'k Heb al járen zo'n box via amazon.com, maar ik vroeg me dus af of de nieuwe beter is.quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:12 schreef wonderer het volgende:
Ik zag her pas ook een box met alle afleveringen van Flying Circus. Dus dan zal het tzt ook wel in Nederland komen?
Dat kan nu wel uit de H, lijkt me.quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:06 schreef Stroekie het volgende:
Check dit: 28 april HOMO meet in Eindhoven!!!
Alle homo's zitten in strakke shirtjes op het terras.quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:11 schreef DR34M3R het volgende:
...hallo... Leeft hier nog iemand?
Of heeft niemand vrijdag de dertiende helemaal kunnen overleven?
Hmmm. Lekker. Dan moet ik daar maar eens gaan kijken misschienquote:Op vrijdag 13 april 2007 19:31 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Alle homo's zitten in strakke shirtjes op het terras..
Ja, voor jou wordt dat wat moeilijkerquote:
Welke maat?quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ja ik ben ook zo weg. Ff m'n strakke shirtje aantrekken.
Morgen wordt het 10 gradenquote:Op vrijdag 13 april 2007 19:38 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja, voor jou wordt dat wat moeilijker
Ik wil je feestvreugde niet bederven, maar hier 25....quote:
Hmm, dat slobbert bij mij.quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Met een M zit het comfortabel strak.
Hoezo? Heb je speciale wensen dan? Vertel!quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
en als ik volhou, wat krijg ik dan?
Je wilde shirtjes ruilen?quote:
Helaas, mijn vakantie bestaat dit jaar uit vele citytripjes. :Squote:Op vrijdag 13 april 2007 19:55 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hoezo? Heb je speciale wensen dan? Vertel!
Ik dacht aan vakantie....
Da's me te warmquote:Op vrijdag 13 april 2007 19:49 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik wil je feestvreugde niet bederven, maar hier 25....
Ligt aan het nummertje dat SAJ wil.quote:
XS?quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
en in een S zie je er iel uit?
Maten met cijfers en letters... Doet me ergens anders aan denken...quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:01 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ligt aan het nummertje dat SAJ wil.
Maar met maten hoor je toch ook andere dingen te doen dan het Oud Hollansche cijfers en lettersquote:Op vrijdag 13 april 2007 20:11 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Maten met cijfers en letters... Doet me ergens anders aan denken...
quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar met maten hoor je toch ook andere dingen te doen dan het Oud Hollansche cijfers en letters![]()
zoals gezellig in de kroeg hangen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar hèb je het over?
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
Wezen fitnessen mams? Lekker. Hoe gaat het met het afvallen?quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
zwetende jongens zijn sexy
volgende week duik ik onder de 90 en dan ben ik 20 kilo kwijt!!!quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wezen fitnessen mams? Lekker. Hoe gaat het met het afvallen?
WOW! Knap!quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
volgende week duik ik onder de 90 en dan ben ik 20 kilo kwijt!!!
![]()
Nee hoor!quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:31 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Alle homo's zitten in strakke shirtjes op het terras..
Hey mop. Dan wordt het hoog tijd dat je die strakke buik van je daarheen gaat verplaatsenquote:Op vrijdag 13 april 2007 21:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee hoor!
(was met een semi-strak shirtje aan het trainen)
75Dquote:Op vrijdag 13 april 2007 21:26 schreef DR34M3R het volgende:
Zeg engeltje, heb je je huiswerk nog gemaakt net? Ik overhoor je maandag hoor![]()
Eerst douchen, dan aankleden, haren kammen, geurtje op en dan naar de hetero'squote:Op vrijdag 13 april 2007 21:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hey mop. Dan wordt het hoog tijd dat je die strakke buik van je daarheen gaat verplaatsen
4 maanden lijnen en 3 maanden sportenquote:Op vrijdag 13 april 2007 21:18 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
WOW! Knap!Hoe lang heb je daarover gedaan? Ik begin pas, moet wil er nog 15.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
4 maanden lijnen en 3 maanden sporten
weer geven als in terug gevenquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:20 schreef wonderer het volgende:
Maar de dwaasheid?
Vlarp, wie ging er nou in dat kleine rare pretpark, waar jij vroeger kwam werken als vakantiewerk?quote:
quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
75D
http://www.youtube.com/watch?v=FDY6IrpF5nM
Blijft mooi he....
Geef het maar toe, je vindt het nog leuk ookquote:Op zaterdag 14 april 2007 09:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
als iemand mij 6 maanden geleden had verteld dat ik ooit VRIJWILLIG op een ZATERDAGOCHTEND om 9 uur op zou staan om een SPORTLES te gaan volgen had ik diegene voor gek verklaard
Hoi, kom eens op MSN, ik moet je wat vragenquote:Op zaterdag 14 april 2007 13:39 schreef Ang3l het volgende:
.... o o o.
Over?quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:10 schreef Ang3l het volgende:
Ik kreeg gister heeeeele leuke complimentjes
Doe dat raam dan ook dicht.quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Minder dan vorige week hoor
Werd alleen 3 keer wakker met een fiks stijve nek..
Toch leuk om te horen, ook al is het afgezaagd.quote:Op zaterdag 14 april 2007 15:28 schreef Ang3l het volgende:
Yves: je ziet er nog jong uit op de pic
Yves: of al paar jaar oud?
Yves: of je bent gewoon een knappe jonge blonde verschijning?
*negeer*
"een knappe blonde verschijning".... het klinkt zo.... vies. Slijmerig.quote:Op zaterdag 14 april 2007 15:29 schreef sammienl het volgende:
[..]
Toch leuk om te horen, ook al is het afgezaagd.
ZO onwerkelijk he.quote:Op zaterdag 14 april 2007 15:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"een knappe blonde verschijning".... het klinkt zo.... vies. Slijmerig.
Ben bijna volledig met je eens behalve dat donker/licht getinte huid. Ik val toch op puur blanken.quote:Op zaterdag 14 april 2007 15:44 schreef Ang3l het volgende:
Licht getinte huid, zwarte haren, groene ogen, piercing, evt tattoo. Sexy semi ruig nonchalant trendy.
Ik niet.quote:Op zaterdag 14 april 2007 15:46 schreef sammienl het volgende:
[..]
Ben bijna volledig met je eens behalve dat donker/licht getinte huid. Ik val toch op puur blanken.
Gewoon op hte hoekje gestaan. Snol.quote:Op zaterdag 14 april 2007 15:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik sliep niet onder een open raam![]()
Al stond het vannacht wel open
Dat is nou eenmaal wat er meestal gebeurt. Een vriendin denkt nog steeds dat ik met een donkere eindig omdat ik zo tegen verzetquote:Op zaterdag 14 april 2007 15:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik niet.
En daarom snap ik het ook niet, want D is echt superblank en blond.....
Neem je toch die 1ne eerst en daarna die andere?quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:05 schreef sammienl het volgende:
Pff ik zie op dit moment 2 mensen staan. De ene is 23, kort en hij ziet heel schattig uit en de ander is 27 langer dan ik 1.88 en ziet super mannelijk uit. Ik wil met beiden eigenlijk uit.
Ja, voor jou zijn ze te oudquote:Op zaterdag 14 april 2007 16:10 schreef Cahir het volgende:
[..]
Neem je toch die 1ne eerst en daarna die andere?
Iemand van zijn eigen leeftijd past beter bij hem (vind ik). Het enige mooie aan het zijn van een midden twintiger is dat je kan daten met iemand richting de 30 of begin 20. Leeftijden waarop de mannen het lekkerst zijn.quote:
De iets jongere, vind ik zo schattig uitzien maar ik denk niet dat ik zijn type ben en ik ben bang hem uit te vragen, aan de iets oudere werk ik al aan. Hij vindt me wel staan denk ik dus dat is een pluspunt.quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:10 schreef Cahir het volgende:
[..]
Neem je toch die 1ne eerst en daarna die andere?
quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:27 schreef sammienl het volgende:
Uh de iets oudere, we schelen maar 3 jaar vraagt me net uit. Yuppie. Hij vindt me cute. Ik heb wel zin in sex![]()
Ach tegenwoordig doe ik niet meer moeilijk over. Actie op de 1e date en zonder enige verplichting achteraf why not. Moeilijk doen en preuts heeft me tot nu toe vrij weinig opgeleverd dus. Maar ik ga byequote:Op zaterdag 14 april 2007 16:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
![]()
Wat ben jij toch een vandehakopdetakkerig mannetje
Ga nakedquote:Op zaterdag 14 april 2007 16:45 schreef Vlarp het volgende:
Zal ik alleen een t-shirt aan doen vanavond? Of zal ik ook maar een vest aantrekken voor als het koud wordt vannacht?
Ik neem een tas(je) mee waar een boek, een fles water en ook een vest ingaat. Voor onderweg.quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:45 schreef Vlarp het volgende:
Zal ik alleen een t-shirt aan doen vanavond? Of zal ik ook maar een vest aantrekken voor als het koud wordt vannacht?
Bang voor mij waarschijnlijkquote:
Tas mee is zo onhandig..quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik neem een tas(je) mee waar een boek, een fles water en ook een vest ingaat. Voor onderweg.
Nog warmer dan vandaag!quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:51 schreef Les_Grandes_Espera... het volgende:
Morgen wordt het 26/27 graden!.
Natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:12 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Nog warmer dan vandaag!
Zijn er al mensen gebruind van deze zonnige dag?
Waarom in boxer als je zoveel privacy hebt?quote:Op zondag 15 april 2007 00:10 schreef Nuvole het volgende:
[..]
In je boxer op je veel privacy biedende balkon?
Mij een beetje in mijn blote kont willen zien hè! Jij vieze gerontofiel!quote:Op zondag 15 april 2007 00:12 schreef Cahir het volgende:
[..]
Waarom in boxer als je zoveel privacy hebt?
Anders verbrandt je pielemuisje.quote:Op zondag 15 april 2007 00:12 schreef Cahir het volgende:
[..]
Waarom in boxer als je zoveel privacy hebt?
quote:Op zondag 15 april 2007 00:19 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Mij een beetje in mijn blote kont willen zien hè! Jij vieze gerontofiel!.
Wat voor boxers draag je?quote:Op zondag 15 april 2007 00:19 schreef Les_Grandes_Espera... het volgende:
[..]
Mij een beetje in mijn blote kont willen zien hè! Jij vieze gerontofiel!.
quote:Op zondag 15 april 2007 00:20 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Penis. Anders verbrandt je penis..
Zo veel privacy biedt mijn balkon nou ook weer niet. Maar voldoende privacy om in een boxer op het balkon te zitten.quote:Op zondag 15 april 2007 00:20 schreef Cahir het volgende:
[..]Veel privacy = dat niemand het kan zien*
Fluitje.quote:Op zondag 15 april 2007 00:20 schreef Les_Grandes_Espera... het volgende:
[..]
Penis. Anders verbrandt je penis..
Normaal gesproken draag ik zwarte van de WE (9 euro per stuk ofzo?) maar als je in de zon zit, dan is dat minder comfortabel.quote:Op zondag 15 april 2007 00:28 schreef Cahir het volgende:
Ik snap niet dat mensen 50 euro uitgeven aan 2 boxers
hoeza danquote:Op zondag 15 april 2007 00:29 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Normaal gesproken draag ik zwarte van de WE (9 euro per stuk ofzo?) maar als je in de zon zit, dan is dat minder comfortabel..
Nee, hij zei dat Calvin Klein beter zit als WE als je alleen in boxer rondloopt en ik vroeg hoezo.quote:Op zondag 15 april 2007 00:34 schreef Nuvole het volgende:
[..]
[..]
Anders verbrandt z'n dingetje.
Wat zei ik nou zonet..
Speak for yourself, Stro-ekie.quote:Op zondag 15 april 2007 00:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja de zon doet soms vreede dingen met je![]()
en zoals gewend houdt BB_Koning er weer een strenge ballotage op naquote:Op zondag 15 april 2007 00:37 schreef Cahir het volgende:
In S&G worden eindelijk kontjes geplaats
Mannen Sexy & Gewaagd #24.
Wel zo veilig.quote:Op zondag 15 april 2007 00:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daarom zit ik nu ook binnen achter de pc![]()
toch wel een FENDI tas he!!!quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik neem een tas(je) mee waar een boek, een fles water en ook een vest ingaat. Voor onderweg.
dat gaat je niet lukken, je krijgt dadelijk al een dip en dan dut je zo in,quote:Op zondag 15 april 2007 10:45 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga niet meer slapen ook.. misschien vanmiddag een kort dutje, en dan vanavond gewoon heel vroeg naar bed
Tsss...quote:Op zondag 15 april 2007 11:31 schreef Vlarp het volgende:
En tot overmaat van ramp toetste ik in de trein met m'n duffe kop m'n pincode van m'n telefoon 3 keer verkeerd in, en werkt de PUK code die ik had liggen ook niet meer!
Maar TMM, het was zeker leuk. Erg lekker uit ons dak gegaan..
Mja, heb nu online m'n PUK code opgevraagd, maar duurt drie werkdagen voor ik die per post krijgquote:
Schan-da-lig!quote:Op zondag 15 april 2007 11:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja, heb nu online m'n PUK code opgevraagd, maar duurt drie werkdagen voor ik die per post krijg
Heb je daar geen zware PC voor nodig?quote:Op zondag 15 april 2007 14:08 schreef Manias het volgende:
je kan ook die nieuwe command n conquer spelen ;p
Ik om 9:05quote:Op zondag 15 april 2007 12:18 schreef Manias het volgende:
gaaaap tis beetje te warm om te slapen
maar ik was om half 7 thuis
Wat moest jij daar nou weer?quote:Op zondag 15 april 2007 16:00 schreef Sunjammer het volgende:
Mjah, die gasten heb ik ook gezien toen ik langs de RAI reed
That's an understatement. Een van de gaafste concerten die ik heb meegemaakt!quote:
Dat heb ik je vaker horen zeggen..quote:Op zondag 15 april 2007 16:07 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
That's an understatement. Een van de gaafste concerten die ik heb meegemaakt!![]()
![]()
Ik maak dan ook alleen maar gave concerten mee.quote:
Zie je wat ik bedoel?quote:Op zondag 15 april 2007 16:08 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ik maak dan ook alleen maar gave concerten mee.
O ja, gradaties zijn dat..quote:Op zondag 15 april 2007 16:10 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Maar soms is de ene beter dan de ander.
Da's niet zo moeilijk. Pleur je auto achter het Rijksmuseum neer, steekt de brug over en je wandelt zo over de Weteringschans naar Paradiso.quote:
Gratis in Amsterdam? Da's alleen op zondag.quote:Op zondag 15 april 2007 16:32 schreef Manias het volgende:
gratis daar na 7 ofzo?
is ook parkeergarage teringduur naast marriott ongeveer
Nee, doet 't ook prima op die van mij.quote:Op zondag 15 april 2007 14:28 schreef Les_Grandes_Espera... het volgende:
Heb je daar geen zware PC voor nodig?.
Dat feestje was InQontrolquote:Op zondag 15 april 2007 15:45 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb ook 3,5 uur geslapen. Er was gisteren ook nog een feestje in de RAI, geen idee wat, maar de trein zat bomvol met van die krijsende aso's
I'd almost make some cutting remarks, but I'll refrain from that.quote:Op zondag 15 april 2007 19:04 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik dacht nog: pas op met dat mes, want straks schiet je uit...
Een seconde later een fijne glip..
Eerst kekenpapier met plakband..
En na effe zoeken naar het verbandkoffertje kom je erachter dat er niet echt de handige dingen inzitten die je wil gebruiken. Toch 's betere inhoud kopen.
En dit wilde ik even met u delen, bedankt voor de aandacht.
zal wel meevallen, tenminste... de vorm lijkt nog best wel op een duimquote:Op zondag 15 april 2007 19:04 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik dacht nog: pas op met dat mes, want straks schiet je uit...
Een seconde later een fijne glip..
Eerst keukenpapier met plakband..
En na effe zoeken naar het verbandkoffertje kom je erachter dat er niet echt de handige dingen inzitten die je wil gebruiken. Toch 's betere inhoud kopen.
En dit wilde ik even met u delen, bedankt voor de aandacht.
dan heb je het te strak afgebondenquote:Op zondag 15 april 2007 19:22 schreef DennisMoore het volgende:
Achja, hij zit er nog aan..
Klopt nu wel flink....
*hooghoud(t) en met één hand typ*
Oh, ik dacht dat dat moest.quote:
Oraal aanbrengen!quote:[afbeelding]
wil wel eens helpen ja, maar dan over de wond heen
quote:Op zondag 15 april 2007 19:32 schreef wonderer het volgende:
Hup, verband er weer af en wond openritsen met de punt van het mes. Ik wil actiefoto's!
echt nietquote:Op zondag 15 april 2007 16:35 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Gratis in Amsterdam? Da's alleen op zondag.
oh was dat uitvragenquote:Op zondag 15 april 2007 19:05 schreef Ang3l het volgende:
Angel: I am not your Queen... (I am Iron Maiden's Revelation Altarboy!) zegt (19:05):
Dus je loopt zometeen met je bonnetje met 1 missend zegeltje naar de subway, al waar ik er aan lik (aan het bonnetje) en hem er bij plak en je 1 van mijn kaarten geef waarbij we dus beide 2 volle kaarten hebben en gratis een footlong steak & cheese mee nemen naar mij thuis en hem tijdens de muppets opeten?
Ik maak echt de meest onmogelijke zinnen als ik iemand mee uit vraag
Domme naam eigenlijk... bij PMS is er nog geen bloed. Pre, weet je wel..quote:
En die hebben nog nooit iets goeds voorgebracht.quote:
Bijna...quote:Op zondag 15 april 2007 20:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik was er vandaag bijna toe in staat.
Ja staat zo raar hé. Dat je een gemiddelde voorbijganger bespringt.quote:
Kun je gezeik mee krijgen ja.quote:Op zondag 15 april 2007 21:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja staat zo raar hé. Dat je een gemiddelde voorbijganger bespringt.
Ieuw.quote:Op zondag 15 april 2007 21:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wel als ze zo'n fetish hebben ja
Plas jij altijd buiten de deur?quote:Op zondag 15 april 2007 20:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik ging vandaag om 1 uur de deur uit voor een kleine boodschap...half 7 kwam ik weer thuis.
bood·schap (de ~ (v.), ~pen)quote:
Blij toe. Als ze mijn bed kwamen brengen had ik me toch even achter de oren gekrabt.quote:Op zondag 15 april 2007 21:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ook. Ze komen mijn bed brengen.
Dan kun je je idd afvragen waar je vannacht op gelegen hebt.quote:Op zondag 15 april 2007 21:31 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Blij toe. Als ze mijn bed kwamen brengen had ik me toch even achter de oren gekrabt.
Zou heel wat hoofdbrekens opleveren denk ik.quote:Op zondag 15 april 2007 21:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan kun je je idd afvragen waar je vannacht op gelegen hebt.
Vooral als je een keer niet gedronken hebt.quote:Op zondag 15 april 2007 21:33 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Zou heel wat hoofdbrekens opleveren denk ik.
Dan moet ik wel heel veel hoofdbrekens hebben.quote:Op zondag 15 april 2007 21:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Vooral als je een keer niet gedronken hebt.
Ja en daarom heb ik ook nassie gegeten.quote:Op zondag 15 april 2007 21:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
dat weer brengt kennelijk de vleselijke lusten in jullie los
quote:Op zondag 15 april 2007 21:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja en daarom heb ik ook nassie gegeten.
quote:Op zondag 15 april 2007 21:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
dat weer brengt kennelijk de vleselijke lusten in jullie los
Wat zijn hetero's ook nare wezens.quote:Op zondag 15 april 2007 22:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
had ik eindelijk een keer een leuke speeddate op paiq, ben ik dat kennelijk geen match voor hem![]()
Ja dat ookquote:Op zondag 15 april 2007 19:49 schreef Manias het volgende:
[..]
oh was dat uitvragenik las het zovan jij hebt zegel ik heb bonnetje of iets (of andersom?)
http://www.youtube.com/watch?v=N8oeuOyyHUkquote:Op zondag 15 april 2007 22:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat ookwe zijn samen de subway aan het leegkopen.
Hij's net weg. Hebben The Muppets take Manhatten gekeken en 1 losse aflevering met Juli Andrews.
Ja die aflevering jaquote:Op zondag 15 april 2007 22:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=N8oeuOyyHUk.
De helft van de mannen die ik tegenkom wrijft met dit weer over zijn buik heen. Is het een geheime afspraak of zo?quote:Op zondag 15 april 2007 22:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat ookwe zijn samen de subway aan het leegkopen.
Hij's net weg. Hebben The Muppets take Manhatten gekeken en 1 losse aflevering met Juli Andrews. Zo cute. (en dan ligt ie hier verdomme naast me op de bank met omhooggetrokken shirt over z'n tattoo-buik te aaien........ goddamn)
Het is een complot!quote:Op zondag 15 april 2007 22:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
De helft van de mannen die ik tegenkom wrijft met dit weer over zijn buik heen. Is het een geheime afspraak of zo?
Doe je aan GTD?quote:Op zondag 15 april 2007 22:29 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Administratie!
Clean floor policy...
Het lijkt wel een hint.quote:Op zondag 15 april 2007 22:51 schreef Ang3l het volgende:
Altijd gaat dat shirt omhoog en ligt ie te aaien. Zal ik gewoon eens vragen of ik 't een keer mag overnemen van 'm?
Ik vind 'r iets te zoetquote:Op zondag 15 april 2007 22:55 schreef wonderer het volgende:
Julie Andrews heerst.
Mijn vent vind het goddelijk als je hem over zijn buik aait dus waarom zou D dat afwijzen?quote:Op zondag 15 april 2007 22:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is een complot!
maar D doet dat zelfs als het kouder is. Ik weet niet wat dat is. Subtiele verleiding? Altijd gaat dat shirt omhoog en ligt ie te aaien. Zal ik gewoon eens vragen of ik 't een keer mag overnemen van 'm?
Ow, en hij had zijn ginch en gonch lieve ondergoed weer aan.....![]()
![]()
Begint ie dan ook te knorren als een kat?quote:Op zondag 15 april 2007 22:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Mijn vent vind het goddelijk als je hem over zijn buik aait dus waarom zou D dat afwijzen?
Iets in die richting ja.quote:Op zondag 15 april 2007 22:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Begint ie dan ook te knorren als een kat?
Omdat ik verliefd ben op D en hij niet op mij?quote:Op zondag 15 april 2007 22:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Mijn vent vind het goddelijk als je hem over zijn buik aait dus waarom zou D dat afwijzen?
Jouw vent heet toch geen John he?quote:
Vragen mag altijd. Als ik geen aandacht wil van mensen ga ik me zeker niet zo gedagen.quote:Op zondag 15 april 2007 23:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat ik verliefd ben op D en hij niet op mij?
Het erge aan mij is dat ik zo losbandig ben als de pest met mensen waar ik niets voor voel, maar zodra er gevoel bij komt kijken klap ik dicht. Ik zou het dan ook nooit durven vragen......quote:Op zondag 15 april 2007 23:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Vragen mag altijd. Als ik geen aandacht wil van mensen ga ik me zeker niet zo gedagen.
Okee dan. Anders had ie wat uit te leggenquote:Op zondag 15 april 2007 23:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee en dat wil ik gaag zo houden.
Dat heeft iedereen denk ik wel. Beter ruzie om kleine nietsbetekenende dingen dan over grote onoverkomelijke dingen.quote:Op zondag 15 april 2007 23:26 schreef Sitethief het volgende:
Waarom kun je in een relatie ruzie maken over de kleinste dingetjes en daar uren over door gaan. En de grote dingen gaan eigenlijk veels te gemakkelijk...........
Morgen wordt het 28 ..........quote:Op zondag 15 april 2007 23:28 schreef DennisMoore het volgende:
Nee, te warm.
Op een boot op het water niet!quote:
Vrijdag 11....quote:
O dus dan hebben we aankomend weekend allemaal weer griep in het land?quote:
Als God gewild had dat we zouden varen, dan had ie ons wel met zeilen uitgerust!quote:
ah nee, gewoon aan de actimelquote:Op zondag 15 april 2007 23:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O dus dan hebben we aankomend weekend allemaal weer griep in het land?
er zijn freaks mensen met zwemvliezen....quote:Op zondag 15 april 2007 23:32 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Als God gewild had dat we zouden varen, dan had ie ons wel met zeilen uitgerust!.
Of eventueel met een buitenboordmotor. En nee, oren tellen niet.
Show me your hands!quote:Op zondag 15 april 2007 23:34 schreef Adelante het volgende:
er zijn freaks mensen met zwemvliezen....
Brad en ik hebben nog nooit ruzie gehad, niet over kleine en niet over grote dinge...quote:Op zondag 15 april 2007 23:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat heeft iedereen denk ik wel. Beter ruzie om kleine nietsbetekenende dingen dan over grote onoverkomelijke dingen.
whehehe, ik niet gelukkig. maar zag laatst dat inge de bruin wel iets tussen d'r tenen had, waardoor ze dus sneller kon zwemmenquote:
Het deed me denken aan Getting Things Done. Heb ik pas iets over gelezen. Google maar eens.quote:Op zondag 15 april 2007 22:54 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Het klinkt geavanceerd, wat is het?.
quote:Op zondag 15 april 2007 23:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat ik verliefd ben op D en hij niet op mij?
"GTD rests on the principle that a person needs to move tasks out of the mind by recording them somewhere. That way, the mind is freed from the job of remembering everything that needs to be done, and can concentrate on actually performing those tasks."quote:Op zondag 15 april 2007 23:44 schreef Nuvole het volgende:
Het deed me denken aan Getting Things Done. Heb ik pas iets over gelezen. Google maar eens.
en daar hadden we ook iets over afgesproken!!!quote:Op zondag 15 april 2007 23:25 schreef Ang3l het volgende:
Ik blaas iets te enthousiast mijn gothische enorme kandelaars uit en nu ligt het halve balkon onder het kaarsvet......oké dan. handig.
O jaquote:Op zondag 15 april 2007 23:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
![]()
Ho!!!
daar deden we toch niet aan
aan verliefdheid
try to stick to the rules
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |