abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 mei 2012 @ 14:27:47 #276
208890 June.
Seriously?
pi_111491059
Het was inderdaad wel enigszins voorspelbaar, maar dat met Fin had ik niet zien aankomen. En Nick?
Shine bright like a diamond.
pi_119445085
02-2013 CSI:NY > CSI:LV cross-over
pi_119454592
Nice. Ik zocht dit topic trouwens nog ;) wat vinden jullie van dit seizoen me DB en Finn? Ik vind het eigenlijk weer ouderwets leuk :)
pi_119454645
DB steelt de show :)
pi_119461023
DB zet een goed personage neer. Over het algemeen zijn een hoop van de originele personages inmiddels vervangen zonder dat het afbraak doet aan de show. Hoewel ik wel denk dat als Brass en Nick er ooit uit stappen het toch wel einde verhaal is voor CSI. Voor Sara blijf ik in ieder geval niet kijken, vervelende doos :r.

Moet wel zeggen dat CSI echt heel erg voorspelbaar wordt. De afgelopen paar afleveringen kon ik vrijwel altijd de volgende plottwist van mijlen ver voorspellen. Heeft voornamelijk te maken met het feit dat ze bij CSI nooit mensen in het verhaal introduceren die er niet op de één of andere manier iets mee te maken hebben.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_119467977
Ja, voorspelbaar is het wel een beetje ;) Maar toch, ik vind de nieuwe personages wel veel toevoegen. Dan is er weer meer ruimte voor persoonlijke verhalen etc, van de 'oudere' personages hebben we inmiddels alles wel zo'n beetje gezien.
pi_119468561
Vind het trouwens maar stom dat Nick leuk die super schattige hond in huis neemt en we die vervolgens niet meer terug zien :(. Hadden ze zo'n mooie kans om met CSI een soort Commissaris Rex te worden :P
pi_122556237
Cross-Over begint deze week!
pi_148761195
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2011 02:05 schreef wolfrolf het volgende:
Een kijkcijferdieptepunt, verhuizen naar woensdag en een uur later.

CSI is doomed. Ik geef het nog 2 seizoenen max. Als jullie mazzel hebben.
Ik zat er 2 seizoenen naast.

Het is na dit seizoen zonder enige twijfel klaar, want het seizoen is ingekort naar 18 eps en de kijkcijfers zijn dramatisch.

De slotaflevering ga ik wel checken :)

Toch, 15 (!!) seizoenen is wel erg bijzonder.

[ Bericht 2% gewijzigd door wolfrolf op 16-01-2015 21:50:38 ]
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_152427294
TheCancelBear twitterde op zaterdag 09-05-2015 om 02:32:30 No surprise RT @TVMoJoe: No reply from CBS, but two sources tell me CSI: will end its legendary run on CBS next season with a two-hour movie reageer retweet
pi_152427323
Toch wel het eind van een tijdperk.

Misschien nog een optreden van Grissomgod in die TV film?
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_152433185
Hoogtij dagen van CSI zijn al enkele jaren voorbij. Als ze na dit seizoen besluiten te stoppen is dat een mooi moment, zij het misschien al een seizoen te ver doorgeschoten. Serie is erg voorspelbaar en de plot devices die soms voorbij komen gaan helemaal nergens meer over. Het onderzoek wordt soms wel heel erg makkelijk door schrijvers in de juiste richting geduwd omdat er toevallig 15 kilometer verderop een nieuwe haarscherpe camera van NASA hangt of zo :') Te veel toevaligheden in 1 aflevering maakt het niet echt meer leuk om te kijken.
  Forum Admin zaterdag 22 mei 2021 @ 00:45:12 #288
35723 crew  GGMM
pi_199549618
6 jaar later

* GGMM schopt

Dit komt weer terug :o

Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_199552176
Grissom, Brass, Vegas :o :o

Sara kan me nog steeds gestolen worden, maar het is wel een goede keuze om dit met de oude cast te rebooten. Ben benieuwd, laten we niet vergeten dat ze dit geintje ook probeerde met Prison Break en dat liep echt uit op een gigantisch drama :')

Op basis van de trailer gok ik dat ze dit keer gaan voor een doorlopend verhaal, en geen op zichzelf staande episodes meer. We zullen zien of dat de juiste richting is :Y
pi_202144572
Nieuwe serie is inmiddels al een tijdje begonnen. Eerste twee afleveringen gekeken, en kijkt als vanouds wel weer lekker weg. Tis allemaal een beetje meer van het zelfde in een soort van nieuw jasje. De nieuwe cast is prima te doen, en de oude cast lijkt alsof ze nooit zijn weg geweest O+

Elke aflevering heeft z'n eigen mini verhaaltje (zoals de oude series) die worden opgepakt door het nieuwe team, en ondertussen is het oude team bezig om een doorlopend verhaal op te lossen. Dat zorgt dat het mini verhaaltje iets minder tijd en aandacht krijgt dan normaal, maar het doorlopende verhaal is toch interessanter wat dat betreft. Lijkt al met al een geslaagde 'reboot' tot nu toe :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')