Dat ga ik nu maar es doen, en dan voor de buis voor de FA-cup kraker Watford - Man Uquote:
my sentiments exactly.quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:45 schreef thaleia het volgende:
OH MAN MAN MAN wat is dit heerlijk
27 graden forever![]()
quote:Every breath you take, and every move you make
Every bond you break, every step you take
I'll be watching you
Every single day, and every word you say
Every game you play, every night you stay
I'll be watching you
Oh, can't you see, you belong to me
How my poor heart aches with every step you take
Every move you make, every vow you break
Every smile you fake, every claim you stake
I'll be watching you
Since you've been gone, I been lost without a trace
I dream at night, I can only see your face
I look around, but it's you I can't replace
I feel so cold, and I long for your embrace
I keep crying baby, baby, please
Oh, can't you see, you belong to me
How my poor heart aches with every step you take
Every move you make, and every vow you break
I'll be watching you
Every move you make, every step you take
I'll be watching you
I'll be watching you
Every breath you take, and every move you make
I'll be watching you
I'll be watching you
I'll be watching you
I'll be watching you
Every breath you take, and every move you make
I'll be watching you
I'll be watching you
I'll be watching you
I'll be watching you
je hebt nu toch werk he? ik zie je alleen maar klagen over blut zijn?quote:Op zondag 15 april 2007 00:30 schreef RealZeus het volgende:
Vandaag was wel relaxed, zeker qua weer. Ik ben al verbrand
![]()
Verder ben ik haske blut. En dat is kut, aangezien mijn sociaal leven bestaat bij de gratie van de kroeg.
![]()
Klagen over blut zijn EN geen leven hebben hequote:Op zondag 15 april 2007 09:15 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
je hebt nu toch werk he? ik zie je alleen maar klagen over blut zijn?![]()
OT: mn oog is beter! naja bijna dan
quote:Op zondag 15 april 2007 09:41 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Klagen over blut zijn EN geen leven hebben he![]()
OT: kleine kater van bbq gisteren, blijf nog effe voorzichtig in bed liggen![]()
quote:
Sittardquote:Op zondag 15 april 2007 12:05 schreef Tarot het volgende:
Prima, maar ik mis Limburg een beetje... en dan met name Sittard.
je vergeet een woord: mogelijk1quote:Op zondag 15 april 2007 17:28 schreef TwistedDarling het volgende:
Opgelucht dat het hele vragenboek is ingevuld, maarja.. de gedachte dat het allemaal voor niets is gaat niet echt weg.
He wat heb je dan nog gedaan'?quote:Op zondag 15 april 2007 19:46 schreef scrub_nurse het volgende:
heerlijke middag gehad ! en mn oog is weer lief!![]()
quote:Op zondag 15 april 2007 19:39 schreef zwaaibaai het volgende:
grmbl de grmbl, ik ben gewoon aan het werk, terwijl iedereen op het terras zit met een biertje/wijn/rose/tapas/stokbrood/bitterballen
ik-wil-ook-modus![]()
1 gevonden?quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:20 schreef Qunak het volgende:
Goed, vanavond op zoek naar de meis.
Omdat ik veel minder ben gaan verdienen.quote:Op zondag 15 april 2007 09:15 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
je hebt nu toch werk he? ik zie je alleen maar klagen over blut zijn?![]()
Wrijf het er maar in...quote:Op zondag 15 april 2007 19:59 schreef thaleia het volgende:
[..]Ik ben vandaag ook veroordeeld tot een dag binnenshuis, want er komt hier morgen een inspecteur van de woningbouw en de puinzooi was (eh, is) echt te erg om hem binnen te kunnen laten.
Maar ik MOEST er toch even uit en nu heb ik een chocolademilkshake. In het grootste formaat
dat lijkt me n verstandig besluitquote:Op zondag 15 april 2007 20:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Omdat ik veel minder ben gaan verdienen.En omdat mijn auto naar de garage moest en dat best duur was.
OT :Kut. Morgen naar de huisarts omdat ik een irritant jeukende schurft/ebola/vlektyfus plek op mijn hand heb. Denk dat ik gelijk maar even meld dat het niet goed gaat verder.
quote:
En toen kreeg je gisteren te horen dat ze net een vriendje heeft, en voel je je de hele dag bagger.quote:Op maandag 16 april 2007 08:13 schreef alwaysleft het volgende:
Kort geslapen![]()
Waarom? ik heb sinds gisteren een meisje en ik blijf maar over haar denken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ik ben nog nooit zo verliefd geweest op een meid als haar![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 08:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En toen kreeg je gisteren te horen dat ze net een vriendje heeft, en voel je je de hele dag bagger.![]()
Liefde...![]()
Suc6quote:Op maandag 16 april 2007 09:15 schreef Qunak het volgende:
Zenuwachtig. Kort geslapen en zodadelijk tentamen.
Help.
Slapen jij!quote:Op maandag 16 april 2007 23:24 schreef TwistedDarling het volgende:
De hele godvergeten dag was ik zo ontzettend moe en nu zit ik hier klaarwakker te zijn.
En maar vroeg op blijven staan, het helpt geen ruk.
*zucht*
Verder wel okay.
dat is niet goed manquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:28 schreef Urquhart het volgende:
Raar. Vannacht wakker geworden met buikpijn, en daar heb ik nu nog steeds wel een beetje last van. Als ik wat op internet kijk, komen mijn symptonen wel overeen met blinde darm ontsteking
Het is inmiddels al wat minder geworden. Ik kijk het nog even aan, anders morgen naar de dokter.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:39 schreef Houniet het volgende:
[..]
dat is niet goed man
hier wel lekker, nog in bed
Toch zou ik daar verdomd goed mee oppassen! Als je rechts in je zij prikt (met je vinger), zo'n 10 cm rechts van je navel en zo'n 5 cm hoger dan je bekkenkam, voel je dan 'n flink stekende pijn? Mocht dat zo zijn, dan heb je 'n blinde darmontsteking en zou ik á la minute richting dokter gaanquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:19 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het is inmiddels al wat minder geworden. Ik kijk het nog even aan, anders morgen naar de dokter.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:45 schreef fraubitch het volgende:
buikpijn, last van me keel, verstopte neus, druk op me hoofd, splinter in me hand, gat in me broek, puist op me kin.......
BWOEOEOEOEOEHHOEOEOEOEOEHOEOEOE
quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:45 schreef fraubitch het volgende:
buikpijn, last van me keel, verstopte neus, druk op me hoofd, splinter in me hand, gat in me broek, puist op me kin.......
BWOEOEOEOEOEHHOEOEOEOEOEHOEOEOE
What's wrong?quote:Op woensdag 18 april 2007 00:05 schreef Bizznitch het volgende:
Hoe ik me voel... hmm...
Verkankert omschrijft het wel heel mooi nu.
Sterkte Skvquote:Op woensdag 18 april 2007 10:49 schreef Skv het volgende:
Operatie is om 8 uur begonnen hoor ik net, verder nog geen nieuws.
sterkte mett het wachten.. (waarvoor als ik vragen mag?)quote:Op woensdag 18 april 2007 10:49 schreef Skv het volgende:
Operatie is om 8 uur begonnen hoor ik net, verder nog geen nieuws.
quote:Op woensdag 18 april 2007 12:12 schreef Skv het volgende:
Kanker, darmkanker en misschien ook uitzaaiingen. Laatste hoop dit.. Waarschijnlijk moet ze hierna sowieso nog vijf dagen op de IC.. De dokter gaf alleen al wel aan dat de operatie zelf ook absoluut niet zonder risico's is.
Vooral omdat ze al drie keer eerder eraan is geopereerd en er nu veel littekenweefsel en vergroeiingen zijn. Pff..
Sterkte met het wachtenquote:Op woensdag 18 april 2007 12:12 schreef Skv het volgende:
Kanker, darmkanker en misschien ook uitzaaiingen. Laatste hoop dit.. Waarschijnlijk moet ze hierna sowieso nog vijf dagen op de IC.. De dokter gaf alleen al wel aan dat de operatie zelf ook absoluut niet zonder risico's is.
Vooral omdat ze al drie keer eerder eraan is geopereerd en er nu veel littekenweefsel en vergroeiingen zijn. Pff..
Oke oke, ik fiets wel naar de uni. De kans dat ik daar inspiratie krijg is klein, het terras lokt immers, maar dan is de intentie er in ieder geval.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:26 schreef Astoreth het volgende:
in dubio:
Zal ik vandaag nog iets nuttigs gaan doen of heeft dat al geen zin meer?
I know the feeling...quote:Op woensdag 18 april 2007 14:50 schreef Logician het volgende:net te horen gekregen dat ik v.a maandag geen werk meer heb...
massa ontslag bij @home ivm te hoge service levels....
flink het tegenovergestelde dan gisterenquote:Op woensdag 18 april 2007 16:11 schreef Burdie het volgende:
Het gaat allemaal goed ineens. Ik vind het eng.
Ja, daarom vind ik het ook zo eng om me goed te voelen. Het kan elk moment omslaanquote:Op woensdag 18 april 2007 16:18 schreef Houniet het volgende:
[..]
flink het tegenovergestelde dan gisteren
hier moe, tot 2100 werken
ik begrijp wat je door maakt....quote:Op woensdag 18 april 2007 14:55 schreef Logician het volgende:
@juon ... Gelukkig heb ik nog 1wk loon en daarna mijn reserves.. zou toch moeten lukken binnen 2 a 3wk.. maar toch is het wel ff schrikken ik zou over 2dgn een contract bespreken moeten gahd hebben...![]()
(heb nu ieg wel meer kans om de geboorte van de kittens van mijn poes mee te maken die op knappen staat)
kun je zelf niet bellen....?quote:Op woensdag 18 april 2007 16:42 schreef Skv het volgende:
Pff.. 8 uur en 40 minuten na aanvang van de operatie. Nog niks gehoord..![]()
dan raad ik je toch echt aan om eens naar de intensive care te bellen, of naar haar afdeling waar ze eerst lag. Misschien zijn ze vergeten te bellen?? wie is de contactpersoon van jullie oma? die moet gebeld worden in principequote:Op woensdag 18 april 2007 18:28 schreef Skv het volgende:
Klote, nóg niks gehoord. tien en een half uur later nu
Mijn twee tantes waren de hele dag in Groningen, wachtend op nieuws. Mijn pa en ik zijn maar gewoon gaan werken.. Met vier man gaan zitten wachten schiet ook niet veel op.. Maar gelukkig:quote:Op woensdag 18 april 2007 18:42 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
dan raad ik je toch echt aan om eens naar de intensive care te bellen, of naar haar afdeling waar ze eerst lag. Misschien zijn ze vergeten te bellen?? wie is de contactpersoon van jullie oma? die moet gebeld worden in principe
Dat is t zekerquote:Op woensdag 18 april 2007 16:10 schreef Memento-Mori het volgende:
stresserig, soms wou ik dat ik nog thuis woonde enzo, alles is zo duur, ik denk te ver vooruit en maak mezelf helemaal gek zo
achja het is het allemaal waard als ik er eenmaal woon (denk ik)
Niet doen!quote:Op donderdag 19 april 2007 01:14 schreef Burdie het volgende:
Klote. Klote. Klote. Klote. Klote. Klote. Klote. Klote. Klote. Klote. Klote. Klote. Klote. Klote. Klote. Klote. Klote.
Dat dus. Oh, ik wil mezelf píjn doen.
Doen!quote:Op donderdag 19 april 2007 01:14 schreef Burdie het volgende:
Klote. Klote. Klote. Klote. Klote. Klote. Klote. Klote. Klote. Klote. Klote. Klote. Klote. Klote. Klote. Klote. Klote.
Dat dus. Oh, ik wil mezelf píjn doen.
Nounou rustig aan, je wordt oom, geen vader van een tweelingquote:Op donderdag 19 april 2007 16:32 schreef Garisson72 het volgende:
WAAAA!!!!
![]()
ik word oom...
van een tweeling... no less!
allemaal erg pril en zo, maar kennelijk is de echo onverbiddelijk: het heeft leven gevat en het is met zijn tweeën!
dus hoe voel ik me nu...
verward, kan dat?
owja, die twee haal ik altijd door elkaar...quote:Op donderdag 19 april 2007 16:34 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Nounou rustig aan, je wordt oom, geen vader van een tweeling
kijk en huiverquote:Op donderdag 19 april 2007 15:35 schreef Miam het volgende:
Ik heb zin in zoenen. verder gaat't goed.
Ja, als je dat niet zag aankomen is dat normaal. Je ouders gaan scheiden en dat is even wennen, of je nou 12, 19 of 45 bent. Sterkte ermee, uit ervaring kan ik zeggen dat het redelijk snel went en dat het zijn voordelen heeft. Ook zijn nadelen.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:40 schreef birdydontfly het volgende:
Mijn moeder vertelde mij vandaag tussen neus en lippen door dat ze weg wil/gaat bij mn vader en daar ben ik nogal overstuur van. Ik weet niet zo goed of dat normaal is voor een 19 jarig meisje om je daar druk om te maken maar goed. Wat doe je eraan.
Bij mij was het andersom. Mijn vader wilde vorig jaar weg bij mijn moeder en dit vertelde hij dus ook eerst aan mij, voordat hij het aan mijn moeder vertelde. Heel vervelend, ik zat er toen verschrikkelijk mee. (Bij nader inzien was het ook een flinke kutstreek van hem, om dat zo te doen.)quote:Op donderdag 19 april 2007 19:40 schreef birdydontfly het volgende:
Mijn moeder vertelde mij vandaag tussen neus en lippen door dat ze weg wil/gaat bij mn vader en daar ben ik nogal overstuur van. Ik weet niet zo goed of dat normaal is voor een 19 jarig meisje om je daar druk om te maken maar goed. Wat doe je eraan.
En toen stond er een kwartier later een vriend van me op de achterdeur te kloppen met bierquote:Op donderdag 19 april 2007 23:25 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik duik er vandaag maar eens wat eerder in dan normaal.
Ik ook!!quote:Op vrijdag 20 april 2007 08:41 schreef Kuukske het volgende:
Moe. Hoofdpijnerig. Ik wil alleen maar slapen
Ik hoop voor je dat het leuk wordt.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:30 schreef Eric_Cantona het volgende:
Op dit moment mwoa, waarom weet ik niet
Morgen 'n weekend weg met vrienden, ben benieuwd.. Heb 't gevoel dat 't een "gevoelig" weekend gaat worden.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 08:41 schreef Kuukske het volgende:
Moe. Hoofdpijnerig. Ik wil alleen maar slapen
Thxquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:17 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat het leuk wordt.
OT: Geen idee nog, eigenlijk. Iig niet uitgeslapen/uitgerust.
en hoe is t met je oma?quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:35 schreef Skv het volgende:
Brack ende moe. Gisteren mooie avond gehad.. Dalijk maar ff de stad in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |