quote:Op zondag 15 april 2007 18:07 schreef Chen het volgende:
Hallo baas, goed je weer te spreken.
Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 15 jaar en heet Yonah Geebelen.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Scoren ongeveer goed zijn. Wanneer ik inzoom op zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel, dan zou deze jongen wel eens getalenteerd kunnen zijn.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
De mijne:quote:Op zondag 15 april 2007 18:07 schreef Chen het volgende:
Hallo baas, goed je weer te spreken.
Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 15 jaar en heet Yonah Geebelen.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Scoren ongeveer goed zijn. Wanneer ik inzoom op zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel, dan zou deze jongen wel eens getalenteerd kunnen zijn.
Doen?quote:Gegroet IJsbrand! Hoog tijd dat we eens even met elkaar praten…
Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 16 jaar en heet Bernard Verkroost.
Wanneer ik inzoom op zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel, dan zou deze jongen wel eens getalenteerd kunnen zijn.
quote:Op zondag 15 april 2007 18:21 schreef maniack28 het volgende:
[..]JIJ HEBT OOK ALTIJD GOEIE PULLS HE!!!
(lucker)
Ik zei toch dat pulls/scout een compensatie is voor hoe goed je traint.. jij traint niet goed dus
Gefeliciteerd he
Heb je t tegen mijquote:Op zondag 15 april 2007 18:31 schreef Ruudt het volgende:
Natuurlijk!
quote:14-04-2007 De teamgeest zakte omdat er een speler is vertrokken en de rest van het team zich zorgen begon te maken over de toekomst.
14-04-2007 Je hebt een speler verkocht en 32 304 ¤ ontvangen.
Hehe dus dat word dubbele degradatiequote:Op zondag 15 april 2007 19:00 schreef Flappekz het volgende:
Ik moet vanavond echt eens punten gaan pakken, anders kan het nog best een lastig seizoen gaan worden...
En dan te bedenken dat ik promotie naar VI expres heb laten schieten vorig seizoen![]()
Dat was ook mijn gedachte toen de HT's het nieuwe systeem aankondigden,quote:Op zondag 15 april 2007 17:56 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
Ik was al een tijdje gestopt met de oude jeugdopleiding. Ik heb dus nu alleen de nieuwe.
Maar Jonks geloof ik had laatst wel een punt door te zeggen dat ws de verse yp's van het oude systeem nu meer waard gaan zijn. Dus wellicht is t verstandig ff te wachten met t nieuwe systeem en bv dit seizoen nog flink te profiteren van de oude jeugdopleiding.
quote:Renzo Hoepmans
23 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft slecht ervaring en is een waardeloos leider. Vorige week ervaringspop
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 7 160
Loon: 4 280 ¤/week
Eigenaar: Bonobo11
Goalkeeping (form high): 9.06
Goalkeeping (form avg): 8.99
Goalkeeping (form low): 8.92
Keepen: uitstekend
quote:Milan Kingma
19 jaar, zwak in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die rustig en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 8 110
Loon: 4 800 ¤/week
Eigenaar: Bonobo11
Goalkeeping (form high): 9.87
Goalkeeping (form avg): 9.82
Goalkeeping (form low): 9.77
Keepen: formidabel
Een aap in het nauw maakt rare slingersquote:Op zondag 15 april 2007 19:27 schreef maniack28 het volgende:
lol @ Bonobo
Je hebt het wel uitgedacht
Ik vind het niet eens zo gek hoorquote:Op zondag 15 april 2007 19:30 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Een aap in het nauw maakt rare slingers![]()
19 formi def goed pass, 19 formi def matig pass, 19 formi def red pass, 18 uitst def matig pass,quote:Op zondag 15 april 2007 19:36 schreef Lennox het volgende:
Wat voor stats hebben je 5 beste defs dan Bonobo?
Aardig, maar niet genoeg om alles tegen te houdenquote:Rechterverdediging: redelijk (laag)
Centrale verdediging: uitstekend (zeer hoog)
Linkerverdediging: goed (hoog)
Ik train al 2 seizoenen passen en def ongeveer in de verhouding 1:5.quote:Ik overweeg trouwens om meer passen te gaan trainen.
Achterin is allemaal Briljant + of wonderbaarlijk + en veel hebben al 2 extra weken passen gehad in tussenseizoen.
Dat weet ik, maar dit is nogal controversieel, ik wilde het eerst verzwijgen voor julliequote:Op zondag 15 april 2007 19:46 schreef -J-D- het volgende:
Bonobo: Elk beleid dat onderbouwt wordt, wordt niet afgeslacht.
Daarom is het niet gek dat jij Keepen gaat trainen, en is het bij De Hoof wel schandalig
Van redelijk naar goed is zeker lucratief, van goed naar uitstekend ook nog wel,quote:Op zondag 15 april 2007 20:07 schreef Lennox het volgende:
Ik koop ze sowieso met redelijk passen in. Haal Briljant - centraal en Formidabel ofzo op de zijkanten als ik dat wil.
Zelf train ik tot nu toe alleen passen in tussenseizoen en met redelijk succes. Zit alleen met 3 wonderbaarlijke die +2 zijn en bij wereldklasse wil ik ze verkopen. Het liefst natuurlijk met goed passen.
Let the match beginquote:Op deze bewolkte dag kwamen er 11771 toeschouwers naar Schwalbe Arena. In Zuid-Holland keken de fans van beide teams reikhalzend uit naar deze derby en in het stadion klonk een oorverdovend kabaal. De coach van Docos4 had voor een 3-5-2-formatie gekozen. De coach had deze spelers uitgezocht om te starten: Kathmann - Chopin, Veth, Posthuma - Alma Tadema, Winkens, Vissel, Belderink, van der Luyt - Zwaanswijk, Vossen.
Dynamo startte in een strategische 4-4-2-opstelling. De opstelling luidde: Latosiński - Gregor, Sulkers, Tillaart, Wickskär - Hernández, Menant, Kane, Bekishev - Kurunsaari, ter Berg.
Docos4 vertrouwde vandaag minder op zijn vleugels en viel vooral door het midden aan. Dynamo leek zich te concentreren op de centrumaanval.
quote:Real Club de Culo
Player rating and team formation
Team Attitude: Play it Cool
Tactic: Attack in the Middle
Tactic skill: outstanding
Midfield: magnificent (low)
Right Defence: wretched (very high)
Central Defence: weak (very low)
Left Defence: poor (very high)
Right Attack: poor (very high)
Central Attack: excellent (low)
Left Attack: weak (low)
HatStats 227
Verdediging 33
Middenveld 138
Aanval 56
Keertje normaal spelenquote:Teamgeest: paradijs op aarde!
heb mijn keus al iets van 3 seizoenen geleden gemaakt op dit punt, dus voor mij valt er niet veel te kiezen.quote:Op zondag 15 april 2007 17:30 schreef -J-D- het volgende:
Ik vind het waardeloos dat je maar uit 1 van de 2 Jeugdzooitjes kan pullen.
Moet er haast voor kiezen om er een te laten vallen. De nieuwe jeugd kan je nog niet stop zetten, hooguit scouts ontslaan, de oude jeugd is zonde om stop te zetten.
Wat is jullie visie?
yikes Grumpquote:Op zondag 15 april 2007 22:23 schreef Grumpey het volgende:
[..]
heb mijn keus al iets van 3 seizoenen geleden gemaakt op dit punt, dus voor mij valt er niet veel te kiezen.
Overigens een nieuw ht-stats record voor me denk ik, 344
quote:Amsterdam Juniors
Spelersrapport en ploegopstelling
Type wedstrijd (verborgen)
Tactiek normaal
Tactische vaardigheid (geen tactiek)
Middenveld rampzalig (heel laag)
Rechterverdediging rampzalig (laag)
Centrale verdediging rampzalig (heel hoog)
Linkerverdediging waardeloos (heel hoog)
Rechteraanval slecht (heel laag)
Centrale aanval waardeloos (heel hoog)
Linkeraanval waardeloos (heel hoog)
Kristiansund A1
Type wedstrijd normaal
Tactiek normaal
Tactische vaardigheid (geen tactiek)
Middenveld rampzalig (heel laag)
Rechterverdediging rampzalig (hoog)
Centrale verdediging waardeloos (heel laag)
Linkerverdediging rampzalig (hoog)
Rechteraanval waardeloos (laag)
Centrale aanval matig (hoog)
Linkeraanval matig (heel laag)
2-0 overwinning met 206 HatStats.quote:F.K. Partizan Puttershoek
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: normaal
Tactiek: counter
Tactiekvaardigheid: wereldklasse
Middenveld: slecht (hoog)
Rechterverdediging: formidabel (hoog)
Centrale verdediging: wonderbaarlijk (laag)
Linkerverdediging: uitstekend (zeer hoog)
Rechteraanval: waardeloos (zeer hoog)
Centrale aanval: redelijk (hoog)
Linkeraanval: uitstekend (heel laag)
Slaat echt helemaal nergens op inderdaadquote:Op zondag 15 april 2007 22:43 schreef maniack28 het volgende:
GODVERKUT en de 15 jarige topklasse gescoutte spits is er voor 3 weken uitgetrapt en mn jeugd heeft 7-2 verlorenEn dan mogen jullie me nu vertellen waarom ik 7-2 verloren heb met deze ratings
[..]![]()
Sorry hoor, maar de match engine is echt een beetje van slag... volgens mij staat Kristiansund op de black list ofzo
60% 40% Hij had toch wel meer balbezit, maar tochquote:Op zondag 15 april 2007 22:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Slaat echt helemaal nergens op inderdaad
netjes, strak team hoorquote:Op zondag 15 april 2007 22:50 schreef Lennox het volgende:
[..]
2-0 overwinning met 206 HatStats.
I Love Counter
2-1 verloren, terwijl ik elke linie win. Schiet mij maar lek.quote:Saint Peter Cardinals
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: normaal
Tactische vaardigheid: (geen tactiek)
Middenveld: matig (heel laag)
Rechterverdediging: zwak (heel hoog)
Centrale verdediging: matig (heel laag)
Linkerverdediging: matig (laag)
Rechteraanval: zwak (heel hoog)
Centrale aanval: zwak (hoog)
Linkeraanval: zwak (hoog)
HatStats 148