Tis inderdaad boodschappentijd, veulentje komt volgens de kenners 's avond/'s nachts.quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:36 schreef rebellious_angel het volgende:
veeeeeeeeeeeeeeeeeeel beter dit.....
ok, voor mij doet niemand boodschappen helaas... dus tot later... enne, als het veulentje komt aub iemand opnemen...
Wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:37 schreef noekje het volgende:
Heeft Amanda de hondjes al uitgelaten want ze zou toch de wekker zetten in het weekend?
Ze wacht op de hondenuitlaatservicequote:Op zaterdag 14 april 2007 10:37 schreef noekje het volgende:
Heeft Amanda de hondjes al uitgelaten want ze zou toch de wekker zetten in het weekend?
Dacht dat ze gisteravond aan tafel aan Nicolaas had gevraagd om haar wakker te maken zodat ze de hondjes uit kon laten. Of dat vanmorgen ook gebeurd is weet ik niet. Waarschijnlijk zijn ze beide de afspraak vergeten?quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:37 schreef noekje het volgende:
Mochten? Moesten ! De bestaansrede van de hondjes......quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:42 schreef Gert het volgende:
Ze mochten toch een honden-uitlaatservice bestellen?
Of is dat alleen voor boswandelingen enzo.
Vergelijk met mijn OP levert het bewijs op, dat de vogel inderdaad nu in de vogeltjeshemel rondfladdert....quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:44 schreef noekje het volgende:
RIP vogel!
Boeie...quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:03 schreef Liess het volgende:
Bah, Lieke duikt met der schone kleren in zo'n vies bezweet bed.
die dode vogel is gescript... het is niet echt... alles is show... en voer voer de hondjes van amanda... heeft god mijzelf verteld...quote:
als ze maar lief is...quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:04 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Boeie...
En toch vind ik haar niet echt heel knap..
ze is helemaal niet knap, wat dat betreft heeft huub weinig smaak van mooi vrouwelijk schoon want al die dames die hij in het huis gekrikt heeft of waar hij wat mee heeft zijn niet echt mooi, en sommigen zelfs lichtelijk tot zwaar ordi.quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:04 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Boeie...
En toch vind ik haar niet echt heel knap..
wie zegt dat die vogel gestorven is? ... misschien is dat beest wel onwel geworden omdat nicolazarus buiten was en het vogeltje en nicolaas elkaars wegen kruisten... het is niet natuurlijk voor zo'n klein lijfje om tegen een 'muur' van alcohol te botsen... dus datquote:Op zaterdag 14 april 2007 11:08 schreef FSR het volgende:
Is deze vogel nu in een vrije wereld gestorven, of in een kooi ?
Uit die streams zeg ik.quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:14 schreef KonnieKipke het volgende:
Hmm uit die kleren zeg ik.
zou ze nou wel gevoelens voor hem hebben of is het nog steeds een pure act, denk dat ze eerder brian toch nog leuker vindt dan huubquote:Op zaterdag 14 april 2007 11:15 schreef Clank het volgende:
Lieke zegt tegen Huub dat hij zijn eigen glazen ingooit door cp's te zetten op het feit dat ze zondag sex zullen hebben.
Zo legt Lieke direct de 'schuld' bij Huub als het niet gebeurt.
Verder als zoenen zal Lieke toch niet gaan, hoort niet bij haar missie.
Heb streams aan staan zodat "10" denkt dat ik kijk :pquote:Op zaterdag 14 april 2007 11:16 schreef Liess het volgende:
Ik word er helemaal warm van!
Ga riching de zon, fijne dag allen.
het is pas feest als brian vandaag niet op de streams is geweest...quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:16 schreef Liess het volgende:
Ik word er helemaal warm van!
Ga riching de zon, fijne dag allen.
Je ziét gewoon dat ze de boel flest.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |