quote:Siemen Olijve 2
TSI = 99 110 , 26 years, passable form
Has inadequate experience and passable leadership abilities
Wilco Verheij 3
TSI = 75 690 , 25 years, passable form
Has inadequate experience and passable leadership abilities
Nie mauwen joralf, je had idd minder balbezit. zo ook bij je 'echte' wedstrijd, daar speelde je ook uit, dan kunnen dat soort dingen gebeuren.quote:Op zondag 15 april 2007 22:43 schreef maniack28 het volgende:
GODVERKUT en de 15 jarige topklasse gescoutte spits is er voor 3 weken uitgetrapt en mn jeugd heeft 7-2 verlorenEn dan mogen jullie me nu vertellen waarom ik 7-2 verloren heb met deze ratings
[..]![]()
Sorry hoor, maar de match engine is echt een beetje van slag... volgens mij staat Kristiansund op de black list ofzo
maar ik betaal er wel 2,5 ton per week minder salaris voorquote:Op maandag 16 april 2007 06:13 schreef Flappekz het volgende:
In de hatstat top 10 van Nederland:
Grumpelix op de tiende plaats met 344 hatstats!
en
FC Der Freddy op de eerste plaats met 353 hatstats
![]()
Sta nu mooi alleen 1e terwijl ik dit jaar pas gepromoveerd was en het geen slechte divisie is.quote:HOOGTEPUNTEN
1-0 Ysidro Vásquez (32)
2-0 Torgeir Andersen (33)
3-0 Juhana Sainio (36)
4-0 Rutger Volkerijk (73)
Laurentiu Turcu (35)
Rutger Volkerijk (75)
BALBEZIT
43%
57%
43%
57%
RAPPORT
United Black Panthers
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: normaal
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)
Middenveld: zwak (hoog)
Rechterverdediging: matig (heel laag)
Centrale verdediging: goed (laag)
Linkerverdediging: matig (heel laag)
Rechteraanval: matig (hoog)
Centrale aanval: redelijk (laag)
Linkeraanval: redelijk (heel laag)
FC Goaltjesdief
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: centrumaanval
Tactiekvaardigheid: wonderbaarlijk
Middenveld: matig (zeer hoog)
Rechterverdediging: matig (hoog)
Centrale verdediging: redelijk (laag)
Linkerverdediging: matig (zeer hoog)
Rechteraanval: slecht (laag)
Centrale aanval: redelijk (zeer hoog)
Linkeraanval: slecht (hoog)
tsss.... had ik maar zulke spelers...quote:Op maandag 16 april 2007 08:23 schreef Mangoworks2002 het volgende:
5-0 gewonnen (van een botje), mijn eerste winstpot in de VII!
Verder bij de jeugd de 3e verloren pot op rij, maar toch een redelijk def al.
[afbeelding]
quote:16-04-2007 at 08:59 Terecht applaus
Na de 0-7 afstraffing tegen Real klonk er applaus van de tribunes voor de uitspelende ploeg, iets wat niet meer dan op zijn plaats was; 'Real's middenveld was van een andere planeet, we waren letterlijk kansloos en zullen vanaf nu echt uit een ander vaatje moeten gaan tappen' aldus coach Dos Santos, die met het schaamrood op de kaken zich vervolgens snel uit de voeten maakte.
quote:Yo!
Het spijt me echt, man. Ik had deze hele week thuis gezeur aan m'n kop - die tijd van de maand - dus ik heb helaas geen praktische nieuwe informatie voor je.
Meint Theil: De manier waarop hij alles gaf in onze laatste wedstrijd sprak me aan. Ik hoop dat binnenkort weer van 'm te zien.
Bye, bye - tot binnenkort.
voortaan elke 4 weken een keertje niet pullen dusquote:Op maandag 16 april 2007 10:31 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Mijn jeugdtrainer is een populair mannetje
JUIST! Al denk ik dat de trainer dan juist wel pulled...quote:Op maandag 16 april 2007 10:37 schreef Grumpey het volgende:
[..]
voortaan elke 4 weken een keertje niet pullen dus
Wow dat is wel een hele aardige verdediging Mango... en raar dat je dan toch de boot in gaat... maar die ME bij de jeugd gaat volgens mij helemaal nergens overquote:Op maandag 16 april 2007 08:23 schreef Mangoworks2002 het volgende:
5-0 gewonnen (van een bodje), mijn eersde winsdpod in te VII!
Verter bij te jeugt de 3e verloren pod op rij, maar doch een retelijk tef al.
[afbeelding]
De random-factor is verzesendertigvoudigd, lijkt wel.quote:Op maandag 16 april 2007 14:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wow dat is wel een hele aardige verdediging Mango... en raar dat je dan toch de boot in gaat... maar die ME bij de jeugd gaat volgens mij helemaal nergens over
Ik heb er ook last van. De afgelopen seizoenen won ik steeds met gemak van grotere jongens, met meer dan 30 hatstats verschil soms. Nu zit ik eindelijk op +210 hatstats gemiddeld en dan verlies ik of speel ik gelijkquote:Op maandag 16 april 2007 13:41 schreef komrad het volgende:
mijn stadion heb ik al in geen tijden meer vol gehad omdat ik te weinig win. Als het zo door gaat speel ik volgend seizoen weer VI.
tot nu toe:
2x thuis verloren
1x uit gewonnen vna een botje.
2x verloren met ongeveer evenveel hatstats, gisteren zelfs meer en 0-3 eraf. Ik word er langzaam een beetje moedeloos van.
ik had gisteren gelook ik 230 hatstats maar daar kom je nergens meer mee, allemaal teams met 8* MF enzoquote:Op maandag 16 april 2007 14:17 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik heb er ook last van. De afgelopen seizoenen won ik steeds met gemak van grotere jongens, met meer dan 30 hatstats verschil soms. Nu zit ik eindelijk op +210 hatstats gemiddeld en dan verlies ik of speel ik gelijkSnap er niks meer van..
Tsja.. ik heb nu eindelijk een beetje spelers en veel salariskosten en dan ga ik verliezenquote:Op maandag 16 april 2007 14:21 schreef komrad het volgende:
[..]
ik had gisteren gelook ik 230 hatstats maar daar kom je nergens meer mee, allemaal teams met 8* MF enzo
Gelukkig 1 botje, word ik tenminste nog 7e ipv 8e
Die gaat binnenkort wel naar wereldklasse... misschien dat ie volgend seizoen nog meemaakt, maar dan is het echt over of ik moet iets anders gaan trainen...quote:Xavier Campabadal (115481269) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
20 jaar, goed in vorm, gezond
aight...
Een aangenaam persoon die rustig en oprecht is.
Zijn ervaring is redelijk en zijn leiderschap matig.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: flag Andorra
Total Skill Index (TSI): 24 250
Loon: 12 072 ¤/week inclusief 20% bonus
Club: Kristiansund
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: wonderbaarlijk Spelhervatting: waardeloos
Wedstrijden voor de nationale U-20-ploeg: 18
Doelpunten in carrière: 24
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 1
Bekerdoelpunten dit seizoen: 1
Hatstats: (tussenhaakjes positie nu)quote:Op maandag 16 april 2007 14:32 schreef komrad het volgende:
Hatstats:
1 276 HFC Koggewaard
2 262 Remtygers
3 256 Scholes Utd.
4 230 FT United
5 230 Gundam Eagles
6 228 vintage fc
7 226 fc eddygoal
8 50 Knovvies
Mensen die bitchen over lijstjesquote:
Daar heb ik je mooi bij de neus genomen!quote:Op maandag 16 april 2007 14:49 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Mensen die bitchen over lijstjes![]()
welkom bij de clubquote:Op maandag 16 april 2007 15:24 schreef -J-D- het volgende:
M'n stadion is te klein
M'n coach is gedaald in leiderschap
komrad, je moet leren investeren. Je hebt met je geldvoorraad veel meer dan andere teams, doe er eens wat mee om het spel leuk te maken!quote:Op maandag 16 april 2007 13:41 schreef komrad het volgende:
mijn stadion heb ik al in geen tijden meer vol gehad omdat ik te weinig win. Als het zo door gaat speel ik volgend seizoen weer VI.
tot nu toe:
2x thuis verloren
1x uit gewonnen vna een botje.
2x verloren met ongeveer evenveel hatstats, gisteren zelfs meer en 0-3 eraf. Ik word er langzaam een beetje moedeloos van.
joh echt, dat had ik nog niet doorquote:Op maandag 16 april 2007 15:48 schreef Grumpey het volgende:
[..]
komrad, je moet leren investeren. Je hebt met je geldvoorraad veel meer dan andere teams, doe er eens wat mee om het spel leuk te maken!
Stop het in een goed team, met betaalbare salarissen, dat gewoon eens speelt zoals de ME wilt dat je speelt op het middenveld. binnen no-time zit je opeens in de IV ipv de V en zit je stadion vol + meer sponsoring + meer plezier in spel.
Zonde om naar VI te gaan met over de 22 miljoen. Dat is gewoon dom.
Vind ik ook... had ik maar 22 miljoenquote:Op maandag 16 april 2007 15:48 schreef Grumpey het volgende:
[..]
komrad, je moet leren investeren. Je hebt met je geldvoorraad veel meer dan andere teams, doe er eens wat mee om het spel leuk te maken!
Stop het in een goed team, met betaalbare salarissen, dat gewoon eens speelt zoals de ME wilt dat je speelt op het middenveld. binnen no-time zit je opeens in de IV ipv de V en zit je stadion vol + meer sponsoring + meer plezier in spel.
Zonde om naar VI te gaan met over de 22 miljoen. Dat is gewoon dom.
Doneer je team dan maar aan mijquote:Op maandag 16 april 2007 15:52 schreef komrad het volgende:
[..]
joh echt, dat had ik nog niet door
Ik heb al geïnvesteerd, maar mijn investering is nu in slechte vorm(buitenaardse MF, NL)
enige investering die echt nog nut heeft is een spits, en daar ben ik al dagen naar op zoek. Meer is qua loon niet verantwoord en helpt me ook niets. Alle dure spelers van mij zijn of NL of oud of allebei.
Heb je mijn league al eens bekeken toevallig? Als ik wil winnen zal ik meer tactisch moeten spelen en minder gewoon uit gebrek aan interesse met 2-3 verschillende opstelling spelen.
Dus het is of er tijd in gaan steken of er mee nokken en ik neig een beetje naar het laatste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |