Gaarne deze Eed in uw eerste post op te nemen!quote:Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
ik zal nooit of te nimmer koffie afkraken:
ik zal iedere dag op z'n minst 10 posts posten in dit topic:
bij slecht gedrag zal ik 10x het "Wees Gekoffied" opschrijven:
ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is!
Ik zal ooit eens in mijn leven een Starbucks bezoeken
Deze activiteit zal dan in Nijmegen plaats moeten vindenquote:Koffieworkshop
In samenwerking met Max Havelaar organiseren wij een koffieworkshop. U wordt ontvangen met koffie of thee en gebak en krijgt informatie over de stichting Max Havelaar en onze samenwerking, waarna een reis wordt gemaakt door de wereld van koffie. U zet zelf koffie met verschillende zetmethodes en neemt deel aan een koffieproeverij, waarbij u vier soorten koffie proeft. De workshop wordt afgesloten met een kennisquiz en een demonstratie koffiebranden. Tot slot ontvangt u 250 gram Peruaanse biologische koffie met het Max Havelaar keurmerk om thuis nog eens na te genieten.
Kosten: ¤ 13,00 p.p. (1½ uur)
Reserveren kan vanaf 10 personen (tot maximaal 25 personen)
Groepen groter dan 25 personen kunnen eventueel gesplitst worden.
Groepen kleiner dan 10 personen kunnen aangesloten worden bij een reeds geplande workshop.
quote:*** Aangezien nog niet iedereen de vragenlijst heeft ingevuld en ook weer heeft teruggestuurd, is het mogelijk dit alsnog te doen t/m maandag 30 april ***
Na deze datum zal de eindstand worden opgemaakt door onze Papierversnipperaar.
De uitslag zal dan ook op deze plaats worden gepubliceerd!
En nu een bakkie koffiequote:Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
ik zal nooit of te nimmer koffie afkraken:
ik zal iedere dag op z'n minst 10 posts posten in dit topic:
bij slecht gedrag zal ik 10x het "Wees Gekoffied" opschrijven:
ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is!
Ik zal ooit eens in mijn leven een Starbucks bezoeken
welkom hierquote:Op zaterdag 14 april 2007 06:21 schreef Robin2130 het volgende:
eerste post in dit koffie topic
[..]
En nu een bakkie koffie
Leuk topic trouwens
Wow 15 min alquote:Op zaterdag 14 april 2007 07:41 schreef indahnesia.com het volgende:
ja, het gaat soms binnen 15 minuten al hier.. en dan denk ik 'snel naar binnen'
Goedemorgenquote:
quote:Op zaterdag 14 april 2007 07:47 schreef indahnesia.com het volgende:
hey Cross
goedemorgen op deze zaterdagmorgen
Melkquote:Op zaterdag 14 april 2007 07:50 schreef crossover het volgende:
Dankje! Ik zit aan de melk, maar hij's niet koud genoeg
Niet echt zin in koffie nu, veel te zwaar.
ja, soms wordt het water in mijn waterleiding zo warm dat ik de was ermee kan doen...quote:Op zaterdag 14 april 2007 07:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Wow 15 min alhmmz wil je koffie warm hebben? Zet em dan maar lekker buiten neer
[..]
ja, het gaat lekkerquote:Op zaterdag 14 april 2007 07:52 schreef crossover het volgende:
Goh er zijn al 2 nieuwe bijgekomen zie ik?
Leuk leuk leuk
quote:Op zaterdag 14 april 2007 07:52 schreef crossover het volgende:
Goh er zijn al 2 nieuwe bijgekomen zie ik?
Leuk leuk leuk
Wowsquote:Op zaterdag 14 april 2007 07:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, soms wordt het water in mijn waterleiding zo warm dat ik de was ermee kan doen...
Oke danquote:Op zaterdag 14 april 2007 08:08 schreef indahnesia.com het volgende:
nah, wassen met koud water werkt ook prima.
Werkzequote:Op zaterdag 14 april 2007 08:17 schreef crossover het volgende:
Ik ga werken mensen
Ik eigenlijk helemaal niet vertrekken, er staat zo'n cool nr op
NOFX - The Decline![]()
Komt in ordequote:
zijn gangetje.. al vind ik dat ik te vroeg op ben voor in het weekendquote:Op zaterdag 14 april 2007 08:33 schreef indahnesia.com het volgende:
hoe is het ermee Niks ?
Een keer vroeg opstaan is niet verkeert hoorquote:Op zaterdag 14 april 2007 08:35 schreef nixxx het volgende:
[..]
zijn gangetje.. al vind ik dat ik te vroeg op ben voor in het weekend
werk je dan zo hardquote:Op zaterdag 14 april 2007 09:01 schreef nixxx het volgende:
in het weekend wil ik uitslapen, een beetje bijslapen van doordeweeks
Tuurlijk nietquote:
Waarom doe je dat dan niet?quote:Op zaterdag 14 april 2007 09:01 schreef nixxx het volgende:
in het weekend wil ik uitslapen, een beetje bijslapen van doordeweeks
hard genoegquote:
Foto'squote:
Nee, geen eigen bedrijfje helaas. Misschien komt dat nog eens, maar ik ben officieel werkloos nu. En krijg ook geen uitkering (solliciteren vanuit Indonesie werkt niet echtquote:Op zaterdag 14 april 2007 09:06 schreef nixxx het volgende:
[..]
hard genoegof ik slaap te weinig of niet goed genoeg..
hoe komt het dat je altijd weekend nemen kan? eigen bedrijfje waar dat kan?
nah, gewoon 5 cm water.. verder niets bijzonders.. is zo weer weg als het minder hard gaat regenen.quote:
Aha okequote:Op zaterdag 14 april 2007 09:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nah, gewoon 5 cm water.. verder niets bijzonders.. is zo weer weg als het minder hard gaat regenen.
owquote:Op zaterdag 14 april 2007 09:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nee, geen eigen bedrijfje helaas. Misschien komt dat nog eens, maar ik ben officieel werkloos nu. En krijg ook geen uitkering (solliciteren vanuit Indonesie werkt niet echt)
Wou ik net zeggenquote:Op zaterdag 14 april 2007 09:24 schreef RaymanNL het volgende:
Aah! Ik moet er denk ik iets meer water bj in doen
*proest* nog meer water? Het smaakt al nergens naarquote:Op zaterdag 14 april 2007 09:24 schreef RaymanNL het volgende:
Aah! Ik moet er denk ik iets meer water bj in doen
quote:Op zaterdag 14 april 2007 09:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
*proest* nog meer water? Het smaakt al nergens naar
Uiteraard. Uiteraard.quote:Op zaterdag 14 april 2007 09:48 schreef indahnesia.com het volgende:
ja, we gaan hier gewoon door hoor Kuuk
Mogge!quote:Op zaterdag 14 april 2007 09:20 schreef RaymanNL het volgende:
Ja hoi, jullie moeten me helpen. Ik ben in het huis van me zus, en ik wil koffie. Ik heb al een ban senseo gehad, maar ik wil er gvd nog een. Maar het apparaat werkt niet mee( Senseo
) De powerknop knippert de hele tijd, en die moet gewoon niet knipperen
Ik wil koffie!
Als ik op één kopje druk dan gebeurd er dus niks
![]()
ey OAquote:Op zaterdag 14 april 2007 09:52 schreef OA het volgende:
[..]
Mogge!
Oplossoing voor je probleem: water bijvullen...![]()
![]()
Mogguhquote:Op zaterdag 14 april 2007 09:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
mogguh
ga denk ik de hele weekendplannen wijzigenquote:Op zaterdag 14 april 2007 09:47 schreef indahnesia.com het volgende:
kater? O jeee.. en het is pas zaterdag
OA is nog niet helemaal wakker.quote:Op zaterdag 14 april 2007 09:54 schreef indahnesia.com het volgende:
ey OA
hij had het al gevonden, de held
o jee, druk schema voor iemand met een katerquote:Op zaterdag 14 april 2007 09:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
ga denk ik de hele weekendplannen wijzigen
heb maar 4 uur geslapen, kater, geen zin om naar feest ver weg te gaan
nieuw plan; vanavond naar ex en hier uit![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:43 schreef Kuukske het volgende:
Of in de file naar het strand.
nog leuker inderdaad.quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:43 schreef Kuukske het volgende:
Of in de file naar het strand.
Lekker gaarkoken in de auto.quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:45 schreef indahnesia.com het volgende:
nog leuker inderdaad.
Van wiequote:Op zaterdag 14 april 2007 11:12 schreef Kuukske het volgende:
Leonardo DiCaprio wordt vader!
nou.. leuk voor emquote:Op zaterdag 14 april 2007 11:12 schreef Kuukske het volgende:
Leonardo DiCaprio wordt vader!
Laptop op bed?quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
nope lig nog altijd in bed..
Van een depressieve tiener in de toekomst.quote:
Puik plan. Eindelijk eens vroeg klaar met werken.quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
Meld zich heel eventjes om vervolgens weer lekker in de zon te gaan liggen
![]()
Veel plezier met douchenquote:Op zaterdag 14 april 2007 14:08 schreef crossover het volgende:
Thanks![]()
Eerst ff douchen enzo, als ik hier weg kom..
Ach ja, lekker mee doen kan geen kwaad toch?quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
He speedy
Je bent al volledig geintegreerd hier?
Ja, eigenljk wel jaquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:05 schreef vrolijke-frits het volgende:
Hoi eer-ik
Lekker gewerkt??
Ik duik dalek nog ff de zon in![]()
Neenee, dat claim ik toch ook niet...quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ach ja, lekker mee doen kan geen kwaad toch?ondanks dat ik 23 ben
ik voel me nog steeds puberachtig
quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Neenee, dat claim ik toch ook niet...
Ik vind het wel prima hoor
Ah, okquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
weet ik toch wel
mij soms niet al te serieus nemen
![]()
Hehe! Nee nee vanavond geen bioscoop, gisteren al geweestquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, eigenljk wel ja
ging best
ben al lang en breed klaar, effe paar pilsies gepakt in de zon, en nu dus effe de laptop gehaald
Ga je nog wat doen vanavond?
Bioscoopje pakken bijv.![]()
![]()
Zo, interessante avondquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
Straks even eten klaar makenen voor de rest nog maar even door FOK!ken
22:00 dagverslag doen
en dan nog even door posten
en 00:00 stop ik, wacht ik de post aantal even af, en dan peer ik em naar bed, kleine 36 niet geslapen
morgen heerlijk in de zon genieten en uitrusten
quote:Op zaterdag 14 april 2007 15:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ga een potje schaken..
crossover; als je je verveelt, doe maar langskomen.. groot schaakbord voor de kerk
Veel plezier met bierquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zo, interessante avond
BIER !
Moet er gedronken worden...
Gaafquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:29 schreef crossover het volgende:
[..]
[afbeelding]
Lekker zo, in het zonnetje
Doe datquote:
Nee, begon me al te vervelen.quote:
Zekerquote:Op zaterdag 14 april 2007 19:25 schreef Kuukske het volgende:
De Rio de Janeiro koffie van Senseo is jummie.
Ennuh; tof schaakbord.
't s echt te rustig.quote:
quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:16 schreef OA het volgende:
Ik heb trouwens nog steeds geen oplossing voor mn BSOD probleem gevonden...![]()
Heb beide (niet tegelijk) RAM geheugens eruit gehaal, maar zonder resultaat...![]()
quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
k weet wel wat helpt...
Er zijn er nog veel meer...
Nu wel waarschijnlijk en vanmiddag was dat misschien zo op het terras of balkonquote:
Kun je wat meer details uitleggen over dat bankdrukken ?quote:Op zondag 15 april 2007 02:04 schreef Hijacking het volgende:
pff morgen weer naar de sportschool bank drukken ik voel me nu al moe
Doe je ook Push-Ups, jezelf opdrukken ?quote:Op zondag 15 april 2007 02:19 schreef Hijacking het volgende:
Jah 60 kg gaat nog goed en kan ik 3 sets van 12 mee vol maken maar ben nog maar net met bankdrukken begonnen
Maar met opdrukken, als je het goed doet kun je best gespierde schouder krijgen hoor.quote:Op zondag 15 april 2007 02:25 schreef Hijacking het volgende:
Nee gebruik meestal aparaten in de sportschool heb niet zo op opdrukken enzo daarmee blesseer je makkelijker en dat moet je niet hebben
Opdrukken is makkelijk hoor, en levert resultaat,quote:Op zondag 15 april 2007 02:32 schreef Hijacking het volgende:
Jah klopt maarja goed doen is lastig + dat ik een jaar abbo heb bij de sportschool en om dan thuis te gaan opdrukken is ook zo wat![]()
ik train 3x per week een uurtje actief aan de gewichten en officieel moet je daarna die spiergroep 48 uur met rust laten dus om dat er bij te doen lijkt me niet handigquote:Op zondag 15 april 2007 02:41 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Opdrukken is makkelijk hoor, en levert resultaat,
en buiten de sportschool om kun je dat er ook nog eens extra bij trainen, is altijd goed.![]()
Opdrukken kan niet zo snel kwaad hoor, gewoon een aantal keer opdrukken, geen 80 keer ofzo.quote:Op zondag 15 april 2007 02:43 schreef Hijacking het volgende:
[..]
ik train 3x per week een uurtje actief aan de gewichten en officieel moet je daarna die spiergroep 48 uur met rust laten dus om dat er bij te doen lijkt me niet handig![]()
haha ik dacht dat je een motor had.quote:Op zondag 15 april 2007 02:49 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik zit regelmatig op de brommer, geeft dat ook resultaat
dat ding is 100 cc.. hier noemen ze het motor.quote:Op zondag 15 april 2007 02:53 schreef Hijacking het volgende:
[..]
haha ik dacht dat je een motor had.
Maarja ik heb ook een brommert staat wel in mn fob0![]()
Nog niet, wil je dat dan ?quote:Op zondag 15 april 2007 03:02 schreef indahnesia.com het volgende:
je gaat ook slapen?
Ik heb nog nooit iemand een tv zien opdrinken, wil je het me leren.quote:Op zondag 15 april 2007 02:56 schreef Hijacking het volgende:
pff ik ben kapot ik ga maar slapen en nog ff tv drinken
en mij ookquote:Op zondag 15 april 2007 03:22 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand een tv zien opdrinken, wil je het me leren.![]()
Any opinions?quote:
quote:
Dan is het niet gek ook inderdaad...quote:Op zondag 15 april 2007 09:19 schreef indahnesia.com het volgende:
bijna half drie in de middag.
daarom ben ik er nog steeds
In het engels ook?quote:Op zondag 15 april 2007 09:46 schreef indahnesia.com het volgende:
Een verhalenserie van een kennis van me.. 9 reisverhalen die als 1 reeks worden uitgebracht. Nee, het is alleen voor op internet, dus je kunt het over een paar weken gratis lezen en bekijken.
Hoe zit dat ook trouwens...quote:Op zondag 15 april 2007 09:52 schreef indahnesia.com het volgende:
Nee, in het Nederlands. Voor een goede vertaling naar het Engels is nog geen tijd
Okquote:Op zondag 15 april 2007 09:58 schreef indahnesia.com het volgende:
haha.. ik heb mezelf werkloos gemaakt, ik heb ontslag genomen vorig jaar juli. Daarvoor had ik echter wel voldoende centen gespaard om het hier een paar jaar te proberen. Dus ja, ik heb dusdanig veel geld, maar ga er maar niet vanuit dat het een half miljoen euro is of zo hoor.... bij lange niet helaas
Ja, ben je echt te duur voor daar?quote:Op zondag 15 april 2007 10:06 schreef indahnesia.com het volgende:
Ach ja, ik probeer hier eerst de juiste papieren te krijgen, daarna kan ik verder zien. Ik hoef er niet vanuit te gaan dat iemand me hier wil aannemen (veel te duur), maar ik zou in principe mezelf wel kunnen voorzien uiteindelijk.
quote:Op zondag 15 april 2007 10:19 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik moet een vergunning hebben om te mogen werken, daarmee kunnen ze vast ook een Indonesier of twee betalen. Ik ben verder ook niet hoog opgeleid, ik heb mijn MBO afgemaakt en heb 4 jaar werkervaring nu.
eigen bedrijf is het doel ja.. maar eerst de verblijfsvergunning en daarna de volgende stap, want door elkaar dingen doen wil ik niet. Bovendien heb ik geen haast. Ik kan hier met het huidige tempo nog 3 jaar blijven zonder inkomsten. Moah.. vrij aardig vooralsnog.
Ja, dat begrijp ikquote:Op zondag 15 april 2007 10:29 schreef indahnesia.com het volgende:
Ja, het is niet duur hier in principe.. Je kunt een verblijfs en werkvergunning krijgen inderdaad.. Je kunt uiteraard werken dan, maar je moet wel iets vinden wat je schikt, ook niet al te makkelijk hier. ik heb MBO ICT gedaan.
Gunstig.quote:Op zondag 15 april 2007 10:37 schreef indahnesia.com het volgende:
er valt zeker wel wat te verdienen, maar je moet iets kunnen wat een indonesier niet kan. Ze hebben hier verder alles wat ze in Nederland ook hebben, alleen is het wat minder algemeen. Maar lang niet altijd duurder hoor, dat is dan weer een ander sprookje.
quote:Op zondag 15 april 2007 10:43 schreef indahnesia.com het volgende:
foto's? ooh.. eeh... jah...
komen nog
Whehe, ik moest lachenquote:Op zondag 15 april 2007 10:46 schreef indahnesia.com het volgende:
Kon het niet laten
VERMIST Cassandra Van Schayk
Je hebt het ook zo druk hequote:Op zondag 15 april 2007 10:47 schreef indahnesia.com het volgende:
ja, goed dat je het zegt dusik heb er niet meer aan gedacht verder
Da's wel belangrijk inderdaad...quote:Op zondag 15 april 2007 10:53 schreef indahnesia.com het volgende:
die telt op, en hij heeft nog niet op 280 gestaan, komt nog wel
Ik heb het over het algemeen niet heel druk, maar ik heb gelukkig wel een dagelijks ritme inmiddels. Erg fijn is dat.. ik was eerst bang dat dat nog het moeilijkst zou zijn, maar het is dus gelukt.
Ja, precies, maar dat lukt dus niet als je al uit jezelf om half 9 wakker wordt..quote:Op zondag 15 april 2007 11:01 schreef indahnesia.com het volgende:
en lekker uitslapen moet natuurlijk nog wel gewoon kunnen.
Ik nietquote:Op zondag 15 april 2007 12:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
shit shit alweer een kater
mogguh allen
Same herequote:Op zondag 15 april 2007 12:45 schreef crossover het volgende:
Ik nietlekker fit
Ik duik weer de zon in
Kuukquote:Op zondag 15 april 2007 12:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Same here. Met een kopje koffie uiteraard
. Die Rio de Janeiro beviel goed gisteren, 14.gif.
whehe, je internet vanuit het winkelcentrum?quote:Op zondag 15 april 2007 13:10 schreef indahnesia.com het volgende:
ben ik weer, vanuit het winkelcentrum
ohja, die heeft ook een film uit natuurlijkquote:Op zondag 15 april 2007 13:15 schreef indahnesia.com het volgende:
jeps.. vriendin is aan het winkelen, ik vermaak me wel zostraks ook lekker naar de film, Mr. Bean
Ik moet er even niet aan denken om warme drankjes te nemen nuquote:Op zondag 15 april 2007 13:35 schreef indahnesia.com het volgende:
Aah, Mr. Bean is altijd de moeite, zeker weten.. maar je hoort het nog wel. Zo niet moet je het morgen maar even vragen.
De 'hot chocolate' (nee, geen dame) smaakt trouwens heerlijk hier..
ZEKERS DE MOEITE WAARD....quote:Op zondag 15 april 2007 13:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ohja, die heeft ook een film uit natuurlijk
Laat maar effe weten of het de moeite waard is om 'm te gaan kijken
Ja, best hoor.quote:Op zondag 15 april 2007 14:16 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
HELLO....ja prima....
..met jou ook alles ok?
Mooi, dan ga ik 'm ook kijken denk ikquote:Op zondag 15 april 2007 14:17 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
yes...vorige week met de kids....![]()
...1,5 uur in een deuk gelegen...
![]()
![]()
je moet dan ook lekker buiten gaan zitten, doen wij ook al de hele ochtend.....quote:Op zondag 15 april 2007 14:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, best hoor.
Ik verveel me alleen kapot.
Was vroeg wakker ook.
Zt een beetje te gitaren ondertussen enzo...
[..]
Mooi, dan ga ik 'm ook kijken denk ik
Ok, bon appetitquote:Op zondag 15 april 2007 14:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik ga ff eitje bakken en koffie drinken....![]()
..tot vanaaf waarschijnlijk......
![]()
Ik zit ook buitenquote:Op zondag 15 april 2007 14:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
je moet dan ook lekker buiten gaan zitten, doen wij ook al de hele ochtend.....![]()
en dus heen en weer lopen zodra de battery leeg is...?quote:
Ja, maar k heb geen zin om die uit te rollen.quote:Op zondag 15 april 2007 14:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en dus heen en weer lopen zodra de battery leeg is...?![]()
il existe aussi une chose que l'on appel "une ralonge electrique"....![]()
ahh ok...quote:Op zondag 15 april 2007 14:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
oui oui, j'ai mangé un ouef a une petite boule aussie
Ik zet mn geld in op oeuf sur le platquote:Op zondag 15 april 2007 14:31 schreef eer-ik het volgende:
Zeg JJ, wat is een gebakken ei eigenlijk in het frans?
Is dat een ouef griller ofzo?
Die heb ik even weggedonderstraald.quote:Op zondag 15 april 2007 15:31 schreef OA het volgende:
Waar is het 2e deel van je sig?
Top.quote:Op zondag 15 april 2007 15:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Die heb ik even weggedonderstraald.
Was 'm zat
Ik heb ook m'n ondertitel gewijzigd
Ik zit buiten, hier is het 28 gradenquote:Op zondag 15 april 2007 15:33 schreef OA het volgende:
Ik ga trouwens maar weer naar buiten... het is 30 graden in mijn computerkamer...![]()
nog steeds geen laptop...quote:
haha, het zit er wel goed in he..quote:Op zondag 15 april 2007 15:35 schreef OA het volgende:
[..]
nog steeds geen laptop...![]()
windws
htmail
micrs
ft
neequote:Op zondag 15 april 2007 15:38 schreef MPG het volgende:
OA pc nog steeds niet gefixt?
Eer-ik OP ziet er grandioos uit 14.gif
Ga daar dan achteraan..quote:
Ja, ik dacht: laat ik eens een zon en een palmboom in de op mieterenquote:Op zondag 15 april 2007 15:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Ga daar dan achteraan..
Ja, eer-ik heeft zich weer eens creatief uitgeleefd
Je bent wel bezig met die stats hequote:Op zondag 15 april 2007 15:38 schreef OA het volgende:
Ik ben gisteren trouwens op een mooie 100e plaats geëindigd in de stats van 14 april...![]()
Ik ben gisteren bezig geweest met het RAM geheugen, maar daar ligt het dus niet aan...quote:Op zondag 15 april 2007 15:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Ga daar dan achteraan..
Ja, eer-ik heeft zich weer eens creatief uitgeleefd
senseoquote:Op zondag 15 april 2007 15:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb een ranzig bakkie oplosmeuk omdat ik geen zin had om met de filter aan de slag te gaan
Dat moet maar eens georganiseerd worden hier idd jaquote:
Ik denk dat het gewoon windquote:Op zondag 15 april 2007 15:43 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ben gisteren bezig geweest met het RAM geheugen, maar daar ligt het dus niet aan...![]()
ik weet niet of ee videokaart oorzaak van het probleem zou kunnen zijn...![]()
ffies de OP bekijken dan!![]()
Ja tochquote:Op zondag 15 april 2007 15:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat moet maar eens georganiseerd worden hier idd ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |