Napsterquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:00 schreef Superheld het volgende:
[..]
2 uur wachten op een liedje en dan blijken dat het incompleet is![]()
Matig? Voor een livestream vind ik planet voetbal erg goed.quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:05 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik kwam er net dus achter dat je voor 4 euro op planet.nl live streams kan kijken hele weekend.
Maar beeldkwaliteit is wel erg matig voor 4 euro
Achja, heb ik dat ook weer geprobeerd
Kan het niet op de projector kijken iig.quote:
kom je wel heel erg laat achter............3 wedstrijden voor het einde van de competitie.quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:05 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik kwam er net dus achter dat je voor 4 euro op planet.nl live streams kan kijken hele weekend.
Maar beeldkwaliteit is wel erg matig voor 4 euro
Achja, heb ik dat ook weer geprobeerd
quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:08 schreef djstoffel het volgende:
[..]
kom je wel heel erg laat achter............3 wedstrijden voor het einde van de competitie.
Onder welke steen kom jij vandaan?
Beeld is okay als je m op volledig beeld zet bij mij............ook geen last van bufferen
Ik vind het prima en het geld waard. Je kunt minimaal vijf wedstrijden kijken voor vier euro, soms wel zeven. Beeld is prima, geen gebuffer, geen gehaperquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:08 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Kan het niet op de projector kijken iig.
* Hertog_Martin wil voetbal in HDTV, heb paar HDTV stukjes van WK voetbal 06 en dat is zooo veel mooier he
en dan is zo'n stream dus kut
ze mogen wel dvd-kwaliteit bieden voor geld vind ik, moet makkelijk kunnen.. hdtv kwaliteit ook wel, heb toch niet voor jan lul 20 mbit of wat.
Och god, weer zo een HDTV-sul.quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:08 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
* Hertog_Martin wil voetbal in HDTV, heb paar HDTV stukjes van WK voetbal 06 en dat is zooo veel mooier he
ze mogen wel dvd-kwaliteit bieden voor geld vind ik, moet makkelijk kunnen.. hdtv kwaliteit ook wel, heb toch niet voor jan lul 20 mbit of wat.
met huidige compressie methoden verwacht ik dus meer
Als ze 20Mbit streams zouden aanbieden voor 4 euro betalen de Tele2 gebruikers voor niks 20 euro voor voetbal via mediaboxquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:08 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
met huidige compressie methoden verwacht ik dus meer
Idd. Mij hoor je niet klagen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:09 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik vind het prima en het geld waard. Je kunt minimaal vijf wedstrijden kijken voor vier euro, soms wel zeven. Beeld is prima, geen gebuffer, geen gehaper.
Een Alex op krukken is al onpasseerbaarquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:11 schreef Freek99 het volgende:
Volgende week Alex weer van de partij, het kan niet meer misgaan![]()
Ooooo, krijgen we deze non-discussie nu ook al in dit topicquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:11 schreef TheVulture het volgende:
Geeft ook aan wat voor een huilie die Koeman eigenlijk is.... boos zijn omdat Beerens als PSV-huurling vorige week iets te goed zijn best deed
Ja.quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:11 schreef Superheld het volgende:
Ado is dus op dit moment gedegradeerd?
Tegen Sparta, NAC (beker), AZ en Roda JC ook jaquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:11 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Een Alex op krukken is al onpasseerbaar![]()
Zeg dan nietsquote:
quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:11 schreef Superheld het volgende:
Ado is dus op dit moment gedegradeerd?
Het wordt geen discussiequote:Op zaterdag 14 april 2007 21:12 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ooooo, krijgen we deze non-discussie nu ook al in dit topic![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Uhdtvquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:12 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Zeg dan niets
Als je het verschil hebt gezien op 2.5 meter breed beeld dan praat je wel anders.
Ben iig al lang blij dat tien en rtl het nu in breedbeeld uitzenden, heb je veel meer speloverzicht.
Den Bosch gaat niet promoveren?quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Volgend jaar weer tegen FC Den Haag
tuurlijk nietquote:
quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:14 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
0-2 RKC
quote:
Krijgen we in dit topic ook al van dit non-standpuntenquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het wordt geen discussieDat is gewoon mijn standpunt, klaar
per maand ja, die 4 euro is per weekend. En die 20 euro is inclusief hun internet abbo toch? Met 4 euro per wedstrijd betaal je dus eigenlijk meer, dus dan mogen ze ook wel extra hoge kwaliteit aanbieden voor degenen met snelle connecties.quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:11 schreef Devrim het volgende:
[..]
Als ze 20Mbit streams zouden aanbieden voor 4 euro betalen de Tele2 gebruikers voor niks 20 euro voor voetbal via mediabox
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |