Ja staat zo raar hé. Dat je een gemiddelde voorbijganger bespringt.quote:
Kun je gezeik mee krijgen ja.quote:Op zondag 15 april 2007 21:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja staat zo raar hé. Dat je een gemiddelde voorbijganger bespringt.
Ieuw.quote:Op zondag 15 april 2007 21:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wel als ze zo'n fetish hebben ja
Plas jij altijd buiten de deur?quote:Op zondag 15 april 2007 20:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik ging vandaag om 1 uur de deur uit voor een kleine boodschap...half 7 kwam ik weer thuis.
bood·schap (de ~ (v.), ~pen)quote:
Blij toe. Als ze mijn bed kwamen brengen had ik me toch even achter de oren gekrabt.quote:Op zondag 15 april 2007 21:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ook. Ze komen mijn bed brengen.
Dan kun je je idd afvragen waar je vannacht op gelegen hebt.quote:Op zondag 15 april 2007 21:31 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Blij toe. Als ze mijn bed kwamen brengen had ik me toch even achter de oren gekrabt.
Zou heel wat hoofdbrekens opleveren denk ik.quote:Op zondag 15 april 2007 21:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan kun je je idd afvragen waar je vannacht op gelegen hebt.
Vooral als je een keer niet gedronken hebt.quote:Op zondag 15 april 2007 21:33 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Zou heel wat hoofdbrekens opleveren denk ik.
Dan moet ik wel heel veel hoofdbrekens hebben.quote:Op zondag 15 april 2007 21:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Vooral als je een keer niet gedronken hebt.
Ja en daarom heb ik ook nassie gegeten.quote:Op zondag 15 april 2007 21:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
dat weer brengt kennelijk de vleselijke lusten in jullie los
quote:Op zondag 15 april 2007 21:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja en daarom heb ik ook nassie gegeten.
quote:Op zondag 15 april 2007 21:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
dat weer brengt kennelijk de vleselijke lusten in jullie los
Wat zijn hetero's ook nare wezens.quote:Op zondag 15 april 2007 22:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
had ik eindelijk een keer een leuke speeddate op paiq, ben ik dat kennelijk geen match voor hem![]()
Ja dat ookquote:Op zondag 15 april 2007 19:49 schreef Manias het volgende:
[..]
oh was dat uitvragenik las het zovan jij hebt zegel ik heb bonnetje of iets (of andersom?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |