Daarom mag ik je er graag een beetje mee plagenquote:Op zaterdag 14 april 2007 02:39 schreef broer het volgende:
Dat is mijn eer te na, Wickedangel. Dat zou je moeten weten.
Ze moeten toch wát. Als ze het antwoord op de vraag niet weten.quote:Op zaterdag 14 april 2007 02:39 schreef Wickedangel het volgende:
Zie je nou wat je aanricht, broer. Nu gaan mensen de fout zoeken.
quote:
Nah hoezo? Is ie zo onmogelijkquote:Op zaterdag 14 april 2007 02:46 schreef Wickedangel het volgende:
Dit lijkt me de enige gepaste reactie op die BMX-vraag![]()
[..]
Te weinig, waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 14 april 2007 02:47 schreef erkel het volgende:
of jullie moeten veel verstand hebben van albums van Aerosmith
Och, ik zie soms schei- of natuurkundevragen langskomen waarvan ik exact hetzelfde denk. Dan mag het op muziekgebied ook wel wat moeilijker zijn, wat mij betreft.quote:Op zaterdag 14 april 2007 02:52 schreef Wickedangel het volgende:
Niet behorende bij algemene kennis, als je het mij vraagt
quote:Op zaterdag 14 april 2007 02:53 schreef erkel het volgende:
Ik ga hier vreselijk de fout inHet nummer van Aerosmith heet dus Dream On, wat Wickedangel al opperde
![]()
Strychnine +1quote:Op zaterdag 14 april 2007 02:57 schreef Strychnine het volgende:
Liv Tyler
Het was dus 'flatlanding' als jullie dat iets zegtquote:Op zaterdag 14 april 2007 02:52 schreef Wickedangel het volgende:
Niet behorende bij algemene kennis, als je het mij vraagt
erkel +1quote:Op zaterdag 14 april 2007 03:11 schreef erkel het volgende:
Titanic !
En toen moest een of andere gek daar ook nog zo'n kutfilm over makenquote:
Ow fuck, ik was nog aan het bijlezenquote:Op zaterdag 14 april 2007 03:13 schreef ElizabethR het volgende:
Was dat niet de Titanic?
quote:Op zaterdag 14 april 2007 03:13 schreef ElizabethR het volgende:
Was dat niet de Titanic?
Uitstel van executie vrees ik alleenquote:Op zaterdag 14 april 2007 03:13 schreef Wickedangel het volgende:
Eigenlijk wil ik je helemaal geen puntjes geven, want ik heb je net ingehaald
Ja.quote:Op zaterdag 14 april 2007 03:14 schreef Wickedangel het volgende:
Maar pas op want het is extreem verslavend!!!!!!!![]()
In de nacht van de 14 op de 15quote:Op zaterdag 14 april 2007 03:15 schreef broer het volgende:
[..]
Vandaar dat ik het niet wist. Wikipedia zegt dat dat op de vijftiende was.
Jij wees me de weg hoorquote:Op zaterdag 14 april 2007 03:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar een ander was je voor
Wat grappig dat jij hier opduikt. Maar pas op want het is extreem verslavend!!!!!!!![]()
Ze spreken zichzelf tegen daarzo. Het was in de nacht van de 14e.quote:Op zaterdag 14 april 2007 03:15 schreef broer het volgende:
Vandaar dat ik het niet wist. Wikipedia zegt dat dat op de vijftiende was.
quote:
erkel is aan de beurt, die heeft het net geraden. Wij wachten in spanning afquote:
erkel is druk bezig, durf ik te wedden.quote:Op zaterdag 14 april 2007 03:19 schreef ElizabethR het volgende:
Nou, next question dan maar??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |