Tis inderdaad boodschappentijd, veulentje komt volgens de kenners 's avond/'s nachts.quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:36 schreef rebellious_angel het volgende:
veeeeeeeeeeeeeeeeeeel beter dit.....
ok, voor mij doet niemand boodschappen helaas... dus tot later... enne, als het veulentje komt aub iemand opnemen...
Wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:37 schreef noekje het volgende:
Heeft Amanda de hondjes al uitgelaten want ze zou toch de wekker zetten in het weekend?
Ze wacht op de hondenuitlaatservicequote:Op zaterdag 14 april 2007 10:37 schreef noekje het volgende:
Heeft Amanda de hondjes al uitgelaten want ze zou toch de wekker zetten in het weekend?
Dacht dat ze gisteravond aan tafel aan Nicolaas had gevraagd om haar wakker te maken zodat ze de hondjes uit kon laten. Of dat vanmorgen ook gebeurd is weet ik niet. Waarschijnlijk zijn ze beide de afspraak vergeten?quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:37 schreef noekje het volgende:
Mochten? Moesten ! De bestaansrede van de hondjes......quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:42 schreef Gert het volgende:
Ze mochten toch een honden-uitlaatservice bestellen?
Of is dat alleen voor boswandelingen enzo.
Vergelijk met mijn OP levert het bewijs op, dat de vogel inderdaad nu in de vogeltjeshemel rondfladdert....quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:44 schreef noekje het volgende:
RIP vogel!
Boeie...quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:03 schreef Liess het volgende:
Bah, Lieke duikt met der schone kleren in zo'n vies bezweet bed.
die dode vogel is gescript... het is niet echt... alles is show... en voer voer de hondjes van amanda... heeft god mijzelf verteld...quote:
als ze maar lief is...quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:04 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Boeie...
En toch vind ik haar niet echt heel knap..
ze is helemaal niet knap, wat dat betreft heeft huub weinig smaak van mooi vrouwelijk schoon want al die dames die hij in het huis gekrikt heeft of waar hij wat mee heeft zijn niet echt mooi, en sommigen zelfs lichtelijk tot zwaar ordi.quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:04 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Boeie...
En toch vind ik haar niet echt heel knap..
wie zegt dat die vogel gestorven is? ... misschien is dat beest wel onwel geworden omdat nicolazarus buiten was en het vogeltje en nicolaas elkaars wegen kruisten... het is niet natuurlijk voor zo'n klein lijfje om tegen een 'muur' van alcohol te botsen... dus datquote:Op zaterdag 14 april 2007 11:08 schreef FSR het volgende:
Is deze vogel nu in een vrije wereld gestorven, of in een kooi ?
Uit die streams zeg ik.quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:14 schreef KonnieKipke het volgende:
Hmm uit die kleren zeg ik.
zou ze nou wel gevoelens voor hem hebben of is het nog steeds een pure act, denk dat ze eerder brian toch nog leuker vindt dan huubquote:Op zaterdag 14 april 2007 11:15 schreef Clank het volgende:
Lieke zegt tegen Huub dat hij zijn eigen glazen ingooit door cp's te zetten op het feit dat ze zondag sex zullen hebben.
Zo legt Lieke direct de 'schuld' bij Huub als het niet gebeurt.
Verder als zoenen zal Lieke toch niet gaan, hoort niet bij haar missie.
Heb streams aan staan zodat "10" denkt dat ik kijk :pquote:Op zaterdag 14 april 2007 11:16 schreef Liess het volgende:
Ik word er helemaal warm van!
Ga riching de zon, fijne dag allen.
het is pas feest als brian vandaag niet op de streams is geweest...quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:16 schreef Liess het volgende:
Ik word er helemaal warm van!
Ga riching de zon, fijne dag allen.
Je ziét gewoon dat ze de boel flest.quote:
Er is mij werkelijk nog uit niets gebleken dat Lieke écht verliefd is op Huub. Ze geilt hem op and that's it.quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:16 schreef robert2006 het volgende:
[..]
zou ze nou wel gevoelens voor hem hebben of is het nog steeds een pure act, denk dat ze eerder brian toch nog leuker vindt dan huub
Huub heeft ook zoveel hints van mensen gehad, en toch gaat hij er mee door. Onbegrijpelijk want het maakt hem saai en zwak (objectieve Huub-fan).quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:21 schreef Clank het volgende:
[..]
Er is mij werkelijk nog uit niets gebleken dat Lieke écht verliefd is op Huub. Ze geilt hem op and that's it.
laat dat meisje maar in de waan van de dag... ze heeft in ieder geval niet de pik op huub...quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:21 schreef Clank het volgende:
[..]
Er is mij werkelijk nog uit niets gebleken dat Lieke écht verliefd is op Huub. Ze geilt hem op and that's it.
Inderdaad heeft ze niet de pik op Huub, maar wel een oogje op Brian....quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:26 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
laat dat meisje maar in de waan van de dag... ze heeft in ieder geval niet de pik op huub...[afbeelding]
geilen, niet eens in sexuele zin volgens mij, maar puur vanwege huub's populariteit en zijn kansen om de villa te winnenquote:Op zaterdag 14 april 2007 11:21 schreef Clank het volgende:
[..]
Het bewijst maar weer eens dat liefde blind maakt, want Huub is wel écht verliefd op Lieke!quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:25 schreef Yollie het volgende:
[..]
Huub heeft ook zoveel hints van mensen gehad, en toch gaat hij er mee door. Onbegrijpelijk want het maakt hem saai en zwak (objectieve Huub-fan).
quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:28 schreef robert2006 het volgende:
[..]
geilen, niet eens in sexuele zin volgens mij, maar puur vanwege huub's populariteit en zijn kansen om de villa te winnen
Huub z'n dieptepunt in TV-maken. Ik denk dat hij de enige is die het leuk vindt..... een beetje macho met z'n handen in z'n zakken stom achter Lieke aanlopen. Dus Huub straks voor de zoveelste keer in de herhaling: 't is net echte TV..... herhaling op herhaling op herhaling.quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:25 schreef Clank het volgende:
Huub: Douchen en dan kom ik zo achter je aan kwispelen.
Die villa winnen weet ik niet, dat is wel erg ver weg nog. Maar wel: het mee mogen doen voor de camera's en het aanpappen met het nog steeds populairste jongetje van de klas.quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:28 schreef robert2006 het volgende:
[..]
geilen, niet eens in sexuele zin volgens mij, maar puur vanwege huub's populariteit en zijn kansen om de villa te winnen
Er totaal niet meer op reageren is het enige wat werkt. Anders kun je wel aan de gang blijven.quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:31 schreef neehe het volgende:
Ik vindt Lieke wel een leuke meid, en ben niet zo wantrouwend zoals de meesten hier.
Het lijkt een beetje op elkaar napraten, en geen eigen mening hebben.
ach... in het land der blinden is eenoog koning...quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:27 schreef Yollie het volgende:
[..]
Inderdaad heeft ze niet de pik op Huub, maar wel een oogje op Brian....
God zij dank niet, maar wel zijn criminele broertje Kenneth en zijn vriend Terrence.quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:32 schreef scanman01 het volgende:
Brian vandaag jarig? Dus dan krijgen we de mother from hell weer?
Op de verjaardag is het bezoek er maar voor een uurtje toch?quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
God zij dank niet, maar wel zijn criminele broertje Kenneth en zijn vriend Terrence.
Ja ik weet het, maar tussen al die negative reacties, wil ik er ook wel eens een positive tussen zetten.quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er totaal niet meer op reageren is het enige wat werkt. Anders kun je wel aan de gang blijven.
Zal Brian het niet goed doen bij jonge meisjes?quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:38 schreef kybe het volgende:
Heel vreemd dat Brian zoveel verjaardagspost krijgt.De redactie heeft het vast druk gehad om al die kaarten te maken.
Ik kijk nooit naar de tv uitzendingen, maar misschien wordt hij daar beter in afgeschilderd dan dat hij in werkelijkheid is?quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:38 schreef kybe het volgende:
Heel vreemd dat Brian zoveel verjaardagspost krijgt.De redactie heeft het vast druk gehad om al die kaarten te maken.
Reageerde hij verbitterd, zijn eigen stelling ondergravend...quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er totaal niet meer op reageren is het enige wat werkt. Anders kun je wel aan de gang blijven.
Hoeveel Amanda's lopen er dan in godsnaam rond?quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:39 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Zal Brian het niet goed doen bij jonge meisjes?
Teveel dan goed is voor de wereld!quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:40 schreef kybe het volgende:
[..]
Hoeveel Amanda's lopen er dan in godsnaam rond?![]()
ALLE fans van Brian hebben een kaart gestuurd, een stuk of 40?quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:38 schreef kybe het volgende:
DGK [COS 001] pagina 1:quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:39 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Zal Brian het niet goed doen bij jonge meisjes?
quote:Op donderdag 28 september 2006 23:21 schreef demins het volgende:
Brian lijkt me een pedofiel. Moet wel nog uit de kast komen...![]()
Zijn er 40 teveelquote:Op zaterdag 14 april 2007 11:43 schreef Dark het volgende:
[..]
ALLE fans van Brian hebben een kaart gestuurd, een stuk of 40?
volgens mij voert hij met enkelen correspondentie...quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:46 schreef F04 het volgende:
Hoe zit het trouwens met die meisjes van Mundo?
idd, wat heb je aan een vila, waar je jezelf niet eens goed kan wegen...quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:55 schreef Polonium-120 het volgende:
fucking hell... jaap moet de aannemer van het huis aanklagen...
Das precies wat ik nu al enkele dagen denk, wat een sukkel.quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:55 schreef FSR het volgende:
OMG Billie op een ongelijke (tegel) vloer, is het niet goed wegen...
Lees de gebruiksaanwijzing eens..
verkeert amanda in geestelijke nood? is ze vandaag werkelijk in staat van verwarring? viert ze vandaag la fete blanche?quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:57 schreef Dark het volgende:
Amanda in het wit gekleed, strapless topje, hotpants en witte laarsjes, een echte hi - ha - HO!![]()
Ga toch echt hopen dat Brian ook een keer zelf het spel gaat spelen (en niet net zoals altijd anderen het voor hem laat doen) en probeert Huub aan te pakken via Lieke, want ik ben het Lieke-verhaal al meer dan beu.quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:08 schreef Clank het volgende:
Lieke: Hoe oud ben je nou geworden Brian?
Brian: Zes en..
Lieke: Dan ben je echt een ouwe lul.
Brian wil vandaag de massage van Lieke die hij gewonnen heeft met de weddenschap. Die gaat Lieke hem straks buiten geven.
houdt erik uit zwolle meer tijd over voor andere zaken...quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:13 schreef Clank het volgende:
Huub maakt foto's van Lieke.
Niet "Erik uit Zwolle" plagen, deugniet!quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:16 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
houdt erik uit zwolle meer tijd over voor andere zaken...
ik zou het niet wagenquote:Op zaterdag 14 april 2007 12:17 schreef demins het volgende:
[..]
Niet "Erik uit Zwolle" plagen, deugniet!![]()
van zo'n napalm stem zou ik ook een beroerte krijgen...quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:27 schreef Clank het volgende:
Huub zegt tegen Lieke dat hij de manier waarop Nicolaas hem wekt prettiger vindt dan de manier waarop Palma het doet.
Huub gek maken.quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:28 schreef Ashrak het volgende:
Schoonmaken kan Lieke niet, dus wat doet ze daar in hemelsnaam.
De bedden zien er niet uit.
De streams gaan weer uit hier.
Het lijkt net of ze ervoor is ingehuurd (informatie loskrijgen that is).quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:30 schreef Clank het volgende:
Huub bespreekt nu het spel met Lieke en dat de bedoeling is om Brian eruit te krijgen.
Niet slim Huub.. de familie van Brian luistert mee!!
het liefst loopt natasja nu de poort uit!?quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:35 schreef Clank het volgende:
Natasia zegt nu tegen Brian dat Nicolaas er over 4 weken uitgaat.
Brian: Wie zegt dat?
Natasia: Ik.
Dat ze is ingehuurd moge onderhand wel duidelijk zijn ...quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:32 schreef Charmian het volgende:
[..]
Het lijkt net of ze ervoor is ingehuurd (informatie loskrijgen that is).
Wat ik vorige week begreep wordt dat ook niet altijd betaald.quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:36 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Dat ze is ingehuurd moge onderhand wel duidelijk zijn ...
Wie echt haar rekeningen betaald is natuurlijk de vraag.
Toneelhaak had van mij al wel voorbij mogen komen hoorquote:Op zaterdag 14 april 2007 12:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wat ik vorige week begreep wordt dat ook niet altijd betaald.
Moet ze maar beter werk verrichten.
De verwachte gesprekken gaan nu dus elke dag plaatsvinden.quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:43 schreef Clank het volgende:
Natasia wijst Sylvia erop dat zij de enige is die Eric er in houdt.
Sylvia zegt dat het gebleken is dat je idd 2 backups nodig hebt.
Zolang het geen back up van haar is wil ze iemand er wel uitstemmen als anderen allemaal meestemmen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:45 schreef Clank het volgende:
Sylvia speelt het spel en laat Natasia nog even in het ongewisse over wat ze met haar stem doet.
lang leve de paradox... je moet 'iemand' los laten maar twee backups zijn nodig...quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zolang het geen back up van haar is wil ze iemand er wel uitstemmen als anderen allemaal meestemmen.
Dus moeten Brian en Natas gaan bekijken wie ze lozen, Amanda of Jaap.quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:50 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
lang leve de paradox... je moet 'iemand' los laten maar twee backups zijn nodig...
Aan Natasja zal het niet liggen als het om Amanda of Jaap gaat, maar Brian laat ze zeker niet los.quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:53 schreef Clank het volgende:
Natasia is bereid om los te laten. Doe dat dan!!!
Daarom gaat het spel ook lang duren...quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:50 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
lang leve de paradox... je moet 'iemand' los laten maar twee backups zijn nodig...
die twee gluiperds laten amanda en jaap voorlopig niet los...quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dus moeten Brian en Natas gaan bekijken wie ze lozen, Amanda of Jaap.
Daar maken ze wel weer zo'n spannende stemming van...quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:06 schreef Clank het volgende:
Volgende week is het Sensation Black festijn waar de 'dansers' naar toe mogen.
Natasia heeft aangevraagd of zij ook daar naar toe mag anders is ze de hele tijd met Jaap en Nicolaas in de villa en blijft ze de hele dag op bed liggen.
Ze zit zich er al helemaal op te verheugen.
Nou, als ze dát toelaten![]()
Met als gevolg dat Donderdag of Sylvia of Eric genomineerd staat (zal Sylvia dit keer wel worden), zodat de bewoners zich weer effe een uurtje als klein kind kunnen gaan gedragen door een uur lang de persoon op de stoel te beledigen. Uiteindelijk blijft die persoon in het spel en we trekken vervolgens de conclusie dat we weer 2 weken verspilt hebben.quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:46 schreef Ashrak het volgende:
De verwachte gesprekken gaan nu dus elke dag plaatsvinden.
Eric en Sylvia worden door BANJ onder vuur genomen om de ander los te gaan laten.
En .... staat Huub te kijken of dat wel goed gaat ?quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:09 schreef Yollie het volgende:
Lieke is Brian lekker aan het masseren..
lieke, waar is je voorbind dildo?quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:09 schreef Yollie het volgende:
Lieke is Brian lekker aan het masseren..
Nee die is aan het draaien in de gameroom.quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:11 schreef Ashrak het volgende:
[..]
En .... staat Huub te kijken of dat wel goed gaat ?
Touraeg, Wilgo's 4 uur, single opnemen, Natasja krijgt toch alles wat ze wilt. En elke keer als een bewoner tegen wilt stemmen dan moeten ze effe naar achter waar ze bevolen worden voor te stemmen. Gewoon afschaffen die stemmingen, laat de redaktie maar bepalen wie wat krijgt, dat doen ze nu ook al...quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:06 schreef Clank het volgende:
Natasia heeft aangevraagd of zij ook daar naar toe mag anders is ze de hele tijd met Jaap en Nicolaas in de villa en blijft ze de hele dag op bed liggen.
Jep, dankzij Nicolaas.quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:09 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Met als gevolg dat Donderdag of Sylvia of Eric genomineerd staat (zal Sylvia dit keer wel worden), zodat de bewoners zich weer effe een uurtje als klein kind kunnen gaan gedragen door een uur lang de persoon op de stoel te beledigen. Uiteindelijk blijft die persoon in het spel en we trekken vervolgens de conclusie dat we weer 2 weken verspilt hebben.
Hmmmm ... jammer.quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:12 schreef Yollie het volgende:
[..]
Nee die is aan het draaien in de gameroom.
Hij weet het wel,want Lieke ging immers de weddenschap aan vorige week. Waarbij ze een win win situatie had....quote:
Vraag het me af of het win-win is, want de kijker wint er vooralsnog niets mee hoor.quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:14 schreef Yollie het volgende:
[..]
Hij weet het wel,want Lieke ging immers de weddenschap aan vorige week. Waarbij ze een win win situatie had....
Maar lieke wint er genoeg mee...quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:16 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Vraag het me af of het win-win is, want de kijker wint er vooralsnog niets mee hoor.
voor de momenten waarop amanda hoofdpijn heeft...quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:16 schreef demins het volgende:
Een pluche rat voor Brian????
nee hoor, die is speciaal voor Brian gemaakt!quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:17 schreef Marrije het volgende:
Die beren zijn 25 e bij Bart Smit op het moment.
quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:09 schreef demins het volgende:
[..]
Daar maken ze wel weer zo'n spannende stemming van...![]()
quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:19 schreef proh het volgende:
[..]
nee hoor, die is speciaal voor Brian gemaakt!
Een grote vrachtwagen is ook genoeg, maar ja die rijden niet rond op het DGK-terrein.quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:19 schreef Polonium-120 het volgende:
soms zou ik willen dat er een god bestaat en ons verlost van die brian, amanda en natasja...
Waarom zouden ze dat toelaten? Natasia heeft NIET deelgenomen aan de danslessen, dat had ze toch kunnen doen?quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:06 schreef Clank het volgende:
quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:19 schreef Polonium-120 het volgende:
soms zou ik willen dat er een god bestaat en ons verlost van die brian, amanda en natasja...
ik snap ook niet waarom de vuilnismannen die zak en die twee dozen over het hoofd zien...quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Een grote vulinisvrachtwagen is ook genoeg, maar ja die rijden niet rond op het DGK-terrein.
Het is niet alleen de stemmingen, maar alles. Als Huub en Eric aan het rellen zijn gaat Natasja klagen dat ze te vermoeid is om actief tv te maken, en er wordt onmiddelijk een avondklok van 02:30 ingesteld. Het is hetzelfde verhaal als met Tanja in BB5, ze hoeft maar even te dreigen dat ze opstapt en ze krijgt meteen wat ze wilt...quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:19 schreef Gert het volgende:
Ik weet niet hoeveel van dit soort "stemmingen" ik nog trek.
Je wéét dat het doorgestoken kaart is, maar tóch.. de manier waarop Madame donderdagavond haar wipritjes scoorde, was genant. Huub met een slappe kútmsoes om voor te stemmen, Eric die eigenlijk tegen wilde stemmen, maar recht in zijn smoel door Natasia werd uitgelachen omdat ze al láng wist dat dit niet toegestaan was en hij uiteindelijk ook braaf voor zou stemmen. Bah.
Misschien met dát verschil dat Natasja dreigt dat ze blijft...quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:25 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Het is niet alleen de stemmingen, maar alles. Als Huub en Eric aan het rellen zijn gaat Natasja klagen dat ze te vermoeid is om actief tv te maken, en er wordt onmiddelijk een avondklok van 02:30 ingesteld. Het is hetzelfde verhaal als met Tanja in BB5, ze hoeft maar even te dreigen dat ze opstapt en ze krijgt meteen wat ze wilt...
Het feit dat Natasja nog eens niet meer speelt alsof ze ook weleens iets niet zo kunnen krijgen begint behoorlijk irritant te worden.quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:12 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Touraeg, Wilgo's 4 uur, single opnemen, Natasja krijgt toch alles wat ze wilt. En elke keer als een bewoner tegen wilt stemmen dan moeten ze effe naar achter waar ze bevolen worden voor te stemmen. Gewoon afschaffen die stemmingen, laat de redaktie maar bepalen wie wat krijgt, dat doen ze nu ook al...
worst-kaas scenarioquote:Op zaterdag 14 april 2007 13:26 schreef demins het volgende:
[..]
Misschien met dát verschil dat Natasja dreigt dat ze blijft...
Dat vond ik zeker super duidelijk bij de stemming voor het rijden in het Touaregjequote:Op zaterdag 14 april 2007 13:28 schreef doesss het volgende:
[..]
Het feit dat Natasja nog eens niet meer speelt alsof ze ook weleens iets niet zo kunnen krijgen begint behoorlijk irritant te worden.
Ze zet voor, tijdens en na een stemming de andere bewoners voor lul want ze weet toch al zeker dat achter heeft opgedragen om haar de stemming te geven.![]()
Exact!!quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:28 schreef doesss het volgende:
[..]
Het feit dat Natasja nog eens niet meer speelt alsof ze ook weleens iets niet zo kunnen krijgen begint behoorlijk irritant te worden.
Ze zet voor, tijdens en na een stemming de andere bewoners voor lul want ze weet toch al zeker dat achter heeft opgedragen om haar de stemming te geven.![]()
heb jij geen borstvoeding gehad?...quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:30 schreef the_undertaker het volgende:
leuke tietjes heeft dat ene blondje van "dreams of beauty" (die slanke)
En niet alleen die tietjes vind ik leukquote:Op zaterdag 14 april 2007 13:30 schreef the_undertaker het volgende:
leuke tietjes heeft dat ene blondje van "dreams of beauty" (die slanke)
ze praat en heeft een stem van een kind van 11...quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:34 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
En niet alleen die tietjes vind ik leuk![]()
En dat geldt niet alleen voor Natas trouwens. Bij de stemming daarvoor, Amanda en dr hondjes, zette Amanda Eric ook voor lul terwijl hij nog moest stemmen. Zij wist toch wel dat die hondjes zouden blijven. En Jaap is hetzelfde laken een pak, tegen Nicolaas heeft ie ronduit gezegd dat Nico hem er wel uit kan laten stemmen maar dat als achter kijkcijfers wil met zijn huwelijk dat ie toch wel blijft. . .quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Exact!!
Dit was donderdag zó overduidelijk.
De minachting tegenover Eric droop er vanaf. Zij wist dat Eric heel graag tegen wilde stemmen maar het niet mocht.
Eric deed ook helemaal geen moeite meer om zijn plotselinge switch naar "ik ben voor" geloofwaardig te laten lijken. De motivatie "dan ben ik een uur per maand van je af"was onthutsend én onthullend zwak.![]()
Ik had mijn vermoedens al, net als de meesten hier, maar donderdag was voor mij het overtuigende bewijs dat het één grote doorgestoken kaart is.
En dit gaat ze nekken.
De enigen die niet gestuurd worden door achter zijn de dieren in het huis en in de stal (even voor de duidelijkheid ik bedoel dus die twee hondjes en de paarden)quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Exact!!
Dit was donderdag zó overduidelijk.
De minachting tegenover Eric droop er vanaf. Zij wist dat Eric heel graag tegen wilde stemmen maar het niet mocht.
Eric deed ook helemaal geen moeite meer om zijn plotselinge switch naar "ik ben voor" geloofwaardig te laten lijken. De motivatie "dan ben ik een uur per maand van je af"was onthutsend én onthullend zwak.![]()
Ik had mijn vermoedens al, net als de meesten hier, maar donderdag was voor mij het overtuigende bewijs dat het één grote doorgestoken kaart is.
En dit gaat ze nekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |