abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48335858
Ik hoor net op de radio dat ze is overleden
pi_48336011
He bah ik, ik las het ook net. Zo jong nog, echt verschrikkelijk
S.W.
  zaterdag 14 april 2007 @ 23:09:33 #203
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_48336112
In de Noorderplassen in Almere-Stad is zaterdagmiddag het stoffelijk overschot geborgen van Cassandra van Schaijk.

Buurtbewoners waren aan het varen bij de Oostvaardersdijk toen ze het lichaam vonden.

Vorige week werd ook in de Noorderplassen gezocht naar de vermiste Cassandra van Schaijk, een 17-jarig meisje uit Almere. Cassandra werd sinds 24 maart vermist na een bezoek aan het Almere Events Center, het voormalige Eindelijk.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  zaterdag 14 april 2007 @ 23:19:35 #204
123170 alors
zlata1234
pi_48336421
Wat?! Jesus joh, ik dacht die komt wel weer terug, pubers lopen wel vaker weg enzo, sneu zeg...
know'm sayin?
word? word.
pi_48336624
verschrikkelijk nieuws, zo'n jong meisje nog. Had dit topic al eerder gelezen, en dan vanavond het bericht dat ze dood terug is gevonden
Sterkte aan degene die haar kenden...
  zaterdag 14 april 2007 @ 23:29:29 #206
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_48336724
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 23:19 schreef alors het volgende:
Wat?! Jesus joh, ik dacht die komt wel weer terug, pubers lopen wel vaker weg enzo, sneu zeg...
Zelfs een puber laat na zo een lange tijd wel wat horen als je zoveel in de media bent.
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
  zaterdag 14 april 2007 @ 23:52:59 #207
170036 Klit
In medio virtus
pi_48337354
Requiescat in pace

(zij ruste in vrede).
Laedere facile, mederi difficile
  zaterdag 14 april 2007 @ 23:53:24 #208
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_48337365
Erg rot voor de ouders zeg. wist eigenlijk gelijk dat zij het was. toen het op teletekst stond
  zondag 15 april 2007 @ 00:41:45 #209
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_48338690
Treurig verhaal.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
  Hoofdredactie Fotografie zondag 15 april 2007 @ 00:48:03 #210
95752 crew  Chell
Kluns
pi_48338842
Vreselijk zeg, ik schrok er van toen ik het hoorde, volgde dit topic al vanaf het begin. Vreselijk voor alle nabestaanden...

Partyflock is er overigens wel snel bij. Haar profielpagina is al aangepast met de aanvulling: status: overleden. Beetje grof
  zondag 15 april 2007 @ 01:08:13 #211
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_48339267
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 23:52 schreef Klit het volgende:
Requiescat in pace

(zij ruste in vrede).
en Partyflock
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  zondag 15 april 2007 @ 01:08:34 #212
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_48339274
Ja dat vind ik ook zo apart aan Partyflock
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
  zondag 15 april 2007 @ 01:32:36 #213
155158 Pascal86
Volvo for life
pi_48339643
ze heeft een beetje te danken aan haar levens style.

Dessalnietemin tragisch dat we anno 2007 nog steeds niet beter zijn.
Because they will last that long.
pi_48341160
Tja, sneu.. het topic wordt in ieder geval geen reeks.. Hoewel, er zijn zat andere vermissingen die nog niet opgelost zijn natuurlijk.

=edit: met dat eerste bedoel ik trouwens niets kwaads. Nu is er in ieder geval duidelijkheid, hoe gruwelijk ook. Maar helemaal niets weten schijnt nog veel erger te zijn. Nu is het allemaal af te sluiten =
  zondag 15 april 2007 @ 08:25:40 #215
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_48341301
bah de zoveelste vermiste op fok! die overleden gevonden wordt...daan79 en familie heel veel sterkte
pi_48341363
quote:
Op zondag 15 april 2007 01:32 schreef Pascal86 het volgende:
ze heeft een beetje te danken aan haar levens style.

Dessalnietemin tragisch dat we anno 2007 nog steeds niet beter zijn.
WTF, kennelijk weet je al meer dan de politie. Ik zou me maar snel melden als getuige hoor.

Bah, wat laag om het meteen te gooien op haar levensstijl.
Het is gewoon nog een puber joh, en daarvan zijn er velen die even wat 'wildere' jaren hebben.
Je weet verder helemaal niet wat er gebeurd is, misschien is ze vermoord, misschien verdronken, maar dat 'eigen schuld' geblaat is zoooo irritant.
Als je zo'n harde bent moet je niet de moeite nemen te reageren in dit topic, ben dan zo hard er je schouders voor op te halen en iets anders te doen. Nee, maar toch even de moeite nemen negatief te raegeren.
  zondag 15 april 2007 @ 08:48:29 #217
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_48341374
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 23:53 schreef jorienvdherik het volgende:
Erg rot voor de ouders zeg. wist eigenlijk gelijk dat zij het was. toen het op teletekst stond
Als je dit topic leest dan is de titel op TT genoeg idd had daarnet hetzelfde..

R.I.P.
  zondag 15 april 2007 @ 09:04:31 #218
107521 Furia
snoopy weer
pi_48341450
Veel sterkte, ik hoop dat er in ieder geval een "bevredigende" oplossing uit het politieonderzoek komt. Voor zover mogelijk natuurlijk.
pi_48341467
quote:
Op zondag 15 april 2007 08:45 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

WTF, kennelijk weet je al meer dan de politie. Ik zou me maar snel melden als getuige hoor.

Het is gewoon nog een puber joh, en daarvan zijn er velen die even wat 'wildere' jaren hebben.
Je weet verder helemaal niet wat er gebeurd is, misschien is ze vermoord, misschien verdronken, maar dat 'eigen schuld' geblaat is zoooo irritant.
Als je zo'n harde bent moet je niet de moeite nemen te reageren in dit topic, ben dan zo hard er je schouders voor op te halen en iets anders te doen. Nee, maar toch even de moeite nemen negatief te raegeren.
Als je dit topic een beetje doorleest dan zul je zien dat velen dit al eerder geopperd hebben
  zondag 15 april 2007 @ 09:07:14 #220
176696 Sell.Kay
Vodka is the magic word.
pi_48341468
quote:
Op zondag 15 april 2007 08:45 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Inderdaad, en als blijkt dat het daardoor komt is het wel degelijk haar eigen schuld al doet elke puber het.
Daarbij is het gissen gewoon menselijk, reageer niet zo overdreven.
You speak of my love like you have experienced love like mine before.
But this is not allowed.
You're uninvited.
An unfortunate slight.
pi_48341486
quote:
Op zondag 15 april 2007 09:07 schreef Sell.Kay het volgende:

[..]

Inderdaad, en als blijkt dat het daardoor komt is het wel degelijk haar eigen schuld al doet elke puber het.
Daarbij is het gissen gewoon menselijk, reageer niet zo overdreven.
Ja hoor, het is je eigen schuld als je dan wordt vermoord, verkracht of verzuipt.

Verder reageer ik niet overdreven, ben alleen van mening dat sommige mensen die zo hard reageren beter niet kunnen reageren.
  zondag 15 april 2007 @ 09:13:28 #222
176696 Sell.Kay
Vodka is the magic word.
pi_48341524
quote:
Op zondag 15 april 2007 09:09 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ja hoor, het is je eigen schuld als je dan wordt vermoord, verkracht of verzuipt.

Verder reageer ik niet overdreven, ben alleen van mening dat sommige mensen die zo hard reageren beter niet kunnen reageren.
Ik zei dus dat als zij door de drank en drugs die zíj innam in 7 sloten tegelijk is gelopen, dan is het wel degelijk haar schuld.
Natuurlijk is het haar schuld niet als ze vermoord is.

Speculeren hoort er nu eenmaal bij, zeker hier op Fok.
But this is not allowed.
You're uninvited.
An unfortunate slight.
pi_48341550
quote:
Op zondag 15 april 2007 09:13 schreef Sell.Kay het volgende:

[..]

Ik zei dus dat als zij door de drank en drugs die zíj innam in 7 sloten tegelijk is gelopen, dan is het wel degelijk haar schuld.
Natuurlijk is het haar schuld niet als ze vermoord is.

Speculeren hoort er nu eenmaal bij, zeker hier op Fok.
Ik snap niet waarom je je aangesproken voelt, want ik reageerde in de eerste instantie niet eens op jou.

Ik zei dat ik me erger aan reactie's als: 'het is haar eigen schuld dat ze dood is, want het zal wel door haar levensstijl komen.' Een beetje van die 'Poeh, boeieee' reacties.
  zondag 15 april 2007 @ 09:18:16 #224
176696 Sell.Kay
Vodka is the magic word.
pi_48341562
quote:
Op zondag 15 april 2007 09:17 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ik snap niet waarom je je aangesproken voelt, want ik reageerde in de eerste instantie niet eens op jou.

Ik zei dat ik me erger aan reactie's als: 'het is haar eigen schuld dat ze dood is, want het zal wel door haar levensstijl komen.' Een beetje van die 'Poeh, boeieee' reacties.
Ik wilde gewoon reageren. .
But this is not allowed.
You're uninvited.
An unfortunate slight.
pi_48341694
Vreselijk....het zal je dochter/zus/vriendin etc......zijn. Eerst die onzekerheid, en nu die wrede realiteit....
Heel veel sterkte!!!
pi_48341845
Sommige reacties hier zijn weer van hoog niveau.......

Vanaf het begin gehoopt dat het een andere afloop zou hebben.
Vreselijk dit voor haar ouders en broertje.

RIP meisje
pi_48341864
RIP aan de nabestaanden.
pi_48341868
Kan dat VERMIST in de TT niet naar DOOD aangepast worden? .
pi_48341970
quote:
Op zondag 15 april 2007 09:52 schreef veldmuis het volgende:
vraag het een modje
  zondag 15 april 2007 @ 10:01:58 #230
176696 Sell.Kay
Vodka is the magic word.
pi_48341979
quote:
Op zondag 15 april 2007 09:52 schreef veldmuis het volgende:
Harsh
But this is not allowed.
You're uninvited.
An unfortunate slight.
  zondag 15 april 2007 @ 10:02:52 #231
122788 Alet
Born to Rave!
pi_48341992
quote:
Op zondag 15 april 2007 00:48 schreef Yoni het volgende:
Vreselijk zeg, ik schrok er van toen ik het hoorde, volgde dit topic al vanaf het begin. Vreselijk voor alle nabestaanden...

Partyflock is er overigens wel snel bij. Haar profielpagina is al aangepast met de aanvulling: status: overleden. Beetje grof
Partyflock doet dit uit respect voor de overledenen, als je Partyflock beter zou studeren zou je er achter komen dat er bij leden een linkje ter nagedachtenis te vinden is. Alle Partyflockers die overleden zijn op wat voor manier dan ook (en helaas moet ik jullie teleurstellen een hele kleine minderheid als het uberhaupt niet niemand is is overleden aan een overdosis) hier kunnen vrienden en mensen die behoefte hebben praten over de dood van het Partyflock lid en een condoleance register tekenen. Klinkt misschien raar in jullie oren maar sommige mensen kunnen het op zo'n manier makkelijker verwerken, sommige mensen maken zelfs een hele mooie memoriam site van het Partyflock profiel.
Het is dus ten zeerste onwaar dat Partyflock geen respect toont.

Ook kan de status alleen in overleden veranderd worden als de nabestaanden bewijs leveren aan Partyflock (in dit geval het nieuwsbericht, maar meestal de rouwkaart) zeer waarschijnlijk is dit dus uit naam van haar nabestaanden.

En dan nog iets, al zou dat zo zijn, ze is toch overleden? Je kan er wel omheen draaien en het niet melden op haar profiel maar ze wordt er niet meer levend van.

Ik wordt er een beetje melig (nee niet in de zin van slappe lach en dat gedoe) van dat iedereen hier zijn oordeel over Partyflock en hun leden maar meteen klaar heeft staan zonder dat ze uberhaupt de moeite genomen hebben om de site eens wat beter te studeren. De overgrote meerderheid van de Partyflock leden zijn leuke mensen die een hobby delen en op die site samen komen, er zitten inderdaad wat rotte appels tussen maar vaak vind ik hier op FOK! meer rotte appels.

Verder kan ik alleen maar hopen dat ze nog een beetje redelijk menswaardige dood heeft gestorven.
Altijd sneu zoiets te horen, onder invloed van drugs of niet, een gabber of niet, een partyflock lid of niet het is en blijft een jong meisje en dit is verschrikkelijk nieuws.
Ik hoop dat de autopsie snel iets opleverd en als ze gestorven is door toedoen van anderen hoop ik dat ze de daders snel bij hun kloten hebben.

[ Bericht 15% gewijzigd door Alet op 15-04-2007 10:08:27 ]
pi_48342052
kloten? Dus jij gaat er dan uit dat het maar mannen zijn geweest? Lekker ben jij
pi_48342107
quote:
Op zondag 15 april 2007 10:07 schreef indahnesia.com het volgende:
Lekker ben jij
En dat zomaar zeggen zonder dat je een fotoboek ziet!
  zondag 15 april 2007 @ 10:15:11 #234
122788 Alet
Born to Rave!
pi_48342149
quote:
Op zondag 15 april 2007 10:07 schreef indahnesia.com het volgende:
kloten? Dus jij gaat er dan uit dat het maar mannen zijn geweest? Lekker ben jij
Ik hoop dat je dit niet serieus meent want dan bewijst dat nu maar weer wat ik in mijn vorige bericht schreef.
Maar voor het geval je zo dom en kortzichtig bent dat je het wel meent zal ik even uitleg geven. Bij de kloten pakken is een spreekwoordelijk gezegde, hierbij doel ik niet perse op mannen, bij de oren pakken had net zo goed gekund maar dit vind ik nog een beetje te zachtaardig voor mensen die een moord op hun geweten hebben.

Ook zal ik je uit de droom helpen, het is inderdaad wel waar dat de over grote meerderheid van de criminele acties door mannen is begaan, en als ze inderdaad vermoord is is de kans groot dat dit met een verkrachting (zeer waarschijnlijk dus een man) te maken heeft. Oh, voordat je dat weer tegen me gaat gebruiken, ik zeg dus niet dat ze vermoord en/of verkracht is en ook niet dat dit perse door mannen is gedaan.
pi_48342162
quote:
Op zondag 15 april 2007 10:15 schreef Alet het volgende:

[..]

Ik hoop dat je dit niet serieus meent want dan bewijst dat nu maar weer wat ik in mijn vorige bericht schreef.
Maar voor het geval je zo dom en kortzichtig bent dat je het wel meent zal ik even uitleg geven. Bij de kloten pakken is een spreekwoordelijk gezegde, hierbij doel ik niet perse op mannen, bij de oren pakken had net zo goed gekund maar dit vind ik nog een beetje te zachtaardig voor mensen die een moord op hun geweten hebben.

Ook zal ik je uit de droom helpen, het is inderdaad wel waar dat de over grote meerderheid van de criminele acties door mannen is begaan, en als ze inderdaad vermoord is is de kans groot dat dit met een verkrachting (zeer waarschijnlijk dus een man) te maken heeft. Oh, voordat je dat weer tegen me gaat gebruiken, ik zeg dus niet dat ze vermoord en/of verkracht is en ook niet dat dit perse door mannen is gedaan.
Weet jij er meer van ofzo?
  zondag 15 april 2007 @ 10:18:11 #236
122788 Alet
Born to Rave!
pi_48342192
quote:
Op zondag 15 april 2007 10:16 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Weet jij er meer van ofzo?
Ja, ik zou maar oppassen als ik jou was...
pi_48342227
quote:
Op zondag 15 april 2007 10:11 schreef veldmuis het volgende:

[..]

En dat zomaar zeggen zonder dat je een fotoboek ziet!
Ja, daar moest nog een 'NIET' voor
pi_48342301
quote:

[..]

Sow, dat is een lekker verhaal voor een korte reactie zeg... doe eens rustig, het is zondagochtend (voor jou, mijn middag is al begonnen)

zondag 15 april 2007 @ 10:26:14 #239
122788 Alet
Born to Rave!
pi_48342327
quote:
Op zondag 15 april 2007 10:20 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

Ja, daar moest nog een 'NIET' voor
Ik moet wel eerlijk zeggen dat je er scherpe opmerkingen plaats voor iemand die waarschijnlijk minder herseninhoud heeft dan een muis.
Maar dat mag je vinden hoor, zal er niet rouwig om worden. Zelf zal je er vast stukken beter uit zien he, nou je goed recht hoor zo'n lekker ding als dat jij bent mag dat zeker zeggen, ik zal me straks even vingeren terwijl ik aan jou denk. Vervelend he, dat ook lelijke wijven als ik op zulke lekkere knappe kerels als jou vallen?

Maar volgens mij dwaal je een beetje af, dacht dat het in dit topic om een overleden meisje ging.
quote:
Op zondag 15 april 2007 10:24 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

Sow, dat is een lekker verhaal voor een korte reactie zeg... doe eens rustig, het is zondagochtend (voor jou, mijn middag is al begonnen)

Nee ik ben een Partyflocker, voor mij is het nogsteeds zaterdag avond alleen schijnt de zon al.
Slapen is voor mietjes en pep is voor de strakken, was het niet zoiets?
  zondag 15 april 2007 @ 10:29:08 #240
122788 Alet
Born to Rave!
pi_48342378
exuses, ging wat fout.
pi_48342408
quote:

[..]

Bij de kloten pakken is een spreekwoordelijk gezegde.
Dit is taalkundig gezien niet geheel correct. Ten eerste zijn gezegden geen spreekwoorden. Ten tweede is "bij de kloten pakken" noch een spreekwoord noch een gezegde, maar een zegswijze.

En dan anderen de schuld geven dat ze hun uitspraken niet verifieren. .
  Moderator zondag 15 april 2007 @ 10:33:02 #242
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_48342435
quote:
Op zondag 15 april 2007 10:31 schreef thabit het volgende:

[..]

Dit is taalkundig gezien niet geheel correct. Ten eerste zijn gezegden geen spreekwoorden. Ten tweede is "bij de kloten pakken" noch een spreekwoord noch een gezegde, maar een zegswijze.

Over taal of spellingsfouten zeiken in een topic over een overleden meisje
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  zondag 15 april 2007 @ 10:36:13 #243
122788 Alet
Born to Rave!
pi_48342486
quote:
Op zondag 15 april 2007 10:31 schreef thabit het volgende:

[..]

Oh wacht, begreep je me niet?
Volgens mij wist je dondersgoed wat ik bedoelde of niet? Je kan het in ieder geval wel erg goed onder woorden brengen voor iemand die mijn natuurlijk o zo ontzettend domme fout niet begreep.
Vraag me af of jij alleen maar tienen had voor Nederlands? Nee sterker nog, ik denk dat je vast wel Nederlands zult onderwijzen aangezien je zo graag mijn fouten verbeterd, kun je deze tekst voor mij even door de spellingscontrole halen? Dan leer ik weer even wat bij.

nerd
  zondag 15 april 2007 @ 10:39:26 #244
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_48342540
jee kunnen jullie misschien ergens anders over elkaar gaan zeiken?
pi_48342543
quote:
Op zondag 15 april 2007 10:26 schreef Alet het volgende:

[..]

Ik moet wel eerlijk zeggen dat je er scherpe opmerkingen plaats voor iemand die waarschijnlijk minder herseninhoud heeft dan een muis.
Maar dat mag je vinden hoor, zal er niet rouwig om worden. Zelf zal je er vast stukken beter uit zien he, nou je goed recht hoor zo'n lekker ding als dat jij bent mag dat zeker zeggen, ik zal me straks even vingeren terwijl ik aan jou denk. Vervelend he, dat ook lelijke wijven als ik op zulke lekkere knappe kerels als jou vallen?

Maar volgens mij dwaal je een beetje af, dacht dat het in dit topic om een overleden meisje ging.
[..]

Nee ik ben een Partyflocker, voor mij is het nogsteeds zaterdag avond alleen schijnt de zon al.
Slapen is voor mietjes en pep is voor de strakken, was het niet zoiets?
eeh, mijn middag is begonnen omdat ik 15.000 km naar het oosten woon, niet omdat ik vroeg opsta of zo
  zondag 15 april 2007 @ 10:41:48 #246
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_48342566
quote:
Op zondag 15 april 2007 10:39 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

eeh, mijn middag is begonnen omdat ik 15.000 km naar het oosten woon, niet omdat ik vroeg opsta of zo
Open er een eigen topic over ofzo, lekker respectloos dit geneuzel
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_48342585
quote:
Op zondag 15 april 2007 10:26 schreef Alet het volgende:

.....
een persoonlijke aanval en dan doen alsof jij wel ontopic bent.. meiske toch.
pi_48342608
quote:
Op zondag 15 april 2007 10:41 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

Open er een eigen topic over ofzo, lekker respectloos dit geneuzel
is er allang, zie mijn sig

Beetje meer verdiepen voordat je dergelijke uitspraken doet kan ook geen kwaad, lekker respectloos zo.
pi_48342628
Maar goed, ze is dood... zand erover zou ik zeggen beetje respect kan wel inderdaad. Tot ziens mensen
  Hoofdredactie Fotografie zondag 15 april 2007 @ 10:45:54 #250
95752 crew  Chell
Kluns
pi_48342635
quote:
Op zondag 15 april 2007 10:02 schreef Alet het volgende:

[..]

<Verhaal over Partyflock>
Ik snap best dat ze die status aanpassen, maar om dat nou te acuut te doen op het moment dat zo'n nieuwsbericht verschijnt: ja dat vind ik grof en respectloos. Natuurlijk is ze overleden en het idee van zo'n in memoriam-deel is prachtig. Maar haar profiel is rond tien uur al aangepast, toen was het echt nog maar nét bekend dat zij het was! Wacht daar gewoon een paar dagen mee ofzo, het is net alsof ze op deze manier alvast virtueel onder de grond wordt gestopt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')