abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48354012
Hallo baas, goed je weer te spreken.

Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 15 jaar en heet Yonah Geebelen.

Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Scoren ongeveer goed zijn. Wanneer ik inzoom op zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel, dan zou deze jongen wel eens getalenteerd kunnen zijn.

Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
[14.gif]
  zondag 15 april 2007 @ 18:21:57 #52
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_48354375
quote:
Op zondag 15 april 2007 18:07 schreef Chen het volgende:

Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 15 jaar en heet Yonah Geebelen.

Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Scoren ongeveer goed zijn. Wanneer ik inzoom op zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel, dan zou deze jongen wel eens getalenteerd kunnen zijn.

JIJ HEBT OOK ALTIJD GOEIE PULLS HE!!!

(lucker)

Ik zei toch dat pulls/scout een compensatie is voor hoe goed je traint.. jij traint niet goed dus

Gefeliciteerd he
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_48354608
quote:
Op zondag 15 april 2007 18:07 schreef Chen het volgende:

De mijne:
quote:
Gegroet IJsbrand! Hoog tijd dat we eens even met elkaar praten…

Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 16 jaar en heet Bernard Verkroost.

Wanneer ik inzoom op zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel, dan zou deze jongen wel eens getalenteerd kunnen zijn.

Doen?
Children of the night. What music they make.
pi_48354647
quote:
Op zondag 15 april 2007 18:21 schreef maniack28 het volgende:

[..]

JIJ HEBT OOK ALTIJD GOEIE PULLS HE!!!

(lucker)

Ik zei toch dat pulls/scout een compensatie is voor hoe goed je traint.. jij traint niet goed dus

Gefeliciteerd he
[14.gif]
pi_48354655
Natuurlijk!
pi_48354706
quote:
Op zondag 15 april 2007 18:31 schreef Ruudt het volgende:
Natuurlijk!
Heb je t tegen mij

Hij komt btw van mn eerste scouut (heb er 3).
pi_48354829
quote:
14-04-2007 De teamgeest zakte omdat er een speler is vertrokken en de rest van het team zich zorgen begon te maken over de toekomst.
14-04-2007 Je hebt een speler verkocht en 32 304 ¤ ontvangen.
pi_48354998
Ik had het tegen jou ja.
pi_48355008
Ok, heb hem aangenomen. Ben benieuwd dinsdag
  zondag 15 april 2007 @ 19:00:07 #60
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_48355523
Ik moet vanavond echt eens punten gaan pakken, anders kan het nog best een lastig seizoen gaan worden...

En dan te bedenken dat ik promotie naar VI expres heb laten schieten vorig seizoen
Ik ben van pindavlees
pi_48355885
Ik ga toch maar PICcen vanavond.
  zondag 15 april 2007 @ 19:09:54 #62
66186 foetre
Wielren en Hardloop addict
pi_48355928
quote:
Op zondag 15 april 2007 19:00 schreef Flappekz het volgende:
Ik moet vanavond echt eens punten gaan pakken, anders kan het nog best een lastig seizoen gaan worden...

En dan te bedenken dat ik promotie naar VI expres heb laten schieten vorig seizoen
Hehe dus dat word dubbele degradatie
  zondag 15 april 2007 @ 19:11:22 #63
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_48355974
quote:
Op zondag 15 april 2007 19:09 schreef foetre het volgende:

[..]

Hehe dus dat word dubbele degradatie
Als ik niet oppas...kun je daar best eens gelijk in krijgen!
Ik ben van pindavlees
  zondag 15 april 2007 @ 19:16:19 #64
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_48356176
quote:
Op zondag 15 april 2007 17:56 schreef Verbal_Kint het volgende:

[..]

Ik was al een tijdje gestopt met de oude jeugdopleiding. Ik heb dus nu alleen de nieuwe.
Maar Jonks geloof ik had laatst wel een punt door te zeggen dat ws de verse yp's van het oude systeem nu meer waard gaan zijn. Dus wellicht is t verstandig ff te wachten met t nieuwe systeem en bv dit seizoen nog flink te profiteren van de oude jeugdopleiding.
Dat was ook mijn gedachte toen de HT's het nieuwe systeem aankondigden,
eerst de aap uit de boom kijken en dan na een seizoentje ofzo als alle buggies eruit zijn en iedereen het een beetje snapt, pas switchen.
Ben dus ook gewoon 20k blijven investeren en heb dit seizoen eindelijk een beetje geluk met m'n pulls.
week 1 goed def 17 100k, 2 red scoren 17 35k, 3 red def 19 1k
week 4
[hattrick]#220 Waar de eerste jeugd zich al ontwikkeld

Wel is me duidelijk geworden dat ik dit seizoen echt te zwak ben voor divisie 6 (2 nederlagen), hoewel ik als deftrainer en counteraar wel een kans heb om stiekeme puntjes te pakken in een door 352 gedomineerde div.

Ik heb 500 k in kas, niet echt veel om te investeren

Welnu, ik heb een aankondiging

Ik ga een week keepers trainen

Voordat het flamen kan beginnen, laat me het proberen uit te leggen.

Mijn systeem is 532 counter.
Mijn middenveld is sterk genoeg om dmv pic/normaal beleid goede bbz%'s te halen voor de counter,
mijn aanvallers schoppen hun balletjes er wel in en voor een echt betere spits heb ik geen geld.
Mijn probleem is dat mijn defratings net niet hoog genoeg zijn om alle aanvallen tegen te houden en ik dus alles met 2-1 verlies. Om mijn tactiek (532 counter) beter te laten functioneren moet ik nu dus de defratings omhoog krikken.

Dat kan op 2 manieren,
def blijven trainen (lange termijn) en/of een betere keeper kopen(korte termijn).

Mijn huidige keeper lijkt te gaan poppen na een weekje training,
quote:
Renzo Hoepmans
23 jaar, redelijk in vorm, gezond

Een gemeen persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft slecht ervaring en is een waardeloos leider. Vorige week ervaringspop

Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 7 160
Loon: 4 280 ¤/week
Eigenaar: Bonobo11

Goalkeeping (form high): 9.06
Goalkeeping (form avg): 8.99
Goalkeeping (form low): 8.92

Keepen: uitstekend

Gekocht gisteren voor 590 k, geld is op
quote:
Milan Kingma
19 jaar, zwak in vorm, gezond

Een aangenaam persoon die rustig en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.

Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 8 110
Loon: 4 800 ¤/week
Eigenaar: Bonobo11

Goalkeeping (form high): 9.87
Goalkeeping (form avg): 9.82
Goalkeeping (form low): 9.77

Keepen: formidabel

Met 1 week keeperstraining zal Renzo poppen en Milan misschien. Renzo kan dan in de verkoop en levert ca 4 ton op. Ik heb dan dus voor ca. 2 ton netto investering een duidelijk betere keeper die een tijdje mee kan en misschien zelfs popt. Ook geeft het me de vrijheid om deze week 442 counter te spelen tegen een aanvallend zwakke tegenstander. Of Milan nu popt of niet ( Renzo moet poppen),
na 1 week is de gekkigheid weer voorbij en ga ik verder def trainen, maar net nu er een belangrijke trainee met een blessure af ligt, mijn 3 superlange termijn trainees (OCD's) best een weekje training kunnen missen , dacht ik ach doe is gek, roei tegen de stroom in.
OK 6 trainees missen een belangrijke trainingsweek, dat kost geld.
Maar misschien wordt door deze move mijn kans op lijfsbehoud groter,
als ik op het veld meer succes heb levert dat economisch ook wat op.
Met de overdaad aan aanbod van spelers is trainen niet meer de enige manier om geld te verdienen (wel de meest renderende), Gameplay en Fieldperformance (om het maar eens in goed Nederlansch uit te drukken ) lijken mij wat belangrijker dan voorheen te zijn geworden.

Anyway ik ben gek, het is maar voor 1 week en daarna doe ik weer normaal.
Met een groet aan de hoevenier zeg ik

en let the flamin' begin

[ Bericht 3% gewijzigd door Bonobo11 op 15-04-2007 19:23:40 ]
Feyenoord!!! * Barça
pi_48356304
Ik ben benieuwd Bonobo..
  zondag 15 april 2007 @ 19:27:47 #66
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_48356639
lol @ Bonobo

Je hebt het wel uitgedacht
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  zondag 15 april 2007 @ 19:30:05 #67
39256 Bonobo11
pi_48356737
quote:
Op zondag 15 april 2007 19:27 schreef maniack28 het volgende:
lol @ Bonobo

Je hebt het wel uitgedacht
Een aap in het nauw maakt rare slingers
Feyenoord!!! * Barça
  zondag 15 april 2007 @ 19:30:49 #68
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_48356760
quote:
Op zondag 15 april 2007 19:30 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]

Een aap in het nauw maakt rare slingers
Ik vind het niet eens zo gek hoor
Ik ben van pindavlees
pi_48356978
Wat voor stats hebben je 5 beste defs dan Bonobo?

Ik overweeg trouwens om meer passen te gaan trainen.

Achterin is allemaal Briljant + of wonderbaarlijk + en veel hebben al 2 extra weken passen gehad in tussenseizoen.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
  zondag 15 april 2007 @ 19:39:57 #70
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_48357114
Dat is ook mijn idee...meer passen gaat trainen
Ik ben van pindavlees
pi_48357377
Bonobo: Elk beleid dat onderbouwt wordt, wordt niet afgeslacht.
Daarom is het niet gek dat jij Keepen gaat trainen, en is het bij De Hoof wel schandalig
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  zondag 15 april 2007 @ 19:59:49 #72
39256 Bonobo11
pi_48357836
quote:
Op zondag 15 april 2007 19:36 schreef Lennox het volgende:
Wat voor stats hebben je 5 beste defs dan Bonobo?
19 formi def goed pass, 19 formi def matig pass, 19 formi def red pass, 18 uitst def matig pass,
18 uitst def red pass.
Verder speel ik altijd met 2 defensive IM (pos uitmuntend, def uitstekend) om de centrale defratings op te krikken, beiden 21 jaar oud, krachtig, en op woensdag inschuivende def.
Geeft me deze defratings :
quote:
Rechterverdediging: redelijk (laag)
Centrale verdediging: uitstekend (zeer hoog)
Linkerverdediging: goed (hoog)
Aardig, maar niet genoeg om alles tegen te houden
quote:
Ik overweeg trouwens om meer passen te gaan trainen.

Achterin is allemaal Briljant + of wonderbaarlijk + en veel hebben al 2 extra weken passen gehad in tussenseizoen.
Ik train al 2 seizoenen passen en def ongeveer in de verhouding 1:5.
Mits goed getimed kan dit lucratief zijn. Passen geeft je def wat meerwaarde bij verkoop, het verhoogt de counterrating effectiever dan def. Nadeel is dat je trainee over drie seizoen gezien 1 nivo def mist, hij wint dan 1 nivo passen. Het is dus zaak je trainingswissels en verkoopmomenten erg goed te timen, want we willen geen "waste"training. Ik probeer zelf altijd al mijn deftrainees passen te trainen en dan ook nog alle aanvallers/midfielders/wingers die er wat aan kunnen hebben. Met 532/541 kun je 17 spelers trainenAls de overigen poppen meteen vervangen, deftrainees die in passen poppen is lastiger, moet je per geval over nadenken
Feyenoord!!! * Barça
  zondag 15 april 2007 @ 20:05:59 #73
39256 Bonobo11
pi_48358039
quote:
Op zondag 15 april 2007 19:46 schreef -J-D- het volgende:
Bonobo: Elk beleid dat onderbouwt wordt, wordt niet afgeslacht.
Daarom is het niet gek dat jij Keepen gaat trainen, en is het bij De Hoof wel schandalig
Dat weet ik, maar dit is nogal controversieel, ik wilde het eerst verzwijgen voor jullie
Dan had ik ook niet zoveel hoeven typen, om het goed uit te leggen
Feyenoord!!! * Barça
pi_48358084
Ik koop ze sowieso met redelijk passen in. Haal Briljant - centraal en Formidabel ofzo op de zijkanten als ik dat wil.

Zelf train ik tot nu toe alleen passen in tussenseizoen en met redelijk succes. Zit alleen met 3 wonderbaarlijke die +2 zijn en bij wereldklasse wil ik ze verkopen. Het liefst natuurlijk met goed passen.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
  zondag 15 april 2007 @ 20:21:34 #75
39256 Bonobo11
pi_48358609
quote:
Op zondag 15 april 2007 20:07 schreef Lennox het volgende:
Ik koop ze sowieso met redelijk passen in. Haal Briljant - centraal en Formidabel ofzo op de zijkanten als ik dat wil.

Zelf train ik tot nu toe alleen passen in tussenseizoen en met redelijk succes. Zit alleen met 3 wonderbaarlijke die +2 zijn en bij wereldklasse wil ik ze verkopen. Het liefst natuurlijk met goed passen.
Van redelijk naar goed is zeker lucratief, van goed naar uitstekend ook nog wel,
boven uitstekend ga je ze overtrainen en moet je weer terug naar de basis = def.

In jouw geval zou ik, mits de passentraining ook voor 15 andere spelers interessant kan zijn, miden in het seizoen 1 of 2 weken passen trainen om ze te laten stijgen in passen , dan weer def tot eind seizoen en als ze poppen in def verkopen. Zijn ze nog niet gestegen in passen, dan na de defpops nog passen training.
Maar het blijft heel moeilijk om dat te timen, pas op voor te veel passsen trainen.
Over een heel seizoen (16 weken) doe ik gemiddeld: 12,5 weken def en 2,5 weken passen, heb ik 1 week over voor iets anders, (conditie, keeper)
Feyenoord!!! * Barça
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')