quote:Op woensdag 18 april 2007 16:18 schreef Game_Error het volgende:
-734 835 ¤ (3 288 970) ¤
Dan zou ik idd ff inventariseren wie er nog in een competitie moeten komen, veruit de meesten hebben al onderdak gevonden iigquote:Op woensdag 18 april 2007 17:15 schreef Game_Error het volgende:
we moeten er maar een maken denk ik?
very nicequote:Op woensdag 18 april 2007 18:10 schreef Grumpey het volgende:
volgens mij ben ik wel een bekerronde verder, sta 6-0 voor
quote:Real Club de Culo
Player rating and team formation
Team Attitude: (Hidden)
Tactic: Normal
Tactic skill: (no tactic)
Midfield: supernatural (low)
Right Defence: poor (low)
Central Defence: weak (very low)
Left Defence: weak (low)
Right Attack: poor (very high)
Central Attack: excellent (high)
Left Attack: weak (low)
Golden Goalquote:Op woensdag 18 april 2007 19:01 schreef Verbal_Kint het volgende:
JD: friendly volgende week?
Die moet je nog een week of 6 á 7 trainen voordat ie goed wordt. Maar het is een mooi beginquote:Op woensdag 18 april 2007 19:20 schreef Silver_Shark het volgende:
Anibal Trululú (158967032)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die rustig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
voor 8k gehaalt
Lijkt me een goed plan.quote:Op woensdag 18 april 2007 17:55 schreef twisteddlogic het volgende:
Waarschijnlijk ga ik snel samen met 3 vrienden een jeugdcompetitie beginnen, dus misschien dan een paar Fok!kers erbij?
quote:Op woensdag 18 april 2007 19:36 schreef Silver_Shark het volgende:
met Slecht leiderschap kost ie 79k
Orlando Grob (142678407)quote:
ik wil welquote:Op woensdag 18 april 2007 19:49 schreef komrad het volgende:
ik zoek ook nog een friendly trouwens, heb vandaag de eerste fok!ker ingemaakt
Die bedoel ik inderdaad. Dat scheelt je weer een aantal trainingswekenquote:Op woensdag 18 april 2007 19:49 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
Orlando Grob (142678407)
44 jaar, matig in vorm, gezond
Een redelijk coach die aanvallend is ingesteld.
Een controversieel persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft matig ervaring en is een slecht leider.
Zo heb ik na de eerste wedstrijd een spits verkocht..die kreeg rood, waardoor ik verloor.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:07 schreef -J-D- het volgende:
Morgen maar m'n reusachtig spits en m'n wonderbaarlijk keeper verpatsen.
De ene heeft niet gescoord, de andere teveel doorgelaten.
Weg d'r mee.
was het zo erg JD?quote:Op woensdag 18 april 2007 20:07 schreef -J-D- het volgende:
Morgen maar m'n reusachtig spits en m'n wonderbaarlijk keeper verpatsen.
De ene heeft niet gescoord, de andere teveel doorgelaten.
Weg d'r mee.
En ofquote:
quote:
wat komt er voor terug dan?quote:Op woensdag 18 april 2007 20:12 schreef -J-D- het volgende:
[..]De keeper houdt geen bal tegen, en mn reusachtig spits kreeg geen kans.
OPZOUTUH!
Die word echt niet meer beter hoorquote:Op woensdag 18 april 2007 20:31 schreef twi het volgende:
33-jarige reserve is doodgeschopt met +6. Geen doktoren is 20 weken revalideren a 12500 euro. Denk dat ik 'm maar hou. Heeft goed positiespel, matig passen.
quote:Op woensdag 18 april 2007 20:12 schreef -J-D- het volgende:
[..]De keeper houdt geen bal tegen, en mn reusachtig spits kreeg geen kans.
OPZOUTUH!
Verwacht meer dan 2 miljoen te hebben voor een leuke NL-keeperquote:
Als ze iedere week zo uitgebreid zijn...quote:Hoe gaat het? Goed hoop ik. Maar laten we over voetbal praten...
Jelle van der Duin: Geloof me, het zou goed zijn om hem ook wat training te geven op het gebied van Passen voordat het te laat is.
Dennis van der Eerden: Hij is een ambitieuze jonge vent en ik ben blij dat dit in zijn vooruitgang is terug te vinden. Zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen zijn door de trainingsessies verbeterd.
Immanuel Groote: Hij is een van die spelers die vechtlust toevoegt aan het team, maar soms overdrijft hij het.
Auke van der Vlis: Na een trainingsessie hebben we zijn verjaardag gevierd. Wat worden ze snel ouder he?
Meer heb ik niet te melden. Toedeledokie!
Bloemhard heb ik inmiddels uit het team geflikkerd als 1/2 ster zijn maximum isquote:Het is tijd voor ons wekelijkse gesprek!
Pol Castel: Naar mijn mening heeft hij de mogelijkheden om aanzienlijk beter te worden. Hij heeft alleen iemand nodig die hem een kans geeft.
Pol Castel: Zorg ervoor dat je hem veel kansen geeft, want hij heeft zeker kwaliteit.
Ido Bloemhard: In de wedstrijd van deze week speelde hij dicht bij zijn maximale kunnen. Heel goed gedaan!
Mitchel de Goede: Naar mijn mening bereikt hij niet zijn volle potentieel als voetballer wanneer hij niet ook getraind wordt op Scoren.
Gegroet maar weer!
hoe kan het trouwens dat mijn coach in skill is achteruitgegaan? (hij was goed caoch, nu is hij redelijk coach?)quote:Op woensdag 18 april 2007 21:49 schreef Game_Error het volgende:
kan ik nu ik een jeugdteam ben gestart mn inverstering in zaakwaarnemers op 0 zetten?
Coaches dalen in leiderschap, ze blijven niet eeuwig goed.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:54 schreef Game_Error het volgende:
[..]
hoe kan het trouwens dat mijn coach in skill is achteruitgegaan? (hij was goed caoch, nu is hij redelijk coach?)
Ik was gisteren even op bed gaan liggen en in slaap gevallen. Liep ik ook een deadline mis van een koopjequote:Op woensdag 18 april 2007 20:18 schreef Flappekz het volgende:
Potver...had ik een mooie trainee op het oog, vergeet ik de deadline dankzij mn vriendinEn nu istie voor niet zo heel veel geld de deur uit
![]()
Dat bedoelde ik.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:03 schreef Game_Error het volgende:
het gaat om niet om leiderschap maar om zijn coach skill
Die Bernard heb ik gepulled, Arnie heeft 0,5 ster, ik train al scoren plus korte pass en Matthew heeft goede spelgervattingquote:Goedemorgen,
Bernard Verkroost: Ik begin me te beseffen dat hij een ruwe diamant is. Train hem goed en hij wordt je meest waardevolle speler.
Arnie Rubinstein: In de wedstrijd van deze week speelde hij dicht bij zijn maximale kunnen. Heel goed gedaan!
Erik-Jan Staal: Wanneer ik hem zo aan de gang zie op het trainingsveld, dan kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat hij liever Scoren traint.
Matthew van Rossem: Hij lijkt wel een Boeddha, zo kalm en vreedzaam als hij is.
Bedankt voor het luisteren. Je hebt nu vast andere dingen te doen.
Maar als middenvelder haalt hij een halve sterquote:Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 16 jaar en heet Bernard Verkroost.
Wanneer ik inzoom op zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel, dan zou deze jongen wel eens getalenteerd kunnen zijn.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
620k. Niet goedkoop, maar ook niet overdreven duur vind ik. Wel -150k nu, maar dit weekend weer thuis. Daarna weer verkopen denk ik.quote:Lucian Ionescu [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 9 120, 29 jaar, redelijk in vorm
Heeft redelijk ervaring en is een slecht leider [Koppen]
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: briljant Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: zwak
Dirkjanquote:Op donderdag 19 april 2007 08:26 schreef rompompom het volgende:
[afbeelding]
Van Druten () haalde vier sterren, voor de rest niks boeiends dus. Vrolijk verder trainen!
Die anderen met 3,5 ster zou ook wel eens iets kunnen worden hoorquote:
Leuke woordgrap.quote:
quote:Jens Nederland (30 jaar):
All work and no play helped improve his playmaking skill from world class to supernatural.
Da's een fijne stijgert!quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:16 schreef Ruudt het volgende:
Form 0 (+1 /-1)
TSI +1990 (+2830 / -840)
PM +1 (ik dacht: doe eens gek, train PM)
[..]
22 jaarquote:Tiemen Vis:
All work and no play helped improve his playmaking skill from titanic to extra-terrestrial.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |