http://www.youtube.com/watch?v=N8oeuOyyHUkquote:Op zondag 15 april 2007 22:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat ookwe zijn samen de subway aan het leegkopen.
Hij's net weg. Hebben The Muppets take Manhatten gekeken en 1 losse aflevering met Juli Andrews.
Ja die aflevering jaquote:Op zondag 15 april 2007 22:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=N8oeuOyyHUk.
De helft van de mannen die ik tegenkom wrijft met dit weer over zijn buik heen. Is het een geheime afspraak of zo?quote:Op zondag 15 april 2007 22:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat ookwe zijn samen de subway aan het leegkopen.
Hij's net weg. Hebben The Muppets take Manhatten gekeken en 1 losse aflevering met Juli Andrews. Zo cute. (en dan ligt ie hier verdomme naast me op de bank met omhooggetrokken shirt over z'n tattoo-buik te aaien........ goddamn)
Het is een complot!quote:Op zondag 15 april 2007 22:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
De helft van de mannen die ik tegenkom wrijft met dit weer over zijn buik heen. Is het een geheime afspraak of zo?
Doe je aan GTD?quote:Op zondag 15 april 2007 22:29 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Administratie!
Clean floor policy...
Het lijkt wel een hint.quote:Op zondag 15 april 2007 22:51 schreef Ang3l het volgende:
Altijd gaat dat shirt omhoog en ligt ie te aaien. Zal ik gewoon eens vragen of ik 't een keer mag overnemen van 'm?
Ik vind 'r iets te zoetquote:Op zondag 15 april 2007 22:55 schreef wonderer het volgende:
Julie Andrews heerst.
Mijn vent vind het goddelijk als je hem over zijn buik aait dus waarom zou D dat afwijzen?quote:Op zondag 15 april 2007 22:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is een complot!
maar D doet dat zelfs als het kouder is. Ik weet niet wat dat is. Subtiele verleiding? Altijd gaat dat shirt omhoog en ligt ie te aaien. Zal ik gewoon eens vragen of ik 't een keer mag overnemen van 'm?
Ow, en hij had zijn ginch en gonch lieve ondergoed weer aan.....![]()
![]()
Begint ie dan ook te knorren als een kat?quote:Op zondag 15 april 2007 22:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Mijn vent vind het goddelijk als je hem over zijn buik aait dus waarom zou D dat afwijzen?
Iets in die richting ja.quote:Op zondag 15 april 2007 22:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Begint ie dan ook te knorren als een kat?
Omdat ik verliefd ben op D en hij niet op mij?quote:Op zondag 15 april 2007 22:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Mijn vent vind het goddelijk als je hem over zijn buik aait dus waarom zou D dat afwijzen?
Jouw vent heet toch geen John he?quote:
Vragen mag altijd. Als ik geen aandacht wil van mensen ga ik me zeker niet zo gedagen.quote:Op zondag 15 april 2007 23:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat ik verliefd ben op D en hij niet op mij?
Het erge aan mij is dat ik zo losbandig ben als de pest met mensen waar ik niets voor voel, maar zodra er gevoel bij komt kijken klap ik dicht. Ik zou het dan ook nooit durven vragen......quote:Op zondag 15 april 2007 23:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Vragen mag altijd. Als ik geen aandacht wil van mensen ga ik me zeker niet zo gedagen.
Okee dan. Anders had ie wat uit te leggenquote:Op zondag 15 april 2007 23:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee en dat wil ik gaag zo houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |