I'd almost make some cutting remarks, but I'll refrain from that.quote:Op zondag 15 april 2007 19:04 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik dacht nog: pas op met dat mes, want straks schiet je uit...
Een seconde later een fijne glip..
Eerst kekenpapier met plakband..
En na effe zoeken naar het verbandkoffertje kom je erachter dat er niet echt de handige dingen inzitten die je wil gebruiken. Toch 's betere inhoud kopen.
En dit wilde ik even met u delen, bedankt voor de aandacht.
zal wel meevallen, tenminste... de vorm lijkt nog best wel op een duimquote:Op zondag 15 april 2007 19:04 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik dacht nog: pas op met dat mes, want straks schiet je uit...
Een seconde later een fijne glip..
Eerst keukenpapier met plakband..
En na effe zoeken naar het verbandkoffertje kom je erachter dat er niet echt de handige dingen inzitten die je wil gebruiken. Toch 's betere inhoud kopen.
En dit wilde ik even met u delen, bedankt voor de aandacht.
dan heb je het te strak afgebondenquote:Op zondag 15 april 2007 19:22 schreef DennisMoore het volgende:
Achja, hij zit er nog aan..
Klopt nu wel flink....
*hooghoud(t) en met één hand typ*
Oh, ik dacht dat dat moest.quote:
Oraal aanbrengen!quote:[afbeelding]
wil wel eens helpen ja, maar dan over de wond heen
quote:Op zondag 15 april 2007 19:32 schreef wonderer het volgende:
Hup, verband er weer af en wond openritsen met de punt van het mes. Ik wil actiefoto's!
echt nietquote:Op zondag 15 april 2007 16:35 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Gratis in Amsterdam? Da's alleen op zondag.
oh was dat uitvragenquote:Op zondag 15 april 2007 19:05 schreef Ang3l het volgende:
Angel: I am not your Queen... (I am Iron Maiden's Revelation Altarboy!) zegt (19:05):
Dus je loopt zometeen met je bonnetje met 1 missend zegeltje naar de subway, al waar ik er aan lik (aan het bonnetje) en hem er bij plak en je 1 van mijn kaarten geef waarbij we dus beide 2 volle kaarten hebben en gratis een footlong steak & cheese mee nemen naar mij thuis en hem tijdens de muppets opeten?
Ik maak echt de meest onmogelijke zinnen als ik iemand mee uit vraag
Domme naam eigenlijk... bij PMS is er nog geen bloed. Pre, weet je wel..quote:
En die hebben nog nooit iets goeds voorgebracht.quote:
Bijna...quote:Op zondag 15 april 2007 20:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik was er vandaag bijna toe in staat.
Ja staat zo raar hé. Dat je een gemiddelde voorbijganger bespringt.quote:
Kun je gezeik mee krijgen ja.quote:Op zondag 15 april 2007 21:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja staat zo raar hé. Dat je een gemiddelde voorbijganger bespringt.
Ieuw.quote:Op zondag 15 april 2007 21:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wel als ze zo'n fetish hebben ja
Plas jij altijd buiten de deur?quote:Op zondag 15 april 2007 20:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik ging vandaag om 1 uur de deur uit voor een kleine boodschap...half 7 kwam ik weer thuis.
bood·schap (de ~ (v.), ~pen)quote:
Blij toe. Als ze mijn bed kwamen brengen had ik me toch even achter de oren gekrabt.quote:Op zondag 15 april 2007 21:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ook. Ze komen mijn bed brengen.
Dan kun je je idd afvragen waar je vannacht op gelegen hebt.quote:Op zondag 15 april 2007 21:31 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Blij toe. Als ze mijn bed kwamen brengen had ik me toch even achter de oren gekrabt.
Zou heel wat hoofdbrekens opleveren denk ik.quote:Op zondag 15 april 2007 21:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan kun je je idd afvragen waar je vannacht op gelegen hebt.
Vooral als je een keer niet gedronken hebt.quote:Op zondag 15 april 2007 21:33 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Zou heel wat hoofdbrekens opleveren denk ik.
Dan moet ik wel heel veel hoofdbrekens hebben.quote:Op zondag 15 april 2007 21:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Vooral als je een keer niet gedronken hebt.
Ja en daarom heb ik ook nassie gegeten.quote:Op zondag 15 april 2007 21:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
dat weer brengt kennelijk de vleselijke lusten in jullie los
quote:Op zondag 15 april 2007 21:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja en daarom heb ik ook nassie gegeten.
quote:Op zondag 15 april 2007 21:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
dat weer brengt kennelijk de vleselijke lusten in jullie los
Wat zijn hetero's ook nare wezens.quote:Op zondag 15 april 2007 22:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
had ik eindelijk een keer een leuke speeddate op paiq, ben ik dat kennelijk geen match voor hem![]()
Ja dat ookquote:Op zondag 15 april 2007 19:49 schreef Manias het volgende:
[..]
oh was dat uitvragenik las het zovan jij hebt zegel ik heb bonnetje of iets (of andersom?)
http://www.youtube.com/watch?v=N8oeuOyyHUkquote:Op zondag 15 april 2007 22:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat ookwe zijn samen de subway aan het leegkopen.
Hij's net weg. Hebben The Muppets take Manhatten gekeken en 1 losse aflevering met Juli Andrews.
Ja die aflevering jaquote:Op zondag 15 april 2007 22:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=N8oeuOyyHUk.
De helft van de mannen die ik tegenkom wrijft met dit weer over zijn buik heen. Is het een geheime afspraak of zo?quote:Op zondag 15 april 2007 22:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat ookwe zijn samen de subway aan het leegkopen.
Hij's net weg. Hebben The Muppets take Manhatten gekeken en 1 losse aflevering met Juli Andrews. Zo cute. (en dan ligt ie hier verdomme naast me op de bank met omhooggetrokken shirt over z'n tattoo-buik te aaien........ goddamn)
Het is een complot!quote:Op zondag 15 april 2007 22:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
De helft van de mannen die ik tegenkom wrijft met dit weer over zijn buik heen. Is het een geheime afspraak of zo?
Doe je aan GTD?quote:Op zondag 15 april 2007 22:29 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Administratie!
Clean floor policy...
Het lijkt wel een hint.quote:Op zondag 15 april 2007 22:51 schreef Ang3l het volgende:
Altijd gaat dat shirt omhoog en ligt ie te aaien. Zal ik gewoon eens vragen of ik 't een keer mag overnemen van 'm?
Ik vind 'r iets te zoetquote:Op zondag 15 april 2007 22:55 schreef wonderer het volgende:
Julie Andrews heerst.
Mijn vent vind het goddelijk als je hem over zijn buik aait dus waarom zou D dat afwijzen?quote:Op zondag 15 april 2007 22:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is een complot!
maar D doet dat zelfs als het kouder is. Ik weet niet wat dat is. Subtiele verleiding? Altijd gaat dat shirt omhoog en ligt ie te aaien. Zal ik gewoon eens vragen of ik 't een keer mag overnemen van 'm?
Ow, en hij had zijn ginch en gonch lieve ondergoed weer aan.....![]()
![]()
Begint ie dan ook te knorren als een kat?quote:Op zondag 15 april 2007 22:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Mijn vent vind het goddelijk als je hem over zijn buik aait dus waarom zou D dat afwijzen?
Iets in die richting ja.quote:Op zondag 15 april 2007 22:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Begint ie dan ook te knorren als een kat?
Omdat ik verliefd ben op D en hij niet op mij?quote:Op zondag 15 april 2007 22:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Mijn vent vind het goddelijk als je hem over zijn buik aait dus waarom zou D dat afwijzen?
Jouw vent heet toch geen John he?quote:
Vragen mag altijd. Als ik geen aandacht wil van mensen ga ik me zeker niet zo gedagen.quote:Op zondag 15 april 2007 23:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat ik verliefd ben op D en hij niet op mij?
Het erge aan mij is dat ik zo losbandig ben als de pest met mensen waar ik niets voor voel, maar zodra er gevoel bij komt kijken klap ik dicht. Ik zou het dan ook nooit durven vragen......quote:Op zondag 15 april 2007 23:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Vragen mag altijd. Als ik geen aandacht wil van mensen ga ik me zeker niet zo gedagen.
Okee dan. Anders had ie wat uit te leggenquote:Op zondag 15 april 2007 23:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee en dat wil ik gaag zo houden.
Dat heeft iedereen denk ik wel. Beter ruzie om kleine nietsbetekenende dingen dan over grote onoverkomelijke dingen.quote:Op zondag 15 april 2007 23:26 schreef Sitethief het volgende:
Waarom kun je in een relatie ruzie maken over de kleinste dingetjes en daar uren over door gaan. En de grote dingen gaan eigenlijk veels te gemakkelijk...........
Morgen wordt het 28 ..........quote:Op zondag 15 april 2007 23:28 schreef DennisMoore het volgende:
Nee, te warm.
Op een boot op het water niet!quote:
Vrijdag 11....quote:
O dus dan hebben we aankomend weekend allemaal weer griep in het land?quote:
Als God gewild had dat we zouden varen, dan had ie ons wel met zeilen uitgerust!quote:
ah nee, gewoon aan de actimelquote:Op zondag 15 april 2007 23:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O dus dan hebben we aankomend weekend allemaal weer griep in het land?
er zijn freaks mensen met zwemvliezen....quote:Op zondag 15 april 2007 23:32 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Als God gewild had dat we zouden varen, dan had ie ons wel met zeilen uitgerust!.
Of eventueel met een buitenboordmotor. En nee, oren tellen niet.
Show me your hands!quote:Op zondag 15 april 2007 23:34 schreef Adelante het volgende:
er zijn freaks mensen met zwemvliezen....
Brad en ik hebben nog nooit ruzie gehad, niet over kleine en niet over grote dinge...quote:Op zondag 15 april 2007 23:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat heeft iedereen denk ik wel. Beter ruzie om kleine nietsbetekenende dingen dan over grote onoverkomelijke dingen.
whehehe, ik niet gelukkig. maar zag laatst dat inge de bruin wel iets tussen d'r tenen had, waardoor ze dus sneller kon zwemmenquote:
Het deed me denken aan Getting Things Done. Heb ik pas iets over gelezen. Google maar eens.quote:Op zondag 15 april 2007 22:54 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Het klinkt geavanceerd, wat is het?.
quote:Op zondag 15 april 2007 23:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat ik verliefd ben op D en hij niet op mij?
"GTD rests on the principle that a person needs to move tasks out of the mind by recording them somewhere. That way, the mind is freed from the job of remembering everything that needs to be done, and can concentrate on actually performing those tasks."quote:Op zondag 15 april 2007 23:44 schreef Nuvole het volgende:
Het deed me denken aan Getting Things Done. Heb ik pas iets over gelezen. Google maar eens.
en daar hadden we ook iets over afgesproken!!!quote:Op zondag 15 april 2007 23:25 schreef Ang3l het volgende:
Ik blaas iets te enthousiast mijn gothische enorme kandelaars uit en nu ligt het halve balkon onder het kaarsvet......oké dan. handig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |