quote:Is iets mis met het domain van YTDAW, via deze link kan je er wel bij: http://yourtaxdollarsatwork.hostingvault.net/forums/index.php?s=b0ee10872006373589b33e406a5b197a&act=idx
Dank je! Hoe kwam je op deze link?quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:44 schreef Jill-RMC het volgende:
Is iets mis met het domain, via deze link kan je er wel bij: http://yourtaxdollarsatwork.hostingvault.net/forums/index.php?s=b0ee10872006373589b33e406a5b197a&act=idx
Ff gegoogled op YTDAWquote:Op vrijdag 13 april 2007 13:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dank je! Hoe kwam je op deze link?
Oh, jij had door dat er iets goed fout was, ik dacht dat het aan de server lagquote:
daarvoor heb ik hem ook gemaaktquote:
Ja vond het een beetje te lang duren. Plus dat ie er op een andere dag dan vrijdag uit lagquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh, jij had door dat er iets goed fout was, ik dacht dat het aan de server lag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
quote:Op zaterdag 14 april 2007 09:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Iemand die de promo voor de laatste 4 epi's heeft gezien en weet watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond aflevering 20 wel grappig ... al vond ik "this is my lucky day" wel erg overdone, met dat muziekje ... ewh ik kreeg ik kromme tenen van. Ik hoop alleen dat er nu niks gebeurd nu er met Hodges telefoon naar de vermoedelijke MCSK is gebeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:29 schreef Jill-RMC het volgende:
De promo voor de laatste 4 epi's staat op CBS' Innertube. En die starten op 26 april. (*zucht* dan pas!)
ja, een beetje humor kan geen kwaad.. maar dit had meer weg van een naked gun filmquote:Op zaterdag 28 april 2007 03:43 schreef Geqxon het volgende:
Wat een kutaflevering. Het begon als een aflevering zoals CSI behoort te zijn, met een goed verhaal, echter hebben ze er één grote grap van gemaakt
Ja denk ook dat we dat vanaf deze week krijgen en dat ze daarom even twee relatief komische afleveringen daarvoor hebben gedaan als soort van 'breather'.quote:Op maandag 30 april 2007 22:36 schreef hydraulix het volgende:
Vermakelijke aflevering, maar ik hoop dat ze binnenkort wel weer op de duistere/grimmige tour gaan (zal wel gebeuren met die seizoensfinale)
Heb je een documentje of zo? Ik liep vreselijk achter.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:42 schreef Jill-RMC het volgende:
Nee ze hebben alle spoilers weggehaald...ze hadden een boos advocaatje van CBS aan de lijn die het niet zo fijn vond dat er al hele script-excerpts online stonden. Dus die zijn nu allemaal weg. Promo foto's en globaal zeggen wat er gaat gebeuren mag wel
Ben blij dat ik netjes mn spoilers bijgehouden heb
Ik mag toch hopen dat die onbeschofte trut eindelijk eens op d'r nummer wordt gezet.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:23 schreef Jill-RMC het volgende:
De promo voor The Good, The Bad and the Dominatrix staat op: http://www.cbs.com/innertube/ (Next on CSI)
"You know, I'd slap you but I think you would enjoy it too much"
Ik moet je gelijk geven, al werd het op een gegeven moment duidelijk. De "I think we found China" opmerking van Grissom gaf bij mij dan ook een hoog WTF gehalte.quote:Op zondag 6 mei 2007 10:20 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Vond het maar een vreemde aflevering. Absoluut beter dan vorige week, maar vreemd. Ik was eerst 20 minuten bezig uit te vogelen wie er nou vermist was, wie er dood was en hoe iedereen in relatie tot elkaar stond, ik begreep er geen hout van. De scenes tussen Sara en Grissom boeien me niet zo. En Grissom miniaturen bouwen? Volgens mij doet ie dat gewoon om 'in de mind' van de moordenaar te komen, of wellicht als hobby, want geen haar op mijn hoofd die denkt dat hij de moordenaar is.
net gekekenquote:Op vrijdag 13 april 2007 19:19 schreef The_S het volgende:
kheb hem net binnen, volgende week maar een keer kijken
Ik had de hele aflevering het idee een aflevering gemist te hebbenquote:Op zondag 6 mei 2007 17:06 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik moet je gelijk geven, al werd het op een gegeven moment duidelijk. De "I think we found China" opmerking van Grissom gaf bij mij dan ook een hoog WTF gehalte.
Ach, ik snap gewoon niet waarom het uitgekauwde karakter Lady Heather weer tevoorschijn wordt gehaald met een spannende finale volgende week waar lang niet genoeg tijd is om alles uit te werken en ik snap niet waarom ze Grissom neerzetten als een absoluut gevoelloze klootzak. Gelukkig heeft Brass de epi nog een beetje gered... en dat soapy einde: 'I want you to meet someone'quote:
Mwah meestal zijn de februari en november sweeps de topafleveringen. In mei zetten ze meestal alles in op de finale.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:07 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Vond het maar saai. Lady Heather heeft me sowieso nooit getrokken. Sweeps moet de beste periode van het jaar zijn voor een show? Duidelijk bij CSI niet het geval. Zonde, want het is tot nu toe een goed seizoen. Hopenlijk maakt de finale veel goed.
beetje creepy.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:14 schreef Jill-RMC het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=zINAFmOoatc
Those dolls creep me out...
hier ben ik het wel mee eens over 723quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:49 schreef Jill-RMC het volgende:
Het begin met Catherine & Sara vond ik wel goed. Had de hele tijd zoiets als Cath iets zei van shut up, shut up. Ze maakte het steeds erger. En die gezichtsuitdrukkingen van Sara...echt briljant.![]()
Nick & Warrick![]()
Brass
![]()
Duidelijk oops moment toen Grissom binnenkwam in die ziekenhuiskamer.
Brass so knows!![]()
Judy![]()
![]()
Ja Brass was dus overduidelijk het beste van deze hele aflevering.
Grissom![]()
![]()
![]()
Best knap dat ze in één aflevering een personage zo om zeep kunnen helpen zeg.
Maarja laten we ervanuit gaan dat het een goede reden heeft voor volgende week. It better be.
Zitten er spoilers in? Want ik kan prima nog een paar dagen wachten, dan is de laatste aflevering misschien net wat spannenderquote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:14 schreef Jill-RMC het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=zINAFmOoatc
Those dolls creep me out...
profiling.. beetje gaan denken als de moordenaar.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:03 schreef The_S het volgende:
[..]
hier ben ik het wel mee eens over 723
wel vond ik die miniature die grissom aan het bouwen is wel vaag, wat gaan ze daarmee doen, misschien een expiriment van hem hoe lang het duurt om een miniature te bouwen ofzo
Dan zou ik wachtenquote:Op maandag 14 mei 2007 20:12 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Zitten er spoilers in? Want ik kan prima nog een paar dagen wachten, dan is de laatste aflevering misschien net wat spannender
er zat inderdaad een grote spoiler in de promo. Vond het niet te slechtste season finale van de 3 CSI's maar LV kon niet tippen aan CSI NY..quote:
helemaal mee eens. ik had veel liever een einde gezien zeg.. als jorja bijvoorbeeld niet verder gaat kan het haar ook teveel zijn georden ofzo en dat ze dan stopt ipv dit idee cliffhangers zij niet tof!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:58 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik vind het begin van de aflevering wel goed. Alleen ze hadden dit zo veel beter een dubbel uur kunnen maken of iig een wat langere aanloop nemen om vooral Nathalie wat beter op te bouwen. Dit was een btje afgeraffeld zeg maar. En vooral met die 'breakdown' van Nathalie met Grissom...ik denk dat ze daar even minsten een paar honderd mensen mee kwijt zijn geraakt die iets hadden van WTF was dat. Had opzich ook nog wel leuk gevonden als we iets meer reactie van het team hadden na Grissom's statement. Nee dit was m toch niet...het idee een 10, uitwerking een 4. En ik haat cliffhangers, vooral als ze van contractbesprekingen afhangen.
quote:
Bedankt, ik heb inderdaad gewachtquote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:02 schreef PieterBas het volgende:
[..]
er zat inderdaad een grote spoiler in de promo. Vond het niet te slechtste season finale van de 3 CSI's maar LV kon niet tippen aan CSI NY..
Je vat redelijk samen wat ik ook heb. Het was een beetje een rommeltje. Ze moesten teveel kwijt in 1 uur. Ik had er een dubbele van gemaakt. Ik houd daarentegen wel van cliffhangers, maar dit was er 1 die je van mijlenver zag aankomen. Du's zo'n cliffhanger is het ook weer niet.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:58 schreef Jill-RMC het volgende:
Nee dit was m toch niet...het idee een 10, uitwerking een 4. En ik haat cliffhangers, vooral als ze van contractbesprekingen afhangen.
Dat was een hallucinatie van Nathalie.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:15 schreef BlueCurl het volgende:
na al het negatieve genozel wat ook mijn mening blijft: wat ik dan wel prachtig vond waren de gezichten toen grissom het even zo snel opbiechte! en dat ze ff zijn keel opensneed... maar was ff halucinatie ofzo... geen idee waar dat eigenlijk voor stond en wie zich dat nu inbeelde... grissom of die griet!
ik haaaaat cliffhangers. Al bekend wanneer het vervolg komt?quote:Op zondag 20 mei 2007 19:53 schreef The_S het volgende:
omg cliffhangers :/
Yep, dat wordt het einde van de show.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:08 schreef hydraulix het volgende:
Als Jorja Fox eruit gaat... dan zullen ze echt veel fans kwijt zijn
Hoe spannend de aflevering die Tarantino regisseerde (Grave Danger :S) ook was, vaststond dat Nick niet dood zou gaan.quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Voor mensen die het niet willen weten lijkt het me wel een grote spoiler, Peri. Dat jij het niet verwachtte wil niet zeggen dat helemaal niemand dat deed, toch? Ik wilde het voor niemand verpesten, maar ja, nu staat het dus open en bloot...
Klopt, maar Nicks contract liep ook door he, dat kon je van JF niet zeggen deze keerquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hoe spannend de aflevering die Tarantino regisseerde (Grave Danger :S) ook was, vaststond dat Nick niet dood zou gaan.
Ik denk dat de kracht van CSI LV juist zit in de constante cast. De laatste toevoeging, Louise Lombard, is héél slecht ontvangen door het publiek. Gelukkig gaat die nu iets anders doenquote:Tja misschien kan want nieuw bloed CSI een nieuwe implus geven, want ik vond vooral in de laatste 5-6 afleveringen CSI New York toch echt de beste van de 3.
quote:Judy's Got a Gun (ABC TV Studio) NOT ORDERED
Exec Producers: Michelle King, Robert King, Stu Bloomberg
Cast: Michael Michele, Steve Sandvoss, Colm Feore, Louise Lombard, Matt Lanter, Bailee Madison, Johnny Messner
Logline: Suburban woman balances being a single mother with being a detective investigating bizarre suburban crimes
Dat moesten ze inderdaad maar niet doenquote:Las ook op CSI Files dat ze plannen hebben/hadden voor CSI London..Niet dat ik daar op tegen ben, maar Amerikanen die een Engelse detective serie gaan maken.
![]()
Ik vond Louise Lombard best een leuke character.. Ieder geval sinds ze geen CSI meer isquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:34 schreef BlueCurl het volgende:
Louise Lombard is niet door iedereen slecht ontvangen hoor. valt best mee!
In London. amerikanen in engeland. mss werkt het geen idee. hopelijk zijn ze er dan creatief mee... maar nog een csiik kijk nu al niet alle afleveringen als die meteen is geweest omdat ik geen tijd heb... van mij hoeft het niet...
tijd gelee was ik veel meer fan van csi:lv vind het nu maar saai. vroeger had je veel meer kleine dingetjes zoals bijvoorbeeld de dialogen onderling. Het had gewoon meer inhoud
quote:
en dat Grissom dan opeens zegt... ipv Sara, Lady Heather zegtquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Dat moesten ze inderdaad maar niet doenEn ook geen 'The one with Grissom and Sara's wedding', aub
![]()
Beetje té Friends
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ook is er reeds bekend gemaakt dat er GEEN CSI uitbreidingen meer komen
Er komt wel een cross over tussen CSI en Without a Trace![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja die Crossover vond ik wel een goed ding van ze. Hier in Nederland is het natuurlijk weer 3x niets aangezien WAT op een andere zender zit en de seizoenen weer totaal niet gelijk lopen. Maar US-wise zitten ze natuurlijk vlak na elkaar op dezelfde zender dus![]()
Ja idd. Die Ausiello lult echt ernstig uit zn nek altijd.quote:Op maandag 30 juli 2007 14:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Een opmerking: Ausiello
Als hij de bron is, geloof ik er geen flikker van
Nou, daar geloof ik dan weer niks van. Hij houdt ervan om een beetje te treiteren, anders zou je toch wel stoppen met doorspelen van info zodra je merkt dat je foute info hebt doorgegeven? Neuh, hij hoort eens wat, hij verzint eens wat, en hij lacht zich doodquote:Op maandag 30 juli 2007 20:04 schreef BlueCurl het volgende:
ausillo lult niet uit zijn nek. Hij krijgt gewoon soms express verkeerde info doorgespeeld van de tv bedrijfjes in amerika...
Het seizoen start op 27 september.quote:Op woensdag 5 september 2007 16:36 schreef miss_bleu het volgende:
wanneer gaan we trouwens weer verder? wil weten hoe het met sara afloopt
dat hebben ze nu eens een keer goed geheim kunnen houden en dat is nu juist de vraag voor iederquote:Op vrijdag 14 september 2007 23:38 schreef PieterBas het volgende:
Wat was er dan met Sara? Ik weet dat ze onder die auto ligt of iets dergelijks, maar Jorja Fox wou toch stoppen?
Ik ook. Viel halverwege bijna in slaap. Tegen het einde aan werd het wel weer okay. Toch een matige opening van het seizoen.quote:Op zondag 30 september 2007 04:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik vond hem vrij langdradig en saai eigenlijk.
Ik vond het een sterke aflevering, maar heb het wel in 2 delen moeten volgen... misschien daarom vond ik hem minder saai.quote:Op zondag 30 september 2007 08:24 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik ook. Viel halverwege bijna in slaap. Tegen het einde aan werd het wel weer okay. Toch een matige opening van het seizoen.
Serieus? Ik had echt het idee dat het binnen een kwartier voorbij was... in Amerika waren de kijkcijfers in elk geval fantastischquote:Op zondag 30 september 2007 04:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik vond hem vrij langdradig en saai eigenlijk.
Inderdaad, als detective is ze werkelijk badassquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:31 schreef BlueCurl het volgende:
uhuh als csi mocht ik er ook niet zo maar als detectiveecht geweldig. ze speelt ook prettig naast jimmy
quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 04:14 schreef kaassouffle het volgende:
[..]
haha swing shift bedoel je..
Maar ja die gaan we dus niet meer zien?
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 07:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Omg die promo voor volgende weekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
bronquote:Jorja Fox stopt met CSI
Jorja Fox stopt na zeven jaar met CSI: Crime Scene Investigation. De actrice, die de forensisch onderzoeker Sara Sidle speelt, houdt het in november voor gezien. Dat heeft entertainmentzender E! bekendgemaakt. Fox speelde vanaf het begin mee in de misdaadserie, die zeven jaar geleden het eerste seizoen beleefde.
Volgens E! is het plotselinge vertrek van de 39-jarige Fox het resultaat van stukgelopen contractbesprekingen met tv-zender CBS. De actrice zou een salarisverhoging hebben geëist. In 2004 werd ze al eens ontslagen, toen ze meer geld eiste. Na een publiekelijke verontschuldiging werd ze weer aangenomen.
Fox is nog tot en met de zevende aflevering van het huidige seizoen te zien. Het is onduidelijk of haar personage het loodje legt of op andere wijze uit de verhaallijn verdwijnt. Fox was eveneens te zien in de populaire televisieseries ER en The West Wing.
CSI: Crime Scene Investigation draait om een team forensisch onderzoekers die proberen de meest uiteenlopende sterfgevallen en ongelukken te verklaren. De serie heeft twee spin-offs opgeleverd: CSI: Miami en CSI: NY. Alle drie de series worden in Nederland uitgezonden door RTL 4.
Voor zover ik weet niet, het schijnt de bedoeling te zijn dat ook Ronnie snel verdwijnt.quote:Op zondag 14 oktober 2007 11:56 schreef PieterBas het volgende:
Dus Ronnie wordt straks de vervanger van Sara
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:02 schreef hydraulix het volgende:
Ik dacht dat het de laatste episode was van Sara
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de zekerheid maar ff als spoiler gezet
Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:13 schreef Foreverblue het volgende:
[..]Thanks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de zekerheid maar ff als spoiler gezetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is inderdaad een mooie vervanging voor Sarahquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:21 schreef Dark_Prince het volgende:
Met die shots van Ronnie merkte ik dat mn ogen steeds afdwaalden
Ik had al zoiets vernomen.. Gaat lekker daarzoquote:Op maandag 5 november 2007 20:41 schreef BlueCurl het volgende:
verwacht maar geen 24 afleveringen. hoop aar op een stuk of 10 aangezien de hele tv industrie momenteel plat ligt in de USA en naar verwachting zal geen enkele tv serie een volledig seizoen hebben!
dit is niet vanwege de branden maar vanwege dat vele overkoepelende organisaties een enorme staking hebben van waarschijnlijk minimaal 2 maanden en zoals het er nu voor staat waarschijnlijk tot juni 2008.zie elke amrikaanse nieuwswebsite bij entertainment! Het schijnt echt heftig te zijn!
nee!quote:Op maandag 5 november 2007 22:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik had al zoiets vernomen.. Gaat lekker daarzo
4 cent. VIER cent. Dat is alles wat ze krijgen per DVD van 20 euro.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:16 schreef BlueCurl het volgende:
Stelletje sukkels daaro. Alsof ze nog niet genoeg verdiende allebij de partijen. pfff
quote:Marg Helgenberger, actress on CBS’ “CSI: Crime Scene Investigation” is currently walking the WGA picket lines at Universal Studios in Universal City, Calif.
Mrs. Helgenberger is married to Alan Rosenberg, current president of the Screen Actors’ Guild.
4 cent keer hoeveel dvd's worden er verkochtquote:Op dinsdag 6 november 2007 00:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
4 cent. VIER cent. Dat is alles wat ze krijgen per DVD van 20 euro.
lees je even in voor je dit soort dingen zegt?
Ik snap compleet waarom ze staken en vind het ook jammer dat m'n series die ik volg er onder lijden.
trouwens:
CSI Actrice staakt mee!
[..]
Als je serieus niet snapt waar je het over hebt, doe dan niet zo stoer.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:27 schreef BlueCurl het volgende:
4 cent keer hoeveel dvd's worden er verkocht![]()
daarnaast zijn er toalloze mensen die ook uit al die dingen moeten worden betaald hoor.
[Slowchat deel #194] De plek waar er van nerds gehouden word... please?quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:34 schreef BlueCurl het volgende:
klopt. maar je zaniken zelf over alle inkomsten van de online media dus jij met je 4 cent van de dvd argument is dan ook erg stoere praat.
en als je gaat kijken wat een dvd meer kost en hoeveel mensen er uit betaald worden is 4 cent uit een dvd-tje echt veel! maargoed... ik doe stoer
4 cent per verkochte dvd, dat is niet echt veel.. voor het werk wat ze doenquote:Op dinsdag 6 november 2007 00:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
4 cent. VIER cent. Dat is alles wat ze krijgen per DVD van 20 euro.
lees je even in voor je dit soort dingen zegt?
Ik snap compleet waarom ze staken en vind het ook jammer dat m'n series die ik volg er onder lijden.
trouwens:
CSI Actrice staakt mee!
[..]
Let wel, het zijn de acteurs die zes en zeven cijfers binnenhalen, niet de schrijvers! Voor de meeste van deze mensen gaat het niet om het verschil tussen een villa van zes miljoen of een villa van acht miljoen, maar over het veilig stellen van je pensioen e.d. Ze hebben heel lang gepraat, wel jaren geloof ik, en ze zijn er niet uitgekomen. Nou ben ik echt iemand die geen voorstander is van staken, echt niet, ik ben zelfs vrij groot tegenstander, en ook ik geef deze mensen gelijk. Die afspraken stammen uit de jaren 80!! Ik ben benieuwd of jij het leuk zou vinden als een deel van jouw salaris verschrikkelijk laag is vanwege een afspraak die gebaseerd is op hoge kosten van videobanden, kosten die al jaaaaaaren niet meer zo hoog zijn! Mijn steun hebben ze.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:16 schreef BlueCurl het volgende:
Stelletje sukkels daaro. Alsof ze nog niet genoeg verdiende allebij de partijen. pfff
haar man is voorzitter van de Screen Actors Guild en ik vind het erg goed dat ze meestaakt om haar steun te betuigen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 17:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Overigens moet mrs. Helgenberger wel ontslagen worden, tenslotte is het niet haar strijd en zijn er acteurs ontslagen wegens het kwijtraken van een poststuk, dus wieberen.
preciesquote:Op dinsdag 6 november 2007 17:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
haar man is voorzitter van de Screen Actors Guild en ik vind het erg goed dat ze meestaakt om haar steun te betuigen.
Ik weet zeker dat Sara nog 1 aflevering te gaan heeft, die van volgende week. Ik weet ook zeker dat zowel actrice als Mendelsohn hebben toegegeven dat ze terug komt, dus w.m.b. mag die staking nog wel een jaar aanhoudenquote:Op zaterdag 10 november 2007 11:48 schreef PieterBas het volgende:
Nou, ik vermoed dat Sara nog 1-2 afleveringen aanwezig zal zijn.
PeRi, deel 2 is uitgezonden in Without a Trace he, dat komt niet in CSIquote:Op zondag 11 november 2007 13:11 schreef PeRi het volgende:
Erg spannend, eindelijk weer eens een goede aflevering! Jammer dat het to be continued is. Ben benieuwd naar volgende week meteen!
Wat suf?quote:Op zondag 11 november 2007 16:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
PeRi, deel 2 is uitgezonden in Without a Trace he, dat komt niet in CSI [afbeelding]
Welke aflevering was dat?quote:Op zondag 11 november 2007 16:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
PeRi, deel 2 is uitgezonden in Without a Trace he, dat komt niet in CSI
Ja, da's echt een stomme serie hequote:Op zondag 11 november 2007 18:24 schreef PeRi het volgende:
Net de aflevering van Without a trace gezien, en ik vind het een stomme saaie serie. Heel de aflevering verneukt.
Sinds wanneer verkopen bad endings qua kijkcijfers/inkomsten beter dan happy endings? Het is volgens mij nog altijd zo dat men in verhouding altijd nog happy endings prefereert, tot het walgelijke aan toe.quote:Maareh, we weten allemaal dat angst beter verkoopt dan happy endings, dus het wordt even afwachten.
Het is geen ending, het is een break voor het karakter. En dan verkoopt angst altijd beter dan happy happy joy joy. Zeggen de mensen die er verstand van hebben. Ik had liever gehad dat ze vrolijk was vertrokken, maar blijkbaar ben ik geen standaard kijker of zo.quote:Op zaterdag 17 november 2007 04:33 schreef Mr.Silencer het volgende:
Sinds wanneer verkopen bad endings qua kijkcijfers/inkomsten beter dan happy endings? Het is volgens mij nog altijd zo dat men in verhouding altijd nog happy endings prefereert, tot het walgelijke aan toe.
Ik vind Ronnie wel een leuke vervanging voor Sara.. Ik ga Sara absoluut niet missen..quote:Op maandag 19 november 2007 09:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ben blij dat ze weg is. Laatste tijd alleen maar aan lopen ergeren.
Een hele grappige aflevering en elke keer Dawson die de eerste verdachte wasquote:Op vrijdag 23 november 2007 21:19 schreef Mr.Silencer het volgende:
Haha, inderdaad een wazige maar ook een hele grappige en luchtige aflevering.
Het moment dat Brass heel droog 'Gun!' zegt, en zijn handelingen daarop .![]()
Of Archie die onder de coke zatquote:Op zondag 25 november 2007 11:47 schreef Geqxon het volgende:
Wat een heerlijke episode. Vooral als de acteurs in het spel mee zaten te spelen, zoals bijvoorbeeld de "Hey! It's a neck wound!".
quote:Jorja Fox has admitted that quitting CSI could be the worst decision she ever makes.
The actress announced in October that she was quitting her role as Sara Sidle on the show after seven years.
"I've been thinking about leaving for a year and a half. I had to get up the courage," Fox told the New York Post. "Maybe I'm just having a midlife crisis. Maybe this will be the worst decision I ever make."
On her future projects, she added: "Theatre is one of my loves, so I'm open for that after 11 and a half years of working in prime time TV. I've never been to college so I think about that.
"But I kept putting it off, and I am also thinking about having a child, and that's really important. Also I want to do a lot of travelling and surfing - two of my hobbies."
eindelijk! mijn god zeg...quote:Op maandag 18 februari 2008 15:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vanaf 3 april weer nieuwe afleveringen, 6 maar liefst! En uiteraard ook volgend seizoen weer te zien.
Woohooquote:Op maandag 18 februari 2008 15:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vanaf 3 april weer nieuwe afleveringen, 6 maar liefst! En uiteraard ook volgend seizoen weer te zien.
Ik denk dat we die gozer op het einde nog wel eens terug gaan zien. Heb de vorige aflevering nog niet gezien, maar aan de reacties te zien was 812 niet echt heel interessantquote:Op zaterdag 12 april 2008 15:44 schreef PeRi het volgende:
Ik vond het zeker wel een coole aflevering!! Stomme Catherine, er is een kind involved en meteen is ze ´moeder´ en doet ze haar werk nogal bevooroordeeld. Goeie ep, die vader was helemaal niet zo krimi als ie er uit zag dus.
Wel toevallig, CSI NY had ook een aflevering die om een kind draaide.
quote:CSI star arrested for drugs - April 30, 2008 - 12:59PM
Actor Gary Dourdan ... arrested.
CSI star Gary Dourdan has been arrested for possession of narcotics and dangerous drugs after falling asleep in his car outside a police station, authorities said today.
The 41-year-old actor has played crime-scene investigator Warrick Brown on CSI since 2000, but his arrest was caused by rookie errors.
He was sleeping in his car which was parked on the wrong side of the street outside the Palm Springs police station with the interior light on.
When an officer checked the vehicle around 5am he found Dourdan to be disoriented and possibly under the influence of alcohol or drugs.
He arrested Dourdan after locating suspected cocaine, heroin, ecstasy, miscellaneous prescription drugs and paraphernalia according to Palm Springs Police Sergeant Mitch Spike.
Dourdan was released on bail later and a court date was not immediately scheduled.
Ik las het een paar dagen geleden ook op Fok!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:05 schreef PeRi het volgende:
'Warrick' is trouwens van de week irl opgepakt voor drugsbezit hè!
[ afbeelding ]
[..]
Lijkt wel een CSI aflevering. "Zou hij in de val gelokt zijn? Heeft hij problemen thuis? Is het een exeperiment van CSI irl en wordt het een aflevering? This and more.. After the breakcourthearing"..
Die was echt briljantquote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:36 schreef Dark_Prince het volgende:
LOL
"Beautiful people doing high-tech police work. There might be a series in this."briljant
En over zichzelfquote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:41 schreef PieterBas het volgende:
Een weer een grappige aflevering. Volgens CSI Files hebben de schrijvers van Two and a half men de aflevering geschreven.. met af en toe een flauwe grap over CSI
Ongelofelijk zeg, zo'n onverwacht neqschot!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:45 schreef PieterBas het volgende:
Ik wist dat Warrick uit de serie geschreven zou worden... maar damn..
CSI's gaan nooit dood.. In de allereerste aflevering ging meteen de eerste CSI al doodquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat is er gebeurd met Mendelsohn's 'CSI's gaan nooit dood'? Damn...
In aflevering 2quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
CSI's gaan nooit dood.. In de allereerste aflevering ging meteen de eerste CSI al dood
En toen pas kwam Jorja Fox. Ik vraag me af of er ook nog een vervanger komt voor Dourdan..quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
In aflevering 2En ook alleen maar omdat het karakter totaal niet aansloeg bij het testpubliek. Maar de uitspraak is later gedaan en had betrekking op de vaste cast.
Hij is er wel degelijk uitgeschreven, o.a. vanwege zijn drugsprobleem en recente arrestatie daarvoor.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:37 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ongelofelijk zeg, zo'n onverwacht neqschot!
Natuurlijk niet zeker of hij er zo uitgeschreven wordt, kan zijn dat hij overleeft en dan zelf weggaat.
Yep, klopt. Een actrice die al in twee grote series had gespeeld en goed lag bij het publiek -> een hele veilige keuze. Ze zijn voor zover ik heb begrepen wel aan het casten geslagen, ben benieuwd wat de uitkomst wordt. Ik zou zeggen: doe het lekker niet en stop na seizoen 9, maar geloof niet dat dat erin zitquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
En toen pas kwam Jorja Fox. Ik vraag me af of er ook nog een vervanger komt voor Dourdan..
Hoewel het bij Sara bekend werd, dat zij gewoon terug zou komen..quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:19 schreef Jac0bus het volgende:
Ik ben ook benieuwd hoe ze dit in seizoen 9 gaan verwerken. Dit was de season finale en Warrick zou in seizoen 9 helemaal niet meer terugkeren.
In ieder geval weer zo'n vakantielange cliffhanger, net als Sara vorig jaar
Ja, ben het helemaal met je eens, hij is the godfather van CSIquote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:32 schreef wolfrolf het volgende:
Dat is mooi kut. Grissom is het enige character wat naast Horatio Caine en Mac Taylor wat ik te pruimen vind.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[edit]
Niet helemaal goed geformuleerd, maar ik bedoel dus te zeggen dat Horatio en Mac dodelijk saai cq. irritant zijn en Grissom een baas is. Jeweets.
Hoeveel Matrix-referenties worden er straks gemaakt...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:36 schreef wolfrolf het volgende:. Ik word er niet erg warm van
. Grissom 4-EVAH
Die one-liners van Caruso.. worden ook een beetje afgezaagd...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:26 schreef Jnk18 het volgende:
Tjah wat verw8 je dan, dat een actor maar voor altijd bij de show blijft? Die worden denk ik ook moe van altijd hetzelfde... en sowieso vind ik dat CSI nieuw bloed nodig heeft. Vorig seizoen vond ik namelijk niet zo super.
En toch vond ik vorig seizoen super. Ik geniet echt van Horatio. Gil is natuurlijk ook leuk maar vind hem toch beter verplaatsbaar dan Horatio.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:02 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Die one-liners van Caruso.. worden ook een beetje afgezaagd...
Ik moet eerlijk bekennen... De CSI franchise trekt mij niet zo heel veel meer, het begint naar bijna 500 afleveringen, toch vaak erg voorspelbaar te worden. Ik zal het nog wel gaan kijken hoorquote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:06 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
En toch vond ik vorig seizoen super. Ik geniet echt van Horatio. Gil is natuurlijk ook leuk maar vind hem toch beter verplaatsbaar dan Horatio.
Hehe idd. Ik kijk het ook maar meestal weet je wel al hoe de episode zal gaan, hopelijk met Fishburne kunnen ze wat nieuwe spannende storylines verzinnen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen... De CSI franchise trekt mij niet zo heel veel meer, het begint naar bijna 500 afleveringen, toch vaak erg voorspelbaar te worden. Ik zal het nog wel gaan kijken hoor
Het is wel grappig trouwens.. wordt er binnen 5 minuten een verdachte aangehouden... dat weet je zeker dat hij of zij het niet gedaan heeft.. Wordt er na 38 minuten een verdachte aangehouden... dan weet je zeker dat het dader is..quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:19 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Hehe idd. Ik kijk het ook maar meestal weet je wel al hoe de episode zal gaan, hopelijk met Fishburne kunnen ze wat nieuwe spannende storylines verzinnen.
Bv zoals Goren in law and order CI zo'n emotionele detective, daar houd ik van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |