verkeert amanda in geestelijke nood? is ze vandaag werkelijk in staat van verwarring? viert ze vandaag la fete blanche?quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:57 schreef Dark het volgende:
Amanda in het wit gekleed, strapless topje, hotpants en witte laarsjes, een echte hi - ha - HO!![]()
Ga toch echt hopen dat Brian ook een keer zelf het spel gaat spelen (en niet net zoals altijd anderen het voor hem laat doen) en probeert Huub aan te pakken via Lieke, want ik ben het Lieke-verhaal al meer dan beu.quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:08 schreef Clank het volgende:
Lieke: Hoe oud ben je nou geworden Brian?
Brian: Zes en..
Lieke: Dan ben je echt een ouwe lul.
Brian wil vandaag de massage van Lieke die hij gewonnen heeft met de weddenschap. Die gaat Lieke hem straks buiten geven.
houdt erik uit zwolle meer tijd over voor andere zaken...quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:13 schreef Clank het volgende:
Huub maakt foto's van Lieke.
Niet "Erik uit Zwolle" plagen, deugniet!quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:16 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
houdt erik uit zwolle meer tijd over voor andere zaken...
ik zou het niet wagenquote:Op zaterdag 14 april 2007 12:17 schreef demins het volgende:
[..]
Niet "Erik uit Zwolle" plagen, deugniet!![]()
van zo'n napalm stem zou ik ook een beroerte krijgen...quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:27 schreef Clank het volgende:
Huub zegt tegen Lieke dat hij de manier waarop Nicolaas hem wekt prettiger vindt dan de manier waarop Palma het doet.
Huub gek maken.quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:28 schreef Ashrak het volgende:
Schoonmaken kan Lieke niet, dus wat doet ze daar in hemelsnaam.
De bedden zien er niet uit.
De streams gaan weer uit hier.
Het lijkt net of ze ervoor is ingehuurd (informatie loskrijgen that is).quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:30 schreef Clank het volgende:
Huub bespreekt nu het spel met Lieke en dat de bedoeling is om Brian eruit te krijgen.
Niet slim Huub.. de familie van Brian luistert mee!!
het liefst loopt natasja nu de poort uit!?quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:35 schreef Clank het volgende:
Natasia zegt nu tegen Brian dat Nicolaas er over 4 weken uitgaat.
Brian: Wie zegt dat?
Natasia: Ik.
Dat ze is ingehuurd moge onderhand wel duidelijk zijn ...quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:32 schreef Charmian het volgende:
[..]
Het lijkt net of ze ervoor is ingehuurd (informatie loskrijgen that is).
Wat ik vorige week begreep wordt dat ook niet altijd betaald.quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:36 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Dat ze is ingehuurd moge onderhand wel duidelijk zijn ...
Wie echt haar rekeningen betaald is natuurlijk de vraag.
Toneelhaak had van mij al wel voorbij mogen komen hoorquote:Op zaterdag 14 april 2007 12:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wat ik vorige week begreep wordt dat ook niet altijd betaald.
Moet ze maar beter werk verrichten.
De verwachte gesprekken gaan nu dus elke dag plaatsvinden.quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:43 schreef Clank het volgende:
Natasia wijst Sylvia erop dat zij de enige is die Eric er in houdt.
Sylvia zegt dat het gebleken is dat je idd 2 backups nodig hebt.
Zolang het geen back up van haar is wil ze iemand er wel uitstemmen als anderen allemaal meestemmen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:45 schreef Clank het volgende:
Sylvia speelt het spel en laat Natasia nog even in het ongewisse over wat ze met haar stem doet.
lang leve de paradox... je moet 'iemand' los laten maar twee backups zijn nodig...quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zolang het geen back up van haar is wil ze iemand er wel uitstemmen als anderen allemaal meestemmen.
Dus moeten Brian en Natas gaan bekijken wie ze lozen, Amanda of Jaap.quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:50 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
lang leve de paradox... je moet 'iemand' los laten maar twee backups zijn nodig...
Aan Natasja zal het niet liggen als het om Amanda of Jaap gaat, maar Brian laat ze zeker niet los.quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:53 schreef Clank het volgende:
Natasia is bereid om los te laten. Doe dat dan!!!
Daarom gaat het spel ook lang duren...quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:50 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
lang leve de paradox... je moet 'iemand' los laten maar twee backups zijn nodig...
die twee gluiperds laten amanda en jaap voorlopig niet los...quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dus moeten Brian en Natas gaan bekijken wie ze lozen, Amanda of Jaap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |