owja, die twee haal ik altijd door elkaar...quote:Op donderdag 19 april 2007 16:34 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Nounou rustig aan, je wordt oom, geen vader van een tweeling
kijk en huiverquote:Op donderdag 19 april 2007 15:35 schreef Miam het volgende:
Ik heb zin in zoenen. verder gaat't goed.
Ja, als je dat niet zag aankomen is dat normaal. Je ouders gaan scheiden en dat is even wennen, of je nou 12, 19 of 45 bent. Sterkte ermee, uit ervaring kan ik zeggen dat het redelijk snel went en dat het zijn voordelen heeft. Ook zijn nadelen.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:40 schreef birdydontfly het volgende:
Mijn moeder vertelde mij vandaag tussen neus en lippen door dat ze weg wil/gaat bij mn vader en daar ben ik nogal overstuur van. Ik weet niet zo goed of dat normaal is voor een 19 jarig meisje om je daar druk om te maken maar goed. Wat doe je eraan.
Bij mij was het andersom. Mijn vader wilde vorig jaar weg bij mijn moeder en dit vertelde hij dus ook eerst aan mij, voordat hij het aan mijn moeder vertelde. Heel vervelend, ik zat er toen verschrikkelijk mee. (Bij nader inzien was het ook een flinke kutstreek van hem, om dat zo te doen.)quote:Op donderdag 19 april 2007 19:40 schreef birdydontfly het volgende:
Mijn moeder vertelde mij vandaag tussen neus en lippen door dat ze weg wil/gaat bij mn vader en daar ben ik nogal overstuur van. Ik weet niet zo goed of dat normaal is voor een 19 jarig meisje om je daar druk om te maken maar goed. Wat doe je eraan.
En toen stond er een kwartier later een vriend van me op de achterdeur te kloppen met bierquote:Op donderdag 19 april 2007 23:25 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik duik er vandaag maar eens wat eerder in dan normaal.
Ik ook!!quote:Op vrijdag 20 april 2007 08:41 schreef Kuukske het volgende:
Moe. Hoofdpijnerig. Ik wil alleen maar slapen
Ik hoop voor je dat het leuk wordt.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:30 schreef Eric_Cantona het volgende:
Op dit moment mwoa, waarom weet ik niet
Morgen 'n weekend weg met vrienden, ben benieuwd.. Heb 't gevoel dat 't een "gevoelig" weekend gaat worden.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 08:41 schreef Kuukske het volgende:
Moe. Hoofdpijnerig. Ik wil alleen maar slapen
Thxquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:17 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat het leuk wordt.
OT: Geen idee nog, eigenlijk. Iig niet uitgeslapen/uitgerust.
en hoe is t met je oma?quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:35 schreef Skv het volgende:
Brack ende moe. Gisteren mooie avond gehad.. Dalijk maar ff de stad in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |