groupie-alertquote:Op zaterdag 14 april 2007 03:44 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik heb er zeker 7 gezien hoor, ik heb zelfs met hem getongd op het toneel. Hij is niet echt politiek geengageerd vind ik. Hij is zijdelings betrokken, dat wel.
Hm... Dan verschillen we daar toch echt van mening. Ik vind vrijwel alles wat hij doet op de één of andere manier politiek.quote:Op zaterdag 14 april 2007 03:44 schreef ElizabethR het volgende:
Hij is niet echt politiek geengageerd vind ik. Hij is zijdelings betrokken, dat wel.
André Manuel.quote:
Ja da's waar. Het was een kutact. En hij koos mij natuurlijk uit. Vraag maar aan Cynix, die was erbij.quote:Op zaterdag 14 april 2007 03:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
IJzersterke grap trouwens, van die André Manuel
Helaas ben ik niet zo bekend met dit gebiedquote:Op zaterdag 14 april 2007 03:47 schreef Wickedangel het volgende:
Dit is een Yuri-vraag.
Haar naam is exact dezelfde als van een beroemde actreutel, die medicine woman speeldequote:Op zaterdag 14 april 2007 03:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Helaas ben ik niet zo bekend met dit gebied
Yep, en mijn moederquote:Op zaterdag 14 april 2007 03:49 schreef Wickedangel het volgende:
Anna Boleyn? Nee, dat was nummer twee dacht ik.
Dan is het antwoord Elizabeth.quote:Op zaterdag 14 april 2007 03:49 schreef ElizabethR het volgende:
over mijn 'vader' ghehe
Nee hoorquote:
Wickedangel +1quote:Op zaterdag 14 april 2007 03:51 schreef Wickedangel het volgende:
Jane Seymour.
quote:Op zaterdag 14 april 2007 03:54 schreef Wickedangel het volgende:
Maar ik ga slapen, zoals aangekondigd.
Welterusten![]()
En veel plezier.
quote:
Goedemorgen Markquote:Op zaterdag 14 april 2007 08:20 schreef Mark het volgende:
Vast het Grey Album van Danger Mouse, waarbij The White Album van de Beatles werd gemixed met het Black Album van jay-Z
quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:30 schreef Neleos het volgende:
Wat is dit nou weer... lekker weer en niemand heeft geen zin meer om te AKQ-en?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |