Heuy, een goudvis op het drogequote:
Jupiter? En daarna weer snel terug op aarde?quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:16 schreef Hertog_Martin het volgende:
ADO met hun nieuwe stadion in de jupiter league
Ziekquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:13 schreef Devrim het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Uhdtv
The new format with a resolution of 7,680 × 4,320 pixels
Go ahead eaglesquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:13 schreef Superheld het volgende:
Toch jammer, hopen dat er dan nog wel een leuke ploeg bijkomt buiten de graafschap om.
quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:16 schreef RayMania het volgende:
[..]
Jupiter? En daarna weer snel terug op aarde?
Hahaquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:16 schreef RayMania het volgende:
[..]
En dan mag je er weer niet heen ofzoquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Volgend jaar weer tegen FC Den Haag
Ik weet niet of het voetbal 20 euro is maar totaal pakket is 50 of 60 euroquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:15 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
per maand ja, die 4 euro is per weekend. En die 20 euro is inclusief hun internet abbo toch? Met 4 euro per wedstrijd betaal je dus eigenlijk meer, dus dan mogen ze ook wel extra hoge kwaliteit aanbieden voor degenen met snelle connecties.
Misschien volgend seizoen, nu genoeg hierover..
Hup twente![]()
Dan gaan we toch!quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:17 schreef Superheld het volgende:
[..]
En dan mag je er weer niet heen ofzo![]()
Yep, zo ver mogelijk wegquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:16 schreef RayMania het volgende:
[..]
Daaa gelooooof ik nieeeequote:
WÁT een toeval zeg, poe hequote:Op zaterdag 14 april 2007 21:19 schreef Freek99 het volgende:
Drie 2-0's op een zaterdag, toevallig.
Het is doorgestoken kaart!!!quote:
quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:20 schreef RayMania het volgende:
Hoeveelste wordt PSV, Ronald?
[afbeelding]
Waarmee convert jij die ook alweer naar .gifquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:20 schreef RayMania het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:20 schreef RayMania het volgende:
[afbeelding]
Dat jij nou geen club hebtquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:20 schreef Freek99 het volgende:
[..]
Dat jouw club nou geen kampioen wordt
we hadden het over leuke ploegen.......quote:
Zie deze OPquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarmee convert jij die ook alweer naar .gif?
Het is Ajax niet, gekkiequote:Op zaterdag 14 april 2007 21:21 schreef Aanvoerder het volgende:
Nu lijkt alles koek en ei, zul je zien dat ze volgende week het weer verprutsen.
Gelukkig komt Sparta dan ook hun 3 punten uit de Arena ophalen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:21 schreef Aanvoerder het volgende:
Nu lijkt alles koek en ei, zul je zien dat ze volgende week het weer verprutsen.
Wat een kneus is 't ookquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:20 schreef RayMania het volgende:
[afbeelding]
Hij zei: Waar mensen op 3 fronten meedoen, winnen ze meestal niks.quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[afbeelding]
''We doen nog op 1 front mee...''
Bayer Leverkussen, 2002. Champions finale, bekerfinale, eerste plaats op laatste speeldag Bundesliga.quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Hij zei: Waar mensen op 3 fronten meedoen, winnen ze meestal niks.
Ironisch hoor.quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:23 schreef RayMania het volgende:
[..]
Bayer Leverkussen, 2002. Champions finale, bekerfinale, eerste plaats op laatste speeldag Bundesliga.
Goed voorbeeld.
Tsja Twente moet je zo kunnen oprollen natuurlijk. Ze spelen toch een bagger seizoenquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:21 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dat jij nou geen club hebt
Maar word PSV nu opeens kampioen omdat ze dit winnen? Dream on..
Bij Go Ahead zitten er veel meer jaquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:21 schreef djstoffel het volgende:
[..]
we hadden het over leuke ploegen.......
![]()
(den bosch vind ik behoorlijk kleurloos. Lelijk stadion, weinig toeschouwers)
Wehehe, jij was eerder bij rustquote:
quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:21 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dat jij nou geen club hebt
Maar word PSV nu opeens kampioen omdat ze dit winnen? Dream on..
Bron?quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:23 schreef Aanvoerder het volgende:
Rellen in de Haagse binnenstad.
MEER MEER MEER!!quote:
Ik roep maar wat. Maar wie weet.quote:
nooit last vanquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:25 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ok ok, opzich is het beeld best mooi voor live stream, alleen kan de compressietechniek beter zodat bij bewegende beelden het gras niet 1 grote groene vlek wordt
PSV krijgt lastig nog bij utrecht trouwens
deden ze dan ?quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:25 schreef djstoffel het volgende:
de reacties van de twentespelers na de wedstrijd zegt genoeg...........schijnvertoning! BAh
Jammerquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:26 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik roep maar wat. Maar wie weet.
Vorige week zaterdag was het nogal rumoerig voor het Paard en de Onefour (discotheken die naast elkaar liggen) Uitverkocht, superdruk, een grote mensenmassa voor de ingangen, overal wouten. Spannend hoor. Echte rellen heb ik al heel lang niet meer gezien bij Den Haag.quote:
quote:twente = omgekocht
quote:twente en het omkoopschandaal...
quote:hoezo omgekocht die scheids
quote:12 tegen 10
is toch logisch dat psv zou winnen vanavondquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:31 schreef Freek99 het volgende:
De eerste reacties van Ajacieden stromen al binnen
[..]
[..]
[..]
[..]
Geloof er niets van, PSV begint het vertrouwen weer terug te krijgen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:35 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf erbij... volgende week gaat het voor PSV mis tegen Utrecht
quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:24 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Bij Go Ahead zitten er veel meer ja![]()
das ook fixed win voor rkc man. zo kunnen ze beide niet meer rechtstreeks degraderenquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:39 schreef Hertog_Martin het volgende:
excelsior - rkc merk je nog dat het een wedstrijd is, itt psv-twente
Een zwaar teleurstellend seizoen voor den bosch, en een zwaar goed seizoen voor GAE en er zitten ongeveer evenveel man.quote:
Ik ook totaal niet, Utrecht redt het al helemaal niet met zo'n voorhoede.quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:36 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Geloof er niets van, PSV begint het vertrouwen weer terug te krijgen.
Ze moeten Sjoerd Ars halen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ook totaal niet, Utrecht redt het al helemaal niet met zo'n voorhoede.
DB staat toch nog steeds hoger op de ranglijst. Maar ik heb het niet alleen over dit seizoen, kijk maar naar de laatste 15 jaar ofzoquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:45 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Een zwaar teleurstellend seizoen voor den bosch, en een zwaar goed seizoen voor GAE en er zitten ongeveer evenveel man.
wordt een beetje saai elke keer die posts van jequote:Op zaterdag 14 april 2007 21:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[afbeelding]
"Ajax en AZ zijn leuk voetballende ploegen en twee clubs waar vaak leuke spelers vandaan komen, zegt Koeman over de ploeg uit Alkmaar en Amsterdam. Hij gaat niet uit van een moeilijke titelstrijd: In een titelrace met AZ en Ajax is een PSV in normale doen gewoon té ongenaakbaar. Daarvoor is het kwaliteitsverschil gewoon te groot onderling."
Waar kan ik dat zien? Zeg overigens niet Den Bosch een grote aanhang heeft. Het leeft hier niet. Maar om nou te stellen dat GAE in vergelijking tot Den Bosch een veel grotere aanhang heeft is ok wat overdreven.quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:48 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
DB staat toch nog steeds hoger op de ranglijst. Maar ik heb het niet alleen over dit seizoen, kijk maar naar de laatste 15 jaar ofzo
Nee joh, is toch juist lachen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:48 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wordt een beetje saai elke keer die posts van je![]()
maar wel een echte club met veel traditie..............quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:49 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Waar kan ik dat zien? Zeg overigens niet Den Bosch een grote aanhang heeft. Het leeft hier niet. Maar om nou te stellen dat GAE in vergelijking tot Den Bosch een veel grotere aanhang heeft is ok wat overdreven.
VI jaargids ofzo? Is ook niet zo'n groot verschil, er zijn bij GAE ook genoeg mensen afgehaakt de laatste jaren. Het kan mij verder ook weinig boeienquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:49 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Waar kan ik dat zien? Zeg overigens niet Den Bosch een grote aanhang heeft. Het leeft hier niet. Maar om nou te stellen dat GAE in vergelijking tot Den Bosch een veel grotere aanhang heeft is ok wat overdreven.
Ach dat is overal zo denk ik. Mensen komen en gaan.quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:55 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
VI jaargids ofzo? Is ook niet zo'n groot verschil, er zijn bij GAE ook genoeg mensen afgehaakt de laatste jaren. Het kan mij verder ook weinig boeien![]()
Daar was toch iets in de fik gevlogen bij een van die tenten?quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:28 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Vorige week zaterdag was het nogal rumoerig voor het Paard en de Onefour (discotheken die naast elkaar liggen) Uitverkocht, superdruk, een grote mensenmassa voor de ingangen, overal wouten. Spannend hoor. Echte rellen heb ik al heel lang niet meer gezien bij Den Haag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |