte dag kwamen er 11771 toeschouwers naar Schwalbe Arena. In Zuid-Holland keken de fans van beide teams reikhalzend uit naar deze derby en in het stadion klonk een oorverdovend kabaal. De coach van Docos4 had voor een 3-5-2-formatie gekozen. De coach had deze spelers uitgezocht om te starten: Kathmann - Chopin, Veth, Posthuma - Alma Tadema, Winkens, Vissel, Belderink, van der Luyt - Zwaanswijk, Vossen.

Dynamo startte in een strategische 4-4-2-opstelling. De opstelling luidde: Latosiński - Gregor, Sulkers, Tillaart, Wickskär - Hernández, Menant, Kane, Bekishev - Kurunsaari, ter Berg.

Docos4 vertrouwde vandaag minder op zijn vleugels en viel vooral door het midden aan. Dynamo leek zich te concentreren op de centrumaanval.
Let the match begin
pi_48360925
Na 22 minuten al 1-0
pi_48361814
0-7 winst met PIC.
quote:
Real Club de Culo
Player rating and team formation
Team Attitude: Play it Cool
Tactic: Attack in the Middle
Tactic skill: outstanding

Midfield: magnificent (low)
Right Defence: wretched (very high)
Central Defence: weak (very low)
Left Defence: poor (very high)
Right Attack: poor (very high)
Central Attack: excellent (low)
Left Attack: weak (low)
HatStats 227
Verdediging 33
Middenveld 138
Aanval 56
pi_48362005
1-1 tegen een gast met 220 hatstats. zelf (191). blessure voor mijn 31 jarige mid is gelukkig maar +1 en ik ben nu gedeeld koploper
  zondag 15 april 2007 @ 21:55:17 #82
39256 Bonobo11
pi_48362066
quote:
Teamgeest: paradijs op aarde!
Keertje normaal spelen

Mijn eerste puntje gepakt trouwens vanavond 2-2, stond 0-2 voor bij rust
HatStats 163 record
Feyenoord!!! * Barça
  zondag 15 april 2007 @ 21:56:34 #83
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_48362110
Staat 2-0 voor tegen een titelkandidaat van vorig seizoen
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  zondag 15 april 2007 @ 22:20:59 #84
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_48363105
hoofdletter
  zondag 15 april 2007 @ 22:23:00 #85
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_48363183
quote:
Op zondag 15 april 2007 17:30 schreef -J-D- het volgende:
Wat is jullie visie?
heb mijn keus al iets van 3 seizoenen geleden gemaakt op dit punt, dus voor mij valt er niet veel te kiezen.

Overigens een nieuw ht-stats record voor me denk ik, 344
pi_48363318
2 - 2 gelijk gespeeld Met PIC
en gelijk me eerste 2 doelpunten
me doelsaldo is 2voor en 11tegen
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
pi_48363474
quote:
The team is undefeated for 6 competitive games and has 6 consecutive wins.
pi_48363547
3-0 achter
pi_48363754
quote:
Op zondag 15 april 2007 22:23 schreef Grumpey het volgende:

[..]

heb mijn keus al iets van 3 seizoenen geleden gemaakt op dit punt, dus voor mij valt er niet veel te kiezen.

Overigens een nieuw ht-stats record voor me denk ik, 344
yikes Grump

Ik dacht in eerste oogopslag even dat je je nieuwe systeem aan t uitleggen was (3-4-4 )
  zondag 15 april 2007 @ 22:35:46 #90
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_48363782
nvm

SambaKroonjuweeltjes
Spelersrapport en ploegopstelling
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: normaal
Tactische vaardigheid: (geen tactiek)

Middenveld: uitstekend (heel laag)
Rechterverdediging: goed (heel laag)
Centrale verdediging: goed (hoog)
Linkerverdediging: goed (heel laag)
Rechteraanval: matig (laag)
Centrale aanval: zwak (heel hoog)
Linkeraanval: matig (laag)
HatStats 216
Verdediging 77
Middenveld 87
Aanval 52
LoddarStats

Kristiansund
Type wedstrijd: normaal

Middenveld: redelijk (heel hoog)
Rechterverdediging: redelijk (laag)
Centrale verdediging: redelijk (hoog)
Linkerverdediging: matig (laag)
Rechteraanval: slecht (hoog)
Centrale aanval: uitstekend (laag)
Linkeraanval: formidabel (hoog)
HatStats 211
Verdediging 63
Middenveld 72
Aanval 76
LoddarStats

kutzooi 1-1... normaal gespeeld notabene.. ben weer overal beter, balbezit 54 om 46.. dus waarom maar 1 doelpunt. .. ik snap er echt geen kont meer van
  zondag 15 april 2007 @ 22:43:05 #91
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_48364118
GODVERKUT en de 15 jarige topklasse gescoutte spits is er voor 3 weken uitgetrapt en mn jeugd heeft 7-2 verloren En dan mogen jullie me nu vertellen waarom ik 7-2 verloren heb met deze ratings
quote:
Amsterdam Juniors
Type wedstrijd (verborgen)
Tactiek normaal
Tactische vaardigheid (geen tactiek)

Middenveld rampzalig (heel laag)
Rechterverdediging rampzalig (laag)
Centrale verdediging rampzalig (heel hoog)
Linkerverdediging waardeloos (heel hoog)
Rechteraanval slecht (heel laag)
Centrale aanval waardeloos (heel hoog)
Linkeraanval waardeloos (heel hoog)

Kristiansund A1
Type wedstrijd normaal
Tactiek normaal
Tactische vaardigheid (geen tactiek)

Middenveld rampzalig (heel laag)
Rechterverdediging rampzalig (hoog)
Centrale verdediging waardeloos (heel laag)
Linkerverdediging rampzalig (hoog)
Rechteraanval waardeloos (laag)
Centrale aanval matig (hoog)
Linkeraanval matig (heel laag)
Sorry hoor, maar de match engine is echt een beetje van slag... volgens mij staat Kristiansund op de black list ofzo
pi_48364469
quote:
F.K. Partizan Puttershoek
Spelersrapport en teamopstelling
Tactiek: counter
Tactiekvaardigheid: wereldklasse

Middenveld: slecht (hoog)
Rechterverdediging: formidabel (hoog)
Centrale verdediging: wonderbaarlijk (laag)
Linkerverdediging: uitstekend (zeer hoog)
Rechteraanval: waardeloos (zeer hoog)
Centrale aanval: redelijk (hoog)
Linkeraanval: uitstekend (heel laag)
2-0 overwinning met 206 HatStats.

I Love Counter
pi_48364475
quote:
Op zondag 15 april 2007 22:43 schreef maniack28 het volgende:
GODVERKUT en de 15 jarige topklasse gescoutte spits is er voor 3 weken uitgetrapt en mn jeugd heeft 7-2 verloren En dan mogen jullie me nu vertellen waarom ik 7-2 verloren heb met deze ratings
[..]

Sorry hoor, maar de match engine is echt een beetje van slag... volgens mij staat Kristiansund op de black list ofzo
Slaat echt helemaal nergens op inderdaad
pi_48364619
Vanavond de topper met 1-0 weten te winnen... Helaas moest nog een mede concurrent vanavond tegen een bot en staat hij nu boven mij op doelsaldo....
pi_48364765
4-0 gewonnen was te verwachten heb nu 9 punten uit 3 wedstrijden en een doelsaldo van 12-0
volgende week moeilijkste wedstrijd hehe
hij heeft ook de volle punten maar heef net een nieuw team en is de enige concurrentie dus weet nu al wel dat ik promoveer.
  zondag 15 april 2007 @ 22:59:27 #96
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_48364873
Mijn eerste punten gepakt door de koploper met 5-0 te verslaan. Mijn Goddelijk SP-hoer debuteerde met een hattrick

Alleen jammer dat mn wonderbaarlijk spits er wéér af ligt, nu met +5

3 ervaringsstijgers
Ik ben van pindavlees
  zondag 15 april 2007 @ 22:59:31 #97
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_48364878
quote:
Op zondag 15 april 2007 22:50 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Slaat echt helemaal nergens op inderdaad
60% 40% Hij had toch wel meer balbezit, maar toch 60-40 is toch niet 7 om 3 kansen
  zondag 15 april 2007 @ 22:59:42 #98
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_48364888
quote:
Op zondag 15 april 2007 22:50 schreef Lennox het volgende:

[..]

2-0 overwinning met 206 HatStats.

I Love Counter
netjes, strak team hoor
pi_48366547
Woehoe, genaaid! !
quote:
Saint Peter Cardinals

Middenveld: matig (heel laag)
Rechterverdediging: zwak (heel hoog)
Centrale verdediging: matig (heel laag)
Linkerverdediging: matig (laag)
Rechteraanval: zwak (heel hoog)
Centrale aanval: zwak (hoog)
Linkeraanval: zwak (hoog)
HatStats 148
Verdediging 51
Middenveld 51
Aanval 46
LoddarStats 9.39

JHMWMJZMN

Middenveld: redelijk (heel hoog)
Rechterverdediging: matig (hoog)
Centrale verdediging: zwak (heel hoog)
Linkerverdediging: slecht (heel hoog)
Rechteraanval: slecht (heel laag)
Centrale aanval: matig (heel hoog)
Linkeraanval: goed (laag)
HatStats 174
Verdediging 47
Middenveld 72
Aanval 55
LoddarStats 12.83
2-1 verloren, terwijl ik elke linie win. Schiet mij maar lek. . Ook nog een pleister en +1 en door een derde gele kaart een schorsing van een verdediger. Wooptie-fuckin'-doo. .
pi_48366610
quote:
Op zondag 15 april 2007 22:59 schreef Grumpey het volgende:

[..]

netjes, strak team hoor
Thanks. Had voor de gein mijn bejaarde Uitmuntend middenvelder (uitmuntend ervaring) te koop gezet. Is nu al 4 ton op geboden ook .
pi_48367031
O, die 174 is wel een hatstat record, langs de weg. .
pi_48367868
volgende week een botteam.. wordt weer gezellig.. kheb een stuk of 3 van in mn competitie... en ik krijg om en om bots.. de ene week wel de andere week niet...
pi_48370082
jaaaaaaaaaa 2-1 gewonnen
  maandag 16 april 2007 @ 06:13:34 #104
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_48370530
In de hatstat top 10 van Nederland:

Grumpelix op de tiende plaats met 344 hatstats!

en

FC Der Freddy op de eerste plaats met 353 hatstats

Ik ben van pindavlees
pi_48370996
5-0 gewonnen (van een bodje), mijn eersde winsdpod in te VII!

Verter bij te jeugt de 3e verloren pod op rij, maar doch een retelijk tef al.

[ Bericht 3% gewijzigd door Mangoworks2002 op 16-04-2007 13:13:01 (Typo\'s toegevoegdt...) ]
pi_48371223
M'n tegenstander in de beker mist 2 dikke mids in de wedstrijd tegen mij.
quote:
Siemen Olijve 2
TSI = 99 110 , 26 years, passable form
Has inadequate experience and passable leadership abilities
Wilco Verheij 3
TSI = 75 690 , 25 years, passable form
Has inadequate experience and passable leadership abilities
pi_48372137
quote:
Op zondag 15 april 2007 22:43 schreef maniack28 het volgende:
[..]

Nie mauwen joralf, je had idd minder balbezit. zo ook bij je 'echte' wedstrijd, daar speelde je ook uit, dan kunnen dat soort dingen gebeuren.

Overdrijven is ook een kunst
  maandag 16 april 2007 @ 09:39:38 #108
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_48372456
quote:
Op maandag 16 april 2007 06:13 schreef Flappekz het volgende:
In de hatstat top 10 van Nederland:

Grumpelix op de tiende plaats met 344 hatstats!

en

FC Der Freddy op de eerste plaats met 353 hatstats

maar ik betaal er wel 2,5 ton per week minder salaris voor
  maandag 16 april 2007 @ 09:39:49 #109
66186 foetre
pi_48372462
Ik heb gister lekker onverdient gewonnen
quote:
HOOGTEPUNTEN

1-0 Ysidro Vásquez (32)
2-0 Torgeir Andersen (33)
3-0 Juhana Sainio (36)
4-0 Rutger Volkerijk (73)

Laurentiu Turcu (35)
Rutger Volkerijk (75)

BALBEZIT
43%
57%
43%
57%

RAPPORT

United Black Panthers
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)

Middenveld: zwak (hoog)
Rechterverdediging: matig (heel laag)
Centrale verdediging: goed (laag)
Linkerverdediging: matig (heel laag)
Rechteraanval: matig (hoog)
Centrale aanval: redelijk (laag)
Linkeraanval: redelijk (heel laag)

FC Goaltjesdief
Tactiek: centrumaanval
Tactiekvaardigheid: wonderbaarlijk

Middenveld: matig (zeer hoog)
Rechterverdediging: matig (hoog)
Centrale verdediging: redelijk (laag)
Linkerverdediging: matig (zeer hoog)
Rechteraanval: slecht (laag)
Centrale aanval: redelijk (zeer hoog)
Linkeraanval: slecht (hoog)

Sta nu mooi alleen 1e terwijl ik dit jaar pas gepromoveerd was en het geen slechte divisie is.

Nu heb ik 700k te besteden en weet niet waar ik het aan uit moet geven.
m'n stadion is 23550 groot en altijd uitverkocht maar hoe groter hoe beter
Zal ik me team versterken door een betere keeper of winger?
Of zal ik gewoon vleugeltrainies gaan kopen en dat ook gaan trainen?
  maandag 16 april 2007 @ 09:43:01 #110
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_48372542
ik zeg stadion, als hij altijd uitverkocht is, llaat je gewoon stapels met geld liggen.
  maandag 16 april 2007 @ 09:50:13 #111
66186 foetre
pi_48372731
Hmmm mijn eerste gedachte ook.
Maar mischien moet ik toch weer een echt trainingsprogramma opzetten ipv 21 jarige optrainen.
  maandag 16 april 2007 @ 09:50:44 #112
66186 foetre
pi_48372749
Ohja centrale verdediging jeugdteam was redelijk hoog hmmmzzz dat word nog wat aankomend seizoen.
pi_48373546
quote:
Op maandag 16 april 2007 08:23 schreef Mangoworks2002 het volgende:
5-0 gewonnen (van een botje), mijn eerste winstpot in de VII!

Verder bij de jeugd de 3e verloren pot op rij, maar toch een redelijk def al.

[afbeelding]
tsss.... had ik maar zulke spelers...
pi_48373693
Persbericht tegenstander van gisteren:
quote:
16-04-2007 at 08:59 Terecht applaus
Na de 0-7 afstraffing tegen Real klonk er applaus van de tribunes voor de uitspelende ploeg, iets wat niet meer dan op zijn plaats was; 'Real's middenveld was van een andere planeet, we waren letterlijk kansloos en zullen vanaf nu echt uit een ander vaatje moeten gaan tappen' aldus coach Dos Santos, die met het schaamrood op de kaken zich vervolgens snel uit de voeten maakte.
  maandag 16 april 2007 @ 10:31:35 #115
152383 DeToXiC
Ik Heersch..!!!
pi_48373888
quote:
Yo!

Het spijt me echt, man. Ik had deze hele week thuis gezeur aan m'n kop - die tijd van de maand - dus ik heb helaas geen praktische nieuwe informatie voor je.

Meint Theil: De manier waarop hij alles gaf in onze laatste wedstrijd sprak me aan. Ik hoop dat binnenkort weer van 'm te zien.

Bye, bye - tot binnenkort.

Mijn jeugdtrainer is een populair mannetje
Stop!......Heerschertime!
PSN id: DeToXiC
  maandag 16 april 2007 @ 10:37:47 #116
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_48374025
quote:
Op maandag 16 april 2007 10:31 schreef DeToXiC het volgende:

[..]

Mijn jeugdtrainer is een populair mannetje
voortaan elke 4 weken een keertje niet pullen dus
  maandag 16 april 2007 @ 10:52:00 #117
152383 DeToXiC
Ik Heersch..!!!
pi_48374494
quote:
Op maandag 16 april 2007 10:37 schreef Grumpey het volgende:

[..]

voortaan elke 4 weken een keertje niet pullen dus
JUIST! Al denk ik dat de trainer dan juist wel pulled...
Stop!......Heerschertime!
PSN id: DeToXiC
  maandag 16 april 2007 @ 11:15:35 #118
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_48375294
Vergeten om mijn opstelling te wijzigen. 2-0 verloren. Ziet er naar uit dat ik nog een seizoen moet bivakkeren in VIII.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_48377700
blubberpost
  maandag 16 april 2007 @ 13:24:36 #120
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_48379397
onvoorspelbaar wonderbaarlijk/redelijk winger met formidabele conditie aangeschaft voor 918k, ik ben tevree
Ik ben van pindavlees
  maandag 16 april 2007 @ 13:25:55 #121
40183 MacMauser
Te gek, te gek, te gek!
pi_48379442
222 hatstat halen (een vet record voor mijn simpel ploegje) en niet winnen. Das toch zuur...
Maus United (769353)
pi_48379940
mijn stadion heb ik al in geen tijden meer vol gehad omdat ik te weinig win. Als het zo door gaat speel ik volgend seizoen weer VI.

tot nu toe:
2x thuis verloren
1x uit gewonnen vna een botje.

2x verloren met ongeveer evenveel hatstats, gisteren zelfs meer en 0-3 eraf. Ik word er langzaam een beetje moedeloos van.
pi_48380635
quote:
Op maandag 16 april 2007 08:23 schreef Mangoworks2002 het volgende:
5-0 gewonnen (van een bodje), mijn eersde winsdpod in te VII!

Verter bij te jeugt de 3e verloren pod op rij, maar doch een retelijk tef al.

[afbeelding]
Wow dat is wel een hele aardige verdediging Mango... en raar dat je dan toch de boot in gaat... maar die ME bij de jeugd gaat volgens mij helemaal nergens over
pi_48380695
quote:
Op maandag 16 april 2007 14:06 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Wow dat is wel een hele aardige verdediging Mango... en raar dat je dan toch de boot in gaat... maar die ME bij de jeugd gaat volgens mij helemaal nergens over
De random-factor is verzesendertigvoudigd, lijkt wel. .
  maandag 16 april 2007 @ 14:17:24 #125
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_48380942
quote:
Op maandag 16 april 2007 13:41 schreef komrad het volgende:
mijn stadion heb ik al in geen tijden meer vol gehad omdat ik te weinig win. Als het zo door gaat speel ik volgend seizoen weer VI.

tot nu toe:
2x thuis verloren

2x verloren met ongeveer evenveel hatstats, gisteren zelfs meer en 0-3 eraf. Ik word er langzaam een beetje moedeloos van.
Ik heb er ook last van. De afgelopen seizoenen won ik steeds met gemak van grotere jongens, met meer dan 30 hatstats verschil soms. Nu zit ik eindelijk op +210 hatstats gemiddeld en dan verlies ik of speel ik gelijk Snap er niks meer van..
pi_48381058
quote:
Op maandag 16 april 2007 14:17 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Ik heb er ook last van. De afgelopen seizoenen won ik steeds met gemak van grotere jongens, met meer dan 30 hatstats verschil soms. Nu zit ik eindelijk op +210 hatstats gemiddeld en dan verlies ik of speel ik gelijk Snap er niks meer van..
ik had gisteren gelook ik 230 hatstats maar daar kom je nergens meer mee, allemaal teams met 8* MF enzo
Gelukkig 1 botje, word ik tenminste nog 7e ipv 8e
  maandag 16 april 2007 @ 14:25:27 #127
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_48381169
quote:
Op maandag 16 april 2007 14:21 schreef komrad het volgende:

[..]

ik had gisteren gelook ik 230 hatstats maar daar kom je nergens meer mee, allemaal teams met 8* MF enzo
Gelukkig 1 botje, word ik tenminste nog 7e ipv 8e
Tsja.. ik heb nu eindelijk een beetje spelers en veel salariskosten en dan ga ik verliezen Nummer 1 is al 5 punten los, dat is een groot gat. En een gast die 4 weken niet had ingelogt en zn team had verwaarloost is 2 weken voor ie tegen mij moet weer terug, haalt ook opeens weer 210 hatstats... lekker dan
pi_48381212
Gisteren ook 206 HatStats in VII. Kan nog wel hoger, algemene vorm is vrij laag.

Op oude bejaarde middenvelder is ook geboden (4 ton, had hem er voor de gein opgezet).
  maandag 16 april 2007 @ 14:29:35 #129
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_48381275
Wel jammer dat spelers er op een gegeven moment toch uit moeten:
quote:
Xavier Campabadal (115481269) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
20 jaar, goed in vorm, gezond
aight...

Een aangenaam persoon die rustig en oprecht is.
Zijn ervaring is redelijk en zijn leiderschap matig.

Specialiteit: Onvoorspelbaar

Nationaliteit: flag Andorra
Total Skill Index (TSI): 24 250
Loon: 12 072 ¤/week inclusief 20% bonus
Club: Kristiansund
Gezondheid: in orde

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: wonderbaarlijk Spelhervatting: waardeloos

Wedstrijden voor de nationale U-20-ploeg: 18
Doelpunten in carrière: 24
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 1
Bekerdoelpunten dit seizoen: 1
Die gaat binnenkort wel naar wereldklasse... misschien dat ie volgend seizoen nog meemaakt, maar dan is het echt over of ik moet iets anders gaan trainen...
pi_48381352
Hatstats:
1 276 HFC Koggewaard
2 262 Remtygers
3 256 Scholes Utd.
4 230 FT United
5 230 Gundam Eagles
6 228 vintage fc
7 226 fc eddygoal
8 50 Knovvies
  maandag 16 april 2007 @ 14:35:23 #131
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_48381448
quote:
Op maandag 16 april 2007 14:32 schreef komrad het volgende:
Hatstats:
1 276 HFC Koggewaard
2 262 Remtygers
3 256 Scholes Utd.
4 230 FT United
5 230 Gundam Eagles
6 228 vintage fc
7 226 fc eddygoal
8 50 Knovvies
Hatstats: (tussenhaakjes positie nu)
1 210.3 Kristiansund (4)
2 202.7 SambaKroonjuweeltjes (3)
3 193.7 sc feyenoord (5)
4 187.3 FC Parkwijk (2)
5 184.7 Boca LWD (1)
6 180.3 ADO'67 (6)
7 168.7 eindhoven bulldogs (7)
8 112.3 southside heer (8)

pi_48381515
1 181 Gaasperdam Saint
2 159 Mighty Ducks of Groningen
3 154 SV Houten 3
4 140 The Swing Kings
5 138 Soundresiduals
6 132 Team Zoefzoef
7 123 Gordijn
pi_48381747
Lijstjes. .
pi_48381818
quote:
Op maandag 16 april 2007 14:46 schreef rompompom het volgende:
Lijstjes. .
Mensen die bitchen over lijstjes
pi_48381842
JHMWMJZMN 164 (2)
AFC De Ballentrappers 157.7 (1)
Saint Peters Cardinals 135.3 (3)
FC Styx 140.3 (6)
Fc De Peeze 140 (4)
Rocky Balboa's 101 (5)
Makusu (61.5) 7
Leovardia botje
pi_48381876
quote:
Op maandag 16 april 2007 14:49 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Mensen die bitchen over lijstjes
Daar heb ik je mooi bij de neus genomen!
  maandag 16 april 2007 @ 14:56:22 #137
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_48382030
nvm
pi_48382257
Ik hoop maar op meer vorm bij mijn middenvelders
pi_48382838
M'n stadion is te klein
M'n coach is gedaald in leiderschap
pi_48382874
quote:
Op maandag 16 april 2007 15:24 schreef -J-D- het volgende:
M'n stadion is te klein
M'n coach is gedaald in leiderschap
welkom bij de club

alles komt wel weer eens goed
  maandag 16 april 2007 @ 15:48:17 #141
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_48383564
quote:
Op maandag 16 april 2007 13:41 schreef komrad het volgende:

tot nu toe:
2x thuis verloren

komrad, je moet leren investeren. Je hebt met je geldvoorraad veel meer dan andere teams, doe er eens wat mee om het spel leuk te maken!

Stop het in een goed team, met betaalbare salarissen, dat gewoon eens speelt zoals de ME wilt dat je speelt op het middenveld. binnen no-time zit je opeens in de IV ipv de V en zit je stadion vol + meer sponsoring + meer plezier in spel.
Zonde om naar VI te gaan met over de 22 miljoen. Dat is gewoon dom.
pi_48383691
quote:
Op maandag 16 april 2007 15:48 schreef Grumpey het volgende:

[..]

komrad, je moet leren investeren. Je hebt met je geldvoorraad veel meer dan andere teams, doe er eens wat mee om het spel leuk te maken!

Stop het in een goed team, met betaalbare salarissen, dat gewoon eens speelt zoals de ME wilt dat je speelt op het middenveld. binnen no-time zit je opeens in de IV ipv de V en zit je stadion vol + meer sponsoring + meer plezier in spel.
joh echt, dat had ik nog niet door

Ik heb al geïnvesteerd, maar mijn investering is nu in slechte vorm (buitenaardse MF, NL)
enige investering die echt nog nut heeft is een spits, en daar ben ik al dagen naar op zoek. Meer is qua loon niet verantwoord en helpt me ook niets. Alle dure spelers van mij zijn of NL of oud of allebei.
Heb je mijn league al eens bekeken toevallig? Als ik wil winnen zal ik meer tactisch moeten spelen en minder gewoon uit gebrek aan interesse met 2-3 verschillende opstelling spelen.

Dus het is of er tijd in gaan steken of er mee nokken en ik neig een beetje naar het laatste
  maandag 16 april 2007 @ 15:53:17 #143
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_48383716
quote:
Op maandag 16 april 2007 15:48 schreef Grumpey het volgende:

[..]

Vind ik ook... had ik maar 22 miljoen

Ik denk erover om alles weer te verkopen en dan eerst maar eens 10 jaar te sparen ofzo Shooting met 22 stijgers per week
  maandag 16 april 2007 @ 15:53:55 #144
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_48383735
quote:
Op maandag 16 april 2007 15:52 schreef komrad het volgende:

[..]

joh echt, dat had ik nog niet door

Ik heb al geïnvesteerd, maar mijn investering is nu in slechte vorm (buitenaardse MF, NL)
enige investering die echt nog nut heeft is een spits, en daar ben ik al dagen naar op zoek. Meer is qua loon niet verantwoord en helpt me ook niets. Alle dure spelers van mij zijn of NL of oud of allebei.
Heb je mijn league al eens bekeken toevallig? Als ik wil winnen zal ik meer tactisch moeten spelen en minder gewoon uit gebrek aan interesse met 2-3 verschillende opstelling spelen.

Dus het is of er tijd in gaan steken of er mee nokken en ik neig een beetje naar het laatste
Doneer je team dan maar aan mij
  maandag 16 april 2007 @ 15:54:26 #145
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_48383759
ik zoek wel leuke speler voor je...betaalbaar salaris en magical playmaking. Dat heb je nodig En het liefst 3

buitenaards is echt niet hoog genoeg.
  maandag 16 april 2007 @ 16:01:12 #146
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_48384002
3530488, zo'n speler zou echt wel wat toevoegen in vorm, zonder veel salaris. En het mooie van dit soort spelers is dat ze ook nog best veel geld waard blijven, omdat hun salaris zo laag is. over 2 seizoenen verkoop je hem, 2 levels lager, voor een half miljoen minder, maar daar ga je niet failliet aan.

iig wil ik duidelijk maken dat degraderen niet hoeft, ook niet in jouw comp.
pi_48384513
thanx grumps, dat ik niet hoef te degraderen dat is duidelijk. De vraag is of ik er gewoon nog wel zin in heb, in het spelletje dan he.

Ach laat ik mijn team nog maar eens gaan pimpen (in Jonks termen ) Die MF zou ik alleen niet kopen ivm conditie, ze zijn ook wel met goed conditie te vinden, maar nu eerst maar eens een goede spits vinden, daarna een MF erbij
  maandag 16 april 2007 @ 17:10:30 #148
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_48385952
ff een updatje over mijn aanstormende faillisement,
ik heb nu 8 van mijn 11 basis spelers op de TL gezet en verwacht hier ongeveer 6 mille voor te vangen. als dit gebeurt is zijn mijn salaris kosten weer ongeveer gelijk aan mijn inkomsten. maar hierna zal ik dus een complete herstart moeten maken. ik zal opnieuw moeten gaan trainen, middenvelders worden et. maar ik sta ondertussen nogsteeds 700k in de min. nu maar hopen dat er snel geboden wordt zodat ik nieuwe trainees kan kopen
ff wachten nog
pi_48386247
Wat is je teamnaam?
pi_48386371
Transferhistory van een pull van me
quote:
Datum Van Aan Prijs TSI toen
16-04-2007 Defensor Arica - Waalstad Wandere 1 266 000 ¤ 60 060
11-11-2005 Sys rq - Defensor Arica 625 000 ¤ 890
  maandag 16 april 2007 @ 17:34:27 #151
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_48386600
quote:
Op maandag 16 april 2007 17:22 schreef Lennox het volgende:
Wat is je teamnaam?
Hilversum united
ff wachten nog
pi_48386896
Mijn coach is vandaag gedaald naar redelijk coachen, tijd voor een nieuwe dus. Wel jammer natuurlijk, deze heeft het bijna 2 jaar volgehouden. Kickje naar de Hall of Fame voor hem.
  maandag 16 april 2007 @ 19:09:14 #153
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_48389542
Hmmz....ik heb wel een nieuw persoonlijk record gevestigd vandaag:
quote:
Kapitaal: -137 169 ¤ (-1 026 146) ¤
Ik ben van pindavlees
  maandag 16 april 2007 @ 19:54:59 #154
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_48391199
hoe krij je dat voor elkaar?
ff wachten nog
  maandag 16 april 2007 @ 19:58:17 #155
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_48391324
quote:
Op maandag 16 april 2007 19:54 schreef Game_Error het volgende:
hoe krij je dat voor elkaar?
Vanmiddag voor ca. 9 ton een speler gekocht, en ik heb al een bod van ca. 9,5 ton op een speler van mij die vanavond afloopt

Als er nog iemand interesse heeft:

spam mode
quote:
Piero Mauerhofer [playerid=116221219]
20 jaar, goed in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider.

Specialiteit: Koppen

Nationaliteit: Schweiz
Total Skill Index (TSI): 10 160
Loon: 3 816 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: YMFC

Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: briljant
Scoren: rampzalig Spelhervatting: zwak
Staat nu een bod van 968k, loopt vanavond om 21.43 uur af

/spam mode

Ik ben van pindavlees
  maandag 16 april 2007 @ 19:58:57 #156
40183 MacMauser
Te gek, te gek, te gek!
pi_48391350
Waarschijnlijk heeft ie een speler te koop staan waar al op geboden is...
Maus United (769353)
  maandag 16 april 2007 @ 22:21:19 #157
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_48397862
5 wedstrijden gespeeld dit seizoen en de ME heeft me niet minder dan 3x genaaid, zo ook gisteren...
Nu al op 6 punten achterstand, en dat met het beste elftal van de league.
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
  maandag 16 april 2007 @ 22:43:11 #158
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_48398899
quote:
Op maandag 16 april 2007 22:21 schreef ScudRaket het volgende:
5 wedstrijden gespeeld dit seizoen en de ME heeft me niet minder dan 3x genaaid, zo ook gisteren...
Nu al op 6 punten achterstand, en dat met het beste elftal van de league.
We staan met zn allen op de blacklist

Ik ben van pindavlees
pi_48399069
Mij zit de ME tot nu toe goed mee

* Yankee_One klopt af
  maandag 16 april 2007 @ 22:48:10 #160
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_48399140
quote:
Op maandag 16 april 2007 22:46 schreef Yankee_One het volgende:
Mij zit de ME tot nu toe goed mee

* Yankee_One klopt af
Lekker toch? Ik geloof dat de ME foetre ook wel gunstig gezind is trouwens. Ach, soms gebeurt t gewoon...
Ik ben van pindavlees
  maandag 16 april 2007 @ 23:02:07 #161
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_48399680
quote:
Op maandag 16 april 2007 22:43 schreef Flappekz het volgende:

[..]

We staan met zn allen op de blacklist

Hehe idd
pi_48406200
Van team 771119, Saint Peters Cardinals, heb ik zondag verloren, maar er staat helemaal geen gebruikersinfo meer bij en ook niet dat het een bot is. Iemand zoiets eerder gezien die een idee heeft wat er mee gaat gebeuren? Zou wel extreem sneu zijn als het een bot wordt na zo'n gruwelijke naaipartij. .

Hij heeft wel z'n spelers nog, trouwens.
  dinsdag 17 april 2007 @ 08:42:39 #163
66186 foetre
pi_48406683
quote:
Op maandag 16 april 2007 22:48 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Lekker toch? Ik geloof dat de ME foetre ook wel gunstig gezind is trouwens. Ach, soms gebeurt t gewoon...
Nee joh dat verdienen wij gewoon door jarenlange studies.
En ik ben niet voor niks de Berlusconi van Fok he
  dinsdag 17 april 2007 @ 09:23:09 #164
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_48407631
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 08:11 schreef rompompom het volgende:
Van team 771119, Saint Peters Cardinals, heb ik zondag verloren, maar er staat helemaal geen gebruikersinfo meer bij en ook niet dat het een bot is. Iemand zoiets eerder gezien die een idee heeft wat er mee gaat gebeuren? Zou wel extreem sneu zijn als het een bot wordt na zo'n gruwelijke naaipartij. .

Hij heeft wel z'n spelers nog, trouwens.
Halverwege het seizoen worden inactieve teams bots.
pi_48407764
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 09:23 schreef ScudRaket het volgende:

[..]

Halverwege het seizoen worden inactieve teams bots.
Maar ik kan helemaal niet zien of het een inactief team is. Geen inlog informatie of wat dan ook. .
  dinsdag 17 april 2007 @ 09:30:06 #166
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_48407838
jeej er is zojuist geboden op een van mijn middenvelders, ik ga dus nu officieel niet meer failliet toch mooi, zou zonde zijn van de 2 jaar die ik in hattrick heb gestoken
ff wachten nog
pi_48408067
Game Error
pi_48408490
5-3 gewonnen van de nummer 2 en nog steeds op de 1e plek.
pi_48413540
Mijn competitie is best sterk.

Hatstats:
227 Real Club de Culo
219 De Aquakeizers
206 Racing Aelst
204 TokiYoki boys
203 Atlético Helios
200 veellopers
187 Sarteano
150 poepie
pi_48415720
quote:
1 206 F.K. Partizan Puttershoek
2 172 damwoude united
3 169 RVDB
4 162 Vottevaegers
5 155 VENNIES
Ik heb alleen een middenvelder verkocht en maar 450k om een nieuwe te kopen . Daar koop je dus niks voor. Zal wel verliezen worden van het weekend.
pi_48416845
fanclub heeft inmiddels 949 leden, hopelijk kan ik dit seizoen de 1000 passeren
pi_48417040
max hatstats
pi_48417263
Mn gemiddelde zal er (mits met A team hele tijd) 0,0 voor onderdoen.
pi_48417283
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 13:28 schreef Lennox het volgende:

[..]

Ik heb alleen een middenvelder verkocht en maar 450k om een nieuwe te kopen . Daar koop je dus niks voor. Zal wel verliezen worden van het weekend.
Uitmuntend zonder bijstats moet wel lukken. .
pi_48417361
Ja. Ik heb net een bejaarde Uitmuntend PM met Uitmuntend evaring de deur gewezen. Schiet dus niet echt op.

Ik heb in principe genoeg middenvelders (2 ) maar er is er 1 geblesseerd. Kan tot dik 6 ton bieden. Dit weekend toch weer thuis.
pi_48417589
ik heb nog een MF te koop staan voor 6 ton, briljant PM met redelijk XP
pi_48417644
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:08 schreef Lennox het volgende:
Ja. Ik heb net een bejaarde Uitmuntend PM met Uitmuntend evaring de deur gewezen. Schiet dus niet echt op.

Ik heb in principe genoeg middenvelders (2 ) maar er is er 1 geblesseerd. Kan tot dik 6 ton bieden. Dit weekend toch weer thuis.
Hmm, tsja, briljant gaat toch echt niet lukken voor 600k. Dan kun je een goeie (niet bejaarde) uitmuntend kopen, mét bijstats. Zonde dat je die bejaarde knakkert net heb verkocht. .
  dinsdag 17 april 2007 @ 14:58:36 #178
66186 foetre
pi_48419586
quote:
Gemiddelde waarde

1 168.0 64.0 44.0 60.0 United Black Panthers (1e)
2 163.7 51.0 36.0 76.7 fc StateOfMind (3e)
3 155.0 54.3 55.0 45.7 FC Goaltjesdief (6e)van gewonnen
4 153.3 79.0 35.0 39.3 De Kippen (2e)
5 147.7 45.7 50.0 52.0 Florentina Viola (5e)van gewonnen
6 148.3 46.3 51.0 51.0 Bintang (6e)
7 142.3 67.7 36.0 38.7 ljubija (7e)van gewonnen
8 128.3 44.7 35.0 48.7 0ttjesboys (8e)
Redelijk dicht bij mekaar allemaal,Ik hoop dat dit de eindstand word
  dinsdag 17 april 2007 @ 15:16:03 #179
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_48420397
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 09:39 schreef -J-D- het volgende:
Game Error
ik zal hier de komende tijd nog wel wat rondhangen om wat tips te krijgen, ben een beetje uit het spelletje
hoe steekt bijvoorbeeld die nieuwe jeugdopleding in elkaar? ik hoorde iets over jeugdteams?
ff wachten nog
pi_48420702
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 15:16 schreef Game_Error het volgende:

[..]

ik zal hier de komende tijd nog wel wat rondhangen om wat tips te krijgen, ben een beetje uit het spelletje
hoe steekt bijvoorbeeld die nieuwe jeugdopleding in elkaar? ik hoorde iets over jeugdteams?
Easy there, tiger. .

Weet je zeker dat je je dat kan veroorloven? Kost 20k in de week, op een fatsoenlijke manier. Eerste basis uitleg staat op pagina vier van de spelregels, dat verduidelijkt op zich aardig wat al.
pi_48421186
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:15 schreef rompompom het volgende:

[..]

Hmm, tsja, briljant gaat toch echt niet lukken voor 600k. Dan kun je een goeie (niet bejaarde) uitmuntend kopen, mét bijstats. Zonde dat je die bejaarde knakkert net heb verkocht. .
Ik had wel een fraaie bejaarde wonderbaarlijk pm gevonden met formi ervaring + conditie.

Alleen was ik net in slaap gevallen en daarom de deadline gemist
pi_48421230
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 15:31 schreef Lennox het volgende:

[..]

Ik had wel een fraaie bejaarde wonderbaarlijk pm gevonden met formi ervaring + conditie.

Alleen was ik net in slaap gevallen en daarom de deadline gemist
pi_48421358
2 dagen om 8 uur opstaan is duidelijk niet het beste

Kutstudenten
pi_48421833
nieuwe keeper heeft
  dinsdag 17 april 2007 @ 16:05:39 #185
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_48422944
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 15:21 schreef rompompom het volgende:

[..]

Easy there, tiger. .

Weet je zeker dat je je dat kan veroorloven? Kost 20k in de week, op een fatsoenlijke manier. Eerste basis uitleg staat op pagina vier van de spelregels, dat verduidelijkt op zich aardig wat al.
mn jeugdopleiding staat al op uitstekend, die 20k kan ik wel missen
ff wachten nog
pi_48423347
Je kan niet biede systemen gebruiken. Als je via oude systeem pulled, kan je geen speler uit je jeugdteam/via je scouts promoveren.

Het wordt dus afwegen wat je wil gaan doen. Twee tegelijk draaien kan wel, maar is dus gewoon onrendabel. Voor zover de JO uberhaupt rendabel is
  dinsdag 17 april 2007 @ 16:48:29 #187
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_48425029
ok en welke is het leukste, het elke brakke zondag middag op een knop drukken en maar hopen dat er iets goed uit komt is ook niet alles
ff wachten nog
  dinsdag 17 april 2007 @ 16:50:18 #188
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_48425116
Gemiddelde waarden:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Att  Total  Def  Mid  Att  Team 
1 217.3 80.3 67.0 70.0 Ladderzatsquad 
2 198.3 88.3 52.0 58.0 V.V Lemmer 2 (verloren)
3 198.0 70.7 60.0 67.3 Vinkentouw 
4 180.3 77.3 48.0 55.0 stathosting (verloren)
5 175.3 68.3 44.0 63.0 Von Strohm 
6 178.0 82.3 45.0 50.7 AFC Tilburg 
7 171.7 54.7 45.0 72.0 FC Gerrit '69 (gewonnen)
8 155.7 54.0 60.0 41.7 Snuffie United 

3 punten uit 3 wedstrijden
pi_48425297
Von Strohm heeft nog een keer bij mn broertje in de competitie gezeten. Degradeerde toen uit VI geloof ik..

@ Game_Error. Nieuwe gaat meer tijd in zitten. Worden echte wedstrijden gespeeld/scouts bellen of die iets voor je hebben, etc.
  dinsdag 17 april 2007 @ 16:54:56 #190
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_48425332
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 09:27 schreef rompompom het volgende:

[..]

Maar ik kan helemaal niet zien of het een inactief team is. Geen inlog informatie of wat dan ook. .
Mssn heeft hij een ban.
pi_48425358

Mijn 2e seizoen in de V.
Vorig seizoen 2e geworden en nu koploper
Ook even m'n laatste partij ernaast gezet (uitwedstrijd).
Dat was m'n beste partij tot nu toe.
Genieten
pi_48425724
Ik sta ook eens eerste. Hoe kut mijn team ook nog is
pi_48425753
9 uit 3, lekker he JD

ga ik ook maar eens een lijstje spuien
quote:
P Total Def Mid Att Avg Def Mid Att Team
1 257 93 84 89 247.7 86.0 78.0 83.7 PKZ Hillegom
2 256 124 78 63 240.7 121.3 63.0 56.3 Holloway Wanderers
3 250 63 135 65 230.3 61.7 112.0 56.7 Nuevitas
4 247 71 111 67 224.3 68.3 90.0 66.0 Revelators
5 238 55 132 53 199.7 51.0 97.0 51.7 FC benjabi
6 228 84 114 43 202.0 76.3 88.0 37.7 FC Berg Champ
7 224 70 90 69 216.3 67.0 83.0 66.3 de keijenborgse boys
8 210 100 72 60 198.3 86.7 54.0 57.7 Griffioen
niet slecht dacht ik, teken ik voor voor een heel seizoen dat gemiddelde
pi_48425907
Morgen weer lekker bekeren, hoop dat ik win.
  dinsdag 17 april 2007 @ 17:13:45 #195
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_48426081
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 17:04 schreef Verbal_Kint het volgende:
9 uit 3, lekker he JD

ga ik ook maar eens een lijstje spuien
[..]

niet slecht dacht ik, teken ik voor voor een heel seizoen dat gemiddelde
Zeker niet slecht
Zo zie je maar weer, je kan met 220+ hatstats prima in V spelen, jammer alleen dat...
pi_48426955
quote:
P ^ Total Def Mid Att Total Def Mid Att Team
1 175 62 57 65 166.7 58.0 52.0 56.7 FC Slethinaikos
2 172 70 51 52 166.5 68.5 46.5 51.5 V.V. Jan van Arckel
3 161 49 51 61 130.0 42.0 37.5 50.5 Duindorp sv
4 158 69 51 39 153.7 66.3 49.0 38.3 Lethal Formula
5 149 39 78 34 143.7 38.7 72.0 33.0 Door Combinatie Sterk
6 145 63 39 48 145.0 60.5 37.5 47.0 Zoepe
7 136 72 33 45 132.7 65.3 26.0 41.3 Dynamo Delft
  dinsdag 17 april 2007 @ 17:55:34 #197
39256 Bonobo11
pi_48427572
quote:
Total Def Mid Att Total Def Mid Att Team
1 192 83 63 49 189.0 82.0 59.0 48.0 Ace of Space
2 192 63 69 63 179.7 57.0 65.0 57.7 Sweet lake 1
3 192 62 54 82 178.3 51.3 50.0 77.0 new-try
4 175 61 60 65 162.7 55.0 48.0 59.7 Fc Remmen
5 163 86 36 50 154.7 81.3 30.0 43.3 Bonobo11
6 159 60 48 54 153.0 57.7 43.0 52.3 F.C. Schaduwspits
7 150 61 48 47 141.0 58.3 37.0 45.7 TheMasterF
8 124 62 30 32 112.7 57.7 25.0 30.0 Suclmerot
i will survive
Feyenoord!!! * Barça
pi_48430347
Totaal Verd Mid Aanv Team
227.3 94.7 54.0 78.7 Rypke's Rangers
189.7 68.0 69.0 52.7 justdoit!!!
187.0 45.3 69.0 72.7 Mercuris
184.3 48.0 68.0 68.3 wimpie united
181.0 65.0 45.0 71.0 SV Someren
180.7 97.7 24.0 59.0 The Yanks
165.7 91.3 30.0 44.3 Carpe Diem FC
164.7 54.0 53.0 57.7 BOL-DRAGOONS

En ik sta nu 2e op doelsaldo

[ Bericht 22% gewijzigd door Yankee_One op 17-04-2007 19:19:02 ]
pi_48430510
quote:
P Totaal Verd Mid Aanv Totaal Verd Mid Aanv Team
1 154 77 45 35 147.0 73.0 42.0 32.0 De zwarte Panther
2 140 40 51 50 132.3 39.0 45.0 48.3 TeamKoekje
3 134 45 30 70 132.7 38.0 29.0 65.7 Dropkick_Murphys
4 129 40 30 63 121.0 37.7 25.0 58.3 Rivierenbuurt FC
5 125 56 33 42 121.7 53.3 29.0 39.3 vv westernijkerk
6 124 64 27 42 119.3 58.0 22.0 39.3 The Dijkies
7 86 42 18 26 80.0 40.7 16.0 23.3 Plus United
8 50 27 6 17 49.7 27.0 6.0 16.7 Team Diss
En ik sta eerste, op punten.
pi_48432199
xie jullie op IRC?
pi_48432269
quote:
P ^ Totaal Verd Mid Aanv Totaal Verd Mid Aanv Team
1 135 51 21 63 131.0 49.3 20.0 61.7 VCNGTG
2 118 51 33 36 107.0 45.7 26.0 35.3 Destron Elsloo FC
3 103 37 30 39 96.0 33.0 26.0 37.0 Inter Eindhoven
4 100 38 27 35 93.7 36.7 24.0 33.0 Fc de kamerplanten
5 92 39 21 33 89.3 38.0 21.0 30.3 Flevo Boys
6 90 34 15 42 81.7 33.3 11.0 37.3 FC bolton wanderers
7 57 30 9 18 56.3 30.0 9.0 17.3 luckie luuks
8 53 31 6 16 51.3 29.7 6.0 15.7 Equipo el Agricultor
pi_48433544
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 19:53 schreef AirRaid het volgende:
xie jullie op IRC?
he waar blijven jullie
  dinsdag 17 april 2007 @ 21:05:10 #203
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_48435201
Ik speel 3-3-3 tegen Ossie
pi_48436543
M'n beste speler heeft 2,5 ster
pi_48438208
4-2 gewonnen
  dinsdag 17 april 2007 @ 22:49:05 #206
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_48440440
1-4 verloren, speler had vorige week als CD 6 sterren, als Vleugelverdediger 6,5 sterren

EDIT -
Centrale verdediging zwak (hoog)
Linkerverdediging redelijk (heel laag)
Ik ben van pindavlees
pi_48442001
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 19:13 schreef Yankee_One het volgende:
Totaal Verd Mid Aanv Team
227.3 94.7 54.0 78.7 Rypke's Rangers
189.7 68.0 69.0 52.7 justdoit!!!
187.0 45.3 69.0 72.7 Mercuris
184.3 48.0 68.0 68.3 wimpie united
181.0 65.0 45.0 71.0 SV Someren
180.7 97.7 24.0 59.0 The Yanks
165.7 91.3 30.0 44.3 Carpe Diem FC
164.7 54.0 53.0 57.7 BOL-DRAGOONS

En ik sta nu 2e op doelsaldo
Counteren
pi_48442982
hoe zit het eigenlijk met die vriendschappelijke wedstrijden voor je jeugdteam?
  woensdag 18 april 2007 @ 07:16:22 #209
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_48446775
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 23:54 schreef AirRaid het volgende:
hoe zit het eigenlijk met die vriendschappelijke wedstrijden voor je jeugdteam?
Dit was op 5 april een aankondiging in Hattrick:
quote:
05-04-2007 Vriendschappelijke wedstrijden voor jeugdteams
De jonkies van je jeugdopleiding staan vast al te trappelen om in het vliegtuig te stappen om een vriendschappelijk potje te voetballen tegen een jeugdteam in een ander land. Van hun ouders moeten ze echter nog twee weken wachten voordat ze zover van huis mogen reizen.

Ander nieuws: je kunt - zoals je in de regels kunt lezen - elke derde week een vriendschappelijke wedstrijd spelen met je jeugdteam. Dit kan voor het eerst in de week van 23 april. De reden hiervoor is dat we eerst zeker willen weten dat de jeugdopleiding goed functioneert voordat we functionaliteiten toevoegen.
Zo, en nu ga ik aan het werk
Ik ben van pindavlees
pi_48447362
Zo, m'n eerste jeugdwinst is binnen, en hoe! Yankee Juniors mogen de schoenen van mijn kinders gaan poetsen, 2-7! Een vier ster spits (dat was m'n allereerste pull waarvan ik geen scoutrapport had gezien) en een drie ster vleugelspeler, het begint een klein beetje ergens op te lijken. Ik wilde lange pass en korte pass gaan trainen, maar gezien mijn spits schakel ik nu in ieder geval over op lange pass en scoren.
  woensdag 18 april 2007 @ 11:01:42 #211
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_48452354
weer een updatje ove rmijn geldcrisis, alles lijkt op het moment van de baan, er is in het totaal op 3 spelers geboveden nu waarmee ik naar schatting 3,5 miljoen ga verdienen. hierna komt echte het moeilijkste stuk, de wederopbouw. iemand tips, ik wil namelijk weer middenvelders gaan trainen, maar welke leeftijd zal ik aantrekken, relatief dure 17 jarige of goedkopere 18 jarige?
ff wachten nog
  woensdag 18 april 2007 @ 11:12:57 #212
66186 foetre
pi_48452864
quote:
Op woensdag 18 april 2007 11:01 schreef Game_Error het volgende:
weer een updatje ove rmijn geldcrisis, alles lijkt op het moment van de baan, er is in het totaal op 3 spelers geboveden nu waarmee ik naar schatting 3,5 miljoen ga verdienen. hierna komt echte het moeilijkste stuk, de wederopbouw. iemand tips, ik wil namelijk weer middenvelders gaan trainen, maar welke leeftijd zal ik aantrekken, relatief dure 17 jarige of goedkopere 18 jarige?
je had 1 mil schuld.
Ik zou dure trainies aanschaffen.Je hebt toch geld zat
pi_48455598
Gisteren de eerste overwinning voor mn jeugd ondanks een rode kaart...
pi_48458532
quote:
Op woensdag 18 april 2007 11:12 schreef foetre het volgende:

[..]

je had 1 mil schuld.
Ik zou dure trainies aanschaffen.Je hebt toch geld zat
en vervolgens nauwelijks meer winst maken op die trainees?

@ rpp, we doen nog eens een A-team friendly als ik uit de beker lig
  woensdag 18 april 2007 @ 13:25:56 #215
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_48458860
Ik zit een beetje in dubio of ik zal piccen vanavond...tegenstander zijn middenveld is niet goed, maar zijn aanval wel, dus ik kan maar beter veel balbezit hebben.
pi_48459005
quote:
Op woensdag 18 april 2007 13:25 schreef Grumpey het volgende:
Ik zit een beetje in dubio of ik zal piccen vanavond...tegenstander zijn middenveld is niet goed, maar zijn aanval wel, dus ik kan maar beter veel balbezit hebben.
wow sick team heeft die gast voor een promovendus uit VII. ik zou ook normaal spelen, neem aan dat je niet al je ratingkanonnen opstelt zoals zondag?
  woensdag 18 april 2007 @ 13:34:42 #217
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_48459251
quote:
Op woensdag 18 april 2007 13:28 schreef Yankee_One het volgende:

[..]

wow sick team heeft die gast voor een promovendus uit VII. ik zou ook normaal spelen, neem aan dat je niet al je ratingkanonnen opstelt zoals zondag?
neuh, 1 ratingkanon minder. Voor de rest speel ik denk ik met normale team...

het is gewoon te vervelende aanval van hem om zomaar te piccen in uitwedstrijd...zijn middenveld is trouwens wel echt bagger.
pi_48459914
quote:
Op woensdag 18 april 2007 13:18 schreef Yankee_One het volgende:

[..]

@ rpp, we doen nog eens een A-team friendly als ik uit de beker lig
Whehehe! Da's goed hoor jongen, ik ben niet te beroerd om een ego te strelen. .
  woensdag 18 april 2007 @ 14:39:45 #219
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_48462220
SW mag trouwens tegen een studiegenoot van me aantreden

Dus na lennox en rompompom de 3e die tegen een bekende van mij speelt in 3 weken
pi_48462344
he grumps, ga je dit jaar nu eindelijk de beker winnen
Ik heb trouwens een nieuwe trainee, nu eens kijken of ik nog een leuke versterking aan kan trekken
pi_48463220
Gisteravond in de jeugd met 4-1 gewonnen van Outpost, heb nu wel redelijk wat spelers op de juiste positie staan denk ik... toppers zijn mijn 5,5 en 3 ster pulls met matige vorm. mijn derde pull haalt 2,5 ster op het middenveld... helaas is mijn laatste pull er met +3 afgetrapt
pi_48463509
Het zal straks mijn laatste bekerwedstrijd van het seizoen worden. Tegenstander speelt in III en moet mij natuurlijk wel kunnen hebben. Misschien dat hij wat sterke spelers uit de basis laat, maar ik denk het niet. In ronde 4 is voor elke club de tegenstander sterk, hij zla dat risico wel niet nemen...

[ Bericht 6% gewijzigd door Yankee_One op 18-04-2007 15:24:03 ]
pi_48463564
Gisteren weer verloren met die jeugd. Wel een waailap uit mn beginteam die achterin ineens 3,5* haalt.

Voor de rest maar een keer hopen op een aardige pull.

*Einde nutteloze bericht*
pi_48464238
Ik denk dat ik maar PIC, maar de kans dat ik dan win is niet zo groot.
Ik wil wel met m'n a-team spelen + b-trainees. Hopelijk lukt het dan toch.
pi_48465478
Als ik verdedigen train, zou ik dan bij de jeugd het best Verdedigen met Individueel trainen, of een bijskill van Verdedigen?
  woensdag 18 april 2007 @ 16:00:28 #226
45511 TimmyAsd
pi_48465539
Kut, vergeten
  woensdag 18 april 2007 @ 16:18:45 #227
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_48466328
-734 835 ¤ (3 288 970) ¤
ff wachten nog
pi_48466502
quote:
Op woensdag 18 april 2007 16:18 schreef Game_Error het volgende:
-734 835 ¤ (3 288 970) ¤
  woensdag 18 april 2007 @ 16:26:42 #229
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_48466678

nu ga ik overigens wel direct degraderen, dus ik ga de rest van het seizoen besteden om een betrouwbaar jong team op te bouwen waarmee ik de komende jaren verder kan groeien, en hopelijk kans trijden voor de hogere regionen in de VII
ff wachten nog
  woensdag 18 april 2007 @ 16:48:06 #230
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_48467708
ff een paar vraagjes ove rde jeugdopleiding, ik heb nu dus een jeugdteam, waar kan ik mn scouts het beste laten rondhupellen? en is er een fok! competitie?
ff wachten nog
  woensdag 18 april 2007 @ 17:06:59 #231
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_48468522
Zijn meerdere fokcompetities. Moet me ook nog ergens bij aanmelden. Doe op dit moment geen flikker met mijn jeugdopleiding...
Elite
Tegen TTIP
pi_48468701
Meerdere Fok!jeugdcompetities?
  woensdag 18 april 2007 @ 17:15:09 #233
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_48468843
we moeten er maar een maken denk ik?
ff wachten nog
  woensdag 18 april 2007 @ 17:17:20 #234
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_48468951
quote:
Op woensdag 18 april 2007 17:15 schreef Game_Error het volgende:
we moeten er maar een maken denk ik?
Dan zou ik idd ff inventariseren wie er nog in een competitie moeten komen, veruit de meesten hebben al onderdak gevonden iig
Ik ben van pindavlees
pi_48469196
Idd, ik heb al een Tukkers Jeugdcompetitie gevonden
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
pi_48470327
Waarschijnlijk ga ik snel samen met 3 vrienden een jeugdcompetitie beginnen, dus misschien dan een paar Fok!kers erbij?
  woensdag 18 april 2007 @ 18:10:23 #237
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_48470832
volgens mij ben ik wel een bekerronde verder, sta 6-0 voor
pi_48471348
quote:
Op woensdag 18 april 2007 18:10 schreef Grumpey het volgende:
volgens mij ben ik wel een bekerronde verder, sta 6-0 voor
very nice

ik 1-3 achter
pi_48472265
Verlenging
SPANNNNNNNNNNNEND
Komt allen op IRC
pi_48472636
Golden Goal
pi_48472757
Voor de derde keer achter elkaar met 7-0 gewonnen.
quote:
Real Club de Culo
Player rating and team formation
Team Attitude: (Hidden)
Tactic: Normal
Tactic skill: (no tactic)

Midfield: supernatural (low)
Right Defence: poor (low)
Central Defence: weak (very low)
Left Defence: weak (low)
Right Attack: poor (very high)
Central Attack: excellent (high)
Left Attack: weak (low)
pi_48472759
quote:
Op woensdag 18 april 2007 18:23 schreef Yankee_One het volgende:

[..]

very nice

ik 1-3 achter
1-4

was een mooi avontuur
pi_48473010
JD: friendly volgende week?
pi_48473212
quote:
Op woensdag 18 april 2007 19:01 schreef Verbal_Kint het volgende:
JD: friendly volgende week?
Golden Goal
Is goed.
pi_48473753
Mensen die eruit liggen:
Mensen die door zijn:
pi_48473853
Anibal Trululú (158967032)
Een controversieel persoon die rustig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak

voor 8k gehaalt
  woensdag 18 april 2007 @ 19:27:14 #247
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_48474129
quote:
Op woensdag 18 april 2007 19:20 schreef Silver_Shark het volgende:

Anibal Trululú (158967032)
Een controversieel persoon die rustig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak

voor 8k gehaalt
Die moet je nog een week of 6 á 7 trainen voordat ie goed wordt. Maar het is een mooi begin
Probeer een 17-jarige redelijk vedediger zonder bijstats met een salaris van boven de 600 (excl 20% buitenlandtoelage) te halen. Deze zullen sneller stijgen -> doorverkopen -> winst maken -> betere spelers kopen.

EDIT - En probeer een minimaal redelijk coach met slecht eigenschap aan te stellen, dat scheelt je zomaar 2 weken training per 17-jarig trainee. Met je huidige coach zal je nieuwe speler nog een week of 8 á 9 nodig hebben, gok ik zo
Ik ben van pindavlees
pi_48474544
met Slecht leiderschap kost ie 79k
  woensdag 18 april 2007 @ 19:40:12 #249
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_48474734
quote:
Op woensdag 18 april 2007 17:55 schreef twisteddlogic het volgende:
Waarschijnlijk ga ik snel samen met 3 vrienden een jeugdcompetitie beginnen, dus misschien dan een paar Fok!kers erbij?
Lijkt me een goed plan.
Elite
Tegen TTIP
  woensdag 18 april 2007 @ 19:41:35 #250
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_48474777
quote:
Op woensdag 18 april 2007 19:36 schreef Silver_Shark het volgende:
met Slecht leiderschap kost ie 79k
Ik ben van pindavlees
pi_48475118
quote:
Op woensdag 18 april 2007 19:41 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Orlando Grob (142678407)
44 jaar, matig in vorm, gezond
Een redelijk coach die aanvallend is ingesteld.
Een controversieel persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft matig ervaring en is een slecht leider.

Specialiteit: Technisch

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 0
Loon: 500 ¤/week
Eigenaar: FC Deventer United
Fysiek: fit

Conditie: rampzalig Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: niet-bestaand
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: waardeloos
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos

heb deze gekregen
pi_48475139
ik zoek ook nog een friendly trouwens, heb vandaag de eerste fok!ker ingemaakt
pi_48475341
quote:
Op woensdag 18 april 2007 19:49 schreef komrad het volgende:
ik zoek ook nog een friendly trouwens, heb vandaag de eerste fok!ker ingemaakt
ik wil wel
  woensdag 18 april 2007 @ 19:57:18 #254
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_48475463
quote:
Op woensdag 18 april 2007 19:49 schreef Silver_Shark het volgende:

[..]

Orlando Grob (142678407)
44 jaar, matig in vorm, gezond
Een redelijk coach die aanvallend is ingesteld.
Een controversieel persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft matig ervaring en is een slecht leider.
Die bedoel ik inderdaad. Dat scheelt je weer een aantal trainingsweken
Ik ben van pindavlees
pi_48475516
quote:
Op woensdag 18 april 2007 19:54 schreef Silver_Shark het volgende:

[..]

ik wil wel
wat is je teamnaam?
pi_48475662
FC Deventer United (1316728)
pi_48475843
Morgen maar m'n reusachtig spits en m'n wonderbaarlijk keeper verpatsen.
De ene heeft niet gescoord, de andere teveel doorgelaten.
Weg d'r mee.
  woensdag 18 april 2007 @ 20:08:14 #258
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_48475876
quote:
Op woensdag 18 april 2007 20:07 schreef -J-D- het volgende:
Weg d'r mee.
Zo heb ik na de eerste wedstrijd een spits verkocht..die kreeg rood, waardoor ik verloor.
Opzouten dus
Ik ben van pindavlees
pi_48475926
Streng zijn jullie hoor..
pi_48475946
quote:
Op woensdag 18 april 2007 20:07 schreef -J-D- het volgende:
Weg d'r mee.
was het zo erg JD?
  woensdag 18 april 2007 @ 20:10:19 #261
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_48475965
quote:
Op woensdag 18 april 2007 20:09 schreef Ruudt het volgende:
Streng zijn jullie hoor..
En of

Was een uitmuntend spits. Die vervangen door een wonderbaarlijk/redelijke, maar die is al 2 keer geblesseerd geraakt
Ik ben van pindavlees
pi_48476031
quote:
Op woensdag 18 april 2007 20:09 schreef komrad het volgende:

[..]

was het zo erg JD?
De keeper houdt geen bal tegen, en mn reusachtig spits kreeg geen kans.
OPZOUTUH!
pi_48476253
quote:
Op woensdag 18 april 2007 20:12 schreef -J-D- het volgende:

[..]

OPZOUTUH!
wat komt er voor terug dan?
  woensdag 18 april 2007 @ 20:18:47 #264
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_48476325
Potver...had ik een mooie trainee op het oog, vergeet ik de deadline dankzij mn vriendin En nu istie voor niet zo heel veel geld de deur uit

Ik ben van pindavlees
  woensdag 18 april 2007 @ 20:31:35 #265
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_48476899
33-jarige reserve is doodgeschopt met +6. Geen doktoren is 20 weken revalideren a 12500 euro. Denk dat ik 'm maar hou. Heeft goed positiespel, matig passen.
pi_48477076
quote:
Op woensdag 18 april 2007 20:31 schreef twi het volgende:
33-jarige reserve is doodgeschopt met +6. Geen doktoren is 20 weken revalideren a 12500 euro. Denk dat ik 'm maar hou. Heeft goed positiespel, matig passen.
Die word echt niet meer beter hoor
pi_48477102
quote:
Op woensdag 18 april 2007 20:12 schreef -J-D- het volgende:

[..]

OPZOUTUH!

je hebt verloren van 268 hatstats

ik van 193
pi_48477176
quote:
Op woensdag 18 april 2007 20:17 schreef komrad het volgende:

[..]

wat komt er voor terug dan?
Verwacht meer dan 2 miljoen te hebben voor een leuke NL-keeper
  woensdag 18 april 2007 @ 21:47:18 #269
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_48480621
Ik heb het trainingsrapport van de kids binnen:
quote:
Hoe gaat het? Goed hoop ik. Maar laten we over voetbal praten...

Jelle van der Duin: Geloof me, het zou goed zijn om hem ook wat training te geven op het gebied van Passen voordat het te laat is.

Dennis van der Eerden: Hij is een ambitieuze jonge vent en ik ben blij dat dit in zijn vooruitgang is terug te vinden. Zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen zijn door de trainingsessies verbeterd.

Immanuel Groote: Hij is een van die spelers die vechtlust toevoegt aan het team, maar soms overdrijft hij het.

Auke van der Vlis: Na een trainingsessie hebben we zijn verjaardag gevierd. Wat worden ze snel ouder he?

Meer heb ik niet te melden. Toedeledokie!
Als ze iedere week zo uitgebreid zijn...
Ik ben van pindavlees
  woensdag 18 april 2007 @ 21:49:11 #270
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_48480715
kan ik nu ik een jeugdteam ben gestart mn inverstering in zaakwaarnemers op 0 zetten?
ff wachten nog
pi_48480758
quote:
Het is tijd voor ons wekelijkse gesprek!

Pol Castel: Naar mijn mening heeft hij de mogelijkheden om aanzienlijk beter te worden. Hij heeft alleen iemand nodig die hem een kans geeft.

Pol Castel: Zorg ervoor dat je hem veel kansen geeft, want hij heeft zeker kwaliteit.

Ido Bloemhard: In de wedstrijd van deze week speelde hij dicht bij zijn maximale kunnen. Heel goed gedaan!

Mitchel de Goede: Naar mijn mening bereikt hij niet zijn volle potentieel als voetballer wanneer hij niet ook getraind wordt op Scoren.

Gegroet maar weer!
Bloemhard heb ik inmiddels uit het team geflikkerd als 1/2 ster zijn maximum is
  woensdag 18 april 2007 @ 21:54:42 #272
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_48481007
quote:
Op woensdag 18 april 2007 21:49 schreef Game_Error het volgende:
kan ik nu ik een jeugdteam ben gestart mn inverstering in zaakwaarnemers op 0 zetten?
hoe kan het trouwens dat mijn coach in skill is achteruitgegaan? (hij was goed caoch, nu is hij redelijk coach?)
ff wachten nog
pi_48481382
quote:
Op woensdag 18 april 2007 21:54 schreef Game_Error het volgende:

[..]

hoe kan het trouwens dat mijn coach in skill is achteruitgegaan? (hij was goed caoch, nu is hij redelijk coach?)
Coaches dalen in leiderschap, ze blijven niet eeuwig goed.
pi_48481464
quote:
Op woensdag 18 april 2007 20:18 schreef Flappekz het volgende:
Potver...had ik een mooie trainee op het oog, vergeet ik de deadline dankzij mn vriendin En nu istie voor niet zo heel veel geld de deur uit

Ik was gisteren even op bed gaan liggen en in slaap gevallen. Liep ik ook een deadline mis van een koopje

Iemand zin om te oefenen?
  woensdag 18 april 2007 @ 22:03:27 #275
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_48481495
het gaat om niet om leiderschap maar om zijn coach skill
ff wachten nog
pi_48481689
quote:
Op woensdag 18 april 2007 22:03 schreef Game_Error het volgende:
het gaat om niet om leiderschap maar om zijn coach skill
Dat bedoelde ik.

Ik heb trouwens een hatstats record gehaald! 256.
  woensdag 18 april 2007 @ 22:08:14 #277
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_48481769
ok thnx

en over mn jeugopleiding, kan ik het geld in mn zaakwaarnemers nu stopzetten?
ff wachten nog
pi_48481818
Ja
  woensdag 18 april 2007 @ 22:11:37 #279
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_48481993
mooi scheelt weer
ff wachten nog
  woensdag 18 april 2007 @ 22:12:40 #280
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_48482078
en waar kan ik mijn scouts dan het beste laten opereren trouwens? welke provintie levert de beste spelers op? en moeten ze alle drie in een gebied over levert het meer op als ik ze verspreid?
ff wachten nog
pi_48482143
Over gebied: In principe is het voor ons allemaal nieuw, maar er lijkt mij in ieder geval geen bepaald gebied en goudmijn te zijn. Ik heb ze wel gespreid, net als vele anderen.
pi_48483790
Ik heb er 1 in Friesland, 1tje in Zuid Holland en 1tje in Noord Holland.
quote:
Goedemorgen,

Bernard Verkroost: Ik begin me te beseffen dat hij een ruwe diamant is. Train hem goed en hij wordt je meest waardevolle speler.

Arnie Rubinstein: In de wedstrijd van deze week speelde hij dicht bij zijn maximale kunnen. Heel goed gedaan!

Erik-Jan Staal: Wanneer ik hem zo aan de gang zie op het trainingsveld, dan kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat hij liever Scoren traint.

Matthew van Rossem: Hij lijkt wel een Boeddha, zo kalm en vreedzaam als hij is.

Bedankt voor het luisteren. Je hebt nu vast andere dingen te doen.
Die Bernard heb ik gepulled, Arnie heeft 0,5 ster, ik train al scoren plus korte pass en Matthew heeft goede spelgervatting

Over Bernard:
quote:
Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 16 jaar en heet Bernard Verkroost.

Wanneer ik inzoom op zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel, dan zou deze jongen wel eens getalenteerd kunnen zijn.

Maar als middenvelder haalt hij een halve ster
pi_48486864
Toch voor dit weekend maar even een backup aangeschaft.
quote:
Lucian Ionescu [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 9 120, 29 jaar, redelijk in vorm
Heeft redelijk ervaring en is een slecht leider [Koppen]

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: briljant Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: zwak
620k. Niet goedkoop, maar ook niet overdreven duur vind ik. Wel -150k nu, maar dit weekend weer thuis. Daarna weer verkopen denk ik.
pi_48491383

Van Druten ( ) haalde vier sterren, voor de rest niks boeiends dus. Vrolijk verder trainen!
  donderdag 19 april 2007 @ 15:31:40 #285
129707 Daemon19
Hattrick verslaafde..
pi_48502522
Konden we trouwens niet deze week een jeugdoefenpotje regelen?
Hattrick: Red Daemons (506731)
"The first rule of business is to protect your investment."
pi_48502557
Nope, volgende week...
pi_48505409
quote:
Op donderdag 19 april 2007 08:26 schreef rompompom het volgende:
[afbeelding]

Van Druten ( ) haalde vier sterren, voor de rest niks boeiends dus. Vrolijk verder trainen!
Dirkjan

Meesterlijk
pi_48506430

Billy Baert, my hero
pi_48507651
Ik heb alleen maar halve sterren en geen sterren in m'n team, uitgezonderd m'n topspeler van 2,5 ster. Maar wat boeien die uislagen eigenlijk, 't is toch niet voor het echie
pi_48507755
quote:
Op donderdag 19 april 2007 17:02 schreef Amadeo het volgende:
[afbeelding]

Billy Baert, my hero
Die anderen met 3,5 ster zou ook wel eens iets kunnen worden hoor
  vrijdag 20 april 2007 @ 06:25:26 #291
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_48527617
TU niet slecht

Vorm +9, -0
TSI +8920, -240
Def +2

17 jr naar goed
20 jr naar briljant/redelijk

tevreden, voor het eerst dit seizoen
Ik ben van pindavlees
  vrijdag 20 april 2007 @ 07:54:03 #292
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_48527965
Volgens mij doe ik iets goed fout met mijn training? Train verdedigen...

Voor de tweede week op rij belabberde ratings:

Form 7/-14
TSI 3660/-3390

und geen stijgers.
Elite
Tegen TTIP
pi_48528042
quote:
Op donderdag 19 april 2007 16:37 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Dirkjan

Meesterlijk
Leuke woordgrap. !

Exacte cijfers van TU niet bekend, wel een 18-jarige van goed naar uitstekend PM. .
pi_48528135
TSI: 2090 (+2140/-50)
Vorm: 8 (+8/-)
Middenveld: 1 (+1/-)

21-jarige naar briljant positiespel.
pi_48528450
TSI 7.130 (8.630/-1.500)
Vorm 7 (9/-2)

Geen stijgers, maar de vorm is weer een beetje acceptabel
pi_48531289
Form 0 (+1 /-1)
TSI +1990 (+2830 / -840)
PM +1 (ik dacht: doe eens gek, train PM)
quote:
Jens Nederland (30 jaar):
All work and no play helped improve his playmaking skill from world class to supernatural.
pi_48531484
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 10:16 schreef Ruudt het volgende:
Form 0 (+1 /-1)
TSI +1990 (+2830 / -840)
PM +1 (ik dacht: doe eens gek, train PM)
[..]

Da's een fijne stijgert! !
pi_48531629
TSI: 4400 (+4820/-420)
Vorm: 5 (+8/-3)

Lekkere vormupdate, voor de rest bagger.

Moet aanstaande zondag tegen een bot-team. Ga deze week 2 keer 2-5-3 spelen en korte pass trainen, hopen op wat lekkere poppers
  vrijdag 20 april 2007 @ 10:26:48 #299
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_48531673
1 stijger:
quote:
Tiemen Vis:
All work and no play helped improve his playmaking skill from titanic to extra-terrestrial.
22 jaar
pi_48532741
Twee poppers hier... een def naar uitstekend en een andere def naar goed

Die laatste gaat de TL op.

Vorm groeit ook met de week, als er niks gek gebeurd komende zondag een hatstatrecord... al is het de vraag of het genoeg is om te winnen... tegenstander haalde vorige week ineens 139 hatstats... zou kunnen dat ie geMOTST heeft want ik vond het wel een opmerkelijk verschil met zijn andere potjes... maar om nou zelf te MOTSEN gaat me iets te ver...
  vrijdag 20 april 2007 @ 12:48:22 #301
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_48536525
+1 (poppers allemaal niet , mjah, had gene tijd om echt goeie te kopen, ze zullen volgende week wels tijgen).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')