quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Anne Nicole Smith?
Hehequote:Op vrijdag 13 april 2007 23:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
oh, Saddam Hoessein?
Geen idee, maar ik gok gewoon een volgorde die er nog niet was.quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:44 schreef erkel het volgende:
Owjah Friso heeft afstand gedaan van de troon door met Mabel te trouwen, toch?
Correctquote:Op zaterdag 14 april 2007 00:36 schreef broer het volgende:
En dan zeg ik: Willem-Alexander, Constantijn, Amalia, Alexia, Ariane.
Hmm, ik dacht van wel.quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:47 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Die van Legolas is ook nog eens op de juiste volgorde, maar daar vroeg ik niet naar
Heb je haar ook weer. Binnen een minuut. Ik had nog wel expres een foto van een oude Eddie genomen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:53 schreef Wickedangel het volgende:
Eddie Vedder?
Ik kan toch ook niet helpen dat ik hem herkenquote:Op zaterdag 14 april 2007 00:57 schreef broer het volgende:
Heb je haar ook weer. Binnen een minuut. Ik had nog wel expres een foto van een oude Eddie genomen.
Nee, maar wacht dan een paar minuutjes. Geeft mij weer de illusie dat ik een moeilijke vraag heb gesteld.quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:59 schreef Wickedangel het volgende:
Ik kan toch ook niet helpen dat ik hem herken![]()
![]()
Waarom zet je daar zo'n rare smiley achterquote:Op zaterdag 14 april 2007 01:07 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Die op het leven van Lincoln?
Nee, is werkelijk het enige dat ik kan bedenken.quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Waarom zet je daar zo'n rare smiley achterIs die vraag vandaag al gesteld?
Legolas +1![]()
Stand deel 713
Its-Jojo-4you 1
ScottTracy 1
broer 1
Wickedangel 1
Legolas_Greenleaf 1
Wij eisen een nieuwe vraag!quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:11 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik kan dus geen nieuwe vraag stellen, omdat ik ga slapen.![]()
Het is echt waar.quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:23 schreef Wickedangel het volgende:
Hč, het is goed?!?!?!![]()
Ik ken die hele clip niet!
Ik ken de clib ook niet maar dit had ik wle gewetenquote:Op zaterdag 14 april 2007 01:23 schreef Wickedangel het volgende:
Hč, het is goed?!?!?!![]()
Ik ken die hele clip niet!
Mijn tweede antwoord was: naar het theater![]()
quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:33 schreef ScottTracy het volgende:
Killer Queen?
Kan ook zijn dat ik 2 band door elkara haalquote:Op zaterdag 14 april 2007 01:45 schreef ScottTracy het volgende:
Huh? Clouseau zingt toch altijd in het Nederlands?
broer+1quote:
quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:57 schreef Yurithemaster het volgende:
prinses margerita
Je bedoelt zeker de nieuwlezeres![]()
quote:
Heb ik dat fout gespeld?quote:Op zaterdag 14 april 2007 02:11 schreef Wickedangel het volgende:
Diakritisch? Waaaaat?
Geen flauw idee, want ik heb geen idéé wat het betekent!quote:
SInds wanneer is dat een beledigingquote:
Nee, er zit een c met een aanhangsel in. Of een cedille, wat je wil...quote:Op zaterdag 14 april 2007 02:14 schreef Wickedangel het volgende:
Wat is diakritisch? Zitten er cijfers in of wat?
Wel als je helemaal niks gedronken hebtquote:Op zaterdag 14 april 2007 02:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
SInds wanneer is dat een belediging![]()
Ik weet hetquote:
Ik wist niet dat dat zo heetquote:Op zaterdag 14 april 2007 02:16 schreef broer het volgende:
Nee, er zit een c met een aanhangsel in. Of een cedille, wat je wil...
Diakritische tekens.
Afvallige!quote:Op zaterdag 14 april 2007 02:18 schreef Yurithemaster het volgende:
Wel als je helemaal niks gedronken hebt![]()
quote:Op zaterdag 14 april 2007 02:20 schreef Wickedangel het volgende:
Ik durf niet verder te scrollen op dat linkje, anders zie ik de naam van de actrice staan
quote:
Ja!quote:Op zaterdag 14 april 2007 02:20 schreef broer het volgende:
Heb je een mooie vraag voor over een paar dagen.
Als je plechtig belooft dat je hem wist, mag je van mij het punt hebben. Ik wil van die vraag af.quote:
quote:Op zaterdag 14 april 2007 02:23 schreef Wickedangel het volgende:
Post die actrice maar, hij gaat toch het punt binnenslepen
Ik had er waarschijnlijk francailles van gemaakt en heb de film nog niet gezien, maar is hier al zo vaak langsgekomenquote:Op zaterdag 14 april 2007 02:22 schreef broer het volgende:
[..]
Als je plechtig beloofd dat je hem wist, mag je van mij het punt hebben. Ik wil van die vraag af.
Ik heb geen fout gezienquote:Op zaterdag 14 april 2007 02:24 schreef broer het volgende:
[afbeelding]
(En bedankt voor het niet-quoten van die koe van een fout.)
Tautou.quote:Op zaterdag 14 april 2007 02:25 schreef erkel het volgende:
Audrey Tatou (of iets dergelijks?)
Wist ik niet, maar dat verbaast me niet. Zoals ik al eerder zei: ik ben inspiratieloos.quote:
Klopt. Speelde ze ook in. (Maar die heb ik dan weer niet gezien.)quote:behalve als het dezelfde is van de Da Vinci Code.
Ha, nu zie ik 'm ook. Als je niks had gezegd, had er geen haan naar gekraaid.quote:
Nee, want dat antwoord ben ik weer vergeten.quote:Op zaterdag 14 april 2007 02:29 schreef erkel het volgende:
zal ik die BMX vraag nog er een keer ingooien, broer?
Heb je het nog opgezochtquote:Op zaterdag 14 april 2007 02:30 schreef broer het volgende:
[..]
Nee, want dat antwoord ben ik weer vergeten.
Jawel. Ik!quote:Op zaterdag 14 april 2007 02:30 schreef Wickedangel het volgende:
Ha, nu zie ik 'm ook. Als je niks had gezegd, had er geen haan naar gekraaid.
quote:Op zaterdag 14 april 2007 02:31 schreef broer het volgende:
Jawel. Ik!
Ik was er vannacht wakker van geworden. Schreeuwend. Gillend. Krijsend.
Ik zie hem nietquote:Op zaterdag 14 april 2007 02:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ha, nu zie ik 'm ook. Als je niks had gezegd, had er geen haan naar gekraaid.
Ik ga 'm ook niet voor je aanwijzen, want dat is een vreselijk onhebbelijke gewoonte waar ik vanaf wil.quote:
* yuri voelt zich aangesprokenquote:Op zaterdag 14 april 2007 02:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Troost je met de gedachte dat er op dit forum legio mensen zijn die voortdurend bewijzen dat ze niet kunnen spellen, zich nergens voor schamen en 's nachts slapen als een roos.
Antwoord is nog steeds niet juist geraden...quote:Op zaterdag 14 april 2007 02:32 schreef broer het volgende:
[..]
Het antwoord werd uiteindelijk gegeven, toch?
Of heeft niemand die vraag beantwoord?
Dat is mijn eer te na, Wickedangel. Dat zou je moeten weten.quote:Op zaterdag 14 april 2007 02:33 schreef Wickedangel het volgende:
Troost je met de gedachte dat er op dit forum legio mensen zijn die voortdurend bewijzen dat ze niet kunnen spellen, zich nergens voor schamen en 's nachts slapen als een roos.
nee, trouwens het nummer van Eminem heeft dezelfde titelquote:Op zaterdag 14 april 2007 02:38 schreef Wickedangel het volgende:
Walk this way?
Daarom mag ik je er graag een beetje mee plagenquote:Op zaterdag 14 april 2007 02:39 schreef broer het volgende:
Dat is mijn eer te na, Wickedangel. Dat zou je moeten weten.
Ze moeten toch wát. Als ze het antwoord op de vraag niet weten.quote:Op zaterdag 14 april 2007 02:39 schreef Wickedangel het volgende:
Zie je nou wat je aanricht, broer. Nu gaan mensen de fout zoeken.
quote:
Nah hoezo? Is ie zo onmogelijkquote:Op zaterdag 14 april 2007 02:46 schreef Wickedangel het volgende:
Dit lijkt me de enige gepaste reactie op die BMX-vraag![]()
[..]
Te weinig, waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 14 april 2007 02:47 schreef erkel het volgende:
of jullie moeten veel verstand hebben van albums van Aerosmith
Och, ik zie soms schei- of natuurkundevragen langskomen waarvan ik exact hetzelfde denk. Dan mag het op muziekgebied ook wel wat moeilijker zijn, wat mij betreft.quote:Op zaterdag 14 april 2007 02:52 schreef Wickedangel het volgende:
Niet behorende bij algemene kennis, als je het mij vraagt
quote:Op zaterdag 14 april 2007 02:53 schreef erkel het volgende:
Ik ga hier vreselijk de fout inHet nummer van Aerosmith heet dus Dream On, wat Wickedangel al opperde
![]()
Strychnine +1quote:Op zaterdag 14 april 2007 02:57 schreef Strychnine het volgende:
Liv Tyler
Het was dus 'flatlanding' als jullie dat iets zegtquote:Op zaterdag 14 april 2007 02:52 schreef Wickedangel het volgende:
Niet behorende bij algemene kennis, als je het mij vraagt
erkel +1quote:Op zaterdag 14 april 2007 03:11 schreef erkel het volgende:
Titanic !
En toen moest een of andere gek daar ook nog zo'n kutfilm over makenquote:
Ow fuck, ik was nog aan het bijlezenquote:Op zaterdag 14 april 2007 03:13 schreef ElizabethR het volgende:
Was dat niet de Titanic?
quote:Op zaterdag 14 april 2007 03:13 schreef ElizabethR het volgende:
Was dat niet de Titanic?
Uitstel van executie vrees ik alleenquote:Op zaterdag 14 april 2007 03:13 schreef Wickedangel het volgende:
Eigenlijk wil ik je helemaal geen puntjes geven, want ik heb je net ingehaald
Ja.quote:Op zaterdag 14 april 2007 03:14 schreef Wickedangel het volgende:
Maar pas op want het is extreem verslavend!!!!!!!![]()
In de nacht van de 14 op de 15quote:Op zaterdag 14 april 2007 03:15 schreef broer het volgende:
[..]
Vandaar dat ik het niet wist. Wikipedia zegt dat dat op de vijftiende was.
Jij wees me de weg hoorquote:Op zaterdag 14 april 2007 03:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar een ander was je voor
Wat grappig dat jij hier opduikt. Maar pas op want het is extreem verslavend!!!!!!!![]()
Ze spreken zichzelf tegen daarzo. Het was in de nacht van de 14e.quote:Op zaterdag 14 april 2007 03:15 schreef broer het volgende:
Vandaar dat ik het niet wist. Wikipedia zegt dat dat op de vijftiende was.
quote:
erkel is aan de beurt, die heeft het net geraden. Wij wachten in spanning afquote:
erkel is druk bezig, durf ik te wedden.quote:Op zaterdag 14 april 2007 03:19 schreef ElizabethR het volgende:
Nou, next question dan maar??
Ik verzaak nooitquote:Op zaterdag 14 april 2007 03:20 schreef broer het volgende:
[..]
erkel is druk bezig, durf ik te wedden.
Wah, ok! Goed gekeurdquote:Op zaterdag 14 april 2007 03:21 schreef Wickedangel het volgende:
Het bleef stil op de Coolsingel?
Neequote:Op zaterdag 14 april 2007 03:21 schreef Wickedangel het volgende:
Het bleef stil op de Coolsingel?
Vanwege Hugo? Ik ben alweer over hem heen hoorquote:Op zaterdag 14 april 2007 03:24 schreef broer het volgende:
Wickedangel-vraag.
Ja, ik was er niet helemaal zeker van. Maar toch het punt!quote:Op zaterdag 14 april 2007 03:24 schreef erkel het volgende:
Wah, ok! Goed gekeurdHet was eigenlijk 'De Coolsingel bleef leeg'
Nu staan we weer gelijk![]()
jaja, kniesoor. Ik zal het niet meer doen, oké??quote:
O, en ik liet mijn baard nog wel staan om wat meer op hem te lijken.quote:Op zaterdag 14 april 2007 03:25 schreef Wickedangel het volgende:
Vanwege Hugo? Ik ben alweer over hem heen hoor![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 april 2007 03:29 schreef broer het volgende:
O, en ik liet mijn baard nog wel staan om wat meer op hem te lijken.
Fantástisch boekquote:Op zaterdag 14 april 2007 03:29 schreef broer het volgende:
Stout.
Bah, wat vals. Mij een beetje aanspreken op mijn kaalheid.quote:Op zaterdag 14 april 2007 03:30 schreef Wickedangel het volgende:
En je haar laten groeien ook nog, hč. Veel succes ermee![]()
Dat kan ik toch niet ruikenquote:Op zaterdag 14 april 2007 03:32 schreef broer het volgende:
Bah, wat vals. Mij een beetje aanspreken op mijn kaalheid.
Het is een obsessie. Geef het maar toe.quote:Op zaterdag 14 april 2007 03:34 schreef Wickedangel het volgende:
Waarom praat ik om half vier 's nachts überhaupt over Hugo Borst![]()
Ik heb ooit eens gepost dat ik 'm 'wel lekker' vond, helemaal niets bijzonders, en plotseling spreekt iedereen mij daarover aanquote:Op zaterdag 14 april 2007 03:35 schreef broer het volgende:
Het is een obsessie. Geef het maar toe.
'Iedereen'?quote:Op zaterdag 14 april 2007 03:36 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb ooit eens gepost dat ik 'm 'wel lekker' vond, helemaal niets bijzonders, en plotseling spreekt iedereen mij daarover aan![]()
Souffleur!quote:Op zaterdag 14 april 2007 03:36 schreef broer het volgende:
Ik ben een beetje bang dat Elizabeth de enige is die deze cabaretier kent.
quote:
quote:Op woensdag 11 april 2007 23:39 schreef Arcee het volgende:
Je zat toch niet alleen naar Hugo te staren, hč Wicky?
Ze is al binnen!quote:Op zaterdag 14 april 2007 03:38 schreef broer het volgende:
Ik probeer haar binnen te hengelen in deze reeks. Snap dat dan!
Da's al gelukt hoorquote:Op zaterdag 14 april 2007 03:38 schreef broer het volgende:
[..]
Ik probeer haar binnen te hengelen in deze reeks. Snap dat dan!
Ghehequote:Op zaterdag 14 april 2007 03:42 schreef broer het volgende:
Geen Najib, geen Freek, geen Jan-Jaap.
Deze meneer is multifunctioneel. Zo was hij ook de leadzanger van Fratsen en Krang.
ElizabethR +1quote:Op zaterdag 14 april 2007 03:42 schreef ElizabethR het volgende:
Andre Manuel? Alhoewel die niet echt politiek geangageerd is.
Ik heb er zeker 7 gezien hoor, ik heb zelfs met hem getongd op het toneel. Hij is niet echt politiek geengageerd vind ik. Hij is zijdelings betrokken, dat wel.quote:Op zaterdag 14 april 2007 03:43 schreef broer het volgende:
[..]
ElizabethR +1
Niet politiek geëngageerd? Dan moet je zijn shows toch écht nog eens gaan bekijken!
Ow fuck, nou moet ik een vraagquote:Op zaterdag 14 april 2007 03:44 schreef Wickedangel het volgende:
Elizabeth heeft een punt!![]()
Ik wacht haar vraag af en daarna ga ik![]()
quote:Op zaterdag 14 april 2007 03:44 schreef ElizabethR het volgende:
ik heb zelfs met hem getongd op het toneel.
groupie-alertquote:Op zaterdag 14 april 2007 03:44 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik heb er zeker 7 gezien hoor, ik heb zelfs met hem getongd op het toneel. Hij is niet echt politiek geengageerd vind ik. Hij is zijdelings betrokken, dat wel.
Hm... Dan verschillen we daar toch echt van mening. Ik vind vrijwel alles wat hij doet op de één of andere manier politiek.quote:Op zaterdag 14 april 2007 03:44 schreef ElizabethR het volgende:
Hij is niet echt politiek geengageerd vind ik. Hij is zijdelings betrokken, dat wel.
André Manuel.quote:
Ja da's waar. Het was een kutact. En hij koos mij natuurlijk uit. Vraag maar aan Cynix, die was erbij.quote:Op zaterdag 14 april 2007 03:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
IJzersterke grap trouwens, van die André Manuel
Helaas ben ik niet zo bekend met dit gebiedquote:Op zaterdag 14 april 2007 03:47 schreef Wickedangel het volgende:
Dit is een Yuri-vraag.
Haar naam is exact dezelfde als van een beroemde actreutel, die medicine woman speeldequote:Op zaterdag 14 april 2007 03:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Helaas ben ik niet zo bekend met dit gebied
Yep, en mijn moederquote:Op zaterdag 14 april 2007 03:49 schreef Wickedangel het volgende:
Anna Boleyn? Nee, dat was nummer twee dacht ik.
Dan is het antwoord Elizabeth.quote:Op zaterdag 14 april 2007 03:49 schreef ElizabethR het volgende:
over mijn 'vader' ghehe
Nee hoorquote:
Wickedangel +1quote:Op zaterdag 14 april 2007 03:51 schreef Wickedangel het volgende:
Jane Seymour.
quote:Op zaterdag 14 april 2007 03:54 schreef Wickedangel het volgende:
Maar ik ga slapen, zoals aangekondigd.
Welterusten![]()
En veel plezier.
quote:
Goedemorgen Markquote:Op zaterdag 14 april 2007 08:20 schreef Mark het volgende:
Vast het Grey Album van Danger Mouse, waarbij The White Album van de Beatles werd gemixed met het Black Album van jay-Z
quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:30 schreef Neleos het volgende:
Wat is dit nou weer... lekker weer en niemand heeft geen zin meer om te AKQ-en?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |