kan wel...............je kunt er 2 tegelijk bekijken als je op allebei de buttons klikt. De eerste via de interne screen van planet voetbal en de tweede via je eigen mediaplayer.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:05 schreef Hertog_Martin het volgende:
Jammer dat je niet meerdere streams tegelijk kan kijken. Of kan dat wel met een setting in WMP?
Zit jij in de perskamer daar?quote:Op zondag 15 april 2007 13:50 schreef jorienvdherik het volgende:
[afbeelding]
het is erg gezellig nu in de perskamer in almelo![]()
Nee, Jorien staat de supporters van Almelo op te wachten bij de catering. Niet verrassend aangezien hij dit iedere uitwedstrijd doet.quote:
Wat doe je daar?quote:Op zondag 15 april 2007 13:56 schreef jorienvdherik het volgende:
Ja
Wil niet veel zeggen maar je zit in het psv-topicquote:Op zondag 15 april 2007 14:07 schreef Happel het volgende:
Die slimmerd heeft een perskaart voor de wedstrijd. Wij Feijenoorders (of in zijn geval psv'ers) zijn overal.
Rot overigens eens op met die boerengifjes.
Hehe, hoe komt ie daar nou weer aan..quote:Op zondag 15 april 2007 14:07 schreef Happel het volgende:
Die slimmerd heeft een perskaart voor de wedstrijd. Wij Feijenoorders (of in zijn geval psv'ers) zijn overal.
Heb er zoveel van, dacht laat ik er eens één posten..quote:Rot overigens eens op met die boerengifjes.
quote:Op zondag 15 april 2007 14:09 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Wil niet veel zeggen maar je zit in het psv-topic
Die 4-0 zit je nog steeds dwars hequote:Op zondag 15 april 2007 14:07 schreef Happel het volgende:
Rot overigens eens op met die boerengifjes.
zie ik ajax wel doen jaquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:21 schreef Aanvoerder het volgende:
Nu lijkt alles koek en ei, zul je zien dat ze volgende week het weer verprutsen.
Nou, poeh hé. Ken er niet van slapen.quote:
Ah nee Jorien is binnen 10KM van mijquote:Op zondag 15 april 2007 13:50 schreef jorienvdherik het volgende:
[afbeelding]
het is erg gezellig nu in de perskamer in almelo![]()
Uhu, voor het tweede seizoen.quote:Op zondag 15 april 2007 14:26 schreef -Vaduz- het volgende:
jorientje heeft een perskaart toch, voor z'n site ofzo.
Buijs linksback..quote:
Rechtsback danquote:
Bij mij staat ie toch echt als rechtsback hoorquote:Op zondag 15 april 2007 14:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Lache, joh.
18 staat vast niet voor je leeftijd, want dat ken nooit.
De laatste weken is het toch ook ''nooit''quote:Op zondag 15 april 2007 14:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Lache, joh.
18 staat vast niet voor je leeftijd, want dat ken nooit.
Ik betaal verdomme 4 euro voor de live stream en dan nog begint het beeld hier en daar te haperenquote:Op zondag 15 april 2007 14:45 schreef Devrim het volgende:
Tele2
Kut bedrijf..Ik hoop dat het failliet gaat
Kan niet normaal internetten en dus ook geen voetbal
Mooi, zeg. Heel mooi.quote:
Bijnaquote:Op zondag 15 april 2007 14:47 schreef DeTolk het volgende:
Staat Heracles al voor?
Knappe reddingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |