Zelfde hier.Maar ik hoef geen waaillapen in me jeugdopleiding dus ga niet een nieuw "talent" accepteren als het toch niks word.quote:Op zondag 15 april 2007 13:36 schreef Paaskonijn het volgende:
Hmm.ik snap die jeugdopleiding nog niet helemaal.![]()
Ik heb dus 3 scouts..
Allemaal gebeld vandaag. En er zat niks bij dus heb ze allemaal afgewezen.![]()
Dus ik dacht ik pull maar een speler uit mijn uitstekend jeugdopleiding.![]()
Maar dat kan niet![]()
Want dan staat dit er:
[..]
Stom hè![]()
Ja maar nu heb ik er dus niks geils bijquote:Op zondag 15 april 2007 13:43 schreef foetre het volgende:
[..]
Zelfde hier.Maar ik hoef geen waaillapen in me jeugdopleiding dus ga niet een nieuw "talent" accepteren als het toch niks word.
Ik weet niet wat jij geil vind maar 1 of andere niets kunnende jeugdspeler vindt ik niet egt geil.quote:Op zondag 15 april 2007 13:44 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja maar nu heb ik er dus niks geils bij
Want?omdat je er meer aandacht aan moet besteden?Je bent gewoon een luie donder die maar op 1 knop wil drukken en gelijk een wereld YP wil hebbenquote:Op zondag 15 april 2007 14:41 schreef TimmyAsd het volgende:
Die jeugdopleiding blijf ik klote vinden.
quote:Op zondag 15 april 2007 13:56 schreef foetre het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij geil vind maar 1 of andere niets kunnende jeugdspeler vindt ik niet egt geil.
idd jaquote:
moek t mee doen deze weekquote:I have found what seems to be a great prospect for you. He is 16 years old and is called Larry van Weegen.
His overall abilities right now are weak, in my opinion. If we look at his Passing skills, I would rate him as a hopeful young player. Right now I would say his Winger capabilities are around the wretched level.
Ik had hem ook al gespotquote:
Ik vind het juist veel en veel leuker geworden, nu heb je nog het idee dat je het in de hand hebtquote:Op zondag 15 april 2007 14:41 schreef TimmyAsd het volgende:
Die jeugdopleiding blijf ik klote vinden.
Die tijd die ik niet echt heb jaquote:Op zondag 15 april 2007 15:03 schreef foetre het volgende:
[..]
Want?omdat je er meer aandacht aan moet besteden?Je bent gewoon een luie donder die maar op 1 knop wil drukken en gelijk een wereld YP wil hebben![]()
Heb ik afgewezen. Zijn naam beloofde al weinig :squote:Ja? Oh, hallo Amadeos!
Terzake. De kandidaat van deze week is 16 jaar en heet Remmel Van De Neucker.
Wanneer ik inzoom op zijn vaardigheden op het gebied van Vleugelspel, dan zou deze jongen wel eens bemoedigend kunnen zijn.
Geven we hem een contract, baas?
Die naam inderdaadquote:Op zondag 15 april 2007 17:35 schreef Amadeo het volgende:
[..]
Heb ik afgewezen. Zijn naam beloofde al weinig :s
Maar als ik bv. bij de jeugd op verdedigen train, zou ik dan het beste gewoon allemaal verdedigers proberen te krijgen en die dan om de beurt in de verdediging laten spelen, of gewoon 5 verdedigers en de rest zo laten..?
Ik was al een tijdje gestopt met de oude jeugdopleiding. Ik heb dus nu alleen de nieuwe.quote:Op zondag 15 april 2007 17:30 schreef -J-D- het volgende:
Ik vind het waardeloos dat je maar uit 1 van de 2 Jeugdzooitjes kan pullen.
Moet er haast voor kiezen om er een te laten vallen. De nieuwe jeugd kan je nog niet stop zetten, hooguit scouts ontslaan, de oude jeugd is zonde om stop te zetten.
Wat is jullie visie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |