Ik verzaak nooitquote:Op zaterdag 14 april 2007 03:20 schreef broer het volgende:
[..]
erkel is druk bezig, durf ik te wedden.
Wah, ok! Goed gekeurdquote:Op zaterdag 14 april 2007 03:21 schreef Wickedangel het volgende:
Het bleef stil op de Coolsingel?
Neequote:Op zaterdag 14 april 2007 03:21 schreef Wickedangel het volgende:
Het bleef stil op de Coolsingel?
Vanwege Hugo? Ik ben alweer over hem heen hoorquote:Op zaterdag 14 april 2007 03:24 schreef broer het volgende:
Wickedangel-vraag.
Ja, ik was er niet helemaal zeker van. Maar toch het punt!quote:Op zaterdag 14 april 2007 03:24 schreef erkel het volgende:
Wah, ok! Goed gekeurdHet was eigenlijk 'De Coolsingel bleef leeg'
Nu staan we weer gelijk![]()
jaja, kniesoor. Ik zal het niet meer doen, oké??quote:
O, en ik liet mijn baard nog wel staan om wat meer op hem te lijken.quote:Op zaterdag 14 april 2007 03:25 schreef Wickedangel het volgende:
Vanwege Hugo? Ik ben alweer over hem heen hoor![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 april 2007 03:29 schreef broer het volgende:
O, en ik liet mijn baard nog wel staan om wat meer op hem te lijken.
Fantástisch boekquote:Op zaterdag 14 april 2007 03:29 schreef broer het volgende:
Stout.
Bah, wat vals. Mij een beetje aanspreken op mijn kaalheid.quote:Op zaterdag 14 april 2007 03:30 schreef Wickedangel het volgende:
En je haar laten groeien ook nog, hè. Veel succes ermee![]()
Dat kan ik toch niet ruikenquote:Op zaterdag 14 april 2007 03:32 schreef broer het volgende:
Bah, wat vals. Mij een beetje aanspreken op mijn kaalheid.
Het is een obsessie. Geef het maar toe.quote:Op zaterdag 14 april 2007 03:34 schreef Wickedangel het volgende:
Waarom praat ik om half vier 's nachts überhaupt over Hugo Borst![]()
Ik heb ooit eens gepost dat ik 'm 'wel lekker' vond, helemaal niets bijzonders, en plotseling spreekt iedereen mij daarover aanquote:Op zaterdag 14 april 2007 03:35 schreef broer het volgende:
Het is een obsessie. Geef het maar toe.
'Iedereen'?quote:Op zaterdag 14 april 2007 03:36 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb ooit eens gepost dat ik 'm 'wel lekker' vond, helemaal niets bijzonders, en plotseling spreekt iedereen mij daarover aan![]()
Souffleur!quote:Op zaterdag 14 april 2007 03:36 schreef broer het volgende:
Ik ben een beetje bang dat Elizabeth de enige is die deze cabaretier kent.
quote:
quote:Op woensdag 11 april 2007 23:39 schreef Arcee het volgende:
Je zat toch niet alleen naar Hugo te staren, hè Wicky?
Ze is al binnen!quote:Op zaterdag 14 april 2007 03:38 schreef broer het volgende:
Ik probeer haar binnen te hengelen in deze reeks. Snap dat dan!
Da's al gelukt hoorquote:Op zaterdag 14 april 2007 03:38 schreef broer het volgende:
[..]
Ik probeer haar binnen te hengelen in deze reeks. Snap dat dan!
Ghehequote:Op zaterdag 14 april 2007 03:42 schreef broer het volgende:
Geen Najib, geen Freek, geen Jan-Jaap.
Deze meneer is multifunctioneel. Zo was hij ook de leadzanger van Fratsen en Krang.
ElizabethR +1quote:Op zaterdag 14 april 2007 03:42 schreef ElizabethR het volgende:
Andre Manuel? Alhoewel die niet echt politiek geangageerd is.
Ik heb er zeker 7 gezien hoor, ik heb zelfs met hem getongd op het toneel. Hij is niet echt politiek geengageerd vind ik. Hij is zijdelings betrokken, dat wel.quote:Op zaterdag 14 april 2007 03:43 schreef broer het volgende:
[..]
ElizabethR +1
Niet politiek geëngageerd? Dan moet je zijn shows toch écht nog eens gaan bekijken!
Ow fuck, nou moet ik een vraagquote:Op zaterdag 14 april 2007 03:44 schreef Wickedangel het volgende:
Elizabeth heeft een punt!![]()
Ik wacht haar vraag af en daarna ga ik![]()
quote:Op zaterdag 14 april 2007 03:44 schreef ElizabethR het volgende:
ik heb zelfs met hem getongd op het toneel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |