Er is mij werkelijk nog uit niets gebleken dat Lieke écht verliefd is op Huub. Ze geilt hem op and that's it.quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:16 schreef robert2006 het volgende:
[..]
zou ze nou wel gevoelens voor hem hebben of is het nog steeds een pure act, denk dat ze eerder brian toch nog leuker vindt dan huub
Huub heeft ook zoveel hints van mensen gehad, en toch gaat hij er mee door. Onbegrijpelijk want het maakt hem saai en zwak (objectieve Huub-fan).quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:21 schreef Clank het volgende:
[..]
Er is mij werkelijk nog uit niets gebleken dat Lieke écht verliefd is op Huub. Ze geilt hem op and that's it.
laat dat meisje maar in de waan van de dag... ze heeft in ieder geval niet de pik op huub...quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:21 schreef Clank het volgende:
[..]
Er is mij werkelijk nog uit niets gebleken dat Lieke écht verliefd is op Huub. Ze geilt hem op and that's it.
Inderdaad heeft ze niet de pik op Huub, maar wel een oogje op Brian....quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:26 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
laat dat meisje maar in de waan van de dag... ze heeft in ieder geval niet de pik op huub...[afbeelding]
geilen, niet eens in sexuele zin volgens mij, maar puur vanwege huub's populariteit en zijn kansen om de villa te winnenquote:Op zaterdag 14 april 2007 11:21 schreef Clank het volgende:
[..]
Het bewijst maar weer eens dat liefde blind maakt, want Huub is wel écht verliefd op Lieke!quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:25 schreef Yollie het volgende:
[..]
Huub heeft ook zoveel hints van mensen gehad, en toch gaat hij er mee door. Onbegrijpelijk want het maakt hem saai en zwak (objectieve Huub-fan).
quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:28 schreef robert2006 het volgende:
[..]
geilen, niet eens in sexuele zin volgens mij, maar puur vanwege huub's populariteit en zijn kansen om de villa te winnen
Huub z'n dieptepunt in TV-maken. Ik denk dat hij de enige is die het leuk vindt..... een beetje macho met z'n handen in z'n zakken stom achter Lieke aanlopen. Dus Huub straks voor de zoveelste keer in de herhaling: 't is net echte TV..... herhaling op herhaling op herhaling.quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:25 schreef Clank het volgende:
Huub: Douchen en dan kom ik zo achter je aan kwispelen.
Die villa winnen weet ik niet, dat is wel erg ver weg nog. Maar wel: het mee mogen doen voor de camera's en het aanpappen met het nog steeds populairste jongetje van de klas.quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:28 schreef robert2006 het volgende:
[..]
geilen, niet eens in sexuele zin volgens mij, maar puur vanwege huub's populariteit en zijn kansen om de villa te winnen
Er totaal niet meer op reageren is het enige wat werkt. Anders kun je wel aan de gang blijven.quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:31 schreef neehe het volgende:
Ik vindt Lieke wel een leuke meid, en ben niet zo wantrouwend zoals de meesten hier.
Het lijkt een beetje op elkaar napraten, en geen eigen mening hebben.
ach... in het land der blinden is eenoog koning...quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:27 schreef Yollie het volgende:
[..]
Inderdaad heeft ze niet de pik op Huub, maar wel een oogje op Brian....
God zij dank niet, maar wel zijn criminele broertje Kenneth en zijn vriend Terrence.quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:32 schreef scanman01 het volgende:
Brian vandaag jarig? Dus dan krijgen we de mother from hell weer?
Op de verjaardag is het bezoek er maar voor een uurtje toch?quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
God zij dank niet, maar wel zijn criminele broertje Kenneth en zijn vriend Terrence.
Ja ik weet het, maar tussen al die negative reacties, wil ik er ook wel eens een positive tussen zetten.quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er totaal niet meer op reageren is het enige wat werkt. Anders kun je wel aan de gang blijven.
Zal Brian het niet goed doen bij jonge meisjes?quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:38 schreef kybe het volgende:
Heel vreemd dat Brian zoveel verjaardagspost krijgt.De redactie heeft het vast druk gehad om al die kaarten te maken.
Ik kijk nooit naar de tv uitzendingen, maar misschien wordt hij daar beter in afgeschilderd dan dat hij in werkelijkheid is?quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:38 schreef kybe het volgende:
Heel vreemd dat Brian zoveel verjaardagspost krijgt.De redactie heeft het vast druk gehad om al die kaarten te maken.
Reageerde hij verbitterd, zijn eigen stelling ondergravend...quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er totaal niet meer op reageren is het enige wat werkt. Anders kun je wel aan de gang blijven.
Hoeveel Amanda's lopen er dan in godsnaam rond?quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:39 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Zal Brian het niet goed doen bij jonge meisjes?
Teveel dan goed is voor de wereld!quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:40 schreef kybe het volgende:
[..]
Hoeveel Amanda's lopen er dan in godsnaam rond?![]()
ALLE fans van Brian hebben een kaart gestuurd, een stuk of 40?quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:38 schreef kybe het volgende:
DGK [COS 001] pagina 1:quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:39 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Zal Brian het niet goed doen bij jonge meisjes?
quote:Op donderdag 28 september 2006 23:21 schreef demins het volgende:
Brian lijkt me een pedofiel. Moet wel nog uit de kast komen...![]()
Zijn er 40 teveelquote:Op zaterdag 14 april 2007 11:43 schreef Dark het volgende:
[..]
ALLE fans van Brian hebben een kaart gestuurd, een stuk of 40?
volgens mij voert hij met enkelen correspondentie...quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:46 schreef F04 het volgende:
Hoe zit het trouwens met die meisjes van Mundo?
idd, wat heb je aan een vila, waar je jezelf niet eens goed kan wegen...quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:55 schreef Polonium-120 het volgende:
fucking hell... jaap moet de aannemer van het huis aanklagen...
Das precies wat ik nu al enkele dagen denk, wat een sukkel.quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:55 schreef FSR het volgende:
OMG Billie op een ongelijke (tegel) vloer, is het niet goed wegen...
Lees de gebruiksaanwijzing eens..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |