What's wrong?quote:Op woensdag 18 april 2007 00:05 schreef Bizznitch het volgende:
Hoe ik me voel... hmm...
Verkankert omschrijft het wel heel mooi nu.
Sterkte Skvquote:Op woensdag 18 april 2007 10:49 schreef Skv het volgende:
Operatie is om 8 uur begonnen hoor ik net, verder nog geen nieuws.
sterkte mett het wachten.. (waarvoor als ik vragen mag?)quote:Op woensdag 18 april 2007 10:49 schreef Skv het volgende:
Operatie is om 8 uur begonnen hoor ik net, verder nog geen nieuws.
quote:Op woensdag 18 april 2007 12:12 schreef Skv het volgende:
Kanker, darmkanker en misschien ook uitzaaiingen. Laatste hoop dit.. Waarschijnlijk moet ze hierna sowieso nog vijf dagen op de IC.. De dokter gaf alleen al wel aan dat de operatie zelf ook absoluut niet zonder risico's is.
Vooral omdat ze al drie keer eerder eraan is geopereerd en er nu veel littekenweefsel en vergroeiingen zijn. Pff..
Sterkte met het wachtenquote:Op woensdag 18 april 2007 12:12 schreef Skv het volgende:
Kanker, darmkanker en misschien ook uitzaaiingen. Laatste hoop dit.. Waarschijnlijk moet ze hierna sowieso nog vijf dagen op de IC.. De dokter gaf alleen al wel aan dat de operatie zelf ook absoluut niet zonder risico's is.
Vooral omdat ze al drie keer eerder eraan is geopereerd en er nu veel littekenweefsel en vergroeiingen zijn. Pff..
Oke oke, ik fiets wel naar de uni. De kans dat ik daar inspiratie krijg is klein, het terras lokt immers, maar dan is de intentie er in ieder geval.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:26 schreef Astoreth het volgende:
in dubio:
Zal ik vandaag nog iets nuttigs gaan doen of heeft dat al geen zin meer?
I know the feeling...quote:Op woensdag 18 april 2007 14:50 schreef Logician het volgende:net te horen gekregen dat ik v.a maandag geen werk meer heb...
massa ontslag bij @home ivm te hoge service levels....
flink het tegenovergestelde dan gisterenquote:Op woensdag 18 april 2007 16:11 schreef Burdie het volgende:
Het gaat allemaal goed ineens. Ik vind het eng.
Ja, daarom vind ik het ook zo eng om me goed te voelen. Het kan elk moment omslaanquote:Op woensdag 18 april 2007 16:18 schreef Houniet het volgende:
[..]
flink het tegenovergestelde dan gisteren
hier moe, tot 2100 werken
ik begrijp wat je door maakt....quote:Op woensdag 18 april 2007 14:55 schreef Logician het volgende:
@juon ... Gelukkig heb ik nog 1wk loon en daarna mijn reserves.. zou toch moeten lukken binnen 2 a 3wk.. maar toch is het wel ff schrikken ik zou over 2dgn een contract bespreken moeten gahd hebben...![]()
(heb nu ieg wel meer kans om de geboorte van de kittens van mijn poes mee te maken die op knappen staat)
kun je zelf niet bellen....?quote:Op woensdag 18 april 2007 16:42 schreef Skv het volgende:
Pff.. 8 uur en 40 minuten na aanvang van de operatie. Nog niks gehoord..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |