Bel jij nog in met telefoonlijN?quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:58 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
2 dezelfde gifjes achter elkaar blijft anders wel onzinnig extra laadtijd.
Ik weet niet, op een of andere manier zijn die van Raymania trager.quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Zie qua snelheid nauwelijks verschil tussen die van Raymania en VS hoor. Maar die van VS lijken wel wat helderderderder.
2 uur wachten op een liedje en dan blijken dat het incompleet isquote:Op zaterdag 14 april 2007 20:59 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Bel jij nog in met telefoonlijN?
Ach, je weet maar nooit.quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:59 schreef ganzenherder het volgende:
Wat een TT voor een PSV supporter![]()
Tuurlijk wint PSV![]()
quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:59 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Bel jij nog in met telefoonlijN?
quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Zie qua snelheid nauwelijks verschil tussen die van Raymania en VS hoor. Maar die van VS lijken wel wat helderderderder.
Allebei 14 fpsquote:Op zaterdag 14 april 2007 20:59 schreef Freek99 het volgende:
[..]
Ik weet niet, op een of andere manier zijn die van Raymania trager.
Boeiend.
Cadeautje gaat me wat ver maar Twente heeft in ieder geval niks te winnen gehad vanavond... die willen gewoon heel in de play-offs belandenquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:00 schreef Hertog_Martin het volgende:
Waarom heb ik zo het idee dat dit een cadeautje van twente is?
Twente heeft niks te winnen of te verliezen, en heeft banden met PSV.
quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:02 schreef venomsnake het volgende:
[afbeelding]
En wie zit daar op de achtergrond??![]()
Scherpquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:02 schreef venomsnake het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Vaak zijn het niet dezelfde hoor, gister uit toeval meerdere keren uit verschillende camerahoeken.quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:00 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]. Ik houd van snelheid.
Nee maar kom, altijd 2 dezlfde gifjes achter elkaar is natuurlijk dikke onzin.
[afbeelding]
[afbeelding]
JVoHquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:02 schreef venomsnake het volgende:
[afbeelding]
De opvolger van Fris Philips wat heldenstatus betreftquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:02 schreef venomsnake het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
ik zag hem ook zittenquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:02 schreef venomsnake het volgende:
[afbeelding]
Matig? Valt wel mee hoorquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:05 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik kwam er net dus achter dat je voor 4 euro op planet.nl live streams kan kijken hele weekend.
Maar beeldkwaliteit is wel erg matig voor 4 euro
Achja, heb ik dat ook weer geprobeerd
Napsterquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:00 schreef Superheld het volgende:
[..]
2 uur wachten op een liedje en dan blijken dat het incompleet is![]()
Matig? Voor een livestream vind ik planet voetbal erg goed.quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:05 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik kwam er net dus achter dat je voor 4 euro op planet.nl live streams kan kijken hele weekend.
Kan het niet op de projector kijken iig.quote:
kom je wel heel erg laat achter............3 wedstrijden voor het einde van de competitie.quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:05 schreef Hertog_Martin het volgende:
quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:08 schreef djstoffel het volgende:
[..]
kom je wel heel erg laat achter............3 wedstrijden voor het einde van de competitie.
Onder welke steen kom jij vandaan?
Beeld is okay als je m op volledig beeld zet bij mij............ook geen last van bufferen
Ik vind het prima en het geld waard. Je kunt minimaal vijf wedstrijden kijken voor vier euro, soms wel zeven. Beeld is prima, geen gebuffer, geen gehaperquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:08 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Kan het niet op de projector kijken iig.
* Hertog_Martin wil voetbal in HDTV, heb paar HDTV stukjes van WK voetbal 06 en dat is zooo veel mooier he
en dan is zo'n stream dus kut
ze mogen wel dvd-kwaliteit bieden voor geld vind ik, moet makkelijk kunnen.. hdtv kwaliteit ook wel, heb toch niet voor jan lul 20 mbit of wat.
Och god, weer zo een HDTV-sul.quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:08 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
* Hertog_Martin wil voetbal in HDTV, heb paar HDTV stukjes van WK voetbal 06 en dat is zooo veel mooier he
ze mogen wel dvd-kwaliteit bieden voor geld vind ik, moet makkelijk kunnen.. hdtv kwaliteit ook wel, heb toch niet voor jan lul 20 mbit of wat.
met huidige compressie methoden verwacht ik dus meer
Als ze 20Mbit streams zouden aanbieden voor 4 euro betalen de Tele2 gebruikers voor niks 20 euro voor voetbal via mediaboxquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:08 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
met huidige compressie methoden verwacht ik dus meer
Idd. Mij hoor je niet klagen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:09 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik vind het prima en het geld waard. Je kunt minimaal vijf wedstrijden kijken voor vier euro, soms wel zeven. Beeld is prima, geen gebuffer, geen gehaper.
Een Alex op krukken is al onpasseerbaarquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:11 schreef Freek99 het volgende:
Volgende week Alex weer van de partij, het kan niet meer misgaan![]()
Ooooo, krijgen we deze non-discussie nu ook al in dit topicquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:11 schreef TheVulture het volgende:
Geeft ook aan wat voor een huilie die Koeman eigenlijk is.... boos zijn omdat Beerens als PSV-huurling vorige week iets te goed zijn best deed
Ja.quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:11 schreef Superheld het volgende:
Ado is dus op dit moment gedegradeerd?
Tegen Sparta, NAC (beker), AZ en Roda JC ook jaquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:11 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Een Alex op krukken is al onpasseerbaar![]()
Zeg dan nietsquote:
quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:11 schreef Superheld het volgende:
Ado is dus op dit moment gedegradeerd?
Het wordt geen discussiequote:Op zaterdag 14 april 2007 21:12 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ooooo, krijgen we deze non-discussie nu ook al in dit topic![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Uhdtvquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:12 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Zeg dan niets
Als je het verschil hebt gezien op 2.5 meter breed beeld dan praat je wel anders.
Ben iig al lang blij dat tien en rtl het nu in breedbeeld uitzenden, heb je veel meer speloverzicht.
Den Bosch gaat niet promoveren?quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Volgend jaar weer tegen FC Den Haag
tuurlijk nietquote:
quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:14 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
0-2 RKC
quote:
Krijgen we in dit topic ook al van dit non-standpuntenquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het wordt geen discussieDat is gewoon mijn standpunt, klaar
per maand ja, die 4 euro is per weekend. En die 20 euro is inclusief hun internet abbo toch? Met 4 euro per wedstrijd betaal je dus eigenlijk meer, dus dan mogen ze ook wel extra hoge kwaliteit aanbieden voor degenen met snelle connecties.quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:11 schreef Devrim het volgende:
[..]
Als ze 20Mbit streams zouden aanbieden voor 4 euro betalen de Tele2 gebruikers voor niks 20 euro voor voetbal via mediabox
Heuy, een goudvis op het drogequote:
Jupiter? En daarna weer snel terug op aarde?quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:16 schreef Hertog_Martin het volgende:
ADO met hun nieuwe stadion in de jupiter league
Ziekquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:13 schreef Devrim het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Uhdtv
The new format with a resolution of 7,680 × 4,320 pixels
Go ahead eaglesquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:13 schreef Superheld het volgende:
Toch jammer, hopen dat er dan nog wel een leuke ploeg bijkomt buiten de graafschap om.
quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:16 schreef RayMania het volgende:
[..]
Jupiter? En daarna weer snel terug op aarde?
Hahaquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:16 schreef RayMania het volgende:
[..]
En dan mag je er weer niet heen ofzoquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Volgend jaar weer tegen FC Den Haag
Ik weet niet of het voetbal 20 euro is maar totaal pakket is 50 of 60 euroquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:15 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
per maand ja, die 4 euro is per weekend. En die 20 euro is inclusief hun internet abbo toch? Met 4 euro per wedstrijd betaal je dus eigenlijk meer, dus dan mogen ze ook wel extra hoge kwaliteit aanbieden voor degenen met snelle connecties.
Misschien volgend seizoen, nu genoeg hierover..
Hup twente![]()
Dan gaan we toch!quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:17 schreef Superheld het volgende:
[..]
En dan mag je er weer niet heen ofzo![]()
Yep, zo ver mogelijk wegquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:16 schreef RayMania het volgende:
[..]
Daaa gelooooof ik nieeeequote:
WÁT een toeval zeg, poe hequote:Op zaterdag 14 april 2007 21:19 schreef Freek99 het volgende:
Drie 2-0's op een zaterdag, toevallig.
Het is doorgestoken kaart!!!quote:
quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:20 schreef RayMania het volgende:
Hoeveelste wordt PSV, Ronald?
[afbeelding]
Waarmee convert jij die ook alweer naar .gifquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:20 schreef RayMania het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:20 schreef RayMania het volgende:
[afbeelding]
Dat jij nou geen club hebtquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:20 schreef Freek99 het volgende:
[..]
Dat jouw club nou geen kampioen wordt
we hadden het over leuke ploegen.......quote:
Zie deze OPquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarmee convert jij die ook alweer naar .gif?
Het is Ajax niet, gekkiequote:Op zaterdag 14 april 2007 21:21 schreef Aanvoerder het volgende:
Nu lijkt alles koek en ei, zul je zien dat ze volgende week het weer verprutsen.
Gelukkig komt Sparta dan ook hun 3 punten uit de Arena ophalen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:21 schreef Aanvoerder het volgende:
Nu lijkt alles koek en ei, zul je zien dat ze volgende week het weer verprutsen.
Wat een kneus is 't ookquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:20 schreef RayMania het volgende:
[afbeelding]
Hij zei: Waar mensen op 3 fronten meedoen, winnen ze meestal niks.quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[afbeelding]
''We doen nog op 1 front mee...''
Bayer Leverkussen, 2002. Champions finale, bekerfinale, eerste plaats op laatste speeldag Bundesliga.quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Hij zei: Waar mensen op 3 fronten meedoen, winnen ze meestal niks.
Ironisch hoor.quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:23 schreef RayMania het volgende:
[..]
Bayer Leverkussen, 2002. Champions finale, bekerfinale, eerste plaats op laatste speeldag Bundesliga.
Goed voorbeeld.
Tsja Twente moet je zo kunnen oprollen natuurlijk. Ze spelen toch een bagger seizoenquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:21 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dat jij nou geen club hebt
Maar word PSV nu opeens kampioen omdat ze dit winnen? Dream on..
Bij Go Ahead zitten er veel meer jaquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:21 schreef djstoffel het volgende:
[..]
we hadden het over leuke ploegen.......
![]()
(den bosch vind ik behoorlijk kleurloos. Lelijk stadion, weinig toeschouwers)
Wehehe, jij was eerder bij rustquote:
quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:21 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dat jij nou geen club hebt
Maar word PSV nu opeens kampioen omdat ze dit winnen? Dream on..
Bron?quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:23 schreef Aanvoerder het volgende:
Rellen in de Haagse binnenstad.
MEER MEER MEER!!quote:
Ik roep maar wat. Maar wie weet.quote:
nooit last vanquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:25 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ok ok, opzich is het beeld best mooi voor live stream, alleen kan de compressietechniek beter zodat bij bewegende beelden het gras niet 1 grote groene vlek wordt
PSV krijgt lastig nog bij utrecht trouwens
deden ze dan ?quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:25 schreef djstoffel het volgende:
de reacties van de twentespelers na de wedstrijd zegt genoeg...........schijnvertoning! BAh
Jammerquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:26 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik roep maar wat. Maar wie weet.
Vorige week zaterdag was het nogal rumoerig voor het Paard en de Onefour (discotheken die naast elkaar liggen) Uitverkocht, superdruk, een grote mensenmassa voor de ingangen, overal wouten. Spannend hoor. Echte rellen heb ik al heel lang niet meer gezien bij Den Haag.quote:
quote:twente = omgekocht
quote:twente en het omkoopschandaal...
quote:hoezo omgekocht die scheids
quote:12 tegen 10
is toch logisch dat psv zou winnen vanavondquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:31 schreef Freek99 het volgende:
De eerste reacties van Ajacieden stromen al binnen
[..]
[..]
[..]
[..]
Geloof er niets van, PSV begint het vertrouwen weer terug te krijgen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:35 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf erbij... volgende week gaat het voor PSV mis tegen Utrecht
quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:24 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Bij Go Ahead zitten er veel meer ja![]()
das ook fixed win voor rkc man. zo kunnen ze beide niet meer rechtstreeks degraderenquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:39 schreef Hertog_Martin het volgende:
excelsior - rkc merk je nog dat het een wedstrijd is, itt psv-twente
Een zwaar teleurstellend seizoen voor den bosch, en een zwaar goed seizoen voor GAE en er zitten ongeveer evenveel man.quote:
Ik ook totaal niet, Utrecht redt het al helemaal niet met zo'n voorhoede.quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:36 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Geloof er niets van, PSV begint het vertrouwen weer terug te krijgen.
Ze moeten Sjoerd Ars halen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ook totaal niet, Utrecht redt het al helemaal niet met zo'n voorhoede.
DB staat toch nog steeds hoger op de ranglijst. Maar ik heb het niet alleen over dit seizoen, kijk maar naar de laatste 15 jaar ofzoquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:45 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Een zwaar teleurstellend seizoen voor den bosch, en een zwaar goed seizoen voor GAE en er zitten ongeveer evenveel man.
wordt een beetje saai elke keer die posts van jequote:Op zaterdag 14 april 2007 21:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[afbeelding]
"Ajax en AZ zijn leuk voetballende ploegen en twee clubs waar vaak leuke spelers vandaan komen, zegt Koeman over de ploeg uit Alkmaar en Amsterdam. Hij gaat niet uit van een moeilijke titelstrijd: In een titelrace met AZ en Ajax is een PSV in normale doen gewoon té ongenaakbaar. Daarvoor is het kwaliteitsverschil gewoon te groot onderling."
Waar kan ik dat zien? Zeg overigens niet Den Bosch een grote aanhang heeft. Het leeft hier niet. Maar om nou te stellen dat GAE in vergelijking tot Den Bosch een veel grotere aanhang heeft is ok wat overdreven.quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:48 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
DB staat toch nog steeds hoger op de ranglijst. Maar ik heb het niet alleen over dit seizoen, kijk maar naar de laatste 15 jaar ofzo
Nee joh, is toch juist lachen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:48 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wordt een beetje saai elke keer die posts van je![]()
maar wel een echte club met veel traditie..............quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:49 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Waar kan ik dat zien? Zeg overigens niet Den Bosch een grote aanhang heeft. Het leeft hier niet. Maar om nou te stellen dat GAE in vergelijking tot Den Bosch een veel grotere aanhang heeft is ok wat overdreven.
VI jaargids ofzo? Is ook niet zo'n groot verschil, er zijn bij GAE ook genoeg mensen afgehaakt de laatste jaren. Het kan mij verder ook weinig boeienquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:49 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Waar kan ik dat zien? Zeg overigens niet Den Bosch een grote aanhang heeft. Het leeft hier niet. Maar om nou te stellen dat GAE in vergelijking tot Den Bosch een veel grotere aanhang heeft is ok wat overdreven.
Ach dat is overal zo denk ik. Mensen komen en gaan.quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:55 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
VI jaargids ofzo? Is ook niet zo'n groot verschil, er zijn bij GAE ook genoeg mensen afgehaakt de laatste jaren. Het kan mij verder ook weinig boeien![]()
Daar was toch iets in de fik gevlogen bij een van die tenten?quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:28 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Vorige week zaterdag was het nogal rumoerig voor het Paard en de Onefour (discotheken die naast elkaar liggen) Uitverkocht, superdruk, een grote mensenmassa voor de ingangen, overal wouten. Spannend hoor. Echte rellen heb ik al heel lang niet meer gezien bij Den Haag.
Ga je naar Alkmaar ?quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:03 schreef vitessezuid113 het volgende:
Morgen :
Zondag,14.30 uur:
FC Groningen- nec
Willem II - sc Heerenveen
AZ - Vitesse
Heracles Almelo - Feyenoord
Hup Grunnquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:03 schreef vitessezuid113 het volgende:
Morgen :
Zondag,14.30 uur:
FC Groningen- nec
Willem II - sc Heerenveen
AZ - Vitesse
Heracles Almelo - Feyenoord
kan wel...............je kunt er 2 tegelijk bekijken als je op allebei de buttons klikt. De eerste via de interne screen van planet voetbal en de tweede via je eigen mediaplayer.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:05 schreef Hertog_Martin het volgende:
Jammer dat je niet meerdere streams tegelijk kan kijken. Of kan dat wel met een setting in WMP?
Zit jij in de perskamer daar?quote:Op zondag 15 april 2007 13:50 schreef jorienvdherik het volgende:
[afbeelding]
het is erg gezellig nu in de perskamer in almelo![]()
Nee, Jorien staat de supporters van Almelo op te wachten bij de catering. Niet verrassend aangezien hij dit iedere uitwedstrijd doet.quote:
Wat doe je daar?quote:Op zondag 15 april 2007 13:56 schreef jorienvdherik het volgende:
Ja
Wil niet veel zeggen maar je zit in het psv-topicquote:Op zondag 15 april 2007 14:07 schreef Happel het volgende:
Die slimmerd heeft een perskaart voor de wedstrijd. Wij Feijenoorders (of in zijn geval psv'ers) zijn overal.
Rot overigens eens op met die boerengifjes.
Hehe, hoe komt ie daar nou weer aan..quote:Op zondag 15 april 2007 14:07 schreef Happel het volgende:
Die slimmerd heeft een perskaart voor de wedstrijd. Wij Feijenoorders (of in zijn geval psv'ers) zijn overal.
Heb er zoveel van, dacht laat ik er eens één posten..quote:Rot overigens eens op met die boerengifjes.
quote:Op zondag 15 april 2007 14:09 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Wil niet veel zeggen maar je zit in het psv-topic
Die 4-0 zit je nog steeds dwars hequote:Op zondag 15 april 2007 14:07 schreef Happel het volgende:
Rot overigens eens op met die boerengifjes.
zie ik ajax wel doen jaquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:21 schreef Aanvoerder het volgende:
Nou, poeh hé. Ken er niet van slapen.quote:
Ah nee Jorien is binnen 10KM van mijquote:Op zondag 15 april 2007 13:50 schreef jorienvdherik het volgende:
[afbeelding]
het is erg gezellig nu in de perskamer in almelo![]()
Uhu, voor het tweede seizoen.quote:Op zondag 15 april 2007 14:26 schreef -Vaduz- het volgende:
jorientje heeft een perskaart toch, voor z'n site ofzo.
Buijs linksback..quote:
Rechtsback danquote:
Bij mij staat ie toch echt als rechtsback hoorquote:Op zondag 15 april 2007 14:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Lache, joh.
18 staat vast niet voor je leeftijd, want dat ken nooit.
De laatste weken is het toch ook ''nooit''quote:Op zondag 15 april 2007 14:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Lache, joh.
18 staat vast niet voor je leeftijd, want dat ken nooit.
Ik betaal verdomme 4 euro voor de live stream en dan nog begint het beeld hier en daar te haperenquote:Op zondag 15 april 2007 14:45 schreef Devrim het volgende:
Tele2
Kut bedrijf..Ik hoop dat het failliet gaat
Kan niet normaal internetten en dus ook geen voetbal
Mooi, zeg. Heel mooi.quote:
Bijnaquote:Op zondag 15 april 2007 14:47 schreef DeTolk het volgende:
Staat Heracles al voor?
Knappe reddingquote:
Hoe dat zo?quote:Op zondag 15 april 2007 14:50 schreef djstoffel het volgende:
wat een lul die commentator bij az-vitesse.............
ja dat wilde ik ook zeggen maar die lul van een commentator heeft de Az zonnebril opgezet vandaag...wat een zakkenwasser!quote:
Komt die commentator: "Verdiende voorsprong AZ".quote:Op zondag 15 april 2007 14:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zeker, wedstrijd gaat gelijk op als je het mij vraagt.
hoef je de wedstrijd niet stil te leggen.quote:Op zondag 15 april 2007 14:57 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Toch logisch man, het is 30 graden
Jij hebt nooit gevoetbald met 30 graden.quote:Op zondag 15 april 2007 14:58 schreef venomsnake het volgende:
[..]
hoef je de wedstrijd niet stil te leggen.
het was nieteens een kans...gewoon domme overtredingquote:Op zondag 15 april 2007 14:58 schreef RayMania het volgende:
[..]
Komt die commentator: "Verdiende voorsprong AZ".
Het was de eerste kans.
Lopen tegenwoordig geen mannen meer op het veld, allemaal wijven. Afspiegeling van de maatschappij, hèquote:Op zondag 15 april 2007 14:58 schreef venomsnake het volgende:
[..]
hoef je de wedstrijd niet stil te leggen.
Die commentaar is de draad volgens mij volledig kwijt. Jenner had nog een kleine kans dan (kopbal), maar verder was er weinig soeps.quote:Op zondag 15 april 2007 14:58 schreef RayMania het volgende:
[..]
Komt die commentator: "Verdiende voorsprong AZ".
Het was de eerste kans.
o jawel hoor.quote:Op zondag 15 april 2007 14:58 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Jij hebt nooit gevoetbald met 30 graden.
Jij bent STOER man!quote:Op zondag 15 april 2007 14:58 schreef Cyberia18 het volgende:
Mooie statistieken van Feyenooit:
5 keer winst, 3 keer gelijk, 7 keer(!!) verlies
quote:Op zondag 15 april 2007 14:58 schreef De_Brandweer het volgende:
2e goal van AZ afgekeurd wegens buitenspel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |