quote:
Op zondag 15 april 2007 17:56 schreef Verbal_Kint het volgende:[..]
Ik was al een tijdje gestopt met de oude jeugdopleiding. Ik heb dus nu alleen de nieuwe.
Maar Jonks geloof ik had laatst wel een punt door te zeggen dat ws de verse yp's van het oude systeem nu meer waard gaan zijn. Dus wellicht is t verstandig ff te wachten met t nieuwe systeem en bv dit seizoen nog flink te profiteren van de oude jeugdopleiding.
Dat was ook mijn gedachte toen de HT's het nieuwe systeem aankondigden,
eerst de aap uit de boom kijken en dan na een seizoentje ofzo als alle buggies eruit zijn en iedereen het een beetje snapt, pas switchen.
Ben dus ook gewoon 20k blijven investeren en heb dit seizoen eindelijk een beetje geluk met m'n pulls.
week 1 goed def 17 100k, 2 red scoren 17 35k, 3 red def 19 1k
![]()
week 4
[hattrick]#220 Waar de eerste jeugd zich al ontwikkeldWel is me duidelijk geworden dat ik dit seizoen echt te zwak ben voor divisie 6 (2 nederlagen), hoewel ik als deftrainer en counteraar
![]()
wel een kans heb om stiekeme puntjes te pakken in een door 352 gedomineerde div.
Ik heb 500 k in kas, niet echt veel om te investeren
![]()
Welnu, ik heb een aankondiging
Ik ga een week keepers trainen
Voordat het flamen kan beginnen, laat me het proberen uit te leggen.
Mijn systeem is 532 counter.
Mijn middenveld is sterk genoeg om dmv pic/normaal beleid goede bbz%'s te halen voor de counter,
mijn aanvallers schoppen hun balletjes er wel in en voor een echt betere spits heb ik geen geld.
Mijn probleem is dat mijn defratings net niet hoog genoeg zijn om alle aanvallen tegen te houden en ik dus alles met 2-1 verlies. Om mijn tactiek (532 counter) beter te laten functioneren moet ik nu dus de defratings omhoog krikken.
Dat kan op 2 manieren,
def blijven trainen (lange termijn) en/of een betere keeper kopen(korte termijn).
Mijn huidige keeper lijkt te gaan poppen na een weekje training,
quote:
Renzo Hoepmans
23 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft slecht ervaring en is een waardeloos leider. Vorige week ervaringspop
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 7 160
Loon: 4 280 ¤/week
Eigenaar: Bonobo11
Goalkeeping (form high): 9.06
Goalkeeping (form avg): 8.99
Goalkeeping (form low): 8.92
Keepen: uitstekend
Gekocht gisteren voor 590 k, geld is op
quote:
Milan Kingma
19 jaar, zwak in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die rustig en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 8 110
Loon: 4 800 ¤/week
Eigenaar: Bonobo11
Goalkeeping (form high): 9.87
Goalkeeping (form avg): 9.82
Goalkeeping (form low): 9.77
Keepen: formidabel
Met 1 week keeperstraining zal Renzo poppen en Milan misschien. Renzo kan dan in de verkoop en levert ca 4 ton op. Ik heb dan dus voor ca. 2 ton netto investering een duidelijk betere keeper die een tijdje mee kan en misschien zelfs popt. Ook geeft het me de vrijheid om deze week 442 counter te spelen tegen een aanvallend zwakke tegenstander. Of Milan nu popt of niet ( Renzo
moet poppen),
na 1 week is de gekkigheid weer voorbij en ga ik verder def trainen, maar net nu er een belangrijke trainee met een blessure af ligt, mijn 3 superlange termijn trainees (OCD's) best een weekje training kunnen missen
![]()
, dacht ik ach doe is gek, roei tegen de stroom in.
OK 6 trainees missen een belangrijke trainingsweek, dat kost geld.
Maar misschien wordt door deze move mijn kans op lijfsbehoud groter,
als ik op het veld meer succes heb levert dat economisch ook wat op.
Met de overdaad aan aanbod van spelers is trainen niet meer de enige manier om geld te verdienen (wel de meest renderende), Gameplay en Fieldperformance (om het maar eens in goed Nederlansch uit te drukken
![]()
) lijken mij wat belangrijker dan voorheen te zijn geworden.
Anyway ik ben gek, het is maar voor 1 week en daarna doe ik weer normaal.
Met een groet aan de hoevenier zeg ik
en let the flamin' begin
[ Bericht 3% gewijzigd door Bonobo11 op 15-04-2007 19:23:40 ]