Dat heeft iedereen denk ik wel. Beter ruzie om kleine nietsbetekenende dingen dan over grote onoverkomelijke dingen.quote:Op zondag 15 april 2007 23:26 schreef Sitethief het volgende:
Waarom kun je in een relatie ruzie maken over de kleinste dingetjes en daar uren over door gaan. En de grote dingen gaan eigenlijk veels te gemakkelijk...........
Morgen wordt het 28 ..........quote:Op zondag 15 april 2007 23:28 schreef DennisMoore het volgende:
Nee, te warm.
Op een boot op het water niet!quote:
Vrijdag 11....quote:
O dus dan hebben we aankomend weekend allemaal weer griep in het land?quote:
Als God gewild had dat we zouden varen, dan had ie ons wel met zeilen uitgerust!quote:
ah nee, gewoon aan de actimelquote:Op zondag 15 april 2007 23:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O dus dan hebben we aankomend weekend allemaal weer griep in het land?
er zijn freaks mensen met zwemvliezen....quote:Op zondag 15 april 2007 23:32 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Als God gewild had dat we zouden varen, dan had ie ons wel met zeilen uitgerust!.
Of eventueel met een buitenboordmotor. En nee, oren tellen niet.
Show me your hands!quote:Op zondag 15 april 2007 23:34 schreef Adelante het volgende:
er zijn freaks mensen met zwemvliezen....
Brad en ik hebben nog nooit ruzie gehad, niet over kleine en niet over grote dinge...quote:Op zondag 15 april 2007 23:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat heeft iedereen denk ik wel. Beter ruzie om kleine nietsbetekenende dingen dan over grote onoverkomelijke dingen.
whehehe, ik niet gelukkig. maar zag laatst dat inge de bruin wel iets tussen d'r tenen had, waardoor ze dus sneller kon zwemmenquote:
Het deed me denken aan Getting Things Done. Heb ik pas iets over gelezen. Google maar eens.quote:Op zondag 15 april 2007 22:54 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Het klinkt geavanceerd, wat is het?.
quote:Op zondag 15 april 2007 23:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat ik verliefd ben op D en hij niet op mij?
"GTD rests on the principle that a person needs to move tasks out of the mind by recording them somewhere. That way, the mind is freed from the job of remembering everything that needs to be done, and can concentrate on actually performing those tasks."quote:Op zondag 15 april 2007 23:44 schreef Nuvole het volgende:
Het deed me denken aan Getting Things Done. Heb ik pas iets over gelezen. Google maar eens.
en daar hadden we ook iets over afgesproken!!!quote:Op zondag 15 april 2007 23:25 schreef Ang3l het volgende:
Ik blaas iets te enthousiast mijn gothische enorme kandelaars uit en nu ligt het halve balkon onder het kaarsvet......oké dan. handig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |