Zelfs een puber laat na zo een lange tijd wel wat horen als je zoveel in de media bent.quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:19 schreef alors het volgende:
Wat?! Jesus joh, ik dacht die komt wel weer terug, pubers lopen wel vaker weg enzo, sneu zeg...
en Partyflockquote:
WTF, kennelijk weet je al meer dan de politie. Ik zou me maar snel melden als getuige hoor.quote:Op zondag 15 april 2007 01:32 schreef Pascal86 het volgende:
ze heeft een beetje te danken aan haar levens style.
Dessalnietemin tragisch dat we anno 2007 nog steeds niet beter zijn.
Als je dit topic leest dan is de titel op TT genoeg idd had daarnet hetzelfde..quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:53 schreef jorienvdherik het volgende:
Erg rot voor de ouders zeg. wist eigenlijk gelijk dat zij het was. toen het op teletekst stond
Als je dit topic een beetje doorleest dan zul je zien dat velen dit al eerder geopperd hebbenquote:Op zondag 15 april 2007 08:45 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
WTF, kennelijk weet je al meer dan de politie. Ik zou me maar snel melden als getuige hoor.![]()
Bah, wat laag om het meteen te gooien op haar levensstijl.
Het is gewoon nog een puber joh, en daarvan zijn er velen die even wat 'wildere' jaren hebben.
Je weet verder helemaal niet wat er gebeurd is, misschien is ze vermoord, misschien verdronken, maar dat 'eigen schuld' geblaat is zoooo irritant.
Als je zo'n harde bent moet je niet de moeite nemen te reageren in dit topic, ben dan zo hard er je schouders voor op te halen en iets anders te doen. Nee, maar toch even de moeite nemen negatief te raegeren.![]()
Inderdaad, en als blijkt dat het daardoor komt is het wel degelijk haar eigen schuld al doet elke puber het.quote:Op zondag 15 april 2007 08:45 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
WTF, kennelijk weet je al meer dan de politie. Ik zou me maar snel melden als getuige hoor.![]()
Bah, wat laag om het meteen te gooien op haar levensstijl.
Het is gewoon nog een puber joh, en daarvan zijn er velen die even wat 'wildere' jaren hebben.
Je weet verder helemaal niet wat er gebeurd is, misschien is ze vermoord, misschien verdronken, maar dat 'eigen schuld' geblaat is zoooo irritant.
Als je zo'n harde bent moet je niet de moeite nemen te reageren in dit topic, ben dan zo hard er je schouders voor op te halen en iets anders te doen. Nee, maar toch even de moeite nemen negatief te raegeren.![]()
Ja hoor, het is je eigen schuld als je dan wordt vermoord, verkracht of verzuipt.quote:Op zondag 15 april 2007 09:07 schreef Sell.Kay het volgende:
[..]
Inderdaad, en als blijkt dat het daardoor komt is het wel degelijk haar eigen schuld al doet elke puber het.
Daarbij is het gissen gewoon menselijk, reageer niet zo overdreven.
Ik zei dus dat als zij door de drank en drugs die zíj innam in 7 sloten tegelijk is gelopen, dan is het wel degelijk haar schuld.quote:Op zondag 15 april 2007 09:09 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja hoor, het is je eigen schuld als je dan wordt vermoord, verkracht of verzuipt.![]()
Verder reageer ik niet overdreven, ben alleen van mening dat sommige mensen die zo hard reageren beter niet kunnen reageren.
Ik snap niet waarom je je aangesproken voelt, want ik reageerde in de eerste instantie niet eens op jou.quote:Op zondag 15 april 2007 09:13 schreef Sell.Kay het volgende:
[..]
Ik zei dus dat als zij door de drank en drugs die zíj innam in 7 sloten tegelijk is gelopen, dan is het wel degelijk haar schuld.
Natuurlijk is het haar schuld niet als ze vermoord is.
Speculeren hoort er nu eenmaal bij, zeker hier op Fok.
Ik wilde gewoon reageren.quote:Op zondag 15 april 2007 09:17 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je je aangesproken voelt, want ik reageerde in de eerste instantie niet eens op jou.
Ik zei dat ik me erger aan reactie's als: 'het is haar eigen schuld dat ze dood is, want het zal wel door haar levensstijl komen.' Een beetje van die 'Poeh, boeieee' reacties.
vraag het een modjequote:Op zondag 15 april 2007 09:52 schreef veldmuis het volgende:
Kan dat VERMIST in de TT niet naar DOOD aangepast worden?.
Harshquote:Op zondag 15 april 2007 09:52 schreef veldmuis het volgende:
Kan dat VERMIST in de TT niet naar DOOD aangepast worden?.
Partyflock doet dit uit respect voor de overledenen, als je Partyflock beter zou studeren zou je er achter komen dat er bij leden een linkje ter nagedachtenis te vinden is. Alle Partyflockers die overleden zijn op wat voor manier dan ook (en helaas moet ik jullie teleurstellen een hele kleine minderheid als het uberhaupt niet niemand is is overleden aan een overdosis) hier kunnen vrienden en mensen die behoefte hebben praten over de dood van het Partyflock lid en een condoleance register tekenen. Klinkt misschien raar in jullie oren maar sommige mensen kunnen het op zo'n manier makkelijker verwerken, sommige mensen maken zelfs een hele mooie memoriam site van het Partyflock profiel.quote:Op zondag 15 april 2007 00:48 schreef Yoni het volgende:
Vreselijk zeg, ik schrok er van toen ik het hoorde, volgde dit topic al vanaf het begin. Vreselijk voor alle nabestaanden...
Partyflock is er overigens wel snel bij. Haar profielpagina is al aangepast met de aanvulling: status: overleden. Beetje grof![]()
En dat zomaar zeggen zonder dat je een fotoboek ziet!quote:Op zondag 15 april 2007 10:07 schreef indahnesia.com het volgende:
Lekker ben jij
Ik hoop dat je dit niet serieus meent want dan bewijst dat nu maar weer wat ik in mijn vorige bericht schreef.quote:Op zondag 15 april 2007 10:07 schreef indahnesia.com het volgende:
kloten? Dus jij gaat er dan uit dat het maar mannen zijn geweest? Lekker ben jij
Weet jij er meer van ofzo?quote:Op zondag 15 april 2007 10:15 schreef Alet het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dit niet serieus meent want dan bewijst dat nu maar weer wat ik in mijn vorige bericht schreef.
Maar voor het geval je zo dom en kortzichtig bent dat je het wel meent zal ik even uitleg geven. Bij de kloten pakken is een spreekwoordelijk gezegde, hierbij doel ik niet perse op mannen, bij de oren pakken had net zo goed gekund maar dit vind ik nog een beetje te zachtaardig voor mensen die een moord op hun geweten hebben.
Ook zal ik je uit de droom helpen, het is inderdaad wel waar dat de over grote meerderheid van de criminele acties door mannen is begaan, en als ze inderdaad vermoord is is de kans groot dat dit met een verkrachting (zeer waarschijnlijk dus een man) te maken heeft. Oh, voordat je dat weer tegen me gaat gebruiken, ik zeg dus niet dat ze vermoord en/of verkracht is en ook niet dat dit perse door mannen is gedaan.
Ja, daar moest nog een 'NIET' voorquote:Op zondag 15 april 2007 10:11 schreef veldmuis het volgende:
[..]
En dat zomaar zeggen zonder dat je een fotoboek ziet!
Sow, dat is een lekker verhaal voor een korte reactie zeg... doe eens rustig, het is zondagochtend (voor jou, mijn middag is al begonnen)quote:Op zondag 15 april 2007 10:15 schreef Alet het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dit niet serieus meent want dan bewijst dat nu maar weer wat ik in mijn vorige bericht schreef.
Maar voor het geval je zo dom en kortzichtig bent dat je het wel meent zal ik even uitleg geven. Bij de kloten pakken is een spreekwoordelijk gezegde, hierbij doel ik niet perse op mannen, bij de oren pakken had net zo goed gekund maar dit vind ik nog een beetje te zachtaardig voor mensen die een moord op hun geweten hebben.
Ook zal ik je uit de droom helpen, het is inderdaad wel waar dat de over grote meerderheid van de criminele acties door mannen is begaan, en als ze inderdaad vermoord is is de kans groot dat dit met een verkrachting (zeer waarschijnlijk dus een man) te maken heeft. Oh, voordat je dat weer tegen me gaat gebruiken, ik zeg dus niet dat ze vermoord en/of verkracht is en ook niet dat dit perse door mannen is gedaan.
Ik moet wel eerlijk zeggen dat je er scherpe opmerkingen plaats voor iemand die waarschijnlijk minder herseninhoud heeft dan een muis.quote:Op zondag 15 april 2007 10:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ja, daar moest nog een 'NIET' voor
Nee ik ben een Partyflocker, voor mij is het nogsteeds zaterdag avond alleen schijnt de zon al.quote:Op zondag 15 april 2007 10:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Sow, dat is een lekker verhaal voor een korte reactie zeg... doe eens rustig, het is zondagochtend (voor jou, mijn middag is al begonnen)
Dit is taalkundig gezien niet geheel correct. Ten eerste zijn gezegden geen spreekwoorden. Ten tweede is "bij de kloten pakken" noch een spreekwoord noch een gezegde, maar een zegswijze.quote:Op zondag 15 april 2007 10:15 schreef Alet het volgende:
[..]
Bij de kloten pakken is een spreekwoordelijk gezegde.
Over taal of spellingsfouten zeiken in een topic over een overleden meisjequote:Op zondag 15 april 2007 10:31 schreef thabit het volgende:
[..]
Dit is taalkundig gezien niet geheel correct. Ten eerste zijn gezegden geen spreekwoorden. Ten tweede is "bij de kloten pakken" noch een spreekwoord noch een gezegde, maar een zegswijze.
En dan anderen de schuld geven dat ze hun uitspraken niet verifieren..
Oh wacht, begreep je me niet?quote:Op zondag 15 april 2007 10:31 schreef thabit het volgende:
[..]
Dit is taalkundig gezien niet geheel correct. Ten eerste zijn gezegden geen spreekwoorden. Ten tweede is "bij de kloten pakken" noch een spreekwoord noch een gezegde, maar een zegswijze.
En dan anderen de schuld geven dat ze hun uitspraken niet verifieren..
eeh, mijn middag is begonnen omdat ik 15.000 km naar het oosten woon, niet omdat ik vroeg opsta of zoquote:Op zondag 15 april 2007 10:26 schreef Alet het volgende:
[..]
Ik moet wel eerlijk zeggen dat je er scherpe opmerkingen plaats voor iemand die waarschijnlijk minder herseninhoud heeft dan een muis.
Maar dat mag je vinden hoor, zal er niet rouwig om worden. Zelf zal je er vast stukken beter uit zien he, nou je goed recht hoor zo'n lekker ding als dat jij bent mag dat zeker zeggen, ik zal me straks even vingeren terwijl ik aan jou denk. Vervelend he, dat ook lelijke wijven als ik op zulke lekkere knappe kerels als jou vallen?
Maar volgens mij dwaal je een beetje af, dacht dat het in dit topic om een overleden meisje ging.
[..]
Nee ik ben een Partyflocker, voor mij is het nogsteeds zaterdag avond alleen schijnt de zon al.
Slapen is voor mietjes en pep is voor de strakken, was het niet zoiets?
Open er een eigen topic over ofzo, lekker respectloos dit geneuzelquote:Op zondag 15 april 2007 10:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
eeh, mijn middag is begonnen omdat ik 15.000 km naar het oosten woon, niet omdat ik vroeg opsta of zo
een persoonlijke aanval en dan doen alsof jij wel ontopic bent.. meiske toch.quote:Op zondag 15 april 2007 10:26 schreef Alet het volgende:
Ik moet wel eerlijk zeggen dat je er scherpe opmerkingen plaats voor iemand die waarschijnlijk minder herseninhoud heeft dan een muis.
.....
Maar volgens mij dwaal je een beetje af, dacht dat het in dit topic om een overleden meisje ging.
is er allang, zie mijn sigquote:Op zondag 15 april 2007 10:41 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Open er een eigen topic over ofzo, lekker respectloos dit geneuzel
Ik snap best dat ze die status aanpassen, maar om dat nou te acuut te doen op het moment dat zo'n nieuwsbericht verschijnt: ja dat vind ik grof en respectloos. Natuurlijk is ze overleden en het idee van zo'n in memoriam-deel is prachtig. Maar haar profiel is rond tien uur al aangepast, toen was het echt nog maar nét bekend dat zij het was! Wacht daar gewoon een paar dagen mee ofzo, het is net alsof ze op deze manier alvast virtueel onder de grond wordt gestopt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |