Dank je Kissa, ik vind het een leerzaam geheel. Ik wist het niet en nu heeft iemand het voor mij mooi neergezet! Voortaan weet ik dit! FIJN!quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:06 schreef kissa het volgende:
[..]
Een paard heeft benen, geen poten![]()
Wat een kut TT![]()
Gedragscode is, dat als er bezoekers zijn, men zich zo veel mogelijk gedraagt....quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:00 schreef Lieve het volgende:
[..]
Maar waarom alleen als Netty er niet is? Die vrouw verdient het na 26 jaar toch ook weleens om een leuke dag te hebben op 14 April? Het hoeft toch niet altijd te blijven steken in de ellende van haar doorgedraaide zoon?
Ik zou zeggen.... gun Netty eens iets leuks op de 14de April. Huub, doe je best!
ze doet alsof ze leest om slim over te komenquote:Op zaterdag 14 april 2007 10:11 schreef Talitha het volgende:
Zo! Die kan wel een brilletje gebruiken!
[afbeelding]
Je hebt groot gelijk. Ik zeg : volplempen deze COS....quote:
Maar ja, Huub en feestjes....... het witte feest was meesterlijk. Alle vrouwen wilden van hem houden. En de verjaardag van Natte Ass zullen we geen van allen meer vergeten ( de politie op een feestje omdat er iemand vergiftigd was, Nasty met de kindjes in parade langs het bed van Huub waar hij opgebaard met condoom vol shampoo en een paasstrik om zijn hoofd werd tentoongesteld als levend voorbeeld hoe slecht het met je kan aflopen). Als je geen vriend van mevrouw pannekoek bent en het stokbrood niet achter zit om je te beschermen tegen de waanzin van je huisgenoot brainless die niet voor niets zonder brain overleeft, heb je weinig aan eigen opvoeding en goede manieren. Laat 'achter' eerst eens wat goede manieren krijgen en de redactie wat meer uit de abnormaliteit van het straatniveau treden, dan kan het nog wat worden.quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:10 schreef Black_king het volgende:
[..]
Gedragscode is, dat als er bezoekers zijn, men zo veel mogelijk gedraagt....![]()
Ik doe mijn best!quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:13 schreef Black_king het volgende:
[..]
Je hebt groot gelijk. Ik zeg : volplempen deze COS....![]()
Dit soort beelden zijn niet erg inspirerend.quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:13 schreef Black_king het volgende:
[..]
Je hebt groot gelijk. Ik zeg : volplempen deze COS....![]()
dronken blaaskaakquote:Op zaterdag 14 april 2007 10:19 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dit soort beelden zijn niet erg inspirerend.![]()
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 14 april 2007 03:03 schreef APK het volgende:
Dat paard doet helemaal niks.![]()
Ik wil een veulen in mijn FEBO-topic.![]()
quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:13 schreef Black_king het volgende:
De villa staat mooi in het zonlicht
Luizenseizoen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:18 schreef beequeen het volgende:
Het resultaat na een half uurtje kopkrabben.
[afbeelding]
jakkesssssssssssss... ik eet sowieso geen paardenvlees... kan ik echt niet tegen...quote:
mega irritant, ik wou dat ze dat niet steeds flikten, nu moeten we weer speculeren en da's meestal heftiger dan de werkelijkheid...quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:26 schreef Dogga het volgende:
waaar slaat zo een soundlock nou weer op
heel erg irritant
dat is toch wel ongewenst intiem dacht ikquote:Op zaterdag 14 april 2007 10:32 schreef Desii het volgende:
Natasja is haar kleren aan het uitzoeken, terwijl de voet van Billie tegen der kont zwaait
Misschien vind ze Billie leuker dan wij denkenquote:Op zaterdag 14 april 2007 10:32 schreef rebellious_angel het volgende:
[..]
dat is toch wel ongewenst intiem dacht ik![]()
hahahahahhahahaa, zou ze zo masochistisch zijnquote:Op zaterdag 14 april 2007 10:33 schreef Desii het volgende:
[..]
Misschien vind ze Billie leuker dan wij denken![]()
Met haar hornymoons vind ze op het moment alles leuk en lekker zo lang er een leuter aan zit.quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:33 schreef Desii het volgende:
[..]
Misschien vind ze Billie leuker dan wij denken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |